Auteur Topic: Oceans  (gelezen 3667 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Oceans
« Gepost op: 8 december 2014, 20:36:20 »
Wat een klucht. Is het dat maar?

Waarom zou ik eigenlijk nog eens naar Oceans gaan?


Een indruk ontstaat geleidelijk aan.

Gisteren om 13:45 kwam ik aan (samen met twee vrienden). Op de parking stonden nog maar een tiental auto's. Ik kon het niet goed rijmen met een club met 200 dames (en dan hopelijk toch 300 heren, voor de dames).

Eens binnen werden we vriendelijk maar heel erg serieus ontvangen door een stralend uitziende theke. Ze is niet te vinden voor allerlei grapjes (of snapte ze gewoon niet). Alles werd keurig uitgelegd. Ze legde ons ook nog uit hoe het kastjessysteem werkte. Ze legde ons uit dat je een code van vier cijfers (zelf te kiezen) moest ingeven en dan op de rode knop moest drukken. Dan zou het kastje toe zijn. Bij de kastjes toegekomen, dook de eerste vraag al op. Welk kastje? Ha, da's logisch natuurlijk. De theke had op ons bandje een cijfer geschreven. 13 bij mij, 14 bij mijn kompaan en 15 bij mijn andere kompaan. Dat zal dan ook wel meteen het kastnummer voorstellen, dachten we. We probeerden maar kregen de kastjes niet geopend. Een andere man daar ook aanwezig had hetzelfde probleem. We riepen die blonde theke er dan maar bij. Die vond plots "haar rode knop" zelf niet en kreeg onze kastjes ook niet open. Ineens kreeg de theke een inval. Het nummertje op het bandje heeft niets van zien met het kasnummertje. Een kast die niet open wou, zou al benomen zijn. Blijkbaar waren alle kastjes al benomen. De theke moest op haar beurt iemand anders erbij halen. Een kwartier in een club (die niet haar eerste dag open is) en nog steeds geen kast open gekregen. Een man in een zwart pak kwam het allemaal uitleggen. Bleek dat je geen rode knop moest induwen maar de hekjestoets. Gelukkig vonden we 3 kastjes die open waren en niet gesloten werden door de vorige gast bij het verlaten van de club. De kastjes nog even testen zonder ons grief er in te steken en nu werkte het. Gelukkig. Gelukkig had ik dan nog mijn kleine safe vrij met hetzelfde nummer als mijn kastnummer. Anders wordt het helemaal mooi. 's Avonds bijvoorbeeld als de mannen met maatpak in zo'n safe enkel hun portefeuille gaan bewaren.
Wie geen universiteitstudie of hoge school heeft gedaan, raad ik af om deze club te bezoeken. Ook als je aan Alzheimer lijdt. Je moet het nummer van je kledingkast onthouden, je moet het nummer van je safe onthouden, je moet je ingegeven code onthouden, je mag je verteerkaart niet verliezen want dan betaal je € 100 boete, ook als je niet hebt gegeten. Lukt dit allemaal dan kan je op zoek naar dames.

Op zoek naar dames. Dat lees je goed. 3 uur na opening waren er nog maar een tiental dames. De overige 190 sliepen nog (dus).

We gingen dan maar naar het restaurant. Tot 15:00 kan je gratis eten. Vanaf 15:00 betaal je voor je eten. Een gemiddeld menu kost € 27, tenzij je geen soep en/of geen dessert neemt of gewoon tevreden bent een spaghettitje. De geserveerde lunch moet er heel rijkelijk en zeer behoorlijk uitgezien hebben om 11:00. Laten we dat toch hopen. Om 14:15 zag het er geplunderd uit, rommelig en vooral niet meer vers. Sla verlebbert, kaas zweette en aan vlees dat al meer dan drie uur bij 26° C staat, kom ik niet aan. Geen zin in salmonellavergiftiging. Geen koeling voorzien dus. Een beetje typisch voor deze tent. Alles groots en er uitziende als veel pracht en praal maar tegelijk allemaal goedkoop. Zowat alles van kunststof, tot en met het dampbad toe. De apparatuur om in de kino een film te spelen staat gewoon zichtbaar in een soort IKEA-meubel (bijvoorbeeld nog).

Bier is niet in de inkomprijs inbegrepen. De sappenliefhebber (als ik) kan wel kiezen uit appelsap, sinaasappelsap, multi-vruchtensap, cramberrysap (waterig) en maracujasap. Verder zijn ook alle koffies en thee's inbegrepen in de inkomprijs.

De club is helemaal niet gezellig. Je kan het nog best vergelijken met een luchthaventerminal. De witte lichten zijn hier dan gekleurde lichten geworden. Over een lichte ruimte kan je niet spreken want het is er erg donker. Op sommige plekken in de grote luchthaventerminal kan je zelfs in een sofa gaan zitten zonder dat je (snel) gezien wordt. Een ideale club dus voor lelijke mannen (en vrouwen). De twintigtal vrouwen die er omstreeks drie uur waren, waren qua optic niet anders dan in andere clubs. Niet de crème de la crème, ook niet op dit vlak dus. Weinig zandloperfiguurtjes, enkele dikkere, meeste GND-types. De dames jagen zeer intensief. Zeker als je alleen bent. Sommige dames wandelen gewoon alle sofa's (op een rij) af en gaan van de ene afwijzing naar de andere. Dat je zelf niet meer zelfwaarde hebt, als vrouw. Anderen lopen gewoon langs de rijen sofa's om zich te showen. In de hoop dat je ze roept. Weer anderen zitten op een kruk te wachten.
Tegen vier uur waren er duidelijk meer mannen (vele die ik sprak, gingen niet meer terugkomen) dan vrouwen. Vrouwen nog steeds maar een 25-tal. Er zijn vrouwen die wel heel erg lang slapen. Een bardame verzekerde ons dat om vier uur 100 vrouwen wakker zouden worden. Dat was een leugen omdat je niet zou gaan lopen. Net als dat er gelogen werd (waarheid achterhouden) over de gang van zaken als je tijdelijk even de club uitmoet en dan weer terug wil komen. Men vertelt je bij het binnenkomen dat dat geen probleem is. Als het zover is vertellen ze erbij dat je je identiteitskaart moet afgeven of dat je anders opnieuw moet betalen als je terugkomt. Dat wordt dus niet terugkomen (voor een van mijn maten) want wat ga je de politie vertellen als ze je tegenhouden. Dat je kaart nog bij de knappe theke van een mega-seksclub ligt? Ik gebruik deze optie normaal gezien nooit maar deed het toevallig enige maanden geleden voor het eerst in Flamigo Island FKK. Ze knipte gewoon mijn bandje door en bonden dat dan bij het binnenkomen weer aan mijn sleutelbandje. Zo simpel kan het gaan. Blijkbaar hebben ze in Oceans wat met het ingewikkeld te maken.
Natuurlijk waren er later op de avond niet ineens 100 dames meer. Om 22:00 bleef het aantal nog steken op 35 (ongeveer). Niet meer en geen mooiere dames dus dan in een doorsnee club op zondag.

De service van de dames. Ook al zoals gekend in de NRW-grensclubs. Weinig dames die een erg goede service geven. De dames zijn des te beter op de hoogte van de verkeerde clichés en antwoorden. Niet tongzoenen in de bar, ik geef goede service, ik geef goede massage.... Ik ben 1 keer op kamer gegaan met een dame waarvan ik de naam alweer vergeten ben en die me erg plichtmatig en zonder enige enthousiasme naar een hoogtepunt bracht.

Positief is dan weer wel dat je aan de wellness vrij handdoeken kan nemen. Negatief aan de wellness is dan weer dat er geen HWP is. Geen dus, hoewel op de site daarvan wel sprake is. De kino is echt niet groot en stelt weinig voor. Een sessie draaien daar zal je een gebroken rug opleveren. Een intro-pijpje zetten is natuurlijk wel mogelijk. De sauna lijkt indrukwekkend maar is nauwelijks 80° C warm. Het dampbad is een positieve verrassing. Heel aangenaam om in te vertoeven, aangename geur, mooi; zij het compleet van kunststof (met inbegrip van wachtbankjes uit de bushaltes). Er is ook een zouttempel. Het zou gezond zijn voor je lichaam om daar wat te vertoeven. Verder doet het niets met je. Net als de zouttempel hoop ik dat er nooit 300 man gaat aanwezig zijn want dan is de wellness gedoemd om een attractiepark te worden (aanschuiven).

De tuin is de grootste flop. Een groot stuk met terrastegels en de rest gewoon zand (nu drijfzand). Geen zwembad, niets anders. Strand zonder zee, zonder water. Kaal. (Nochtans moet er ergens een immens zwembad zijn want de enorme glijbaan zie je wel staan. Ik heb de glijbaan niet kunnen bereiken. Te veel drijfzand. De paar ligzetels die in de wellness stonden staan gericht naar de tuin. Gisteren had je dus zicht op vele regendruppels op de ruiten. Mijn stoel toch maar omgedraaid.

Roken kan je enkel in een rookruimte buiten.

Een badjasdracht is verplicht. Ik had hem na enkele uren al uitgedaan en heb de gehele dag met handdoek kunnen rondlopen. Dit dankzij een mede-clubganger die er heel wat struiser en "gevaarlijker" uitzag. Men durfde blijkbaar geen opmerking maken en dus veranderen de regels dan maar voor iedereen en dus ook voor mij.

De muziek stond eerder als achtergrond. Dat was dus een meevaller. De muziek zelf was niet naar mijn smaak. Overwegend R&B.

De club is hygiënisch dik in orde. Men gaat zelfs zo ver dat als je een half minuutje ergens opzit met je blote gat (ook net nadat je gedoucht bent) ze je er op wijzen dat je een handdoek onder je gat moet leggen (zoals de dames). Als je van de douches direct naar een relaxzetel loopt, lopen ze met de aftrekker achter je aan.

Kort gezegd. Behalve lekkere fruitsapjes en een zeer aangenaam dampbad heb ik geen reden om weer naar daar te gaan. Ik vond het net goed voor € 27,5 promotietarief als je met twee komt. Verder staat het mij al sowieso niet aan dat ze onderscheid maken tussen (rijke) mannen met maatpak en (simpele) mannen met badjas. Als er al 1/5 van de beloofde 200 dames aanwezig waren, was het al veel.

Ik sprak daarnet van een luchthaventerminal. Het leuke is dat het personeel achter de bar precies stewardessen zijn. Dat maakt het bestellen leuker.

Oceans is in elk geval alles behalve die mega-sjieke club met mega-veel dames met mega-goede looks en services en exclusieve wellnessarea  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Oceans
« Reactie #1 Gepost op: 8 december 2014, 21:22:58 »
Soms moet je als koppigaard toch gaan uitzoeken wat je eigenlijk al weet  :dance2 :douchen
Shipwrecked, en dat had ik al geschreven, alleen had ik nooit gedacht dat het zo erg was....
Alleen begrijp ik niet goed dat jij je nog zo laat vangen  :017:


Als de club gaat draaien, hebben de nabijgelegen clubs een probleem, ik twijfel echter dat andere clubs ooit last gaan hebben van het succes van Oceans...... momenteel hebben enkel de schaars aanwezige meiden die het zout op hun patatten niet verdienen dat probleem.


En zoals ik al eerder schreef, het wordt vanzelf wel beter, als de centen op zijn om die mannen in zwart en een hele horde veiligheidspersoneel te betalen.
Geduld is een schone deugd, en gek zijn is gezond  ;D ;)


SEF, jij hebt toch geen moment op voorhand gedacht 200 dames te vinden in Oceans, neen, zo onnozel ben jij zelfs niet  :lol_hitting: ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Oceans
« Reactie #2 Gepost op: 8 december 2014, 21:41:53 »
SEF,

Het is je weer gelukt ik heb weer een woord bijgeleerd "
maracujasap "
Het blijkt zelfs te bestaan.

[attachimg=1]

Wat is dat ?

Groet, Foots
  O0

P.S. SEF let op elk detail, zie hier de diepblauwe Oceaankleur van zijn recensie tekst, typisch SEF
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Oceans
« Reactie #3 Gepost op: 9 december 2014, 21:06:02 »
Soms moet je als koppigaard toch gaan uitzoeken wat je eigenlijk al weet  Ik had nooit gedacht dat het zo erg was....
Alleen begrijp ik niet goed dat jij je nog zo laat vangen. 


SEF, jij hebt toch geen moment op voorhand gedacht 200 dames te vinden in Oceans, neen, zo onnozel ben jij zelfs niet  :lol_hitting: ;)

Natuurlijk liet ik mij niet vangen.  Ik kwam er als reporter van FKK-warentest binnenlopen (een soort Test Aankoop).  Je moet het ook kaderen in een driedaagse clubtocht.  Wat kon mij die derde dag nog schelen.  Ik verwachtte wel meer dan 25 dames.  200 dan had ik nu met een shock afgevoerd gelegen.  Bovendien kwam ik er voor € 27,5 binnen door het promotietarief dat nog tot eind dit jaar geldt.  Voor die prijs krijgt Oceans een voldoende.  Vanaf 01/01/15 betaal je altijd € 80 (exclusief eten).  Dat was toch hun plan.  Dat ze dan maar meteen ook een curator onder de arm nemen om het faillissement te regelen  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man