Auteur Topic: Foots overleden  (gelezen 93202 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
Foots overleden
« Reactie #15 Gepost op: 18 december 2014, 00:29:31 »
Gecondoleerd met het verlies van foots. Een levensgenieter is helaas veel te jong heengegaan. Ik wens iedereen die betrokken is veel sterkte met dit verlies!

Megaboob
Bigger is better!
Plastic fantastic!

Offline Again and Again

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Foots overleden
« Reactie #16 Gepost op: 18 december 2014, 00:52:26 »
Ik heb Foots 1 keer ontmoet in LR. Wat een ongelooflijk droevig nieuws dat hij is overleden.  Mijn oprechte deelneming

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Foots overleden
« Reactie #17 Gepost op: 18 december 2014, 02:22:16 »
Mijn condoleances voor iedereen die hem kende....een bericht wat me even rauw op mijn dak viel ::)

Rolly
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline odipuc

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 81
    • Bekijk profiel
Foots overleden
« Reactie #18 Gepost op: 18 december 2014, 02:32:13 »
Foots kerel, wat doe je me nou.  Het gerucht ging vanavond al door yin yang. En nu de definitieve bevestiging,  ik kon het echt niet geloven toen ik het hoorde. Mijn condoleances aan iedereen in zijn naaste omgeving. En in deze ook de moderatoren van dit forum. Foots we zullen je missen. De enige echte cupido.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Foots overleden
« Reactie #19 Gepost op: 18 december 2014, 02:39:53 »
Zoals meestal word ik midden in de nacht wakker en kijk even op de fora. Te triest voor woorden wat ik nu verneem. Foots heb ik een paar maal mogen ontmoeten. Altijd gezellig. Een echte levensgenieter. We hadden een gezamenlijke passie: Azië, voor hem in het bijzonder de Filippijnen. Ik heb veel gehad aan de informatie die hij me gaf. En nu dit. Foots, iemand waar ik altijd met genoegen aan terug zal denken. Sterkte voor de nabestaanden. Foots, R.I.P.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Foots overleden
« Reactie #20 Gepost op: 18 december 2014, 07:05:39 »
'k Heb foots maar één keer ontmoet, op woensdag 13 augustus in het skw, en 't leek me wel een toffe kerel...Het blijft me verbazen dat er toch verdomd veel jonge mensen sterven, al wordt er beweerd dat we steeds maar ouder worden ! Voor de rest weet ik eigenlijk niet veel te vertellen, daarvoor ben ik immers te hard geschrokken ....
Alleen nog dit: oprecht medeleven met allen die hem dierbaar waren !
« Laatst bewerkt op: 18 december 2014, 07:25:18 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

alf78

  • Gast
Foots overleden
« Reactie #21 Gepost op: 18 december 2014, 07:31:54 »
I'm so sorry to learn this.
I had met him and sm in babylon no later than saturday.
All my sympathy for all people who loved him.
I will not be in LR or anywhere this saturday but I will remember him.

Offline FMB

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 93
  • Full Metal Braguette
    • Bekijk profiel
Foots overleden
« Reactie #22 Gepost op: 18 december 2014, 08:43:42 »
J'avais rencontré Foots au LR cette année, un gars vraiment sympa, animateur de ce forum si agréable, quelle mauvaise nouvelle !!
East Tripper

Offline Gert Jan

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Foots overleden
« Reactie #23 Gepost op: 18 december 2014, 08:52:42 »
Mijn medeleven gaat uit naar Foots zijn vriendin, zoon, familie en vrienden. Heel veel sterkte met het verlies van de te jong gestorven Foots.

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
Foots overleden
« Reactie #24 Gepost op: 18 december 2014, 09:10:59 »
Mijn condoleances aan de familie. Heb hem jammer genoeg nooit ontmoet. William

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Foots overleden
« Reactie #25 Gepost op: 18 december 2014, 09:16:16 »
Met verbijstering verneem ik het overlijden van Foots.

Ik heb Foots enkele malen in levende lijve mogen ontmoeten. Het was een oprechte levensgenieter, een Bourgondiër die wist wat hij wilde en niet wilde.

Mijn oprechte deelneming aan familie en vrienden.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Foots overleden
« Reactie #26 Gepost op: 18 december 2014, 09:52:05 »
Ik zit stijf op me stoel Rakers me rug haren  schieten me omhoog ik kan het nog niet helemaal geloven. een van de bedenkers van dit fantastische forum een levens genieter heeft ons veel te vroeg verlaten . niet alleen ons ma hij laat ook nog is vriendin  kinderen achter . foots wou ieders ze vriend zijn . ik herinner me nog als de dag van gisteren dat ik hem samen met sm tegen kwam in LR ik trof ze samen in de jacuzie foots was nog lang niet klaar om dood te gaan wou nog heel wat feestjes maken samen met SM en relaxboard

ik zal aankomende zaterdag wel aanwezig zijn in LR als troost ma ook omdat ik denk dat foots als hij in mijn schoenen stond en ik niet meer daar was ook na lr zou zijn afgereisd .of het een feestje wordt lotgenoten dat verwacht ik niet ma om even stil te staan op de plek waar dit forum bedacht is vind ik zeer gepast 

mijn condoleance aan familie vrienden   

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Foots overleden
« Reactie #27 Gepost op: 18 december 2014, 10:33:44 »
Shocking news.
Super nice guy, all my condolences to his friends and family.
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Foots overleden
« Reactie #28 Gepost op: 18 december 2014, 11:25:12 »
Toen Dupke me gisteren belde en ik dit onmiddellijk naar Kanariepiet deed was ik nog te verbouwereerd om te reageren en bij deze ; innige deelneming en sterkte voor de familie van Foots.
In de mate zoals ik hemnkende zou hij niet willen dat ik zaterdag hiervoor niet naar LR ging,integrndeel, maar een ingetogen herdenking, ieder op zijn manier lijkt me gepast

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Foots overleden
« Reactie #29 Gepost op: 18 december 2014, 11:39:19 »
Vrienden,


Ik zal even zeggen wat Foots zou zeggen .
Ieder doet wat hij wil, hij zei nooit ...
"Dit moet je.... doe dit ... doe dat ..."
Foots was een vriend die van extreme vrijheid hield, voor zichzelf en voor anderen.
Zijn motto: "doe waar jij je het beste bij voelt"
Dat mogen jullie gerust vertalen naar zaterdag toe, ga indien je vindt  dat gaan het beste is voor jou. Indien je je er niet goed bij voelt, ga dan niet.
En daar zou hij aan toevoegen: "zo is het maar net"


Wij verliezen met Foots niet enkel een admin, niet enkel een lid,maar een vriend, een dikke vriend, die mij vooral heeft geleerd te relativeren, te genieten van het leven.
We planden de toekomst, we hadden nog zo veel te doen, hij had nog zo veel te doen.
Een deel van zijn levensdoel probeer ik, ter nagedachtenis van Foots, over te nemen en ik hoop dat ik daar in slaag.
Zijn vriendin verdient de grootste zorg momenteel, en ik zal alle activiteiten van RB op een waakvlam zetten, en Foots' vriendin helpen met alles wat nodig blijkt.
Dupke zal mee helpen met de zorgen zo goed hij kan.


Foots vertelde me nog op dinsdag: Wij gaan ons amuseren zaterdag, dit wordt het feestje waar ze nog lang zullen over praten. Vertaal dit allen naar: "We gaan zaterdag om 18 u een minuut stilte inlassen, waar we ook zijn, ter nagedachtenis van Foots."
Denk een moment in stilte aan hem, met een glimlach, hij zou niet anders willen.

Update: ik heb net met zijn vriendin gepraat. Vrienden die afscheid wensen te nemen van foots kunnen hem een laatste groet brengen vrijdag in de vooravond. Het volstaat me een IM te sturen en ik geef je de plaats en tijdstip door.

groet,


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal