Auteur Topic: Foots overleden  (gelezen 93088 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline RAUL7

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 125
    • Bekijk profiel
Foots overleden
« Reactie #30 Gepost op: 18 december 2014, 12:13:18 »
Vol ongeloof las ik deze nacht het bericht van het overlijden van Foots.
Ik wens de familie en vrienden veel sterkte in deze moeilijke periode!

Offline boff

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 101
    • Bekijk profiel
Foots overleden
« Reactie #31 Gepost op: 18 december 2014, 12:31:12 »
En apprenant cette terrible nouvelle, je suis à la fois décontenancé et triste.
je m'associe pleinement aux messages de sympathie.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Foots overleden
« Reactie #32 Gepost op: 18 december 2014, 12:50:58 »
20-12-2014 wil ik om 18.00 uur stil gaan staan bij het verlies van onze foots met wel of geen korting er volg een spiets ik nodig een ieder dan ook uit die het aan kan om te komen we zijn met LR nog in overleg of er een korting gegeven kan worden . (ik verwacht dat het geen probleem is ) ook big 30 heb ik zonet op de hoogte gebracht ik weet het het is een vreemde plek een plek waar we normaal feesten ma ook een plek waar foots graag kwam
« Laatst bewerkt op: 18 december 2014, 13:01:28 door de vulkaan spesjalist »

Offline bocariver

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 63
    • Bekijk profiel
Foots overleden
« Reactie #33 Gepost op: 18 december 2014, 12:53:09 »
I learned this news with sadness. We have to keep in memory his openmind spirit and his kindness.
Support to his family.
RIP Foots

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Foots overleden
« Reactie #34 Gepost op: 18 december 2014, 13:23:26 »
Ik schrijf, in overleg met Foots' vriendin een speech.
De vulkaan spesjalist zal die voordragen zaterdag en na de crematie zetten we die speech ook online, als een eeuwige herinnering aan onze vriend.
Ik zal de vs ook die speech laten doorgeven aan Big30, er bestaan geen forumgrenzen als het over het leven en de dood gaat, we zijn allen gelijk.
En om met Foots' woorden te eindigen: "zo is het maar net"
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
Foots overleden
« Reactie #35 Gepost op: 18 december 2014, 13:28:12 »
Beste Foots,

Gisteravond vol ontsteltenis en ongeloof het bericht gelezen van je overlijden. Dat hakt er wel in. We hadden elkaar de laatste jaren niet meer gezien, maar hadden nog geregeld contact via e-mail en relaxxxboard. Bij deze trieste gebeurtenis dwalen m’n gedachten uiteraard af naar het verleden, de dingen die we samen hebben meegemaakt. In 2001 elkaar voor het eerst ontmoet, na via mijn amateuristische forumpje ‘Bimboland’ op ‘Het Net Clubs’ contact gelegd te hebben. Dat is goddomme meer dan dertien jaar geleden man! De tijd vliegt.

Ik weet nog goed hoe we elkaar voor de deur van Eindhoven Prive voor het eerst ontmoetten. Een gezellige joviale Brabander, met naar bleek een voorliefde voor dames met lange donkere haren en ‘groepsactiviteiten’. We hadden een afspraak geregeld voor wat jij altijd  ‘heren dubbelspel’ noemde, ofwel een MMV trio. Ik vond die term altijd nogal gay klinken, maar je hield hem er toch in. Amanda was ons eerste slachtoffer en met haar zouden nog vele triootjes volgen in EP en later in Body to Body. Beter dan haar hebben we ze nooit meer gevonden hè?  Zonde van die neuspoedertjes... Met Sandra, Romy en later nog de Venezolaanse Veronika in haar politiepakje was ook niets mis, maar zo gek en voor-alles-in als Amanda, nee nooit tegengekomen. Het waren goede tijden en ook minder goede. Je privé perikelen destijds (man, man, wat voelde jij je belazerd!). Je afkeer van de Nederlandse belastingdienst, hahaha. Later je verhuizing naar België en het opstarten van je eigen bedrijfje.

Ongeveer gelijktijdig, maar los van elkaar, ontdekten we later de Duitse saunaclub scene. We hadden nog plannen om in ieder geval weer eens af te spreken in een club of misschien een gang bang, waar je ook bepaald niet vies van was.  Het heeft er ondanks onze goede voornemens en diverse pogingen nooit van mogen komen.

Foots is nu footsie. Het ga je goed man, daar in het hiernamaals!

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Foots overleden
« Reactie #36 Gepost op: 18 december 2014, 13:53:04 »
Vervuld van ontsteltenis kennis genomen van de trieste mare, zijn geesteskind verliest een creator, zijn kinderen een vader, zijn vrouw een geliefde, vrienden en bekenden een aimabel en vrijdenkende man, toevallige passanten als mezelve een aangename gesprekspartner tijdens sporadische ontmoetingen tijdens triviale vrijetijdsbesteding in Deutschland. Stilte en stilstaan hierbij en herinneringen daaraan resten me. Veel eendrachtige steun en warmte wens ik allen toe die getroffen zijn door het heengaan van Foots.

Offline bob0808

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Foots overleden
« Reactie #37 Gepost op: 18 december 2014, 16:09:11 »
Vol ongeloof hoorde ik gisterenavond het bericht van het overlijden van Foots   :cry.

Ik wens de familie en vrienden veel sterkte in deze moeilijke periode!

Offline frogger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
Foots overleden
« Reactie #38 Gepost op: 18 december 2014, 16:16:45 »
Girlfriend at anak na lalaki, magkano ang lakas sa kakila-kilabot pagkawala (google translate)

Dankzij Foots zijn tips is mijn kijk op de wereld groter geworden.

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
Foots overleden
« Reactie #39 Gepost op: 18 december 2014, 19:13:01 »
Également très attristé d'avoir appris cette nouvelle hier
J'apprécie beaucoup ce forum et entre autres Foots y faisait pour beaucoup
Paix à son âme

Offline The Joker

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Foots overleden
« Reactie #40 Gepost op: 18 december 2014, 19:34:56 »
Een altijd vrolijke Bon Vivant is helaas veel te vroeg van ons heen gegaan.
Veel sterkte aan de nabestaanden en hopelijk kan hij daarboven zijn Aardse hobby's ook nog uitoefenen.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Met droef in mijn hart.
« Reactie #41 Gepost op: 18 december 2014, 19:58:42 »
Slechter nieuws zou ik vanavond niet kunnen vernemen.  Ik heb de meeste moeite om geen traantje weg te pinken.  Het was weeral even geleden dat ik Foots nog zag.  We konden mekaar best verstaan, heel goed zelfs maar hij zou niet met mijn manier van leven overweg gekund hebben, hij zou zich daar niet lekker bij gevoeld hebben.  Andersom hetzelfde.  Foots was een echte vriend voor me.  Daarvoor moet je mekaar niet wekelijks zien.  Foots heeft me de mogelijkheid gegeven om kennis te maken met een gangbang.  Ja, hij voelde zich daar top, ik wist dat ik dat nooit meer zou doen.  Samen met hem had ik in de clubs steeds een leuke tijd.  Had ik het wat moeilijk om op een treffen te geraken, voerde Foots mij met zijn pimpbak.  Ik weet nog goed, het moment, lang geleden, in PHG, dat we samen aan het filosoferen waren, ieders in een ligstoel, in het gras, in de zomer, in het zonnetje.  Af en toe dacht ik dat ik hem weer iets nieuws had verteld.  Iets waar hij nog niet bij stil stond.

Foots was een brave man.  Misschien omdat we nogal verschillend waren en beide recht door zee, botste het een keer maar dat werd weer bijgelegd.  Zoals het hoort.  Gelukkig maar.  Anders zou ik nu een zeer vrank gevoel gehad hebben, bovenop mijn droefenis. 

And last but not least... alle sterkte van me voor zijn overblijvende gezin.  Eén keer heb ik het gezinnetje mogen ontmoeten.  Ik zag een hecht gezin, altijd maar lachen.  Sterkte, sterkte van me!

alias - seksenfun 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
Foots overleden
« Reactie #42 Gepost op: 18 december 2014, 20:39:07 »
Zeer zeer triest nieuws zo net voor de feestdagen, vooral heel veel sterkte gewenst aan zijn familie en dierbaren.

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Foots overleden
« Reactie #43 Gepost op: 18 december 2014, 20:58:26 »
Via via ook dit zeer droevige nieuws moeten vernemen. Ik ben al een tijdje niet meer actief op het forum om diverse redenen maar omdat ik Foots toch vrij goed gekend heb, is het niet meer dan logisch dat ik ook hier een woordje plaats.

Ik weet nog heel goed wanneer ik hem voor het eerst ontmoette, moet bijna 3 jaar geleden zijn op de parking van club Dolce Vita in Herten. En nadien zouden we nog veel samen aanwezig tekenen op de party's van Saskia Farell en ook in Babylon. Foots was een man met veel humor, een aanstekelijke lach en vrijheid is blijheid was zijn levensmotto. Leef, lach, eet en vooral geniet, zou ook zomaar van Foots kunnen komen.

Toen ik hem via IM liet weten dat ik ging afbouwen met het forum, kreeg ik een zeer lange IM terug als antwoord. Ook dat was Foots, naar zijn woorden moest hij niet zoeken.

Veel sterkte aan zijn familie en vrienden. RIP
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline Rudi_NL

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 112
    • Bekijk profiel
Foots overleden
« Reactie #44 Gepost op: 18 december 2014, 21:52:39 »
Ooh wat is dit erg!!! Circa twee of drie weken geleden nog contact met Foots gehad, mede omdat het zo slecht ging met zijn moeder (dat was namelijk aflopende zaak vanwege de ouderdom). Nu is Foots dan schijnbaar zelf heen gegaan, iets wat ik nog steeds niet goed kan geloven (ik vond zojuist nog ongelezen IM's van begin deze week van de beste man). In ieder geval heel veel sterkte aan zijn vriendin, zoontje en overige familieleden. Deze aardige en sympathieke Foots zal ik zeker missen in het saunaclubleven, iets dat we vaker "de hemel op aarde" noemden.


Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus