Auteur Topic: Schippersstraat 13/3, Yvonne ( Poolse/dagshift)  (gelezen 165654 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/1, Yvonne ( Poolse)
« Reactie #15 Gepost op: 6 april 2016, 13:44:13 »
Yvonne was gans de maand februari, uitgezonderd de 29 ste, met verlof. Ze is dan terug aan het werk geweest t.e.m. vrijdag 18 maart maar is ondertussen bijna drie weken opnieuw spoorloos... ::) Als ze aanwezig is, blijft ze wel heel veel bezet, en vakantie is haar van harte gegund, maar, net als bij Rosita (VT37), zou hier wel eens sprake kunnen zijn van "stilaan uitbollen"... Alhoewel, bij Yvonneke weet je nooit: ze komt en gaat elke keer opnieuw, maar ik besef wel dat er ooit wel eens een eind zal aan komen...
Misschien valt het ergste te vrezen; het lijkt er immers op dat ik drie van van mijn grote favorieten in het skw stilaan aan het verliezen ben: beide voornoemde dames ::) maar bovenal Is(t)a mi amor, mijn avatar ! t4517 :cry
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/1, Yvonne ( Poolse)
« Reactie #16 Gepost op: 27 april 2016, 18:57:44 »
Vele dames mogen dan wel niet paraat zijn op het moment dat
het orthodoxe Paasfeest nadert, maar over ons Pools Yvonneke- Polen is sowieso katholiek- :dance2 begin ik mij toch stilaan zorgen te maken: ze BLIJFT immers afwezig...En ik zie haar ook niet meer op straat (ze woonde overigens in mijn buurt...), dus dat is voor mij een veeg teken...
Uiteraard weet ik wel dat ze vroeger ook regelmatig verdween uit het skw, maar ja, eens zal ze wel voorgoed wegblijven zeker ???? Eén ding is zeker: als ze inderdaad niet meer zou terugkeren, zal ik haar zeker missen, maar ik moet langs de andere kant ook toegeven dat ze haar pensioen zeker dubbel en dik verdiend heeft, en met dat "verdiend" bedoel ik zowel financieel als op gebied van de diensten die ze aanbood.... :039: Voor mij en voor vele anderen één van de  allergrootsten wat de dienstverlening betreft !
Dus bij deze (ik hoop dat ik wat te voorbarig ben): bedankt schatje voor al de kleuren van de regenboog - en de hoeken van je kamer-die je mij getoond hebt !!!!!i Ik zal je nooit ofte nimmer vergeten !!!!  :littleangelx
 
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/1, Yvonne ( Poolse)
« Reactie #17 Gepost op: 27 april 2016, 19:12:11 »
Vele dames mogen dan wel niet paraat zijn op het moment dat
het orthodoxe Paasfeest nadert, maar over ons Pools Yvonneke- Polen is sowieso katholiek- :dance2 begin ik mij toch stilaan zorgen te maken: ze BLIJFT immers afwezig...En ik zie haar ook niet meer op straat (ze woonde overigens in mijn buurt...), dus dat is voor mij een veeg teken...
Uiteraard weet ik wel dat ze vroeger ook regelmatig verdween uit het skw, maar ja, eens zal ze wel voorgoed wegblijven zeker ???? Eén ding is zeker: als ze inderdaad niet meer zou terugkeren, zal ik haar zeker missen, maar ik moet langs de andere kant ook toegeven dat ze haar pensioen zeker dubbel en dik verdiend heeft, en met dat "verdiend" bedoel ik zowel financieel als op gebied van de diensten die ze aanbood.... :039: Voor mij en voor vele anderen één van de  allergrootsten wat de dienstverlening betreft !
Dus bij deze (ik hoop dat ik wat te voorbarig ben): bedankt schatje voor al de kleuren van de regenboog - en de hoeken van je kamer-die je mij getoond hebt !!!!!i Ik zal je nooit ofte nimmer vergeten !!!!  :littleangelx
Ik wens haar alvast een leuk pensioen toe, en mag ik dan ook zeggen 'eindelijk'  :lol
Echter niet wanhopen, ze heeft nog niet de leeftijd van Annabel, dus er kunnen nog wel 20 jaar bij  ;D

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/1, Yvonne ( Poolse)
« Reactie #18 Gepost op: 3 mei 2016, 00:50:22 »
Wat eigenlijk al een tijdje voorspelbaar was, is nu realiteit: ik kwam schatje Yvonneke :happy tegen op de Verversrui  en zij wond er geen doekjes om. Ze heeft een job gevonden in een andere branche én in een ander land: ze is op die korte tijd dat ze uit het skw verdwenen is, duidelijk "aangekomen" ( geen probleem voor mij: ik vond haar vroeger eigenlijk een beetje aan de magere kant...) wat erop wijst dat ze in haar nieuwe job nu wel fysisch :pompe minder "uit de hoek zal moeten komen" dan vroeger het geval was...Uiteraard heeft ze mij- superklant :dance: die ik was- meer details verteld, dingen die ik voor mezelf houd; één ding wil ik nog wel kwijt: daar waar ze vroeger een Duits-Nederlands taaltje sprak, was er bij haar nu nog enkel sprake van Duits...
Eens te meer is voor mij het skw een parel kwijt: in 2014 verdwenen ook al twee andere van mijn superfavorieten, nl. Thaïse Linda en Nederlands-Indonesische Maya... :17:
Deze Yvonne was voor mij niet alleen een sexgodin maar ook iemand waar je heel goed kon mee praten, al was het maar over "wat er 's avonds op het menu stond"  koch
En zij was ook de enige dvp waar ik ooit geschenkjes van gekregen heb: ter gelegenheid van mijn 64 ste verjaardag gaf ze mij enkele Poolse biertjes en een kaartje; die biertjes zijn (uiteraard) al lang geconsumeerd, maar dat kaartje koester ik nog steeds. Achteraf overhandigde ze mij ook nog Poolse pralines (met likeur) :party0036:, en dat allemaal terwijl ze soms zei dat ik minder moest drinken...Als dat geen liefde is...Overigens heeft ze maar één keer "last" gehad van mijn alcoholgebruik, ja die éne keer dat ik stapeldronken 's morgens bij haar binnenstapte na een ganse nacht op zwier te zijn geweest: zelfs deze tovenares kreeg toen geen leven meer in mijn toch wel "sterke piemel" ! :bud
Ik van mijn kant heb haar ooit Poolse worst bezorgd; zo zie je maar: wij zorgden echt voor mekaar. Spijtig genoeg heeft ze mij nooit ten huwelijk gevraagd, iets wat me bij andere dvp's wel al overkomen is, maar waar ik nooit ben op ingegaan; moest dit Yvonneke dat ooit gevraagd hebben, zou ik zonder twijfel "ja" gezegd hebben...De éne dvp is nu eenmaal niet de andere !
Toch nog een pikant detail: ze gaf me als "eeuwig afscheid" nog een zoen op de mond... bab7 en daarbij gingen mijn gedachten ook naar de andere kusjes die ze enkel op haar kamer uitdeelde... :lekker
Het ga je goed, Yvonneke, maar ik zal je heel hard missen !!! t4533

Is(t)a mi amor :censored zal dit één dezer weken wel allemaal goed maken; het is voor mij immers een serieuze troost dat zij er nog is....

A propos: waar is die "Cry-smiley" gebleven ? Die was hier heel zeker op zijn plaats geweest !
« Laatst bewerkt op: 3 mei 2016, 02:27:47 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Yvonne ( Poolse)
« Reactie #19 Gepost op: 17 december 2016, 00:10:05 »
Het zal Yvonneke toch niet helemaal bevallen zijn in haar nieuwe job, waarschijnlijk ook niet op gebied van financiën, want kijk: zij die nog maar eens zogezegd gestopt was, is terug opgedoken in het skw, nu op SS13/3.
Maar daarbij denk ik toch ook dat ze de sex niet kan missen, dat merk je als je haar een bezoek brengt: ze geniet er zelf duidelijk van...dus wie zou haar ongelijk geven ? Meer genieten en daarbij nog meer verdienen ook !
In elk geval van harte welkom, lieve schat !!! :welcome:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Yvonne ( Poolse)
« Reactie #20 Gepost op: 27 december 2016, 17:22:06 »
Vermits deze schat volgens het nieuwe briefje op haar raam nu haar naam spelt met "W" i.p.v. "V" ( zoals het overigens hoort in het Pools), topicnaam aangepast.
Ze is dus niet alleen correct qua dienstverlening maar ook op gebied van spelling, en daar hou ik ook van... :58:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Yvonne ( Poolse)
« Reactie #21 Gepost op: 4 januari 2017, 02:22:42 »
"What's in a name ?" heeft grote William zich ooit afgevraagd...Yvonne vond het blijkbaar in elk geval beter terug de vroegere schrijfwijze van haar naam ( dus met "V") te hanteren; zo blijkt alleszins uit het briefje dat thans op haar raam plakt!
Feit is in elk geval dat- daar waar ze de eerste dagen na haar terugkeer drie weken geleden, nog regelmatig in haar vitrine stond te koekeloeren :sign0144:- je haar tegenwoordig bijna niet meer ziet: velen hebben blijkbaar de weg naar haar teruggevonden, en dat kan ik heel goed begrijpen; ze is en blijft immers een monument in het skw! :sign0098:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Antwerpener

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Yvonne ( Poolse)
« Reactie #22 Gepost op: 24 maart 2017, 11:25:12 »
Beste Medewandelaars,

Vorige zaterdag met een broek vol goesting afgezakt naar 't schippperskwartier. Was al later op de dag, niet veel te zien. Nu zag ik een blondje met een tekst achter 't raam,(yvonne) stond erop. Heb in het verleden veel lof over haar gehoord dat ze de moeite zou zijn.

Afgesproken voor 100 EUR, volledige uur. Prijs is in ieder geval goed. De rest is ook in orde. Lekkere lichaam voor haar leeftijd. Knuffel, kuskes,massage, likken waarbij ze nat word als een dweil. Minpuntje... doe iets aan die ouderwetse kapsel,, jaren 80 al lang voorbij.

Kortom, zeker de moeite waard.

mvg

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Yvonne ( Poolse)
« Reactie #23 Gepost op: 25 maart 2017, 15:18:36 »
Dat kapsel behoort nu eenmaal tot haar imago , en het legt haar blijkbaar toch geen windeieren, ze is immers bijna altijd bezet !Soms bindt ze de haren samen (op straat of eenmaal je bij haar binnen bent) en dat staat haar eigenlijk wel beter. 't Belangrijkste is evenwel dat ze bovenal een heel lieve vrouw is die je een onvergetelijke ervaring bezorgt: nadat ik de eerste keer bij haar was binnengestapt, nu exact zes jaar geleden, liep ik op wolken en had ik het gevoel dat ik de beste sexervaring ooit had meegemaakt...Omdat het allemaal zo relatief is, verdwijnt dat gevoel daarna natuurlijk wel een beetje, zeker na mijn eerste bezoek aan Isa :xrated(nu op Vingerling 10/2, maar momenteel al 3,5 maand met verlof...), maar hoe dan ook blijft Yvonneke :sexxx bab7 voor mij- en dat na 61 consultaties- toch één van de echte toppers in het skw !
Komt erbij, Antwerpener, dat je haar helemaal geen 100 € hoeft te geven, voor 50 € is het feest er zeker niet minder om en kan je gemakkelijk 40 à 45 gelukzalige minuten  :censored bij haar vertoeven !
Ze heeft dan ook nog eens die allesomvattende zalige glimlach van haar look-a-like (effen Yvonnekes haar wegdenken...): 
« Laatst bewerkt op: 27 maart 2017, 06:48:31 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Yvonne ( Poolse)
« Reactie #24 Gepost op: 25 maart 2017, 18:19:27 »
[attachimg=2]Dat kapsel behoort nu eenmaal tot haar imago , en het legt haar blijkbaar toch geen windeieren, ze is immers bijna altijd bezet !Soms bindt ze de haren samen (op straat of eenmaal je bij haar binnen bent) en dat staat haar eigenlijk wel beter. 't Belangrijkste is evenwel dat ze bovenal een heel lieve vrouw is die je een onvergetelijke ervaring bezorgt: nadat ik de eerste keer bij haar was binnengestapt, nu exact zes jaar geleden, liep ik op wolken en had ik het gevoel dat ik de beste sexervaring ooit had meegemaakt...Omdat het allemaal zo relatief is, verdwijnt dat gevoel daarna natuurlijk wel een beetje, zeker na mijn eerste bezoek aan Isa :xrated(nu op Vingerling 10/2, maar momenteel al 3,5 maand met verlof...), maar hoe dan ook blijft Yvonneke :sexxx bab7 voor mij- en dat na 61 consultaties- toch één van de echte toppers in het skw !
Komt erbij, Antwerpener, dat je haar helemaal geen 100 € hoeft te geven, voor 50 € is het feest er zeker niet minder om en kan je gemakkelijk 40 à 45 gelukzalige minuten  :censored bij haar vertoeven !
Ze heeft dan ook nog eens die allesomvattende zalige glimlach van haar look-a-like (effen Yvonnekes haar wegdenken...):
Je bent de rimpels op de look-a-like vergeten ... doe er een ajar of 20 bij, bet(d)weter    ;D :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Yvonne ( Poolse)
« Reactie #25 Gepost op: 26 maart 2017, 19:21:12 »
Ja ok, machientje, Yvonneke is nu eenmaal een echte vrouw én geen kindvrouwtje; die rimpels horen gewoon bij haar leeftijd. Ik heb liever een "doorleefde" vrouw dan een kind hoor ! Ikzelf ben ook niet meer van de jongsten wat wil zeggen dat ze voor mij eigenlijk een groen blaadje is...Kortom: topdame die ongetwijfeld nog ja-a-a-aren meekan in het skw ! Komt erbij dat zij ons ook niet kan missen: ze verdwijnt regelmatig, op zoek naar ander werk, maar ze weet heus wel welke haar favoriete job is :sign0098:
« Laatst bewerkt op: 27 maart 2017, 06:49:26 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Yvonne ( Poolse)
« Reactie #26 Gepost op: 19 april 2017, 15:50:35 »
Deze topdame  ;) heeft tot nader bericht enkele dagen vrijaf genomen omwille van privéredenen !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Yvonne ( Poolse)
« Reactie #27 Gepost op: 22 april 2017, 08:41:58 »
Yvonneke is (al) terug aan het werk ! :-P
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Yvonne ( Poolse)
« Reactie #28 Gepost op: 28 april 2017, 23:30:29 »
 :littleangelx Yvonneke gaat met verlof vanaf woensdag 3 mei; op zaterdag 13 mei zal ze terug paraat zijn !
« Laatst bewerkt op: 28 april 2017, 23:36:27 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Yvonne ( Poolse)
« Reactie #29 Gepost op: 20 juli 2017, 19:27:39 »
Yvonneke is al drie weken met verlof en naar het schijnt zou ze niet onmiddellijk terug keren in het skw !Toch weer niet "gestopt" zeker ??? :littleangelx
We zien wel...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...