Auteur Topic: Schippersstraat 13/3, Yvonne ( Poolse/dagshift)  (gelezen 132037 keer)

Offline bet(d)weter

• modje
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
Schippersstraat 13/3, Yvonne ( Poolse)
« Reactie #20 Gepost op: zaterdag 17 december 2016, 00u10 »
Het zal Yvonneke toch niet helemaal bevallen zijn in haar nieuwe job, waarschijnlijk ook niet op gebied van financiën, want kijk: zij die nog maar eens zogezegd gestopt was, is terug opgedoken in het skw, nu op SS13/3.
Maar daarbij denk ik toch ook dat ze de sex niet kan missen, dat merk je als je haar een bezoek brengt: ze geniet er zelf duidelijk van...dus wie zou haar ongelijk geven ? Meer genieten en daarbij nog meer verdienen ook !
In elk geval van harte welkom, lieve schat !!! :welcome:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

• modje
Schippersstraat 25/1, Yvonne ( Poolse)
« Reactie #19 Gepost op: dinsdag 03 mei 2016, 00u50 »
Wat eigenlijk al een tijdje voorspelbaar was, is nu realiteit: ik kwam schatje Yvonneke :happy tegen op de Verversrui  en zij wond er geen doekjes om. Ze heeft een job gevonden in een andere branche én in een ander land: ze is op die korte tijd dat ze uit het skw verdwenen is, duidelijk "aangekomen" ( geen probleem voor mij: ik vond haar vroeger eigenlijk een beetje aan de magere kant...) wat erop wijst dat ze in haar nieuwe job nu wel fysisch :pompe minder "uit de hoek zal moeten komen" dan vroeger het geval was...Uiteraard heeft ze mij- superklant :dance: die ik was- meer details verteld, dingen die ik voor mezelf houd; één ding wil ik nog wel kwijt: daar waar ze vroeger een Duits-Nederlands taaltje sprak, was er bij haar nu nog enkel sprake van Duits...
Eens te meer is voor mij het skw een parel kwijt: in 2014 verdwenen ook al twee andere van mijn superfavorieten, nl. Thaïse Linda en Nederlands-Indonesische Maya... :17:
Deze Yvonne was voor mij niet alleen een sexgodin maar ook iemand waar je heel goed kon mee praten, al was het maar over "wat er 's avonds op het menu stond"  koch
En zij was ook de enige dvp waar ik ooit geschenkjes van gekregen heb: ter gelegenheid van mijn 64 ste verjaardag gaf ze mij enkele Poolse biertjes en een kaartje; die biertjes zijn (uiteraard) al lang geconsumeerd, maar dat kaartje koester ik nog steeds. Achteraf overhandigde ze mij ook nog Poolse pralines (met likeur) :party0036:, en dat allemaal terwijl ze soms zei dat ik minder moest drinken...Als dat geen liefde is...Overigens heeft ze maar één keer "last" gehad van mijn alcoholgebruik, ja die éne keer dat ik stapeldronken 's morgens bij haar binnenstapte na een ganse nacht op zwier te zijn geweest: zelfs deze tovenares kreeg toen geen leven meer in mijn toch wel "sterke piemel" ! :bud
Ik van mijn kant heb haar ooit Poolse worst bezorgd; zo zie je maar: wij zorgden echt voor mekaar. Spijtig genoeg heeft ze mij nooit ten huwelijk gevraagd, iets wat me bij andere dvp's wel al overkomen is, maar waar ik nooit ben op ingegaan; moest dit Yvonneke dat ooit gevraagd hebben, zou ik zonder twijfel "ja" gezegd hebben...De éne dvp is nu eenmaal niet de andere !
Toch nog een pikant detail: ze gaf me als "eeuwig afscheid" nog een zoen op de mond... bab7 en daarbij gingen mijn gedachten ook naar de andere kusjes die ze enkel op haar kamer uitdeelde... :lekker
Het ga je goed, Yvonneke, maar ik zal je heel hard missen !!! t4533

Is(t)a mi amor :censored zal dit één dezer weken wel allemaal goed maken; het is voor mij immers een serieuze troost dat zij er nog is....

A propos: waar is die "Cry-smiley" gebleven ? Die was hier heel zeker op zijn plaats geweest !
« Laatst bewerkt op: dinsdag 03 mei 2016, 02u27 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

The following users thanked this post: Sjeufke

Offline sexmachine

• admin
« Reactie #18 Gepost op: woensdag 27 april 2016, 19u12 »
Vele dames mogen dan wel niet paraat zijn op het moment dat
het orthodoxe Paasfeest nadert, maar over ons Pools Yvonneke- Polen is sowieso katholiek- :dance2 begin ik mij toch stilaan zorgen te maken: ze BLIJFT immers afwezig...En ik zie haar ook niet meer op straat (ze woonde overigens in mijn buurt...), dus dat is voor mij een veeg teken...
Uiteraard weet ik wel dat ze vroeger ook regelmatig verdween uit het skw, maar ja, eens zal ze wel voorgoed wegblijven zeker ???? Eén ding is zeker: als ze inderdaad niet meer zou terugkeren, zal ik haar zeker missen, maar ik moet langs de andere kant ook toegeven dat ze haar pensioen zeker dubbel en dik verdiend heeft, en met dat "verdiend" bedoel ik zowel financieel als op gebied van de diensten die ze aanbood.... :039: Voor mij en voor vele anderen één van de  allergrootsten wat de dienstverlening betreft !
Dus bij deze (ik hoop dat ik wat te voorbarig ben): bedankt schatje voor al de kleuren van de regenboog - en de hoeken van je kamer-die je mij getoond hebt !!!!!i Ik zal je nooit ofte nimmer vergeten !!!!  :littleangelx
Ik wens haar alvast een leuk pensioen toe, en mag ik dan ook zeggen 'eindelijk'  :lol
Echter niet wanhopen, ze heeft nog niet de leeftijd van Annabel, dus er kunnen nog wel 20 jaar bij  ;D

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

The following users thanked this post: bet(d)weter

Offline bet(d)weter

• modje
« Reactie #17 Gepost op: woensdag 27 april 2016, 18u57 »
Vele dames mogen dan wel niet paraat zijn op het moment dat
het orthodoxe Paasfeest nadert, maar over ons Pools Yvonneke- Polen is sowieso katholiek- :dance2 begin ik mij toch stilaan zorgen te maken: ze BLIJFT immers afwezig...En ik zie haar ook niet meer op straat (ze woonde overigens in mijn buurt...), dus dat is voor mij een veeg teken...
Uiteraard weet ik wel dat ze vroeger ook regelmatig verdween uit het skw, maar ja, eens zal ze wel voorgoed wegblijven zeker ???? Eén ding is zeker: als ze inderdaad niet meer zou terugkeren, zal ik haar zeker missen, maar ik moet langs de andere kant ook toegeven dat ze haar pensioen zeker dubbel en dik verdiend heeft, en met dat "verdiend" bedoel ik zowel financieel als op gebied van de diensten die ze aanbood.... :039: Voor mij en voor vele anderen één van de  allergrootsten wat de dienstverlening betreft !
Dus bij deze (ik hoop dat ik wat te voorbarig ben): bedankt schatje voor al de kleuren van de regenboog - en de hoeken van je kamer-die je mij getoond hebt !!!!!i Ik zal je nooit ofte nimmer vergeten !!!!  :littleangelx

The following users thanked this post: Sjeufke

Offline bet(d)weter

• modje
« Reactie #16 Gepost op: woensdag 06 april 2016, 13u44 »
Yvonne was gans de maand februari, uitgezonderd de 29 ste, met verlof. Ze is dan terug aan het werk geweest t.e.m. vrijdag 18 maart maar is ondertussen bijna drie weken opnieuw spoorloos... ::) Als ze aanwezig is, blijft ze wel heel veel bezet, en vakantie is haar van harte gegund, maar, net als bij Rosita (VT37), zou hier wel eens sprake kunnen zijn van "stilaan uitbollen"... Alhoewel, bij Yvonneke weet je nooit: ze komt en gaat elke keer opnieuw, maar ik besef wel dat er ooit wel eens een eind zal aan komen...
Misschien valt het ergste te vrezen; het lijkt er immers op dat ik drie van van mijn grote favorieten in het skw stilaan aan het verliezen ben: beide voornoemde dames ::) maar bovenal Is(t)a mi amor, mijn avatar ! t4517 :cry

Offline bet(d)weter

• modje
« Reactie #15 Gepost op: maandag 29 februari 2016, 22u30 »
Dit Pools schatje is terug ! :cheer:
Ze was (uiteraard) de hele dag bezet met als gevolg dat ik haar enkel "bij sluitingstijd" gezien heb, en dat toen ik terug kwam van mijn "teleurstellend" bezoek aan de Dominicaanse Paloma ;D, met als gevolg dat ik haar alleen maar heb kunnen toewuiven, maar wees gerust: dit Yvonneke en ik zitten op dezelfde golflengte, dat weten we (samen) al jaren, en daar zal ongetwijfeld een vervolg aan komen... :035:

Offline bet(d)weter

• modje
« Reactie #14 Gepost op: maandag 01 februari 2016, 23u34 »
Yvonneke is de ganse maand februari met (welverdiend) verlof ! :cry

Offline bet(d)weter

• modje
« Reactie #13 Gepost op: dinsdag 07 juli 2015, 02u49 »
 :035: Ziehier dan het verslag waarop verschillende onder jullie blijkbaar aan het wachten waren:
Het werd, na bijna 2,5 jaar een blij weerzien met Yvonneke, en laat ons wel wezen, sexmachine, ze mag dan al wat ouder zijn, ze heeft nog niets ingeboet aan vaardigheden: je intieme delen wassen, doet ze nog altijd even graag al moet je daarvoor op haar huidige locatie wel op een "verhoogje" gaan staan, maar geen nood: ook dat hoort bij haar sextherapie; het duurt immers niet lang vooraleer je op "oorlogssterkte"  :adult komt.
Wat dan volgt, is een haast onbeschrijflijke sessie van puur genieten: tongzoenen (en hoe !) penismassage, en dan pijpen (met het ondertussen haast ongemerkt aangebrachte) rubbertje: ze beheerst het allemaal volkomen.
Dan cowgirl en missio, de ganse tijd knuffelend en tongzoenend: ja hoor, Yvonneke is voor mij nog steeds één van de toppers in het skw, zelfs na 61 consultaties, alhoewel zij op gebied van dat aantal bezoekjes wel wat overdreef: toen ik bij haar binnenstapte zei ze immers tegen haar buurvrouw dat ik vroeger elke dag bij haar kwam :017: 'k heb haar dan ook gezegd dat ik op een kleine twee jaar tijd zestig keer bij haar was langsgeweest...alsof dat niet voldoende zou geweest zijn...
Kortom: ieder zijn meug, hé mijn beste sexmachine, ze is geen piepkuiken meer maar voor mij nog altijd een jong veulen... :039: Meer hoef ik niet meer op mijn gezegende leeftijd !
« Laatst bewerkt op: dinsdag 07 juli 2015, 11u55 door bet(d)weter »

Offline bema

• ramenkenner SKW
  • rakker
« Reactie #12 Gepost op: zaterdag 04 juli 2015, 02u17 »
Yvonneke is verhuisd naar SS25/1; adres dus aangepast.
En je bent gisteren bij haar geweest, dus tijd voor een recensie hé beste collega !  :tietjes
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bet(d)weter

• modje
« Reactie #11 Gepost op: vrijdag 29 mei 2015, 01u34 »
Yvonneke is verhuisd naar SS25/1; adres dus aangepast.

Offline bet(d)weter

• modje
Schippersstraat 43/2, Yvonne ( Poolse)
« Reactie #10 Gepost op: dinsdag 12 mei 2015, 02u22 »
Yvonneke omhelsde mij gisteren toen ik in het skw aan't genieten was van een Duvel en een sigaret én een aangenaam gesprek met een andere notoire skw-wandelaar: kreeg ik toch weer die opmerking zeker: "Liebchen, ::) wieder rauchen und trinken !" Ja, ze zal me moeten nemen zoals ik ben, wees daar maar zeker van...
Overigens wist ze mij te vertellen dat ze  nog drie jaar actief zou blijven in het skw: we zullen wel zien...Ze is alleszins wel heel veel bezet, maar dat zal bij zo'n topdame wel normaal zijn zeker na een afwezigheid van meer dan een jaar...Momenteel is het dus wel echt "aanschuiven" maar daar zal wel verbetering in komen na een paar weken, zou ik denken...
Yvonneke, het is meer dan twee jaar geleden dat ik je nog geconsulteerd heb, maar daar zal ik zeker aan verhelpen, dat staat als een paal ( en wat voor een PAAL ?) boven water ! :dance2
P.S. Adres, leeftijd, taal en "tatoeages" aangepast.
« Laatst bewerkt op: dinsdag 12 mei 2015, 10u45 door bet(d)weter »

Offline bet(d)weter

• modje
Schippersstraat 43/2, Yvonne ( Poolse)
« Reactie #9 Gepost op: woensdag 06 mei 2015, 00u00 »
Neen sexmachine, ze is nog niet met pensioen: ze is terug actief :035: in het skw, zoals steeds in de dagshift, nu op SS43/2: dit is een absolute topper en dan heeft leeftijd geen belang.. :pica.; adres , haarlengte én leeftijd aangepast; ja, sorry hoor, sexmachine: ze is ongeveer even oud als jij, wat betekent dat ook jij niet meer van de jongsten bent... :lol_hitting:
« Laatst bewerkt op: vrijdag 08 mei 2015, 01u50 door bet(d)weter »

Offline sexmachine

• admin
Schippersstraat 16/1, Yvonne ( Poolse)
« Reactie #8 Gepost op: donderdag 19 februari 2015, 16u35 »
Gepensioneerd intussen (en terecht), erger moeten we het niet maken, bet(d)weter, laat ze waar ze is, op rust, tijd om plaats te bieden aan mokkels die 10 tot 25 jaar jonger zijn dan haar  :lol_hitting: ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

• modje
« Reactie #7 Gepost op: dinsdag 17 februari 2015, 00u01 »
Ze is wél nog even terug geweest, nl. van december 2013 t.e.m. januari 2014 ! Maar we zullen er ons nu toch moeten bij neerleggen dat ze voor altijd verdwenen is: ze zou een schoonheids/kapperssalon begonnen zijn in de buurt van Keulen.
Jammer, ik heb haar- mijn "echte glorietijd"( vooral dan wat mijn financiën betreft) situeert zich weliswaar in een periode dat ik nog op geen enkel "DVP- forum" geregistreerd was-  in totaal welgeteld 60 keer bezocht en ze zal voor mij altijd één van de grootste toppers van het skw blijven, misschien wél de allergrootste, maar ja, ik weet ook wel dat het allemaal zo relatief en vergankelijk is...! Alhoewel, gewoon als "vriendin" heeft ze voor mij ook haar waarde bewezen: ze  bezorgde mij te gepasten tijde een verjaardagskaartje, bracht verscheidene keren Poolse geschenkjes voor me mee (pralines met drank, verschillende biertjes), en dat ondanks het feit dat ze zei dat ik minder moest "drinken"; niet dat mijn potentie daar hinder van ondervond maar gewoon omdat ze toch altijd zo moederlijk bezorgd was; zou ik dan toch altijd een "moederskindje" gebleven zijn ? Als ik ze op straat tegenkwam vloog ze rond mijn nek, en ja, ze tracteerde me ook nog op een Duvel op het terras van de Malle Babbe, Duvel waar ze toen ook zelf even van genipt heeft, maar echt maar "even" (ze was naar eigen zeggen al onmiddellijk een beetje "beneveld").
Ik denk wel degelijk dat ze mij ook oprecht graag had... Ik weet dat ik nu misschien een beetje te emotioneel word, maar dit was voor mij zeker één van de allerbeste ervaringen in het skw ! Ik mis haar nog steeds !
Laat dit dus maar het ultieme eer-en dankbetoon zijn aan mijn geliefde Yvonneke ! :035: :035:  :cry :cry Gemengde gevoelens uiteraard, wat wil je?
« Laatst bewerkt op: dinsdag 17 februari 2015, 00u44 door bet(d)weter »

Offline bema

• ramenkenner SKW
  • rakker
« Reactie #6 Gepost op: zaterdag 12 oktober 2013, 23u35 »
Deze dame is al een aantal maanden afwezig en zal vlg. bepaalde info niet meer terugkomen.
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

• *Users: 6
  • *Guests: 145
  • *Total: 151

Board: ALGEMEEN
Topic: CONTEST
door Shakir
[Gisteren om 23:42]
Board: NOMINATIES NUTTIGE RECENSIES
Topic: NOMINATIES JANUARI 2019
door Klatergoud
[Gisteren om 09:25]
Board: GENT
Topic: Schepenenvijverstraat 02, Senna / Cenna
door ADNOH
[dinsdag 22 januari 2019, 23u50]
Board: MOOI EN LEKKER
Topic: Elin
door Rolly
[dinsdag 22 januari 2019, 23u30]
Board: G O L D E N    T I M E - Brüggen
Topic: Mimi (Guinea)
door Rivera
[dinsdag 22 januari 2019, 22u45]
Board: G O L D E N    T I M E - Brüggen
Topic: FICKFABRIEKVERHAALTJES
door Rivera
[dinsdag 22 januari 2019, 22u42]
Board: B A B Y L O N - Elsdorf
Topic: Aanwezigheidslijst
door Sjeufke
[dinsdag 22 januari 2019, 22u19]
Board: S I X S E N S - Vaals/Lemiers
Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
door Shakir
[dinsdag 22 januari 2019, 20u43]
Topic: Emily (Hongaars/Roemeens)
door Kwakje
[dinsdag 22 januari 2019, 20u20]
Board: HEAVEN7, Willich
Topic: Heaven 7 Willich
door Kwakje
[dinsdag 22 januari 2019, 20u12]
Board: LEUK EN GEESTIG / MOPPEN EN HUMOR
Topic: HUMOR VAN DE BOVENSTE PLANK
door de vulkaan spesjalist
[dinsdag 22 januari 2019, 20u11]
Topic: Lori (Roemeens)
door Kwakje
[dinsdag 22 januari 2019, 20u11]
Board: VILLA VENUS - Duisburg
Topic: Villa Venus Duisburg Belevenissen
door Kwakje
[dinsdag 22 januari 2019, 20u05]
Board: M O N D I A L - Köln
Topic: EVENTS
[dinsdag 22 januari 2019, 09u05]
Topic: EVENTS
[dinsdag 22 januari 2019, 08u54]
Board: S A M Y A - Köln
Topic: EVENTS IN SAMYA
[dinsdag 22 januari 2019, 08u52]
Board: HET GROTE RELAXXXBOARD TOMBOLA- / VRIJKAARTJESTOPIC
Topic: HET GROTE RELAXXXBOARD TOMBOLA- EN VRIJKAARTJESTOPIC: JANUARI 2019
door PoarNeemn
[dinsdag 22 januari 2019, 04u11]
Board: ANTWERPEN - SKW
Topic: Schippersstraat 29/1, Gabriella (avond/nachtshift)
door Vanderbeffen
[dinsdag 22 januari 2019, 04u03]
Board: D O L C E   V I T A - Düsseldorf
Topic: MIRIAM
door Taylor
[maandag 21 januari 2019, 19u11]
Topic: LIVE FROM SIXSENS
door sexmachine
[maandag 21 januari 2019, 18u28]