Auteur Topic: Schippersstraat 13/3, Yvonne ( Poolse/dagshift)  (gelezen 165657 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/3, Yvonne ( Poolse/dagshift)
« Gepost op: 10 december 2010, 08:07:18 »
Naam:          Yvonne
Land:            Polen
Taal:             Duits / Nederlands
Leeftijd:       50
Lengte:        1m60
Kleur ogen:  bruin
Model:          normaal
Cup:             A (echt)
Haarkleur:    blond
Piercing:       neen
tatoo:           neen
Prijs:            50 euro
pro:              intiem : uitstekend; pijpen en beffen : ok
« Laatst bewerkt op: 7 december 2017, 10:46:23 door bet(d)weter »
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat, 16/1, Yvonne ( Poolse)
« Reactie #1 Gepost op: 6 december 2011, 13:11:08 »
Ook Yvonne houdt Antwerpen warm tussen Kerst en Nieuw! :) Deze dame is wel degelijk een echte topper maar helaas uiterlijk niet helemaal mijn smaak. Toch zeker geen enkel slecht woord over deze Poolse. :) Toch denk ik echter wel dat ik ze tussen Kerst en Nieuw ga bezoeken en dit ondanks het geen Roberto - meisje is.
« Laatst bewerkt op: 6 december 2011, 13:12:59 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat, 16/1, Yvonne ( Poolse)
« Reactie #2 Gepost op: 6 december 2011, 19:51:31 »
Ook Yvonne houdt Antwerpen warm tussen Kerst en Nieuw! :) Deze dame is wel degelijk een echte topper maar helaas uiterlijk niet helemaal mijn smaak. Toch zeker geen enkel slecht woord over deze Poolse. :) Toch denk ik echter wel dat ik ze tussen Kerst en Nieuw ga bezoeken en dit ondanks het geen Roberto - meisje is.
Ze heeft nochtans haar leeftijd mee voor jou... dik in de 40  8)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat, 16/1, Yvonne ( Poolse)
« Reactie #3 Gepost op: 6 december 2011, 23:48:30 »
Ja, vergeef me sexmachine! Ik ben de stiel nog steeds aan het leren. :-[ Waar kan dat nog beter dan op zo'n oude velo? ;D
Ze is altijd zeer gecharmeerd als ik haar schoonheid noem en een handkusje opwerp! ;D Net zoals Manar smelt als ik haar schoonheid noem! ^-^
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat, 43/2, Yvonne ( Poolse)
« Reactie #4 Gepost op: 24 september 2012, 20:27:36 »
 
 
 
[box title=YVONNE]
Land:             POLEN
Taal:              DUITS, POOLS, NEDERLANDS
Leeftijd:         45-50
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            Normaal
BH:                 A cup
Kontje:           Normaal
Haarkleur:      Blond
Haarlengte:    lang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
TZ PMC NMC Likken Vingeren GFE  Massage Fetish
[/box]

[box title=pro en contra]
+Ze wordt graag gebeft!
+Uitstekende masseuse.
- Ze werkt van 9.30 u. tot 20 u. ongeveer..
[/box]

[box title=extra info]
Voor de liefhebbers van meer mature dames! Dame werkt overdag, zij het niet alle dagen.
[/box]
« Laatst bewerkt op: 7 juli 2015, 04:48:32 door bet(d)weter »

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 16/1, Yvonne ( Poolse)
« Reactie #5 Gepost op: 12 oktober 2013, 23:35:04 »
Deze dame is al een aantal maanden afwezig en zal vlg. bepaalde info niet meer terugkomen.
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 16/1, Yvonne ( Poolse)
« Reactie #6 Gepost op: 17 februari 2015, 00:01:16 »
Ze is wél nog even terug geweest, nl. van december 2013 t.e.m. januari 2014 ! Maar we zullen er ons nu toch moeten bij neerleggen dat ze voor altijd verdwenen is: ze zou een schoonheids/kapperssalon begonnen zijn in de buurt van Keulen.
Jammer, ik heb haar- mijn "echte glorietijd"( vooral dan wat mijn financiën betreft) situeert zich weliswaar in een periode dat ik nog op geen enkel "DVP- forum" geregistreerd was-  in totaal welgeteld 60 keer bezocht en ze zal voor mij altijd één van de grootste toppers van het skw blijven, misschien wél de allergrootste, maar ja, ik weet ook wel dat het allemaal zo relatief en vergankelijk is...! Alhoewel, gewoon als "vriendin" heeft ze voor mij ook haar waarde bewezen: ze  bezorgde mij te gepasten tijde een verjaardagskaartje, bracht verscheidene keren Poolse geschenkjes voor me mee (pralines met drank, verschillende biertjes), en dat ondanks het feit dat ze zei dat ik minder moest "drinken"; niet dat mijn potentie daar hinder van ondervond maar gewoon omdat ze toch altijd zo moederlijk bezorgd was; zou ik dan toch altijd een "moederskindje" gebleven zijn ? Als ik ze op straat tegenkwam vloog ze rond mijn nek, en ja, ze tracteerde me ook nog op een Duvel op het terras van de Malle Babbe, Duvel waar ze toen ook zelf even van genipt heeft, maar echt maar "even" (ze was naar eigen zeggen al onmiddellijk een beetje "beneveld").
Ik denk wel degelijk dat ze mij ook oprecht graag had... Ik weet dat ik nu misschien een beetje te emotioneel word, maar dit was voor mij zeker één van de allerbeste ervaringen in het skw ! Ik mis haar nog steeds !
Laat dit dus maar het ultieme eer-en dankbetoon zijn aan mijn geliefde Yvonneke ! :035: :035:  :cry :cry Gemengde gevoelens uiteraard, wat wil je?
« Laatst bewerkt op: 17 februari 2015, 00:44:07 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 16/1, Yvonne ( Poolse)
« Reactie #7 Gepost op: 19 februari 2015, 16:35:34 »
Gepensioneerd intussen (en terecht), erger moeten we het niet maken, bet(d)weter, laat ze waar ze is, op rust, tijd om plaats te bieden aan mokkels die 10 tot 25 jaar jonger zijn dan haar  :lol_hitting: ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/2, Yvonne ( Poolse)
« Reactie #8 Gepost op: 6 mei 2015, 00:00:30 »
Neen sexmachine, ze is nog niet met pensioen: ze is terug actief :035: in het skw, zoals steeds in de dagshift, nu op SS43/2: dit is een absolute topper en dan heeft leeftijd geen belang.. :pica.; adres , haarlengte én leeftijd aangepast; ja, sorry hoor, sexmachine: ze is ongeveer even oud als jij, wat betekent dat ook jij niet meer van de jongsten bent... :lol_hitting:
« Laatst bewerkt op: 8 mei 2015, 01:50:32 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 43/2, Yvonne ( Poolse)
« Reactie #9 Gepost op: 12 mei 2015, 02:22:02 »
Yvonneke omhelsde mij gisteren toen ik in het skw aan't genieten was van een Duvel en een sigaret én een aangenaam gesprek met een andere notoire skw-wandelaar: kreeg ik toch weer die opmerking zeker: "Liebchen, ::) wieder rauchen und trinken !" Ja, ze zal me moeten nemen zoals ik ben, wees daar maar zeker van...
Overigens wist ze mij te vertellen dat ze  nog drie jaar actief zou blijven in het skw: we zullen wel zien...Ze is alleszins wel heel veel bezet, maar dat zal bij zo'n topdame wel normaal zijn zeker na een afwezigheid van meer dan een jaar...Momenteel is het dus wel echt "aanschuiven" maar daar zal wel verbetering in komen na een paar weken, zou ik denken...
Yvonneke, het is meer dan twee jaar geleden dat ik je nog geconsulteerd heb, maar daar zal ik zeker aan verhelpen, dat staat als een paal ( en wat voor een PAAL ?) boven water ! :dance2
P.S. Adres, leeftijd, taal en "tatoeages" aangepast.
« Laatst bewerkt op: 12 mei 2015, 10:45:19 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/1, Yvonne ( Poolse)
« Reactie #10 Gepost op: 29 mei 2015, 01:34:51 »
Yvonneke is verhuisd naar SS25/1; adres dus aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/1, Yvonne ( Poolse)
« Reactie #11 Gepost op: 4 juli 2015, 02:17:24 »
Yvonneke is verhuisd naar SS25/1; adres dus aangepast.
En je bent gisteren bij haar geweest, dus tijd voor een recensie hé beste collega !  :tietjes
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/1, Yvonne ( Poolse)
« Reactie #12 Gepost op: 7 juli 2015, 02:49:48 »
 :035: Ziehier dan het verslag waarop verschillende onder jullie blijkbaar aan het wachten waren:
Het werd, na bijna 2,5 jaar een blij weerzien met Yvonneke, en laat ons wel wezen, sexmachine, ze mag dan al wat ouder zijn, ze heeft nog niets ingeboet aan vaardigheden: je intieme delen wassen, doet ze nog altijd even graag al moet je daarvoor op haar huidige locatie wel op een "verhoogje" gaan staan, maar geen nood: ook dat hoort bij haar sextherapie; het duurt immers niet lang vooraleer je op "oorlogssterkte"  :adult komt.
Wat dan volgt, is een haast onbeschrijflijke sessie van puur genieten: tongzoenen (en hoe !) penismassage, en dan pijpen (met het ondertussen haast ongemerkt aangebrachte) rubbertje: ze beheerst het allemaal volkomen.
Dan cowgirl en missio, de ganse tijd knuffelend en tongzoenend: ja hoor, Yvonneke is voor mij nog steeds één van de toppers in het skw, zelfs na 61 consultaties, alhoewel zij op gebied van dat aantal bezoekjes wel wat overdreef: toen ik bij haar binnenstapte zei ze immers tegen haar buurvrouw dat ik vroeger elke dag bij haar kwam :017: 'k heb haar dan ook gezegd dat ik op een kleine twee jaar tijd zestig keer bij haar was langsgeweest...alsof dat niet voldoende zou geweest zijn...
Kortom: ieder zijn meug, hé mijn beste sexmachine, ze is geen piepkuiken meer maar voor mij nog altijd een jong veulen... :039: Meer hoef ik niet meer op mijn gezegende leeftijd !
« Laatst bewerkt op: 7 juli 2015, 11:55:55 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/1, Yvonne ( Poolse)
« Reactie #13 Gepost op: 1 februari 2016, 23:34:23 »
Yvonneke is de ganse maand februari met (welverdiend) verlof ! :cry
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/1, Yvonne ( Poolse)
« Reactie #14 Gepost op: 29 februari 2016, 22:30:17 »
Dit Pools schatje is terug ! :cheer:
Ze was (uiteraard) de hele dag bezet met als gevolg dat ik haar enkel "bij sluitingstijd" gezien heb, en dat toen ik terug kwam van mijn "teleurstellend" bezoek aan de Dominicaanse Paloma ;D, met als gevolg dat ik haar alleen maar heb kunnen toewuiven, maar wees gerust: dit Yvonneke en ik zitten op dezelfde golflengte, dat weten we (samen) al jaren, en daar zal ongetwijfeld een vervolg aan komen... :035:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...