Forum > G O L D E N    T I M E - Brüggen

Barby: Hongaarse

(1/1)

satanic surfer:

BARBY
Hongaarse
mid-20
lange blonde krullende haren
1m65
KF30, gertenschlank, haalt de 40kg niet
A-cups
spreekt ok Duits/Engels
bruingebrande huid, erg fraaie verschijning, wordt onderstebovengeboekt de komende maanden mag men voorzichtig veronderstellen
sinds 1 week in GT, voorheen al gezien in Globe(Suisse)/Finca Erotica/Babylon/Samya en nu dus GT

Service:

TZ: goed tot zeer goed
PZC: goed
Lecken/Fingern: yup
Schlittenfahrt: yup
NMC: goed

Fazit: solide ietwat profi aandoende service doch in Gutem Sinne, erg mooie dame die zich binnen no time tot Buchungsqueen in GT kan ontpoppen, legio Liebeskaspers aan haar voetjes zal hebben liggen en aangaf te zullen blijven in GT, neem het haar maar ns kwalijk...Herhalingsgevaar: ? niet pertinent doch niet onmogelijk, fijn uurtje zoals men mag opperen...Aanwinst voor GT die al -tig genervte damesblikken diende te trotseren, begrijpelijk.

TAFKAP:
Deze dame gaat al tijden onder de naam Alexandra door het leven in GT.


My mystery lady

Gisteren bij toeval in GT terecht gekomen en toen ik de bar inliep zag ik Alexandra al kijken. Een dame waarmee ik al vaker op de kamer ben geweest maar tot op heden niets over heb geschreven. Ze kwam naar me toe en ik kreeg natuurlijk de vraag naar mijn hoofd geslingerd waar ik zolang was geweest. Nadat we even kort hadden bijgesproken mijn weg vervolgd. Na een rondje bubbelen en een hapje te hebben gegeten zat ze ook in het restaurant. Ik wenste haar smaak eten in het voorbij lopen en ze vroeg waarom ik niet bij haar kwam zitten. Ik zei dat ik haar niet wilde storen en rustig wilde laten eten. Een boze blik werd mij toebedeeld en ik werd vriendelijk toch dwingend verzocht naast haar plaats te nemen. Uitgebreid namen we de tijd om bij te praten waarbij ze me al behoorlijk aan het teasen was door haar fantasiën omtrent een kamergang te uiten. Nadat ze klaar was met eten en we een sigaretje hadden gerookt verkasten we richting bar.

Ik legde de keuze om een sleutel te halen of eerst nog even rustig te zitten bij haar neer. Waar de meeste meiden het dan op een sprintje zetten om een sleutel te halen plofte zij zich neer op een bankje. Ze kroop helemaal tegen me aan en met subtiele strelingen, kusjes op de mond en in mijn nek en het sabbelen aan mijn oor was ze de spanning al langzaam aan het opbouwen. Een bevriende beer kwam in het voorbij lopen vragen of we aan het wachten waren op de sleutel. Toen ik zei dat dit nog niet het geval was zei hij dat de wachttijden richting een uur liepen. Ik zei het tegen Alexandra en zei dat ze beter even kon inschrijven. De wachttijd hebben we benut om rustig verder te praten en in elkaars armen te genieten van elkaar.

Toen er eindelijk een sleutel beschikbaar was spoedden we ons richting een blokhutje. Nadat we uitgebreid elkaars lichaam hebben gestreeld nam ze het heft in handen om haar fantasie ten uitvoer te brengen. Er volgde een heerlijke slow sessie van anderhalf uur met een kleine kinky twist. Er zijn weinig dames die zo perfect aanvoelen waaraan ik behoefte heb op dat moment als Alexandra zonder het uit te spreken. Profi in de goede zin van het woord

Toen we later op de avond in de bar zaten onder het genot van een stukje pizza zei ik haar dat er dames naar me toe waren gekomen met de vraag of we "getrouwd" waren. Een grote glimlach verscheen er op haar gezicht en ze zei lachend dat we het perfecte "GT huwelijk" hadden. Bij een volgend bezoekje aan GT zal de echtelijke sponde zeker weer opgezocht worden.

cassenoisette:
You are talking about another girl.


Barbie/Barby ::)  is the OP girl, and Alexandra(formerly with glasses) is another one, to be separated i reckon.

vanKees:
Ich denke,
Barby(ie) Samstag vor 8 Tagen im LR gesehen zu haben.

vanKees

cassenoisette:
Great addition, she nows what she is doing!  :111:

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie