Auteur Topic: Anny  (gelezen 7773 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Anny
« Gepost op: 28 december 2014, 15:45:54 »
Vorige week met deze vriendelijke meid gaan kameren. Het is een girl next door type, blanke huid, kort rood haar, wat sproetjes, 25 jaar, roemeens. Cup b/c waarbij helaas de zwaartekracht wel haar werk heeft gedaan, maar dit is niet storend.
Ze heeft erg zachte lippen. TZ was diep en prima. PZC was ook zeer goed alleen een DT lukte haar niet
Ze heeft me eerst goede presales in de bioscoop gegeven waar ze mijn trots aardig hard kreeg. Toen heb ik haar een sleutel laten halen. De service op de kamer was prima. Ik ben heerlijk in cowgirl klaargekomen. Over de aftersales kan ik niets zeggen aangezien de club een kwartier nadat ik van de kamer kwam zou gaan sluiten.
Ik ga zeker nog eens met haar naar de kamer, want ik heb een heerlijk uurtje met haar gehad.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Anny
« Reactie #1 Gepost op: 3 januari 2015, 18:28:51 »
Een tijdje terug weer met deze meid gaan kameren. Even een aanvulling op haar uiterlijk zoals ik eerder heb beschreven, ze heeft een navelpiercing.
Ik zag haar in de kleedruimte toen ik net aankwam en werd ook begroet met een lekkere TZ. Ze had een erg mooi groen setje aan, maar nog voordat ik omgekleed was kwam ze in een rood setje voorbij. Ik vertelde haar nog dat het groene setje haar erg mooi stond maar ze vond het niet fijn zitten zei ze en had zich daarom omgekleed. Erg jammer
Ik vertelde haar dat ik zeker vandaag met haar zou kameren.
Aangezien het al 13.45 u was en ik nog geen lunch had gehad ben ik na binnenkomst eerst naar het restaurant gegaan en heb ik daar wat gegeten.
 Daarna relaxed met verschillende dames gepraat en lekker van de wellness genoten. Ik denk dat het toen al tegen 17u liep en ik in gesprek was geraakt met Corina. Zie voor mijn kamergang met Corina de recensie onder haar naam. Toen ik Corina na een tijdje een sleutel had laten halen kwam Anny mij vertellen dat ze vanavond vroeg weg zou gaan omdat ze al om 11 u was begonnen en nog geen kamergang gemaakt had. Na de kamergang met Corina lekker van de wellness genoten en gerelaxed.
 Toen ik op het bed in de wellness lag kwam Anny bij me liggen. Ze vertelde me dat ze zojuist een boete had gehad omdat ze met een andere meid Roemeens gesproken had. De dames zijn verplicht duits of engels te praten in PSR. Ze had ook nog steeds geen kamergang gehad en zei dat ze nu waarschijnlijk al om 21 u uit de club zou vertrekken. Ik had ondertussen wel honger gekregen, het was immers 19 u en ik heb haar voorgesteld om met me te gaan eten en daarna naar de kamer te gaan. Ze vertelde me dat ze geen honger had omdat ze net had gegeten.
 Toen ik rond een uur of 20u het restaurant verliet trof ik Anny met haar eerste klant van de dag aan in het restaurant. Toen ze langs me liep om een sleutel te halen vertelde ze me dat ze zo terug van de kamer zou zijn en vroeg me te wachten in de wellness. Inderdaad rond 20.15u was ze al weer terug in de wellnessruimte. Dus waarschijnlijk was de tijd al ingegaan in de bioscoop. Ze kwam lekker tegen me aan liggen op het schommelbed in de wellnessruimte en vroeg me na een kwartier om met haar naar de kamer te gaan. Ik zei graag eerst opgewarmd te willen worden in de bioscoop en zei haar dat ze me daar kon pijpen. Ze zei ik wil je hier op het schommelbed ook wel pijpen hoor!!!  Ik heb dat aanbod maar vriendelijk afgeslagen en heb haar in de bioscoop aan het werk gezet. Daarna zijn we op de kamer met het echte werk begonnen. Ze kan heerlijk TZ en PZC was ook zeer goed alleen een DT lukt haar steeds niet
Zowel het TZ en PZC is zacht en dat komt ook door haar hele zachte lippen. Naar mijn mening is Anny een prima meid voor een GFE maar niet direct voor een PSE. De service op de kamer was prima. Ze wilde graag wat extra's verdienen omdat ze zojuist een boete had gehad en vroeg me om een FT. Ik heb heerlijk met haar in missio, doggy en cowgirl geneukt. Aangezien het al 21u was geweest gevraagd of ze niet wegmoest maar ze wilde liever nog wat langer blijven.  Na het neuken heeft ze me weer heerlijk gepijpt en heb ik een heerlijke FT bij haar gehad. Na de financiele zaken afgehandeld en gedouched te hebben zag ik haar vanuit de bar de wellnessruimte in lopen richting kleedruimte. Ze was al omgekleed en liep achter een ander omgekleed personeelslid aan de trap af naar beneden. Ze zwaaide nog wel naar me maar dat was het dan ook. Dus ik kan wederom niets zeggen over haar aftersales. Haar presales zijn prima al moet je zelf wel de aanzet toe geven.
Ik ga zeker nog eens met haar naar de kamer, want ik heb wederom een heerlijk uurtje met haar gehad.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
April vorig jaar.
« Reactie #2 Gepost op: 4 januari 2015, 17:20:56 »
Omdat ze een wat witter vel heeft dan de gemiddelde dame in een club (en ik op zich daar niet zo voor val) had ik haar niet op mijn lijst geprikt, ondanks dat ze een mooi figuur heeft.

Ineens zag ik het aankomen. Ik lig op een relaxzetel in het wellnessgedeelte wat te luieren. Anny loopt voorbij mij. Ik liet het niet merken maar zag haar twijfelen. Ze komt terug in mijn richting. Ik doe of ik zie haar even niet. Als een kat (met omwegen) slingert ze op me af, dan toch; ik wist het wel. Ze begint met lief te strelen na een hallo-woordje. Daarna streelt ze me erotisch. Ik heb haar lang gewoon laten begaan. Zelf was ik lange tijd cool. Iemand die zich probeert toch op mijn lijst te wringen! Ze moet toch gevoeld hebben dat ik niet zo geneigd was om met haar naar de catacomben af te zakken?! Ze hield niet af. Beetje zoenen, wat ondeugender worden.... Totdat ik haar wittere vel vergeten was. Ze won. We bleven 1 uur op kamer. Na 40 minuten had ik mijn orgasme. De tijd maakte ze spontaan vol zonder dat er gewezen moest worden op de resterende tijd. Mooi! De tijd vullen met haar is trouwens heel aangenaam, ten minste toch als je GFE bent aangelegd.

Anny begon met te vragen hoelang ik op kamer wou blijven. Da's een vraag die ik nooit kan beantwoorden en helaas een vraag die hoe langer hoe meer terugkomst bij de verschillende dames in de verschillende clubs. Vroeger gebeurde dat duidelijk minder. De allereerste momenten op kamer leek het erop dat Anny vooral wou beginnen praten. Dat laat ik natuurlijk niet toe. Daar kom ik niet voor op kamer. Dat moet dan maar buiten de kamer gebeuren. Een oplossing hiervoor is beginnen tongzoenen. Dat deed ik dan ook.

Na het lang intro kussen en tongrollen ging de sessie over in heel erg close tegen mekaar aanliggen en kronkelen en mekaar lieflijk knuffelen en strelen. Eerst gewoon wat lief stelen daarna erotisch strelen. Hierna ging ze over tot een blow job om U tegen te zeggen. Een gevarieerde pijpbeurt. Tof! Ineens stopt ze met pijpen en vraagt ze of ik wil neuken. Ik vond haar geweldige pijpprestatie op dit moment nog te kort geduurd hebben en maakte haar wijs dat ze goed bezig was en mag voortdoen. Enthousiast ging ze verder. Alsof ze een bevestiging wou dat ik het écht heel leuk vond. Tussendoor (moest wel) liet ik ze even ophouden om wat te kussen en te tongzoenen. Dit gebeurde een paar keer. De zoveelste keer dat ik haar moest laten ophouden benodigde ik wat meer rusttijd en vond dat het ideale moment om met haar borsten wat te spelen en haar poesje te verwennen. Tijdens het beffen laat ze zich duidelijk niet gaan. Meestal laat ik het dan voor wat het is maar ergens in mijn onderbewustzijn kreeg ik signalen dat ze overstag zou gaan als ik volhield. Dat gebeurde ook. Tussen het beffen door mocht ik haar ook komen tongzoenen. Op deze momenten zoende ze veel heftiger. Kleine kreuntjes volgenden ook nog tijdens het beffen.
Daarna werd ik op mijn beurt weer beloond door een pijpbeurt om twee keer U tegen te zeggen. Aan zulke zaken kan je zien dat er toch chemie is op kamer. Alhoewel? De beste actrices kunnen ook dit allemaal in scène zetten. Het is ook niet mijn bedoeling op kamer op een studie te beginnen over het percentage echtheid, van de dame uit, op kamer. Dit keer liet ik haar heel ver gaan met haar verrukkelijke blow job. Anny doet geen FT maar.... Op een bepaald moment gebeurt er iets heel raars vanbinnen in mijn lul. Er kwam duidelijk geen voorvocht meer uit maar sperma. Het sperma spoot eigenlijk niet maar liep er een beetje uit. Alsof je speelt met de waterkraan en ze even heel fijn openzet en dan weer dicht en dan weer open. Anny stopte niet met mijn lul te verwennen maar raakte hem zo fijngevoelig aan dat ze zo goed als niets van mijn sperma moest proeven. Het was voor mij een zalige maar tegelijk rare, nieuwe ervaring. Na even stopt Anny met de blow job. Er kwam al eventjes niets meer uit mijn lul gelopen. Anny vertelt me dat ik ben klaargekomen. Ik antwoordde positief maar zei haar dat ik precies nog eens kon komen. De echte ontlading moest duidelijk nog komen. Dat gevoel had ik ten minste toch. Voor haar was er geen enkel probleem. Ze pakte een condoom en we begonnen te neuken. Ik liet haar zalig op mij rijden. Het duurde even maar inderdaad kwam er een nieuwe, deze keer felle, ontlading.

We zaten nu aan veertig minuten en de overige twintig minuten werden spontaan opgevuld met heel zalig dicht tegen mekaar aan te liggen, beetje te praten maar vooral nog veel te knuffelen, te zoenen en te tongzoenen.

Gedurende de gehele sessie werd er erg veel en erg goed gezoend en getongzoend. Ze doet dat lief maar toch met de nodige passie. Dat komt zelden voor, passie. Het tongzoenen werd eigenlijk nooit gestaakt. Zowel tussendoor tijdens het pijpen als het neuken bleven we tongzoenen.

Later aan de bar komen we mekaar weer tegen. Zij wou juist een drankje bestellen en ik ook. Ze omarmt me weer innig. Da's altijd leuk natuurlijk.

Nog later zit ze bij een collega en vraagt ze of ik nog eens zin had om met haar te gaan stoeien. Ik antwoordde negatief en wou doorlopen. Ze wenkte me echter en vroeg of ik niet bij hen kwam zitten. Arm in arm zit ik daar bij hen een beetje leute te maken.

Heel laat op de avond zit ik in de lounge en krijg het idee om wat op de leuning van de sofa te schrijven. Dat lukt best met die veloursstof. Ik schrijf: "ANNY I LOVE YOU", zomaar voor de fun. Nu was het gewoon nog wachten tot ze eens zou voorbij komen gelopen. Dat gebeurde op zo'n moment natuurlijk niet. Haar vriendin Paula kwam wel de lounge binnen, na een tijdje. Ik roep haar en zeg haar dat ik haar wat moet vertellen maar dat ze het geheim moet houden. Ik laat het zien. Ze nestelt zich ondertussen naast mij en vraagt zich hardop af waarom ik dan nog achter Anny vraag. Ze vraagt of mijn maat, die naast me zat, met Anny naar de kamer wou. Ik vertelde haar dat ik Anny al een hele tijd niet meer gezien had en in de sofa wortel aan het schieten was terwijl ik op Anny wachtte. Paula begreep dat ik haar riep om te vragen of zij eens wou gaan rondkijken waar Anny toch kon zitten. Ze deed dat en wat later kwam ze terug, met Anny. Anny was ontroerd.
Met ons vieren (Anny naast mij, Paula overheen mijn vriend) hadden we nog veel pret (ondeugende pret). Mekaar wat teasen, flirten en plagen. Terwijl Anny "van mij" was, kropen mijn benen een beetje stiekem tussen de benen van Paula, die dat gewoon liet begaan en het niet verraadde. Qua after sales kan dat zeker tellen  :douchen !
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
December vorig jaar.
« Reactie #3 Gepost op: 4 januari 2015, 17:23:03 »
Hoe een tweede sessie, na 8 maanden, je herinnert je lang niet meer precies hoe het er aan toe ging, zo gelijklopen kan zijn. Even mijn vorige keer gelezen en tot de vaststelling gekomen dat ik hetzelfde plezier weer beleefd heb met zowat alle mooie dingen van vorige keer, inclusief bijvoorbeeld dat ik ook nu weer eerst een beetje sperma verloor tijdens het pijpen (net over en niet over het point-of-no-return) en nadien tijdens het neuken de volle lading deponeerde. Ook nu weer mijn uiterste best moeten doen, geduld moeten hebben, opdat ze zich zou laten gaan bij het beffen. Het tongzoenen was beter dan vorige keer. Tongzoenen bij haar services zou dus best van "goed tot zeer goed tongzoenen" omgevormd kunnen worden tot "zeer goed tongzoenen". Echt met de monden op mekaar gedrukt en lekker tongen met de tongen in mekaars mond, wat eerder zelden zo, zo goed gebeurt, Anny deed het deze keer  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Anny
« Reactie #4 Gepost op: 4 januari 2015, 17:26:02 »
Ze is zo lief, zo mooi, zo geweldig, zo menselijk....  Toch als ik nu tussen de regels van het laatste bericht van Tjeppah lees, merk ik dat ze best erg commercieel kan denken en doen.  Dat mag natuurlijk.  Btw, vroeg ze me ook eens op kamer om langer te blijven.  Ik wilde toen gaan eten en ze stelde voor om te gaan bestellen en op kamer te eten.  Dat heb ik 1 keer in heel mijn clubcarrière gedaan met Brenda in PHG en nooit weer.  Anny vernam in mijn ogen toen trouwens dat er vlindertjes moesten geweest zijn bij mij voor Brenda.  Nu Anny, ben ik nog steeds immuun voor verliefdheid bij DVP's  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Anny
« Reactie #5 Gepost op: 4 januari 2015, 18:05:10 »
Anny... Blijkbaar weet ze via via (ik weet btw via welke via) dat ik een forumschrijver ben, en eergisteren vond ze er dan ook niet beter op andere meiden te waarschuwen niet met mij te kameren, want wie weet wat ik over haar zou schrijven...

Gelukkig luisterde niet iedereen naar haar ;) :-P.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Anny
« Reactie #6 Gepost op: 4 januari 2015, 21:04:48 »
Hopelijk stel jij dan geen schrijversvragen.  Soms lees ik dat de heren haar uitvragen.  Van waar ben je, hoe groot ben je precies, schrijf je je naam met C of K....  Tja, die dames weten ook wel dat er geschreven wordt, als ze dan zo'n typisch spervuur van vragen op zich af weten komen, weten zo ook wel waar de klepel hangt  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Anny
« Reactie #7 Gepost op: 7 februari 2016, 01:42:21 »
Tijd om nog eens (derde keer) met deze dame op stap te gaan naar de kelders van PSR.  Zo een topper.  Anny levert nog altijd een puike prestatie op kamer maar is het label "super" toch kwijt.  Het tongzoenen was meer dan o.k. maar weer meer als de eerste keer.  Vooral het close kroelen en knuffelen met mekaar was duidelijk minder dan ik van haar gewend was.  De derde keer was dus zeker niet de beste keer.  Ik denk niet dat ik een vierde keer met haar op kamer zal gaan.  Of ik ze kan aanraden?  Dat dan weer wel.  Wie haar voor het eerst neemt zal zeker tevreden van kamer komen want die kan niet vergelijken met vorige keren  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man