Auteur Topic: VICKY (D)  (gelezen 10713 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
VICKY (D)
« Gepost op: 28 december 2014, 21:45:31 »
Gekopieerd uit het algemene topic

Ook een volgende sessie was met een blondine. Ze stelde zich voor als Vicky uit Bulgarije. Met haar een vrij goede sessie gehad, die echter niet in de overall top 10 terecht zal komen.

Vicky:
Herkomst: Bulgarije
Leeftijd: 22 jaar
Haren: Blond, schouderlang
Cupmaat: A-B natuur
Postuur: Normaal
Tattoo: Ja
Piercing: Ja (oa in neus)
Genoten diensten: Frans (zc), aftrekken (zc), neuken (mc)
Uiterlijk: Ruim voldoende tot goed
Vriendelijkheid: Goed
Dienstverlening: Voldoende

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
VICKY (D)
« Reactie #1 Gepost op: 19 december 2015, 22:09:22 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]

[attachimg=3]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
VICKY (D)
« Reactie #2 Gepost op: 28 augustus 2016, 19:02:47 »
Na een pauze besloot ik maar eens bij de show te gaan kijken. Voor deze dag stond "Französisch Total Party" met Aline en Vicky. Bij binnenkomst kort na de start van de show waren beide dames bezig om een gast te verwennen en verder geen andere toeschouwers of wachtenden. Ik gunde hem graag een samenzijn met beide dames, maar Vicky dacht daar anders over en vroeg met bij haar op de mat. Ze stelde zich voor om daarna al snel op de Franse verwenning over te gaan. De gast naast me was ondertussen klaar en Aline bekommerde zich om een heer die zojuist was binnengekomen, maar was hier al snel mee klaar, zodat ze kwam assisteren. Deze samenwerking was na een tijdje ook voor mij teveel en ik moest me ook aan de behandeling overgeven.

Ten opzichte van de foto's op de website heeft Vicky tegenwoordig trouwens kortere haren (tot boven de schouders). Persoonlijk vond ik de langere haren zoals op de foto's beter bij haar passen, maar smaken zullen verschillen.....

Vicky
Herkomst: Bulgarije
Leeftijd: medio 20? (op de website staat 22, maar dat was ze in 2014 ook al....)
Postuur: Slank
Borsten: A-B (natuur)
Haren: Blond
Genoten service: Frans (zc), aftrekken (zc), trio, COB
Vriendelijkheid: Goed
Service: Ruim voldoende
Uiterlijk: Voldoende
Tattoeages: Ja
Piercings: Ja