Auteur Topic: MARIA (D) (een andere)  (gelezen 13774 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
MARIA (D) (een andere)
« Gepost op: 28 december 2014, 21:48:52 »
Gekopieerd uit het algemene topic

Na een wat langere pauze met een plons in de whirlpool en een maaltijd kruiste mijn pad met dat van de Roemeense Maria, ook nu geen blondine, maar een dame met donker haar.

Maria:
Herkomst: Roemenië
Taal: Duits (basic) en Engels (goed)
Leeftijd: 26 jaar
Haren: Donkerbruin, schouderlang
Cupmaat: B-natuur
Postuur: Normaal
Tattoo: Nee
Piercing: Ja (oa navel)
Genoten diensten: Frans (zc), aftrekken (zc), neuken (mc)
Uiterlijk: Goed
Vriendelijkheid: Goed
Dienstverlening: Goed

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MARIA (D) (een andere)
« Reactie #1 Gepost op: 14 november 2015, 10:05:45 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]

[attachimg=9]
« Laatst bewerkt op: 12 december 2015, 10:07:53 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MARIA (D) (een andere)
« Reactie #2 Gepost op: 19 december 2015, 22:59:19 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]

[attachimg=3]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
MARIA (D) (een andere)
« Reactie #3 Gepost op: 9 april 2016, 10:44:44 »
Na binnenkomst (rond 11:00) uiteraard even gedoucht en daarna richting de barruimte gelopen. Nog niet alle dames waren daar aanwezig (of al meteen een kamer ingedoken met een vroege vogel?). Na even rondgekeken te hebben zag ik aan de zijkant Maria zitten en ik aangezien ik al eens een geslaagde sessie met haar had gehad, besloot ik naast haar plaats te nemen.

Na een drankje volgde dan de kamergang. Op de kamer ging ze eerst mondeling met kleine Koosje aan de gang. Daarna vroeg ik haar van haar snoepje te mogen proeven en uiteindelijk hebben we het met een rubbertje afgemaakt in missio. De dag was nu echt gestart.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MARIA (D) (een andere)
« Reactie #4 Gepost op: 5 mei 2016, 15:26:14 »
Op dat moment kwam Maria de bar binnen en ik dacht dat ik met Maria wel een rustige kamergang zou kunnen hebben. Met Maria heb ik in het verleden een paar keer een lekker kamergang gehad, waarbij we elkaar alleen maar zoenden. Geen tongzoenen, maar het voelde wel heel erg lekker met haar. Ik nam plaats op de bank met haar en ze maakte een beetje een vermoeide indruk. Ze bleek inderdaad een beetje moe te zijn en ze vertelde dat ze uitkeek naar haar vakantie eind deze maand. Na even bijgepraat te hebben, zijn we een kamer gaan opzoeken en op bed probeerde ik haar te zoenen. Ze had daar niet zoveel zin in en wilde alleen een blowjob geven. Ik liet haar maar even haar gang gaan, maar ik wist al wel dat het niet zou lukken. Na een paar minuten vroeg ik haar of ze me een massage wilde geven. Dat heeft ze de rest van de tijd maar gedaan. Tijdens de massage was ze een paar keer hoorbaar aan het gapen. Ik denk dat ze erg moe was en daardoor wat ongeïnteresseerd over kwam. Hopelijk is ze na haar vakantie weer fit en kan ik weer een sessie met haar hebben, zoals ik die van haar gewend ben. Vandaag was het erg matig.

Naam: Maria
Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits en Engels
Leeftijd : 27
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 56Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69
Presales: 5/10
Aftersales: 5/10
Cijfer: 5 (Ik weet dat ze beter kan)
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.