Auteur Topic: Clubs regio noord Limburg (België)  (gelezen 4558 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nodestinaton

  • Gast
Clubs regio noord Limburg (België)
« Gepost op: 29 december 2014, 07:01:08 »
Beste mede-genieters,
Ik ben sinds kort naar noord Limburg (België) verhuist, tegen de Nederlandse grens.
Nu ben ik opzoek naar een (of meerdere) goede club(s).
Omdat ik niet zoveel over deze regio vind, van recente ondervindingen, stel ik mijn vraag wel op deze manier;
Welke clubs zijn aan te bevelen, ik deze regio (houthalen, Helchteren, lozen), Nederland mag ook?
Mijn verwachtingen:
Supervriendelijke service (!).
Mooie meisjes, black or white (met een woordje Engels of Nederlands)
Lekkere seks (natuurlijk).

Graag jullie bevindingen van de clubs en de meisjes in deze regio.

Alvast bedankt! :)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Clubs regio noord Limburg (België)
« Reactie #1 Gepost op: 29 december 2014, 09:27:54 »
Allereerst, vanwege het RB-team (en ook van de andere leden) een hartelijk welkom op RelaxxxBoard.
Je stelt me daar toch een simpele vraag waar eigenlijk niet op één-twee-drie een sluitend antwoord op te geven valt.


Ik leid af uit je reactie dat je vanuit NL verhuisd bent naar BE, dus ook welkom in Belgenland  ;D


De P6-scene ziet er echter over de grens helemaal anders uit, en het soort clubs waar je het over hebt is dungezaaid in Belgenlandschap.


Ikzelf ken geen enkele club in de omstreken daar, zoals jij ze zoekt, maar dat is mijn persoonlijke ervaring.
België heeft meer "massage-salons" en "prive-huizen" dan clubs.
Clubs worden meestal (al dan niet terecht) geassocieerd met "afzuipketen" of "chanpagnebars", of "piccolobars" in Belgenland. Ik ken ze ook wel van NL, waar je binnenkomt, een rij dames te zien krijgt en dan je keuze kan maken, en de prijs per half uur of per uur betaalt en hopla.


In BE hebben we meer de (thaise) massagesalons en de privehuizen, en die varieren van prijs en service van club tot club.


Een goede start voor dit .... onze FORA MASSAGESALONS en PRIVEHUIZEN. Keuze te over, en veelal met fotoselectoren rechts, zodat je in een oogopslag kan zien welk vlees ze in de kuip hebben.
Er staan er tientallen op, ik zet hier de link....
http://relaxxxboard.com/index.php?board=233.0


Het "systeem" saunaclubs, zoals we dat in DE kennen, waar je een vaste prijs betaalt om binnen te komen, van alle fasciliteiten kan genieten en dan zolang je wil daar kan verblijven, je betaalt dan nog enkel de service van de meiden, bestaat NIET in BE.
In NL heb je enkele clubs, zoals SIXSENS en YIN YANG.
Ik zet een link naar SIXSENS, een club die ook hier sponsort en heel wat positieve recensies op naam heeft staan.
http://relaxxxboard.com/index.php?board=290.0




Goed, das wars , ik hoopje een klein beetje te hebben geholpen


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Nodestinaton

  • Gast
Clubs regio noord Limburg (België)
« Reactie #2 Gepost op: 29 december 2014, 14:21:16 »
Bedankt voor jouw antwoord en verwelkoming sexmachine!
Het principe; binnenkomen, keuze maken, betalen en weg bestaat dus niet in BE?
Vind dat wel jammer, maakt me dan ook niets uit hoeveel het kost, maar vind dat een heel leuke manier om een club te bezoeken.
Welke soort van clubs sluiten hier het dichtste bij aan? En zijn hier recente recenties over geschreven?
Ik zou graag specifieke clubs willen weten, die hoog aangeschreven staan.

Alvast bedankt!

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Clubs regio noord Limburg (België)
« Reactie #3 Gepost op: 29 december 2014, 14:37:19 »
Bedankt voor jouw antwoord en verwelkoming sexmachine!
Het principe; binnenkomen, keuze maken, betalen en weg bestaat dus niet in BE?
Vind dat wel jammer, maakt me dan ook niets uit hoeveel het kost, maar vind dat een heel leuke manier om een club te bezoeken.
Welke soort van clubs sluiten hier het dichtste bij aan? En zijn hier recente recenties over geschreven?
Ik zou graag specifieke clubs willen weten, die hoog aangeschreven staan.

Alvast bedankt!
Natuurlijk bestaat dat in Belgenland,zult ge wel vinden in een privehuis.
Ik kom uit West-Vlaanderen,dus aan mijn adressen zult ge niet veel hebben.
Zoek maar in privehuizen,ge zult er wel vinden in uw omgeving.
Grt oudebelg :039:
you only live once