Auteur Topic: Titziana: Ecuadoriaanse  (gelezen 3417 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Titziana: Ecuadoriaanse
« Gepost op: 4 januari 2015, 14:36:26 »

TITZIANA
Ecuadoriaanse
lange geblondeerde haren
1m55/60
C/D-cups natuur
zandloperfiguur van de eerder korte soort, doch duizelingwekkende curves
eind-20 leek me
spreekt degelijk Engels en Duits
sinds kort in Oase, voorheen actief in la Suisse ( een drietal clubs rondom Zürich) doch ze wil terug en dus geen pertinente verwijzing

Service:

TZ: absolut top
PZC: zeer goed, Eierschlucken en met een rotvaart kletsnat in de aanval met hammerheadpijpen, geen halfbakken aanpak
Lecken/Fingern: yup, reactief en anfordernd, a-typisch voor Oasemädels een oase van welgenoegen die ontspruit en spuit voor de fans
NMC: absolut top

Onder het motto, ss scoort een Landerpunkt een eerste kennismaking met deze Ecuadoriaanse leenliefdelelie die nogal opviel tussen 78 andere Oostblokdames in Oase, ss deed ns gek en vroeg of zij de enige Hongaarse was die dag  ::), het zogenaamde ijs was gebroken want ze zette het op een schateren wat me geruststelde over haar ongevoelig blijven voor dommige uitlatingen. Presales in atypische stijl, zeg maar de "ik val op de bezoeker z'n mond en probeer z'n tong te stelen zonder noemenswaardige inzet van andere tuigen dan m'n eigen tong moet ze gedacht hebben", godbetert, eindelijk een dvp die me onweerstaanbaar vindt, daar heb 'k jaaaaren op moeten wachten...Naja, die idiote illusie had 'k al lang opgegeven, doch het kwam in de buurt  ;D, het moet die verwilderde baard geweest zijn, dat spreekt voor zich. Muilend ons doorheen de toko begeven, een PZC-intermezzo in de bar enzo, gezellig. Een zoektocht richting afgesloten ruimte drong zich toch op na dit onbetamelijk klant om de vinger winden, dus zogiezegd, zogiedaan...

Op de kamer een tornado van jewelste die geen ruimte tot gekkigheden inperkte, nope, niks van dattum, vollgas verslindend losgaan op het ritme van de beat, kleddernatte exploratie van elkaars lichamen waarbij spuug en klodders teer geen hinderpaal bleken, tering wat een nymfootje... TZ en PZC excellentemundo, bij een intieme revanche werd op geen vinger meer of minder gekeken, ze spoot bijna een gat in m'n wenkbrauw toen 'k effe niet oplette, tja, simulatie kan men dat nog bezwaarlijk noemen. NMC dan maar na vervaarlijk pussysliden enzo, je kent dat wel en daar bleek deze kabouter op hoerenstelten wel kaas van gegeten te hebben, tering nog aan toe, haar af en toe wat bedaren om ejaculatieve effecten uit te stellen, haar keurig gemeld dat ss wel van slowmoneuken houdt en daar had ze potdorie nog oren naar ook, pfff... Uitermate uitgesponnen sessie met 2 hoogtepunten bij dit rapalje, dat overkomt me verhip nog aan hoogstzelden, doch het was een onvervalste raid richting top-5 van 2014 op de valreep, potdekke...
Herhalingsgevaar dan ook vanzelfsprekend zoals bleek tijdens een hernieuwd bezoek in Oase...Onzeker hoe lang dit moppie Oase zal sieren met haar aanwezigheid, doch indien u haar treft: do not hesitate...Absolute topservice over de ganse lijn en ss scoorde een Landerpunkt...

Atypische latinasnol die niet afblokt, inventief en exploratief is, een jonge beuk doormiddenspritzt desbenodigd en ss leuk bleek te vinden, naja, omgekeerd ook waarvan aktetas...Recommended, highly zelfs!