Auteur Topic: Roxana: Roemeense  (gelezen 3289 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Roxana: Roemeense
« Gepost op: 4 januari 2015, 15:31:43 »

ROXANA
Roemeense
23
1m65/70
lange blonde haren
slank modellenfiguurtje
B/C-cups natuur (referenz)
spreekt prima Engels
sinds een half jaar in Oase, voorheen Andiamo (Oost)

Service:

TZ: goed tot zeer goed (opgelet: pertinent te bevragen voor de sessie, zelfs dan nog weigert ze doorgaans)
PZC: zeer goed
Lecken/Fingern: yup
Schlittenfahrt/droogneuken: yup
NMC: een feesje

Mooiste meisje van de klas en ze weet het  ::) Een nekdraaister die somtijds van kamer naar kamer wordt gesleurd, ze zou in clubs alla GT enzo in de umkleide dienen te worden geboekt de eerste maanden  ;D  Oude bekende uit Austria die me keurig verwelkomde, tijdens eerste bezoek links laten liggen ten faveure van Beatrice, tijdens bezoekje 2 was daar geen sprake van, ze was nogal opeisend, excusi...Dus, tussen Titziana sessie 1&2 in effe een bloedmooie Roemeense ter massage uitnodigen nadat in de sauna werd duidelijk gemaakt dat ontsnappen niet mogelijk was...

Bovengemiddelde service waarbij ze behoorlijk haar best deed, beter dan toendertijds in Andiamo en ik vond dat ze knapper was geworden toen ze me naar een respons vroeg qua serviceskillsvergelijk  ;D, excusi Rox... Herhalingsgevaar ondanks de linkse hoek die ze toen uitdeelde: yup, zo zomaar kunnen voorvallen... Qua looks top-5 2014 without a doubt, en ze deed behoorlijk haar best, naja, dan valt er niks te mopperen...