Auteur Topic: Aphrodite  (gelezen 6060 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Aphrodite
« Gepost op: 5 januari 2015, 15:47:42 »
[box title=Aphrodite]
taal:             Duits en Engels
Leeftijd:         ongeveer 25
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,66 m
Model:            slank
BH:                natuurlijke A tot klein B-tje
Kontje:           lekker
Haarkleur:      bruin
Haarlengte:    lang (licht golvend)
[/box]
[box title=DIENSTEN]
knuffelen, strelen, zoenen, TZ, PZC, NMC, Likken, Vingeren (met condoom), 69, anaal spelletjes (niet met vinger er in), droogneuken
[/box]
[box title=pro en contra]
+: gaat goed in op je (speciale) wensen
+: laat zich goed gaan

-: vingeren enkel toegelaten met condoom en bij betaling van "een extra"
[/box]
[box title=extra info]
gaat mee in de HWP (€ 50)
[/box]
« Laatst bewerkt op: 5 januari 2015, 16:54:40 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Aphrodite
« Reactie #1 Gepost op: 5 januari 2015, 16:43:10 »
Ik lag na een saunagang wat te relaxen, wat te bekomen boven aan het opgedroogde beekje.  Ik zag het aankomen.  Aphrodite kwam op mij af.  Ze kwam me geraffineerd verleiden.  Het was pas een tijd na onze sessie dat ik zag dat ze eigenlijk te groot was voor mij.  Sexy is ze genoeg.  In de ligstoel kusten we al lekker.  Tongzoenen hield ze voor op kamer.  Er moet toch nog iets zijn om een man mee te krijgen, die languit ligt te luieren.  Ik kuste haar nek.  Dat had ze merkelijk graag.  Ondertussen krabde ze lichtjes aan mijn ballen.  Dat heb ik dan weer graag.  Dat was al een mooi samenspel.  Ik twijfelde toch weer even om met haar op kamer te gaan (niet tongzoenen in het openbaar, weliswaar dan nog wat verscholen, boven?!).   

Na wat flirten op de ligzetel aan het opgedroogde beekje, liet ik me verleiden om samen met haar de HWP in te kruipen.  Ze had vooraf gezegd dat dat € 50 zou kosten.  Ik bekeek dit niet als een extra.  Ik wilde met haar nog wel eens in de HWP.  Nu werd het aangeboden.  In andere clubs moet je tegenwoordig hemel en aarde verzetten om een knappe dame in de HWP te krijgen.  Ze zijn zo bang voor hun haar en hun schmink.  Dat valt dus weg als ze een briefje van 50 krijgen.  Ik zei haar wel dat ik het erg aangenaam vind om samen te badderen.  Ze begreep meteen waar ik naar toe wilde.  We blijven er in zolang je wil, antwoordde ze.  Akkoord!  (Ik ga namelijk geen € 50 betalen voor twee minuutjes HWP.)

We bleven een klein halfuurtje in de HWP.  Het voorspel gebeurde dus grotendeels in het nat.  In de HWP ging het er best heftig aan toe, speels, ondeugend, innig en geil.  Vele posities passeerden al de revue.  We deden ook enkele keren alsof we echt aan het neuken waren.  Of het waar is of niet, laat ik in het midden, Aphrodite vertelde me dat wat we aan het doen waren eigenlijk niet zo geapprecieerd wordt door het management.  Ik ging gewoon door en zij liet me begaan (weliswaar zag ik dat ze regelmatig goed rondgluurde of er toch niet iemand ons bezig zag, die het beter niet zou zien).  Prettig is het natuurlijk ook om in de HWP gebruik te maken van de kracht van het water en wat op en neer te wippen terwijl zij op mijn schoot zit.  Aphrodite had er ook pret in.  Droogneuken was dit keer dus "natneuken".

Van de HWP kropen we in een grot.  In de grot voltrok zich de eigenlijke sessie.  In de HWP begon ze ook met mijn tepels te spelen.  Ineens begon ze er een beetje harder mee te spelen.  Ik vertelde haar dat ik dat graag heb en daarop begon ze me te pijnigen aan mijn tepels.  Beetje pitsen, wat bijten, er mee draaien....  Daartegenover staat dat zij niet enkel heel graag langdurig gezoend wordt in de nek en zuigzoentjes in de nek (geen zuigplek zetten natuurlijk) maar ook graag heeft dat je sensueel haar tepels likt en ermee speelt, ook met haar borsten overigens.  Hier was het samenspel fenomenaal te noemen.  De combinatie van het sensuele likken en kussen bij haar in de nek en aan de tepels terwijl zij mijn tepels pijnigde.  Ze wist goed hoe ze het moest doen.  Ervaring dus.  Het gebeurt wel meer dan eens dat als je zoiets zegt dat de dame in kwestie dan duidelijk niet goed weet wat er mee te beginnen.  Dit was dus zeker niet het geval met Aphrodite.  Geluk.  Zoenen en tongzoenen gebeurde ook veel en erg goed.  Het minste wat je dus kan zeggen, buiten haar voortreffelijke andere prestaties, is dat ze heel goed mee op kan gaan in een spel.  Zowel PZC en NMC was voornamelijk heel erg sensueel.  Dat heb ik dan ook weer graag.  Ik ben niet eenzijdig als het op seksspelletjes aankomt.  Ook mocht ik met mijn vingers haar kontgaatje strelen (niet er in).  Spelen met haar poesje was ook geen probleem.  Met de vinger er in, dat wou ze dan weer niet.  Ik haalde hem er dan maar weer uit.  Toen zei ze dat het wel mocht als ik dat zo graag doe.  Met condoom dan wel.  Toen zei ik weer op mijn beurt dat het dan een complete sessie verder zou worden, zonder vingeren.  Dat is wat ik zei.  Opgeven doe ik niet zo snel.  Ik heb veel geduld.  Vooraleer ik met mijn vinger er in zat, had ik haar poesje al flink verwent met mijn vingers.  Dat was nodig want Aphrodite werd niet 1, 2, 3 nat.  Doordat ik niet afgaf, werd ze natuurlijk wel flink nat.  Ik prop mijn vingers ook nooit in een droge kut maar wacht tot ze er bijna vanzelf infloepen.  Omdat ik erg graag vinger (zonder condoom) en graag de plakkerige sappen masseer in de vagina, ging ik me goed over haar heen leggen zodat ik in een comfortabele pose haar uitgebreid kon beginnen beffen, terwijl zij mijn lul en ballen kon verwennen.  Nadat ik haar wat gebeft had, begon ik ook weer met mijn vingers in die regio te wrijven.  Ik merkte dat ze écht geil werd.  Soms kreunde ze even een beetje fake, lichtjes, niet lang, niet overdreven, eigenlijk best leuk.  Nu gebeurde dat niet meer maar begon ze bij momenten mijn tepels nog harder te pijnigen en nam ze mijn ballen nog steviger vast.  (Nu wist ik dat ik mijn tepels dagen nadien nog zou voelen, in de sauna, onder de warme douche, maar dat kon me niet deren.)  Ik dacht bij mezelf dat dit wel het juiste moment zou zijn om die vingers er toch weer in te steken, rustig, sensueel, met gevoel.  Mijn gevoel was juist.  Plots was vingeren niet meer verboden (zonder condoom) en Aphrodite vroeg er achteraf ook geen extra voor, hetgene ze er wel bij vertelde toen ze over dat condoom begon.  Soms vragen leden zich af wat ik zo lang op kamer doe.  Babbelen?  Nee, ik heb er bijvoorbeeld plezier in als ik een dame een beetje kan bewegen tot meer openheid, dat ze zich wat meer laat gaan.  Je voelt als snel bij een sessie of het verloren of gewonnen tijdsbesteding zal worden, mits wat ervaring.  Niet dat Aphrodite zich niet liet gaan.  Op geen enkel moment was er bij haar bekrompenheid te merken.  Zo van die stomme dingetjes die je soms merkt op kamer zoals daar bijvoorbeeld is dat een dame haar benen niet wagenwijd openspreidt maar wat krampachtig (of in mindere vorm) tegen mekaar houdt.  Bij Aphrodite dus niets van dat.  Heerlijk!  Haar benen lagen heel de tijd wijd open.  Ik kon overal goed aan en het was geil om haar zo te zien liggen (alleen al). 
Innige standjes (op schoot met gezicht naar mekaar) waren ook voor haar geen vreemde dingen. 
Het neuken zelf was ook top en ook weer erg sensueel.  Ondertussen zoenen en tongzoenen was ook weer vanzelfsprekend.  Na het orgasme mocht mijn lul gerust nog een tijdje stil in haar kutje liggen.  Dat vind ik altijd geweldig.  Niet na het orgasme hem er zo snel als mogelijk uittrekken.  Uiteraard let ik wel op dat als hij slapper begint te worden dat ik hem er wel uittrek. 
Na het orgasme nog een klein beetje gekust en een klein beetje getongzoend maar toen wou ze toch vooral van kamer.  Ik heb niet op de klok gekeken (voor een keer) maar het uur zal wel zo goed als vol geweest zijn.  Ook al zouden het maar 50' geweest zijn.  Het deert me niet.  Het was top.  Dit toch wel snel opruimen kan dan meteen toch wel als een minpuntje gequoteerd worden.  Het excuus was dat ze honger had. 

De sessie was soms zelfs wat passioneel.  Tijdens het vingeren/beffen had ik de indruk dat ze best heel ver gegaan is.  Zelf zei ze dat ze echt was klaargekomen en dat ik dat wel moest gemerkt hebben.  Dit is nu echt waar het minste van mijn interesse bij een kamergang.  Of de dame klaargekomen is of niet.  Ik kom nog altijd en in eerste plaats voor mijn eigen genot en ik ga er vanuit dat de dames door de band daar niet voor hun genot zitten.  Allicht zal ook Aphrodite toneel gespeeld hebben maar als ze het heel erg goed doen dat je op het moment zelf de illusie voor echt ziet, kan het niet beter.  Je moet het als DVP maar klaarkrijgen bij een "rot in het vak".  Proficiat dan Aphrodite!

Na de sessie heb ik er op gelet om mijn vingers zo lang mogelijk niet te wassen (en toch zeker al niet met zeep) zodat ik nog heel lang kon nagenieten van de kutgeur die aan mijn vingers hing.

Herhalingsgevaar: normaal gezien zeer zeker maar het probleem is dat ik in Sharks niet zo veel kom en er altijd zoveel mooie vrouwen rondlopen.  Als ik dus niet op herhaling ga, ligt het niet aan Aphrodite.

(Nu wil het toeval toch zeker dat zowat elke dame aan mijn tepels moest prutsen die later op de dag nog naar mij zouden komen.  Was dat omdat ze wat vooruit staken, wat rood zagen?  Anders doen ze dat niet vaak.)  :douchen.         

« Laatst bewerkt op: 5 januari 2015, 16:53:56 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline kempie

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
Aphrodite
« Reactie #2 Gepost op: 19 september 2017, 22:14:53 »
Zaterdag met aphrodite geweest maar ze kon gewoon niet tippen aan de pijpkunsten van diana en daarom maar bij een half uur gehouden. Denk echte dat deze lekkere dame ook prima is. Op de inzet was iig niks aan te merken alleen kan geen dame die ik ken momenteel tippen aan de pijpkunsten van Diana.