Auteur Topic: Traum-Paradies: Troisdorf-Spich  (gelezen 5802 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Traum-Paradies: Troisdorf-Spich
« Gepost op: 10 januari 2015, 15:29:54 »
Traum-Paradies te Troisdorf, nabij Köln gelegen, niet ver van PSR logistiek gezien. Een prachtige privatclub die ook van buitenaf cachet heeft, een verzorgde eerste indruk, en na aanbellen wordt men binnengeleid door de ontvangstdame, alles prima afgewerkt en verzordd, mooie vloeren, wanden, veel aankleding die smaakvol overkomt en men wordt in een ruime kamer gebracht alwaar alle (beschikbare op dat moment) dames zich 1 voor 1
komen voorstellen.

 Bij 2 gelegenheden betrof dit telkenmale een 10-tal dames ongeveer waarvan 7 optisch boekbaar en 3 qua looks absoluut begerenswaard, uitermate mooi zelfs naar m´n aanvoelen. 1 dame een evidentie, die was helaas tijdens eerste bezoek niet aanwezig, doch dat werd goedgemaakt tijdens bezoek 2 toen ss ras z´n keuze maakte...en niets wijst op snelle verandering qua dameskeuze na hetgene me qua service te beurt viel met die specifieke dame. ss voorziet een steady herhalingsbasis met haar en zodoende zullen er weinig andere dames worden getest door dit domme veulen...

Prijzen:

30 min: 80E
45 min: 100E
60 min: 150E

Extra´s worden aangerekend alla FT of Anaal enzo, ik meen dat de prijs hiervoor 50E bedraagt doch aangezien ss een nette burger is kunnen die me voorts gestolen worden, doch voor de eventuele fans interessant om dat effe te checken...

De kamers zijn prachtig en ruim, beschikken over een tweepersoonsdouche wat toch erg gezellig is/kan zijn afhankelijk van de "chemie", prima bedden naar m´n aanvoelen en voorts ruimschoots douchegel, handdoeken, deo etc. voorhanden zoals niet mag verbazen gezien de opzet van de club die prima is. Ben geen notoire kenner van de privatclubscène doch tot nu toe in het koppeleton, meer kan men eigenlijk niet verwachten...

Openingsuren:

maandag tot vrijdag: 10 tot 24 uur
zaterdag/zondag: 12 tot 24 uur

zoals in de meeste privatclubs lijken weekdagen me aanbevolen om een ruime line-up te treffen, het meerendeel van de privaatwerkende dames neemt gaarne het w-e vrij...

Sessies: telkenmale 1 sessie met voorheen onbekende dames, uiteraard lastig om op een eerste indruk af te gaan doch met dame 1 mag men gewagen van absolute bovengemiddelde clubservice zonder restricties, TZ/PZC/Lecken/NMC: allen op zeer goed niveau buiten het Lecken dan... met dame 2 mag men gewagen van absolute topservice en mejuffer stormde zonder verpinken de top-5 binnen en indien ze bevestigd zal ze me regelmatig aan haar poezelige voetjes kunnen aantreffen ter stilletoverwijdering want dat vind ´k dusdanig storend als een moppie die aanhoudt in de kamer, dat lijkt wel een prelude op vertrekken asap...

Namen der gekamerde dames op verzoek van beide dames niet specifiek meedetedelen overigens, ze zijn niet zulke fans van fora en dus respecteert ss hun wens, doch de club onder het spotlichtje brengen kan niet schadelijk zijn lijkt me...

Topadresje lijkt me meer dan stellig...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Een praktische aanvulling...
« Reactie #1 Gepost op: 10 januari 2015, 16:47:46 »
Citaat van: ss
Topadresje lijkt me meer dan stellig...

http://www.traum-paradies.de/  :douchen


(Niet te verwarren met traumland.) http://www.fkk-traumland.de/
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Traum-Paradies: Troisdorf-Spich
« Reactie #2 Gepost op: 11 januari 2015, 20:22:15 »
Jullie twee op dit topic, dan kan ik niet anders dan een fotoselector in mekaar steken voor onze leden ....


... komt er zo dadelijk aan .... en beiden, bedankt voor de tip  ;) :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal