Auteur Topic: BK veldrijden 2015. Wie verslaat Wout Van Aert??  (gelezen 10429 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
BK veldrijden 2015. Wie verslaat Wout Van Aert??
« Gepost op: 11 januari 2015, 11:06:14 »
http://sporza.be/cm/sporza/matchcenter/mc_wielrennen/cat_veldrijden/Comp_BK_veldrijden_2015/1.2199848

Mijn gedurfde pronostiek:

1. Sven Nijs
2. Tom Meeusen
3. Wout Van Aert

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
BK veldrijden 2015. Wie verslaat Wout Van Aert??
« Reactie #1 Gepost op: 11 januari 2015, 11:23:52 »
http://sporza.be/cm/sporza/matchcenter/mc_wielrennen/cat_veldrijden/Comp_BK_veldrijden_2015/1.2199848

Mijn gedurfde pronostiek:

1. Sven Nijs
2. Tom Meeusen
3. Wout Van Aert
Kp,


Wout Van Aert zeggen zou te makkelijk zijn, hij is zo superieus momenteel (zoals Nijs 15 van de 20 jaar van zijn carriere superieur was en bijna onverslaanbaar, daar waar hij startte, behalve op harde ondergrond en snelle omlopen, won hij) dat het quasi onmogelijk lijkt hem te verslaan.


De vraag bij de meesten is dus niet: Wie wint het BK, maar met hoeveel voorsprong wint Van Aert?
Mijn antwoord? Oftewel gaat Van Aert er voor halfweg koers vandoor, om iedereen een pak rammel te geven van 2 minuten .........


... oftewel .....


Heeft Sven Nijs toch de knop Isabelle omgedraaid, en heeft hij in Leuven serieus ingehouden.


Op een goede Nijs zou op dit parcours nooit een maat hebben gestaan, met de vingers in de neus. En toch twijfel ik, want in eigen Baal is hij altijd heer en meester, tenzij hij niet startte wegens ziekte. Dit jaar was het zelfs daar niks (euh, als we zijn prestatie in Baal als niks mogen beschouwen, er waren er nog vijfenveertig achter hem, maar dat zijn wij niet gewend van Nijs)


In Leuven kan Nijs zich gespaard hebben, maar er is die nieuwe god Van Aert, die zowat alles aankan, en iedereen blijft verbazen, geen terugval kent, een piepkuiken is, en een lefgozer (in de koers dan, hij is een heel aimabel man op de koop toe).


Ik kan me niet inbeelden dat het een tweestrijd Nijs-Van Aert gaat worden, maar stiekem hoop ik op een tiende titel van Sven, Wout heeft nog 2 decennia om BK te worden, en voor de "oude" Nijs zou het toch een ultieme bekroning zijn voor bijna 20 jaar carriere bij de profs.


Tom Meeusen is verbazend goed op alle ondergrond dit jaar, hij zou er de voorbije jaren nooit aan te pas zijn gekomen op een zwaar parcours als Erpe Mere. Hij heeft echter zoveel vorderingen gemaakt en was de laatste maand zowat de enige die in deze omstandigheden nog een halve koers Van Aert kon volgen.


Ik hoop dus op hetzelfde podium als jij hier neerpootte, ik denk dat je daarmee zeker 2 op 3 gaat scoren, en van mij mag de uitslag zijn zoals jij voorspelt.
Realistisch:
1. Van Aert
2. Meeusen
3. Nijs (dat is gezien de omstandigheden het hoogst haalbare)


Roze bril:
1. Nijs
2. Van Aert
3. Meeusen


En die Meeusen is bij mij zulke toffe vent dat hij toch ook eens een grote prijs mag pakken van me, ik heb het wel voor die gast, ik zou niet treuren mocht Tommeke de tricolore aantrekken  om kwart over vier.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
BK veldrijden 2015. Wie verslaat Wout Van Aert??
« Reactie #2 Gepost op: 11 januari 2015, 11:47:28 »
Ik vermoed dat Nijs beter is dan hij de voorbije dagen heeft laten uitschijnen en dan iedereen denkt, maar is hij goed genoeg om vandaag te winnen? Ik hoop van wel, maar ik vrees van niet. Die 10de Belgische titel zou inderdaad de absolute bekroning van zijn fabelachtige carrière zijn, maar het zal vandaag héél moeilijk worden.

Van Aert is momenteel een superman, maar een kampioenschap is altijd speciaal. Aparte stress, renners die onverwacht boven zichzelf uitstijgen, favorieten die het laten afwachten... Als Wout 1 koers kan verliezen, zou het wel eens deze kunnen zijn.

Peeters, Meeusen, Pauwels... allen kanshebbers voor het podium. Voor hen zal veel afhangen van de vorm van de dag, blijven ze gespaard van stress, kunnen ze boven zichtzelf uitstijgen...

Ik hoop vooral op een spannende koers en moge de beste winnen! :)) 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
BK veldrijden 2015. Wie verslaat Wout Van Aert??
« Reactie #3 Gepost op: 11 januari 2015, 11:59:55 »
Ik denk er ongeveer hetzelfde over, KP, maar toch.
De enige koers die Wout echt kan verliezen is het WK in Tsjechië.
En hij gaat daar een pak slaag krijgen omdat hij net de verkeerde keuze maakt, namelijk starten bij de beloften en niet bij de eliterenners.
Daar moet hij dan eens gaan opboksen tegen een Thieu Vanderpoel, die nogeen eitje met Van Aert heeft te pellen.
Van Aert kiest voor het WK liever voor het verlies bij de amateurs (waar hij naar mijn inschatting maar 35 percent kans heeft om te winnen) dan voor een eventueel verlies bij de profs (en daar heeft hij, ondanks sneeuw en ijs, veel meer kans te winnen, zijn grootste tegenstander rijdt namelijk bij de beloften mee).


Het gevolg hiervan, denk ikd an, is dat hij een twijfel over zichzelf afroept, toch niet zo zeker te zijn van overal te winnen waar hij start, en indien hij start, wil hij winnen.
Het gevoel bij me is dus tweeërlei, hij moet vandaag wel erg zeker zijn van zichzelf, en denken dat hij alle toppers aankan, terwijl hij in zijn pampers doet voor Meeusen en Kevin Pauwels als het vriest en sneeuwt.
Vereende krachten vandaag, zou ik dus zeggen. Neem een halve koers Van Aert mee, en hij versnelt en rijdt iedereen naar huis.
Allen tegen één is dus de leuze, en ieder op beurt aanvallen. Van Aert wil absoluut winnen, en je kan hem enkel (heel misschien) verslaan als hij vijf of zes aanvallers ALLEEN moet gaan terughalen. En dan met zijn allen steeds in zijn wiel kruipen (als dat mogelijk is op deze ondergrond).
Maar vast en zeker hem het zware werk laten opknappen, en NIET voor een tweede plaats gaan rijden is de boodschap van de "verzamelde tegenstand".
En dan nog zou het zomaar kunnen dat Van Aert er in ronde één vanonder muist, om hem terug te zien (de tegenstanders dan) als hij al fris gewassen klaar staat om de tricolore aan te trekken.


Het kan echter he, als je als tegenstand er maar hard genoeg in gelooft, ook het materiaal ziet af, ook hij kan eens een minder moment hebben, en ooit moet de terugval komen. Hopen voor de tegenstanders (en voor de kijkers) dat er vandaag 5 aan mekaar gewaagd zijn en dat dan Nijs mag winnen uiteraard  :lol_hitting: ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
BK veldrijden 2015. Wie verslaat Wout Van Aert??
« Reactie #4 Gepost op: 11 januari 2015, 12:37:15 »
Ik denk wel dat Wout het WK bij de elites zal rijden. Het zou een foute beslissing zijn bij de beloften te starten. De wereldtitel bij de beloften heeft hij al, dus daar heeft hij niks meer te winnen, wel alles te verliezen.

Vandaag zal het inderdaad een beetje van 'allen tegen Van Aert' moeten zijn. Maar veldrijden is wel net die sport waarin het zooooo moeilijk is om met zijn allen te proberen die ene favoriet in de vernieling te rijden. Uiteindelijk wint meestal toch gewoon de beste. Dat is ook waarom ik zo van veldrijden hou.

Volgens mij moet Van Aert vandaag ten onder gaan aan de stress van het BK, eindelijk die mindere dag hebben, materiaalpech krijgen op een heel slecht moment (wat ik hem zeker niet toe wens) of er zal niet veel aan te doen zijn, allen tegen hem of niet.

Maar... we leven op hoop ;). Nog 2,5u en dan mag het spektakel beginnen! ;D 8) 
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
BK veldrijden 2015. Wie verslaat Wout Van Aert??
« Reactie #5 Gepost op: 11 januari 2015, 12:39:46 »
Het is duidelijk dat Van Aert hors categorie is,zonder pech is
de winnaar gekend.Hier mijn top 3:
1.Van Aert
2.Pauwels
3.Meeusen
Het is duidelijk dat Nijs moet werken naar het WK.
you only live once

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
BK veldrijden 2015. Wie verslaat Wout Van Aert??
« Reactie #6 Gepost op: 11 januari 2015, 13:22:59 »
Het is duidelijk dat Van Aert hors categorie is,zonder pech is
de winnaar gekend.Hier mijn top 3:
1.Van Aert
2.Pauwels
3.Meeusen
Het is duidelijk dat Nijs moet werken naar het WK.
In normale omstandigheden .... volmondig ja over Van Aert. Dat Meeusen een enorme sprong voorwaarts heeft gemaakt, kunnen we ook niet buiten.
Pauwels in 't slijk? Harde ondergrond, ja, zware klimcrossen zoals Baal en Namen, ja, maar het parcours in Erpe Mere is zo plat als de tieten van Kesha en een modderpoel.
De twee brugskes die ze hebben ingebouwd "beklimmen" is niks vergeleken met de tetten van ons Beatrijsje in het skw  ;D


Van Aert kent geen stress? Ik geloof dat niet meer, anders had hij al lang de beslissing genomen om het WK bij de elite te rijden. en net dat "nog niet" of "niet" aan te kondigen legt de druk helemaal op zijn schouders, ook de favorietenrol weegt toch wel zwaar bij een zo jonge gast.
Indien Van Aert vannamiddag wint met 2 minuten voorsprong, gaat iedereen dat als "vanzelfsprekend" beschouwen. Winnen is dus de enige optie en al de rest is "falen". En dat zou nu net dat element zijn dat in zijn hoofd gaat spelen.
Ik hoop het, niet dat ik Van Aert de overwinning niet gun, maar om een spannende cross te zien. Het is ook wel mooi om iemand in de eerste ronde te zien wegrijden en de tegenstand te verpletteren, het is nog leuker om een spannende race te zien  voor de titel tot de laatste-voorlaatste ronde.


Nijs maakt m.i. minder kans op het WK, dat is voor "de kleine", Pauwels, of Meeusen, onze ijskoningen. Dat Nijs maar eens laat zien dat hij geen goede pijpbeurt van Isabelle nodig heeft voor iedere wedstrijd, sinds die stoot weg is, moet hij namelijk zelf rukken, of naar een of ander hoertje, en die extra inspanning doet hem de das om .... ach, we blijven hoerenlopers, dus zoek ik de reden daar  :dance2 :pica
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
BK veldrijden 2015. Wie verslaat Wout Van Aert??
« Reactie #7 Gepost op: 11 januari 2015, 14:12:37 »
Beetje off-topic (of toch niet, want veldrijden blijft een volkssport en gaat altijd hand in hand met frieten, hamburgers en bier ;)), maar ik merk net dat ik geen enkele pint of Duvel meer in huis heb  :o, enkel nog 'rood' Kasteelbier :017:). Snel naar die 'nachtwinkel' dus!! 8). Het BK vanuit mijne luie zetel volgen, zonder een pint bij de hand: dat kan niet!! 8)

Ik weet btw niet of ons Isabelle Nijske zo vaak pijpte. Daar lijkt ze mij het type niet voor te zijn. Het is er volgens mij eerder 1 van de: kus me, streel me, bef me en ach ja: jij mag 'hem' er ook nog even insteken. Maar blijkbaar mist onze Sven dat toch, want sinds de scheiding zijn zijn wielerprestaties toch niet meer je dat...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
BK veldrijden 2015. Wie verslaat Wout Van Aert??
« Reactie #8 Gepost op: 11 januari 2015, 14:28:49 »
 Een voorspelling vanuit de krochten van de hel:

1: Van Aert W.
2: Nys S.
3: Denuwelaere J. die in de spurt Vanthourenhout Michael van brons houdt...

Jammer dat ik de beelden niet kan bekijken aangezien ARD/ZDF en WDR allen vertikken het live uit te zenden  ::)... dan maar rodelen of jodelen volgen afhankelijk van de laune deze namiddag

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
BK veldrijden 2015. Wie verslaat Wout Van Aert??
« Reactie #9 Gepost op: 11 januari 2015, 14:35:34 »
Denuwelaere op het podium :o. Dat zou pas een verrassing zijn. Maar ... het zou zomaar eventjes kunnen. Dat is het mooie aan veldrijden en zeker aan de kampioenschappen: af en toe kan zo'n outsider wel eens verrassen 8)

En ach SS: rodelen en jodelen is ook leuk om volgen ;). En heb je daar geen zin in, trek je toch gewoon naar de dichtstbijzijnde SCclub ;) 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
BK veldrijden 2015. Wie verslaat Wout Van Aert??
« Reactie #10 Gepost op: 11 januari 2015, 15:09:46 »
En daar gaat Van Aert al :o. Voor Nijs zal het duidelijk al zeker niet zijn...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
BK veldrijden 2015. Wie verslaat Wout Van Aert??
« Reactie #11 Gepost op: 11 januari 2015, 15:22:28 »
Nijs ondertussen toch op 2 :o. Wel op 20 seconden van Van Aert... Kan het nog??
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
BK veldrijden 2015. Wie verslaat Wout Van Aert??
« Reactie #12 Gepost op: 11 januari 2015, 15:30:40 »
Wow wow wow. Wat een koers alvast!! Nijs plots aan kop. Van Aert materiaalpech (onder druk van Nijs zijn terugkeer!). Spannend! Ff dat internet laten schieten en enkel koers kijken. Tot straks! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
BK veldrijden 2015. Wie verslaat Wout Van Aert??
« Reactie #13 Gepost op: 11 januari 2015, 16:19:01 »
En t is den Klaas geworden :o. Onzen boef! Wat een verrassing. Maar bovenal: wat een koers!!!

1. Klaas Vantornout
2. Tommeke Meeus
3. Wout Van Aert
4. Svenneke Nijs

Daar ga ik nog n (recent gehaald) pintje op drinken! ;) 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
BK veldrijden 2015. Wie verslaat Wout Van Aert??
« Reactie #14 Gepost op: 11 januari 2015, 17:57:59 »
Een voorspelling vanuit de krochten van de hel:

1: Van Aert W.
2: Nys S.
3: Denuwelaere J. die in de spurt Vanthourenhout Michael van brons houdt...

Jammer dat ik de beelden niet kan bekijken aangezien ARD/ZDF en WDR allen vertikken het live uit te zenden  ::)... dan maar rodelen of jodelen volgen afhankelijk van de laune deze namiddag

Oeps. Denuwelaere op het podium bij de profs kon uiteraard niet, want hij reed vandaag bij de elites zonder contract :017:. In die reeks is hij btw wel mooi Belgisch kampioen geworden! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum