Auteur Topic: WK veldrijden 2015  (gelezen 13670 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WK veldrijden 2015
« Gepost op: 17 januari 2015, 08:34:42 »
De knoop is doorgehakt: Wout van Aert zal zijn wereldtitel bij de beloften niet verdedigen, maar zal deelnemen aan het wereldkampioenschap bij de elite. Met ook de Nederlandse toptalenten Van Der Haar en Van Der Poel, Nijs die zijn betere vorm terug lijkt te vinden, en de Belgische ijskoningen Pauwels en Meeusen, zou het wel eens een heel mooi WK kunnen worden!

http://m.sporza.be/cm/sporza.mobile/m_wielrennen/1.2210277
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Alvast 1 topfavoriet minder...
« Reactie #1 Gepost op: 19 januari 2015, 19:28:48 »
Verrassende wending bij de selectie voor het WK veldrijden. Tom Meeusen mag niet naar Tabor, omdat zijn naam genoemd wordt in het onderzoek naar de ozondokter. Volgens het UCI-reglement is deelname dan verboden. Ook zijn ploegmaat Bart Wellens zit in hetzelfde schuitje, net als belofte Laurens

http://m.sporza.be/cm/sporza.mobile/m_wielrennen/1.2213238

http://m.sporza.be/cm/sporza.mobile/m_wielrennen/1.2213277
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Definitieve selectie WK
« Reactie #2 Gepost op: 26 januari 2015, 11:59:46 »
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
WK veldrijden 2015
« Reactie #3 Gepost op: 29 januari 2015, 19:12:54 »
Naarmate zondag dichterbij komt, begin ik steeds meer en meer te geloven in een derde wereldtitel voor "de kannibaal uit Baal".
Moeten we rekening houden met de suprematie van jonkster Vanderpoel van afgelopen zondag?
Neen, er zijn er teveel die zich hebben verstopt.
Geeneens top 5, ik gok op uit de wedstrijd stappen half koers.
Geloof ik nog in de kansen van Tommeke?
Neen, de mentale kwak komt hij niet op tijd te boven.
Top 10 misschien.
Wout?
Misschien, maar ook de druk op het BK werd hem fataal, hij won op één been alles ervoor en erna wat hij wilde winnen, en de stress zal hem parten spelen zondag.
Podium zou kunnen maar krijgt op zijn donder van zowel Nys als Pauwels.
Pauwels?
Parcours te zwaar en te modderig, maar die komt dicht, erg dicht. Hij heeft al bewezen dat hij dit soort crossen ook aankan, maar het is geen Namen, Spa of Zolder dus komt hij tekort tegen de kannibaal. Op 2.
Lars?
Te zwaar zondag, niet snel genoeg en iets te veel stoempen en duwen voor de sympathieke Nederlander.
Wel top 5 als hij niet teleurgesteld is omdat hij Sven, Kevin, Francis en Wout niet kan volgen.
Lepe Klaas?
Komt er niet aan te pas deze keer, te veel karotten getrokken om twee keer hetzelfde spelletje te spelen, en deze keer rijden ze wel zijn fiets in prak mocht hij zijn wiel voor aankomende renners smijten.
Mouret?
De verrassing, top 5.
Nys?
Werelkampioen, is beter dan wij allen vermoeden en zit volgens mij op 98 percent van zijn kunnen. met zijn ervaring van pakweg 20 WK's moet dat voldoende zijn om op een terrein dat het zijne is (verharde stukken, klein stukje sneeuw en modder modder modder) zijn 3e wereldtitel te pakken.


Uitslag WK 2015
1. Sven Nys
2. Kevin Pauwels
3. Wout Van Aert
4. Francis Mourey
5. Lars Van Der Haar


En 't zal met dit schatje zijn, zijn nieuwe liefde ...
[attachimg=1]
Naar 't schijnt veel en veel betrouwbaarder dan zijn oude liefde ...  :lol






"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WK veldrijden 2015
« Reactie #4 Gepost op: 30 januari 2015, 17:16:05 »
Wegens tijdsgebrek gewoon snel mijn pronostiek:

1. Van Aert
2. Vanderpoel
3. Pauwels
4. Nijs
5. Van der Haar
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
WK veldrijden 2015
« Reactie #5 Gepost op: 30 januari 2015, 22:57:58 »
Wegens tijdsgebrek gewoon snel mijn pronostiek:

1. Van Aert
2. Vanderpoel
3. Pauwels
4. Nijs
5. Van der Haar
Je kent al evenveel van voetbal als van grieten ..... nada, noppes, niks  ;D :035: :king:
Vanderpoel heeft opgegeven in de vierde ronde, nadat hij over de fiets van Klaas wou springen, die zijn wiel voor de kleinzoon van Poulidor gooide. Die ging los op zijn bek (hij verdient het niet, maar zijn vader des te meer)  :dance2
Opmerking Adrie: "Die Belgen steken zich (en hun  fiets in de) weg"  ;D

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WK veldrijden 2015
« Reactie #6 Gepost op: 31 januari 2015, 05:05:17 »
Je kent al evenveel van voetbal als van grieten ..... nada, noppes, niks  ;D :035: :king:
Vanderpoel heeft opgegeven in de vierde ronde, nadat hij over de fiets van Klaas wou springen, die zijn wiel voor de kleinzoon van Poulidor gooide. Die ging los op zijn bek (hij verdient het niet, maar zijn vader des te meer)  :dance2
Opmerking Adrie: "Die Belgen steken zich (en hun  fiets in de) weg"  ;D

Voetbal :017: :017: :017: Ik dacht dat het in dit topic over veldrijden ging :017: :017: Niet moeilijk dan, dat ik niet weet waar ik over praat :-P ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
WK veldrijden 2015
« Reactie #7 Gepost op: 31 januari 2015, 06:28:23 »
Je kent al evenveel van voetbal als van grieten ..... nada, noppes, niks  ;D :035: :king:
Vanderpoel heeft opgegeven in de vierde ronde, nadat hij over de fiets van Klaas wou springen, die zijn wiel voor de kleinzoon van Poulidor gooide. Die ging los op zijn bek (hij verdient het niet, maar zijn vader des te meer)  :dance2
Opmerking Adrie: "Die Belgen steken zich (en hun  fiets in de) weg"  ;D

Voetbal :017: :017: :017: Ik dacht dat het in dit topic over veldrijden ging :017: :017: Niet moeilijk dan, dat ik niet weet waar ik over praat :-P ;)
Dat was enkel mezelf indekken voor het geval dat je pronostiek toch juist zou zijn  :lol_hitting: ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
WK veldrijden 2015
« Reactie #8 Gepost op: 31 januari 2015, 08:53:00 »
Met pijn in het hart,Nederland boven:
1.Vanderpoel
2.Van Aert
3.Pauwels
4.Nys
5.Mouray

Ik hoop dat mijn prognose niet uitkomt. :o :039:
you only live once

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WK veldrijden 2015
« Reactie #9 Gepost op: 31 januari 2015, 09:20:34 »
Dat was enkel mezelf indekken voor het geval dat je pronostiek toch juist zou zijn  :lol_hitting: ;D

Jaja. Je beseft gewoon dat ik er niet ver zal naast zitten met mijne pronostiek ;).

Ik heb btw gisteren pas beseft dat ik het WK niet live zal kunnen volgen :o. Ik zit dan in Mechelen voor Racing-Mechelen - STVV (voetbal!! :-P).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WK veldrijden 2015
« Reactie #10 Gepost op: 31 januari 2015, 09:22:36 »
Met pijn in het hart,Nederland boven:
1.Vanderpoel
2.Van Aert
3.Pauwels
4.Nys
5.Mouray

Ik hoop dat mijn prognose niet uitkomt. :o :039:

Ik hoop ook dat hij niet zal uitkomen :o. Volgend SM zal jij btw nog minder kennen van 'voetbal' :-P dan ik ;) 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WK veldrijden 2015
« Reactie #11 Gepost op: 1 februari 2015, 19:32:17 »
Proficiat oudebelg (jammer genoeg). En SM: blijkbaar kennen we toch meer van 'voetbal dan jij dacht he :-P ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
WK veldrijden 2015
« Reactie #12 Gepost op: 1 februari 2015, 19:32:31 »
Lange Klaas heeft toch wel zijn fiets voor die van Van Aert gegooid zeker  :lol_hitting:
Zoals ik al zei, jullie kennen niets van voetbal   :bud


Svenneke? Een groot renner maar het is genoeg geweest, hij zou beter stoppen zichzelf te pijnigen en zich toeleggen op een laatste deelname aan de OS in 2016. Ik hoop dat ik fout zit maar de jonksters rijden hem momenteel van t'kastje naar de muur ( en nog eens en nog eens en nog eens)......


Vanderpoel? Grootse klasse wat die heeft getoond, en hij kwam als eerste over de meet, maar de beste in koers was volgens mij toch Wout Van Aert.
Die is genekt door zijn sponsor, die hem de verkeerde fiets heeft aangelapt de week van het WK. Hoe kan het nu in hemelsnaam toch dat je met één pion vanvoren start als iedere prof al een eeuw met 2 pions rijdt. Waarom? Omdat de ketting er domweg kan aflopen indien je in de bocht schakelt met één enkele pion vanvoren.
Voor de rest was Wout dus de snelste man in koers, na tweemaal "te voet" door één pion, na een val op 55 seconden ....
In de voorlaatste ronde nog 1 km op een lekke band en dan terugkomen tot op 20 seconden (15 maar doe er 5 bij voor het feesten) dan betekent dat dat hij bijna 5 seconden per ronde sneller reed dan Vanderpoel .......


En toch moeten er geen excuses gezocht worden nadien, Vanderpoel heeft de cross opengegooid vanaf ronde 1, en dat is enkel en alleen zijn verdienste. Pech (door wat dan ook) maakt nu eenmaal deel uit van de koers.




De derde dan, Lars. Prachtvent, met een ziel voor de cross. Heerlijke Nederlander, die ook nog eens een heel erg nuchtere kijk heeft op de wereld.


Kevin Pauwels? Petje af. Indien Kevin niet achter Vanderpoel had gereden (meer dan een halve koers) had hij zeker kans op het podium. En toch heeft hij, met het "blok" Vanderhaar aan zijn been, getracht naar Vanderpoel toe te rijden. Mooi, dat zijn crossers naar mijn hart, interviews van hooguit 15 seconden (joa, ik was niet goed genoeg, de beste heeft gewonnen, joa) maar wel rijden voor wat ze waard zijn en niet rekenen maar rijden verdomme......


Helaas zal Vanderpoel het grote geld veel te snel gaan opzoeken in het grotere wegwielrennen. Helaas voor de cross.
Het zou wat geweest zijn, Stybar op zijn best (wees er maar zeker van dat die vandaag had meegespeeld voor de titel), Lars op zijn best, Laurens Sweeck, Van Aert, Vanderpoel.   DIt zou ons de komende vijftien jaar topcrossen geven.
Nu dreigen we af te zakken naar een suprematie van 15 jaar Van Aert, Vanderpoel zal geen twee jaar meer in het veld te zien zijn, alhoewel hij het heel graag doet, Adri zal beslissen in zijn plaats... helaas......
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
WK veldrijden 2015
« Reactie #13 Gepost op: 1 februari 2015, 20:19:21 »
Proficiat oudebelg (jammer genoeg). En SM: blijkbaar kennen we toch meer van 'voetbal dan jij dacht he :-P ;).
Thx KP,tenminste nog 1 sportieve verliezer,laat SM maar lullen met indien,als en maar... ;)
Die rijden niet mee en hebben nog nooit gewonnen,btw gefeliciteerd met de zege van de
Kanaries,welkom terug in de hoogste klasse volgend seizoen.Dan hebben we weer wat om
over te zeveren als ge naar Kortrijk komt. ;D :cheer:

you only live once

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
WK veldrijden 2015
« Reactie #14 Gepost op: 1 februari 2015, 20:51:40 »
Proficiat oudebelg (jammer genoeg). En SM: blijkbaar kennen we toch meer van 'voetbal dan jij dacht he :-P ;) .
Thx KP,tenminste nog 1 sportieve verliezer,laat SM maar lullen met indien,als en maar... ;)
Die rijden niet mee en hebben nog nooit gewonnen,btw gefeliciteerd met de zege van de
Kanaries,welkom terug in de hoogste klasse volgend seizoen.Dan hebben we weer wat om
over te zeveren als ge naar Kortrijk komt. ;D :cheer:
En dan terug naar Tweede Klasse, beiden, met Kortrijk-STVV als topaffiche, want jullie kennen niks van veldrijden  :017: ;D
Binnen vijf jaar kunnen jullie samen in derde klasse gaan supporteren (maar zoals ik al zei, ik ken niks van veldrijden, dus ik kan ernaast zitten)   :lol_hitting: ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal