Auteur Topic: Carmen (Roemeense)  (gelezen 71532 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeense)
« Gepost op: 8 februari 2015, 19:19:42 »
Er is al een draadje met de naam Carmen van 24 juli 2014 van Licky Luke. Op basis van de info van Carmen dat ze pas enkele weken in Sixsens werkzaam is, moet het een andere Carmen zijn.

Uit mijn recensie van 8 feb 2015:

Tja en dan de meisjes, daar komen we uiteindelijk voor.
Na het ontbijt en de eerste koffie aan de bar tijd voor een opfrisbeurt om vervolgens de jacht te openen. De jacht openen? Sommige dames openen de jacht zelf wel. Los van een paar jagertjes die meteen om een sleutel vragen, gaat dit door de bank genomen op een prettige manier. Ik zat wat te kletsen met Laurent 74 toen we bezoek kregen van 2 Roemse dames met de namen Carmen en Nicole. Beiden zagen er niet verkeerd uit. Ik vond Carmen wel iets erotisch hebben. Ik was best toe aan een eerste oerknal, maar ik twijfelde. Carmen vertelde te veel waar ze er goed in was. Ich bin klein, meine Muschi ist klein, mein Mund ist klein. Gut Blasen und Ficken. Ze kwam overigens niet met een sleutelvraag. Nadat ik haar expliciet had gevraagd of ze tongzoende en die vraag met 'ja' beantwoorde, was ik over de streep en vroeg haar om een kamer te regelen. En daar heb ik geen spijt van gehad. Ze werkt pas een paar weekjes in Sixsens. Haar service mag uitstekend worden genoemd. Bij onbekende dames houd ik het op een half uur, maar een uur is zeker geen weggegooid geld!

Carmen: halflang zwart haar, 75B, lengte 1,55m, maat 34, 21 jaar, Roemeense
PZC: 69, uitstekend (GOSP = 0,9M)
EL: Ja
TZ: Diep en gevarieerd
Vingeren: Ja
Beffen: ja, doet goed mee
NMC: Cowgirl, doggy: uitstekend
GFE: 70%
PSE: 90%
Optiek: Beauty, mooi gezicht, klein maar fijn.
Extra's: Geen
Herhalingsgevaar 100%
Aftersales: yep, de hele dag en avond.

De Werbung voor deze dame werpte haar vruchten af, want zeker 5 feestgangers fêteerde Carmen na mij met een kamertje! Kortom, een toppertje er bij!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 8 februari 2015, 19:26:31 »
Er is al een draadje met de naam Carmen van 24 juli 2014 van Licky Luke. Op basis van de info van Carmen dat ze pas enkele weken in Sixsens werkzaam is, moet het een andere Carmen zijn.

Klopt. De andere Carmen (lang, slank, kort haar) heeft een paar maanden gewerkt en is nu weg.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 8 februari 2015, 23:17:59 »
Er is al een draadje met de naam Carmen van 24 juli 2014 van Licky Luke. Op basis van de info van Carmen dat ze pas enkele weken in Sixsens werkzaam is, moet het een andere Carmen zijn.

Klopt. De andere Carmen (lang, slank, kort haar) heeft een paar maanden gewerkt en is nu weg.

Yep. Die is door pappie en mammie teruggefloten naar Roemenië...
Vast en zeker slechte studie resultaten...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 11 februari 2015, 20:48:19 »
Ik ben ook verleid geworden door dit klein opdondertje,zwart en slank,een beetje gek zoals ik,dus ideaal koppel.
Het is niet eerlijk haar te beoordelen op pijpen na een sessie met Crystal,maar alla het viel mee.Daar ik in de
mood was haar ook eens te verwennen maar verlengd naar een uur,zo een klein,fijn en mooi figuurtje.Alles is aan
bod gekomen,ze is ook leuk en "volwassen" voor haar leeftijd,een smart girl.Ze wou bij me blijven tot 2h voor
een "prijsje",niet op ingegaan,ik vond een uur voldoende.Bij dit meisje,goede service,goed Engels en een echt
plaatje,wat wil ik meer,mss volgende keer nog iets langer blijven,zou kunnen.Maar er zijn zoveel mooie meiden,
dus ik weet het echt niet,HHG:yep als ik niet geschaakt word door een andere meid,ik laat het op me afkomen.
 :censored :happy  06/02/15
« Laatst bewerkt op: 11 februari 2015, 20:54:44 door oudebelg »
you only live once

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeense)
« Reactie #4 Gepost op: 14 februari 2015, 14:12:37 »
Carmen is absoluut een mooi, speels en frivool meisje. Doorheen de dag viel ze me meermaals op en ietwat guitig kan men haar gezichtje wel noemen. Ondanks wat troubles aangaande hearsay die een andere dame haar had ingefluisterd toch op de kamer beland. Een zacht en teenyaandoend lichaampje, ietwat zachte borsten doch alla, mopperen doet ss zelden.

Service:

TZ: goed
PZC: lichte handinzet, EL geen forté, ontbeert diepgang en humiditeit doorgaans, eerder een soort van monotone zuigtechniek die leuk is doch niet variabel te noemen is.
Lecken/Fingern: geen idee
NMC: problematisch gezien uitermate enggebaut en aldus werd er niet werkelijk gestengeld.

Om plausibele redenen zonder happy end de handdoek in de wasmand geworpen en that was that. Leuk prettig gestoord lachebek die qua skills nog werk aan de winkel heeft. HHG zeer miniem. O ja, 1 maand Oceans en sinds een 2-tal weken Sixsens, zo is het leven en hopelijk weet ze zich ietwat te bekwamen en dan vindt ze haar weg wel. Draait best veel kamers gezien haar ongeremde enthousiasme en lachebekje, voor servicemirakels kan men best passen vooralsnog...

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeense)
« Reactie #5 Gepost op: 28 februari 2015, 18:01:18 »
Zondag 22/02/15 een uurtje volgemaakt en de service was vele malen beter,ze kwam helemaal
los,wat een sessie!Haar gezegd,ik kom vrijdag 27/02/15 terug,kom me maar direct halen als ge er zijt,ik
dacht zal wel minder zijn,nee,het werd vrijdag weer een festijn,wat een meid. :laughingchick :adult
HHG:zonder de minste twijfel een ja,zeker weten. :039:
you only live once

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeense)
« Reactie #6 Gepost op: 21 maart 2015, 02:27:31 »
Ook met dit erg lieve meisje op de kamer geweest. Terwijl ik haar een sleutel liet halen ben ik nog even naar mijn locker geweest. Ik hoorde daar een paar mannen met elkaar praten totdat er iemand aan me vroeg of ik Tjeppah was. Hij stelde zich voor als Again and Again, het had mijn naam kunnen zijn geweest . Mezelf aan hem voorgesteld en hij vertelde me dat hij de hele avond al op zoek naar me was maar niet had kunnen vinden. Ja ik hou nu eenmaal van kleine ruimtes .
Ik heb het gesprekje erg kort moeten houden aangezien Carmen boven bij de receptie op me stond te wachten. Ik werd ook door Beate nog op een vriendelijke manier aangespoord om op te schieten en Carmen niet zolang te laten wachten.
Carmen is een erg erg erg lieve meid die heel veel inzet toont en echt haar best doet om het je naar de zin te maken. Het is een jonge meid van 21 jaar met een erg mooi gezichtje.
De piercings in haar gezicht kunnen je op een verkeerd been zetten doordat ze hierdoor misschien wat harder lijkt dan ze is.
TZ en PZC was zeer goed. NMC ging niet . Elke keer als ik haar wilde penetreren had ze zichtbaar veel pijn. We hebben verschillende posities geprobeerd. Het was wel net voor sluitingstijd maar het leek of haar poortje te vroeg was gesloten. Ik weet zeker dat dit geen spel was van haar. Ze spoorde me elke keer aan om toch door te gaan met penetreren ondanks dat ze zichtbaar pijn had. Ik heb dat uiteraard niet gedaan. Ze vertelde me dat ze vond dat ik door moest gaan omdat ze dit werk deed en ik er immers voor betaalde dus haar pijn hoorde daar dan maar bij. Ik dacht hier anders over. We hebben geknuffeld, TZ en ze heeft me heerlijk DT gepijpt zonder condoom. Ondanks dat ik haar nu niet heb kunnen neuken ga ik zeker nog eens met haar naar de kamer maar dan wat eerder op de dag. Misschien dat ik haar dan wel kan neuken. Carmen is 1 van de liefste meiden met een erg goede inzet en mentaliteit die ik ook in een club ben tegengekomen.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeense)
« Reactie #7 Gepost op: 5 april 2015, 12:06:17 »
2de kamer gisteren was met Roemeense Carmen, van wie ik van enkele kameraden de voorbije weken al heel veel goeds gehoord had.

Carmen is 21, is een kleine meid van zo’n 1,55m, ze heeft een mooi gezicht en lang zwart haar. Mooi figuurtje met een lekkere kont en een hele leuke echte B-cup. Geen tattoo’s, wel een piercing in haar bovenlip. Ben ik zo geen fan van, dat stoort me soms tijdens het zoenen.

Presales waren oké, al voelde ik zeker geen superklik met Carmen. Aftersales waren, hoewel Carmen gisteren weinig te doen had, quasi onbestaande. Jammer.

De kamergang was heel goed. In het begin van de kamer bleef een klik nog steeds uit en begon alles aarzelend (hier bleek ook dat Carmen nog heel onervaren is en nog veel te leren heeft), maar plots was er een heuse ommekeer, schakelden we een paar tandjes hoger en werd het nog een hele goede kamer :)).

Tongzoenen met Carmen is uitstekend. De pijpbeurt was jammer genoeg van veel mindere kwaliteit, al werd ook dat beter eens Piet op volle oorlogssterkte was. Het neuken was heel goed. Carmen doet heel goed mee. Ze heeft ook een lekker strakke poes en het moet dan ook geen verrassing zijn, dat ik op minuut 29 van de kamer mijn 2de orgasme van de dag er uit perste ;D. Tweede orgasme na een missio btw. Heel lang geleden dat ik als doggyfanaat 2 keer op een rij met een ander standje klaar ben gekomen :o.

Herhalingsgevaar: klein. Goede tot heel goede kamer, maar ik heb te weinig een klik met Carmen en er waren te veel schoonheidsfoutjes 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeense)
« Reactie #8 Gepost op: 13 april 2015, 18:07:52 »
Ik was reeds 2x op herhaling geweest bij dit toppertje,dus zaterdag 11/04/15
 nog maar eens 2x 1h op kamer met haar geweest.Superklik met haar,dus geen
 risico genomen met andere meiden,was weer top en heb haar een contract
 laten tekenen voor onbepaalde duur.Hopelijk blijft ze nog lang,anders moet
 ik weer op zoek naar een andere,we zien wel,thx Carmen,cu soon.  :039: :laughingchick
you only live once

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeense)
« Reactie #9 Gepost op: 13 april 2015, 20:52:57 »
Ze heeft nog heel veel te leren. Gezien de heel zwakke line-up vandaag in SS had ze me zo weer mee op kamer kunnen krijgen, maar sorry, als ik zelf niet echt in een actieve bui ben, volstaan 2 lachjes en 1 handkusje in zo'n 5u tijd, echt niet om mijn interesse te wekken.

Dus... Geen herhaling vandaag. En waarschijnlijk ook nergens de komende weken :o.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeense)
« Reactie #10 Gepost op: 13 april 2015, 23:29:36 »
Topic klein beetje opgeschoond, met dank aan OB  ;)
Je hebt gelijk, nergens voor nodig....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LittleJoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeense)
« Reactie #11 Gepost op: 14 april 2015, 21:41:06 »
Vanuit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=8164.msg60771#msg60771

We gingen terug naar de andere kant van de bar zitten en even later stelde OB, Carmen aan me voor, zijn meidje blijkbaar. Nu ze zag er zeer goed uit en ze beviel me wel. OB trok zich terug en nu zaten we daar. Een beetje als 2 pubers die niet goed wisten hoe het nu verder moest. Inwendig vond ik het wel grappig. Voelde zich allemaal zeer komisch aan voor mij. Ze stelde voor om verder kennis te maken in de kino, dus hup naar de kino. En nu kreeg ik ook een volledig zicht op de meid, zag er verdomd lekker uit en wat een heerlijk klein kontje, twee handjes groot. In de kino eerst de go’s and no go’s geklaard en dan onderging ik een kontrole! Blijkbaar had OB haar zeer goed gebriefd over mij. Het eerste voorzichtige tongkusje en mijn badjas werd geopend en ik werd gewikt en gewogen met als eindoordeel dat ik goed bevonden werd voor Duty.  Sleutel gaan halen voor een kamer boven.

 Kamer nr 6 indien ik me niet vergis, eigenlijk 2 kamertjes met in de eerste kamer 2 douches, een WC en een wastafeltje. Door de andere deur naar de workroom. Ons ontdaan van de weinige stoffen die we aan hadden en toen zag ik pas duidelijk wat een mooie meid ze was. Me naast haar in bed genesteld en eerst nog rustig een sigaretje gerookt en nader kennis gemaakt. Snel nog een muntje geknabbeld en haar in mijn armen genomen. De eerste zoenen vlogen al in het rond, haar blik, aanvoelen en de eerste handelingskes besloten me haar maar gelijk gerust te stellen, de eerste 2 uurtjes zou ze de mijne blijven. Ik heb nooit lang nodig om zoiets aan te voelen en ik wist direct dat het wel goed zat met haar. De zo befaamde klik was er en het zoenen was werkelijk alsof je met je vriendin ergens lag te vrijen. Wat een heerlijke meid en toen ik haar poesje in ogenaanschijn mocht nemen, jongens wat een klein mooi kutje was dat. Echt het kleinste spleetje dat ik gezien had, nu begreep ik de keuring voordien in de kino.

 Blazen vond ik van zeer hoge kwaliteit en de Paaseieren werden goed behandeld, likken, zuigen en de balletjes helemaal verslindend. Totaal niks op af te dingen. Haar terug omhoog getrokken en een heerlijke zoenpartij ervan gemaakt. Voorzichtig met vingertje haar poesje strelend en zij rustig met LittleOne spelen. Geen geruk of gehaast, heel teder met haar lieve handjes laten begaan. In niks haar moeten bijsturen, alles heel spontaan en rustig. Op dit moment was ze net echt je vriendinnetje. Ik zei haar dat ik haar ging inpakken en meeneem, haar nooit meer zou laten gaan. OudeBelg zou haar nooit of te nooit meer terug krijgen. Ze schoot in een schaterlach en bedankte me voor het complement. Voor het intieme gedeelte had ik wat schrik, LittleOne stond dus snoerhard terwijl ze opsteeg. Jongens wat een strak poesje, niet normaal. Lachend keek ze me aan terwijl ze langzaam de volle lengte in zich opnam en me eerste rustig begon te berijden. Na een minuutje had ze alle voorzichtigheid en misschien ook de angst laten varen en gaf ze vol gas. Haar onbesuisdheid ontlokte wel een paar maal een kreetje en bezorgd dat ik was, informeerde ik of alles in orde was. Ja alles was goed zei ze lachend en zonder ook maar voorzichtiger te worden gaf ze vol gas. Nu ja zei ik, liefde moet een beetje pijn doen zei ik plagend. Wederom een schaterlach.

 Ze richtte zich volledig recht en bereed me als een volleerde amazone, haar toeters wiegelden op en neer voor mijn ogen. Dan liet ze zich achterwaarts zakken en steunend met haar handen op mijn benen bleef ze me zwoel aankijkend berijden. Een mooi zicht op haar mini kutje die mijn leuter omhelsde. Jongens wat een zicht. Ik moest haar van mij nemen, ik wilde nu nog niet komen, nu echt nog niet, ik wilde met volle teugen van haar genieten. Na een paar stelling veranderingen even een pauze nemen. Toen ik weer een beetje bekomen was begon ze met te droogneuken en volop te tongzoenen. Ze begon weer aan LittleOne met haar mondwerk en plaatste haar poesje op mijn mond. In 69 een tijdje bezig geweest, wat een lekker kutje, ja het verkleinwoord is hier echt wel op zijn plaats. Ze nam een nieuw condoom en terwijl ik haar kutje verder likte bracht ze die aan. Ging dan over in reverse cowboy en ook hier liet ze zich gaan, dan vooroverbuigend, dan rechtop op mijn paal,  dan liet ze zich op mijn borst neer. Beentjes vooruit en mijn leuter een heerlijke behandeling geven. Overgegaan naar missio, en hier ook verschillende stellingen. Tenslotte laten knallen in Doggy.

 We hadden nog een 20 tal minuutjes en in niks stuurde ze aan om de kamer te verlaten. Een beetje liggen nagenieten met een babbeltje en tussendoor zoenen. Ze vertelde me dat ze de job nog maar 4 maanden deed en dat ze het graag deed. Ze wilt ook haar klanten een tevreden gevoel geven. Nu daar is ze bij mij 100% in geslaagd. Haar gelijk maar gevraagd om tegen half 12 maar te komen opzoeken om een vervolg er aan te breiden, wat ze beloofde ook te doen. Samen douchen en gaan afrekenen.

Ik trof hen in de bar, dus maar snel weer om een sleutel. Kamer 11 dacht ik, rond bed met een douche op de kamer. Sessie had veel gelijkenis met de voorgaande, maar we kenden elkaar nu beter, van hare zijde straalde er nog meer vertrouwen in haar spel. Carmen is een meid waar ik gerust de hele dag mee op de kamer zou kunnen blijven zoals met mijn kleine blondo. De voordelen van A zijn de FT en dat ze me door en door kent, waardoor het spel ook wel eens ruwer kan uitdraaien, vooral van hare kant dan. De voordelen van Carmen, ze is nog closer, nog meer “het” vriendinnetje wat ze vooral heeft door haar jeugdige leeftijd. A is dan met haar ouderdom veel meer een vrouw. Waarmee ik totaal geen afbreuk zou willen doen aan geen van beiden.

 Weer enorm genoten van Carmen haar spel, tijdens cowboy, in tegenstelling tot de vorige keer, waar haar C borsten heerlijk op en neer wiegelden, gingen ze deze keer van buiten om dan naar binnen tegen elkaar te kletsen. Telkens weer opnieuw, gewoon heerlijk om ze te zien en zeer geil. Een kleine beweging met mijn handen en ze wist gelijk wat ik wilde. Op haar knietjes en gespreid kwam ze met haar mini kutje boven mijn mond zitten. Heerlijk om ze zo te mogen likken, ze genoot er blijkbaar ook van. Ze stuurde haar bekken zodanig dat ze telkens weer op en terug weg van mijn tong bracht. Hetgeen me op het idee bracht om niet meer te likken, maar telkens haar een tik met mijn tong tegen haar klit te geven. Na zo een hele tijd met die tongkletsjes te zijn bezig geweest, denk wel een 25 tal minuten en mijn tong zelf al stijf er van werd liet ze zich voorover op mijn gezicht vallen. Stamelend dat ik haar had laten komen. Of het nu echt was of gepeeld maakt niet uit, de illusie was perfect. Kwartiertje rusten in elkaars armen met strelen en zoenen. Ik ga haar nog geloven ook dat ze het graag doet. Tis natuurlijk voor de lieve centjes, maar als je er dan zelf plezier van hebt is dat voor haar en haar klanten mooi meegenomen. Vraag is hoe lang ze dat kan volhouden.

 Om het kort te maken de hele revue passeerde weer met een paar stellingskes meer die we bij de eerste sessie niet gezien hadden. Ook al omdat ik nog zeer voorzichtig was en ze me nu vertrouwde in wat ik met haar wilde uitsteken. Ze voelde het ook telkens goed aan, dus sprake van enige dwang van mijnentwege was er totaal niet bij. Echt een meid die het je naar je zin wilt maken. De 2 uurtjes werden serieus overschreden, na bijna 2,5 uurtjes samen onder de douche en gaan afrekenen. Een zoentje en ze was zeer gehaast, er waren wachtende taxi’s. Een uitgebreide afscheid van OB of mij zat er voor ons helaas niet meer in. Zeer jammer voor mijn maat, voor mij was het minder spijtig. IK had 4,5 uurtjes mogen genieten van deze cinderella.

Offline boff

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 101
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeense)
« Reactie #12 Gepost op: 4 mei 2015, 21:51:52 »
Carmen, 21y, from costanta.
small brunette with beautiful blue eyes, a nice thin nose (that's rare with romanian girls ;D) and a very pretty smile.

she catched my attention as I saw something different in her that the other usual romanian girls in the club that day didn't have.
and I wasn't wrong. of course, cochon noticed that too :021:

she's open minded, very natural and always smiling.
in room, she gives french kiss easily, she's tactile and very sweet.
and she has a very cute way of biting her lips when she takes pleasure with the cuni.
no wonder why her thread is this long with good commentaries.
totally satisfied  :great:
« Laatst bewerkt op: 4 mei 2015, 21:59:40 door boff »

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeense)
« Reactie #13 Gepost op: 2 juni 2015, 14:36:57 »
Op de relaxxxboardparty,nog maar eens 2x 1h met dit schatje op kamer geweest.
Het werd weer een leuke tijd,een meisje waarvoor ik nog eens in mijn auto
kruip om van te genieten,was weer top.De rest bespaar ik jullie,ik heb al genoeg
over haar geluld,thx Carmen,cu soon. :kissass :laughingchick
grt oudebelg :039:
you only live once

Offline Wolfgang_1975

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeense)
« Reactie #14 Gepost op: 8 juni 2015, 22:01:45 »
Prima service.  Ga nu niet beweren dat ze ervan genoot  ;) maar voelde toch nattigheid...  ;D  !  :douchen