Auteur Topic: Schippersstraat 47/1, MARIA (Dom.Rep.- avond/nachtshift)  (gelezen 133204 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/1, MARIA (Dom.Rep)
« Reactie #15 Gepost op: 12 maart 2016, 00:17:15 »
Opvallend i.v.m. deze mooie en lieve Maria: woensdagavond heb ik haar helemaal niet gezien...
Nu zijn er twee mogelijkheden: ofwel was ze aan het bekomen :bedtime2:  van hetgeen ze de nacht tevoren had beleefd, ofwel was ze die bewuste nacht zo ontvlamd dat ze er zelfs de dag erna nog niet genoeg kon van krijgen...Wie zal het ons vertellen ????? :lol :
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/1, MARIA (Dom.Rep)
« Reactie #16 Gepost op: 12 maart 2016, 00:18:14 »
Opvallend i.v.m. deze mooie en lieve Maria: woensdagavond heb ik haar niet gezien...Nu zijn er twee mogelijkheden: ofwel was ze aan het bekomen van hetgeen ze de nacht tevoren :bedtime2: had beleefd, ofwel was ze die bewuste nacht zo ontvlamd dat ze er zelfs de dag erna niet genoeg kon van krijgen...Wie zal het ons vertellen ????? :lol :
Ze was woensdagnacht de ganse nacht bezet .... volgens welingelichte bron  :happy
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/1, MARIA (Dom.Rep)
« Reactie #17 Gepost op: 12 maart 2016, 00:27:20 »
Was ze dan woensdagnacht :sign0098: in hetzelfde gezelschap als de nacht :NIGHT_1: tevoren ? Wie zal ons DAT vertellen ????




note sm: ik zal je dat vertellen: NEEN  ;)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/1, MARIA (Dom.Rep)
« Reactie #18 Gepost op: 12 maart 2016, 00:27:28 »
Dinsdag nog eens een keertje bij Maria beland, het was namelijk al veel te lang geleden (van begin februari) en bij afwezigheid van Raquel en Stefanieke, die dit jaar klaarblijkelijk een verlengd verblijf in het thuisland gepland hebben tot en met juli  :-\ :-\ :banghead: ;D


Zoals gebruikelijk, topservice, waar menige meid uit saunaclubs het schaamrood (ik ook ha ha) van op de wangen krijgt ...


Maria moet je niet bezoeken voor een potje snelle sexxx, maar wel voor een geile pot sexxx, waar alle facetten van wat god ons ooit  verboden heeft aan bod komen ..... hier geldt .... hoe vettiger, hoe prettiger ....


Niet om een kwartiertje te verblijven, ik boek dan ook meestal twee uurtjes aan saunaclubprijzen, met dien verstande dat er hier geen extra's aangerekend worden .... en moest ik dit allemaal willen in SixSens, was ik minstens het dubbele per uur kwijt .... amai mijne prostaat, ja, pijpen zonder is voor mij daar standaard, prostaatmassage ook, tongzoenen same same


Je kan het zo vettig niet bedenken, of Maria haar oogjes beginnen te glinsteren ..... dildo's in alle formaten, sm-speeltjes, het ganse gamma ....


Ik ken Maria intussen al een jaartje of vier en dat heeft uiteraard invloed op wat ze doet, haar prijssetting, de service ....


En een gezegend lijf, een lieve glimlach, altijd vriendelijk, topservice, en dat lieve gaat er vanaf zodra ze je onder handen neemt ....


Ik zou zeggen, bed(t)weter, spring er eens binnen, maar wacht to je je vakantiegeld hebt getrokken  ;D :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/1, MARIA (Dom.Rep)
« Reactie #19 Gepost op: 12 maart 2016, 00:56:25 »
Stefanieke en Raquel weg tot en met juli ???
Ik leef echt met je mee, sexmachine ! :sign0135: Alhoewel, het heeft ook één groot voordeel: ga je minder geld uitgeven, als je "hard" genoeg bent tenminste... yourock, en kan je blijven sparen tot ze terug komen !!!!
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/1, MARIA (Dom.Rep)
« Reactie #20 Gepost op: 12 maart 2016, 01:00:34 »
Stefanieke en Raquel weg tot en met juli ???
Ik leef echt met je mee, sexmachine ! :sign0135: Alhoewel, het heeft ook één groot voordeel: ga je minder geld uitgeven, als je "hard" genoeg bent tenminste... yourock , en kan je blijven sparen tot ze terug komen !!!!
Ik ga niet meer naar het skw voor één van de twee er terug landt  ;D   :sign0151: :ecomcity: :ecomcity:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/1, MARIA (Dom.Rep)
« Reactie #21 Gepost op: 12 maart 2016, 01:02:56 »
Ga je bema en mij dan zo lang kunnen missen ???? :party0036:  Dat kan ik echt moeilijk geloven hoor !!! ;)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/1, MARIA (Dom.Rep)
« Reactie #22 Gepost op: 3 augustus 2016, 16:32:50 »
Stefanieke en Raquel weg tot en met juli ???
Ik leef echt met je mee, sexmachine ! :sign0135: Alhoewel, het heeft ook één groot voordeel: ga je minder geld uitgeven, als je "hard" genoeg bent tenminste... yourock , en kan je blijven sparen tot ze terug komen !!!!
En nog langer, heb vernomen van Maria haarzelve dat die twee nog niet zinnens zijn richting Antwerpen te vliegen ....... zeker niet in augustus ... maar ik zal dat vrijdag wel loskrijgen uit haar, ik martel haar tot ze praat en anders trek ik haar tong uit        :-\ :lol


Het goede nieuws dan maar ..... MARIA zal ons terug plezieren vanaf vrijdag in haar raam en vooral op 't eerste verdiep, waar de meest vettige dingen gebeuren, niet geschikt voor de ogen van bet(d)weter  ;)


Vrijdag? ik ga mijn best doen me in te houden en vrijdagavond/nacht NIET in de straten te verdwalen, maar ik weet al op voorhand dat ik verloren ben .... het vlees is zwak .... ik weet het  :-\ :showtits


http://www.youtube.com/watch?v=dDKeikdpYqE


En als ik verdwaald ben in 't stad (al de rest van België is parking, nietwaar????    ;D       ), dan dromen en genieten van die latina-kont van Maria :ff
http://www.youtube.com/watch?v=LDZX4ooRsWs
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/1, MARIA (Dom.Rep)
« Reactie #23 Gepost op: 3 november 2016, 19:42:41 »
En dan zien we dat onze bet(d)weter haar 48 lentes  geeft  :banghead:
Ze moest het horen, ze vilde hem levend en gooide dan zijn balletjes tussen de rode mieren ....  ;D

Voor alle duidelijkheid, Maria is van de hete winter (en niet begin maar einde) van 1979, dus welgeteld 36 jaartjes jong ..... wordt einde van dit jaar 37 ... het kon dus de kleindochter van bet(d)weter zijn   :party0036:

Deze hete zomer nog enkele malen bij haar beland (probeer het binnen de perken te houden, een bezoekje aan Maria kost mij gemiddeld wat een dagje clubben me kost, maar ben dan ook uren onder dak), en als vanouds ..... heel wat mannen hier zouden hard schreeuwend weglopen als ze de kamer betreden, dat arsenaal speeltjes wordt alsmaar breder en groter en je kan er echt niet naast kijken  :-\ :lol

Zoals steeds rekent ze me een tarief aan aan saunaclubprijzen (en voor meerdere uren zelfs minder dan dat, ik kom dan ook al 4 jaar heel erg regelmatig haar kamer huren), en de service is die van een meesteresje voor die prijs, daar kan ik wel wat mee, en is verdomd beter dan ramenservice voor de prijzen van een meesteresje (en zo zijn er ook genoeg in het skw)  :-\

Deze zomer meerdere hete nachten (van 2 uur tot de godganse nacht) meegemaakt op de eerste verdieping van het pand aldaar, waar we dan ook nog geregeld bezoek kregen van Juliana (die van een verdiep hoger of het raam ernaast, dat mogen jullie zelf kiezen), die komt toevallig binnenvallen (als ik daar zo geil als boter al een halfuur door Maria ben bewerkt - Maria zo geil als boter, niet ik) omdat ze iets nodig heeft (ha ha) en bij het zien van mijn goddeljke lijf (meer boeddah tegenwoordig) vergeet die onmiddellijk waarvoor ze kwam, en dan moet je als man sterk in je schoenen staan als die binnenvalt, haar tong in je bek duwt en daarna mee aan tafel gaat beneden .... een (licht) gebruinde Roemeense met het libido van een MILF waarvan de man niks meer presteert thuis en een iets donkere latina-nymfomane, beiden daar beneden aan tafel slurpend aan dat (weliswaar kleine) paaltje en bijhorende melocakes, zeg dan maar eens neen tegen nog meer vetzakkerij en viespeukerij.

Dat mondt dan ook steevast uit in vetzakkerij van het ergste soort, iets waar mening heer en dame rode oortjes van krijgt ..... alles wat ze voorhanden krijgen wordt boven gehaald en uitgetest, en het moest maar zo verdomd lekker niet zijn .....
En voor wie denkt dat het "nachtkastje" alle speeltjes toont, als Maria het slot van de kast haalt, nog vijf maal zoveel van dat leuks .....
Van fetish kledij tot sm-speeltjes, alle mogelijke leuke (en voor velen minder leuke) speeltjes, dildo's, klemmetjes, koorden, een fucking kleerkast vol lingerie (die ze graag showt), en tuben met glijmiddel (waar zou dat in hemelsnaam voor dienen)
Als maria dan ook nog eens lekker je melocakejes bewerkt, terwijl die geile donder van een Juliana je opsmost, en daarna je afrijdt als een wildebras, dan is de stemming meestal gezet voor een feestje, iets wat Maria graag als "het is altijd feest met Maria" omschrijft.
Ow, Maria spreekt naast Spaans (ze is Dominicaanse) ook vloeiend Nederlands ..... iets dat onze Bema steevast vergeet als ie haar aanspreekt in haar raam - steeds in het Engels en dat kind verstaat daar geen jota van .....  :ecomcity:  :021:

Ik weet echt niet wat er kan tegen het standaard raamtarief voor 50 euro, maar dat hoef ik ook niet te weten, bij Maria blijf ik graag 1 of meerdere uurtjes hangen, het is dan ook niet de eerste keer dat zij mij Juliana voor een uurtje cadeau doet (ik ben niet gek, dat betaal ik uiteraard bij of heb ik al betaald of is een vorm van klantenbinding, maar leuk is het wel, als een botergeile donder zo maar, zonder dat het extra kost, mee komt feesten) .....
Soms brengt Juliana dan ook een andere man mee, die eigenlijk uren aan het wachten is op Maria, en dat is meestal het sein op groen voor erg vettige spelletjes, en het bed is groot genoeg voor 3 dames en twee mannen (die mogelijkheid promoten de twee dames dan ook actief), dus komt er geregeld nog eentje op de deur kloppen die "heel toevallig" wat nodig heeft .... blijkt dat toch mijn pietje te zijn ......

Details van die viespeukerij die er zoal gebeurd, daar gaan er hier sommigen hard van lopen ..... heel erg hard weghollen .... dus die bespaar ik jullie .... maar alles wat Maria en haar vriendinnen in het arsenaal hebben passeert "de revue".
Precieuse vettig en viespeukerij?
Naomi vieze spelletjes?
Ze komen niet tot aan de hielen van Maria, nog niet bijna.

Soms zelf wordt de champagne bovengehaald (geen namaak waar je bek van scheef trekt, maar een Veuve) en die natte plekken op het bed zijn dan niet van lekkende dames, maar het goddelijk vocht dat over mijn goddelijk lichaam vloeit en daarvan wordt afgesmost .... zulk verdomd lekkere stoten daar in het skw, vooral SS 47/2 (laat ons wel wezen, Stefanieke en Raquel zijn even lekker, zoniet nog lekkerder, en Raquel nog een potje vettiger dan Maria haarzelve)

Handboeien, klemmen, touwen, dildo's, sexy verkleedpartijtjes ..... ik ga zowat ophouden, of ik spring nu op mijn "mean red machine" en vlieg tegen veel te hoge snelheid naar Maria toe


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/1, MARIA (Dom.Rep)
« Reactie #24 Gepost op: 3 november 2016, 20:01:17 »
Maar sexmachine toch, dat Maria 48 zou zijn (of dit jaar nog wordt) :-\, heb ik al meermaals uit jouw eigen mond vernomen...Trouwens, ik zou dit in Maria's plaats, als een compliment ervaren...zo goed ziet ze er uit ! Ik ken trouwens iemand die morgen pas in de fleur van zijn leven komt: hij (ja, het is een "hij" !) overschrijdt dan immers de kaap van de vijftig ! :lol_hitting: 
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/1, MARIA (Dom.Rep)
« Reactie #25 Gepost op: 3 november 2016, 20:18:47 »
Ja, ze heeft me half oktober haar paspoort haast door mijn strot gedwud, bet(d)weter ..... 1979 pronkt er wel degelijk op ..... 36 years young .....

Is Bema morgen jarig?  :lol :lol_hitting: :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/1, MARIA (Dom.Rep)
« Reactie #26 Gepost op: 3 november 2016, 20:27:44 »
Ik dacht dat bema de kaap van de zestig al had overschreden...Neenee, 't is iemand anders die jijzelf misschien niet eens goed kent....'t Wordt stilaan tijd dat je eens in de spiegel :azn: kijkt, machientje !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/1, MARIA (Dom.Rep)
« Reactie #27 Gepost op: 15 januari 2017, 20:10:38 »
Terug in het skw op 23 januari .....
Ikke blij, mijn bankrekening niet zo .....  :lol

En erger nog, ze brengt Stefanieke mee .... dubbele pret, nog duurder  :banghead: ;D :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/1, MARIA (Dom.Rep)
« Reactie #28 Gepost op: 24 januari 2017, 03:18:54 »
Je had nog maar eens gelijk, machientje: Maria is terug vanaf gisteren en ze heeft inderdaad Stefanieke meegebracht, meer nog: deze laatste heeft nu postgevat op SS47/3, dus vlakbij haar; ik vermoed dat ze dat beiden gedaan hebben om het voor jou wat gemakkelijker te maken: je kan immers een triootje aangaan met twee dames uit hetzelfde pand, praktisch toch (voor hen dan vooral) in deze barre, koude tijden: ze hoeven zelfs de deur niet meer uit... :lol
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/1, MARIA (Dom.Rep)
« Reactie #29 Gepost op: 28 april 2017, 22:51:06 »
Lieve, mooie Maria is na enkele weken "Paasverlof" terug paraat ! :welcome:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...