Auteur Topic: Vingerlingstraat 01/2, Tereza  (gelezen 72732 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest285

  • Gast
Vingerlingstraat 01/2, Tereza
« Gepost op: 22 december 2010, 17:40:43 »
Vorige week nog eens gaan wandelen in het SKW na een lange tijd niet meer geweest te zijn aangenaam verrast om deze schoonheid tegen te komen :)
Na enkele rondjes rond gelopen te hebben dan uiteindelijk toch de gok gewaagd om binnen te springen en dan naar boven naar haar kamer,deze zag er heel leuk uit....
Vermits het buiten bere koud was besloten om een uurtje te blijven en moet zeggen het is een schat van een meid het is alsof je ze al jaren kent en het was een GFE ervaring.
Ga niet in detail treden maar kijk al uit naar de volgende ontmoeting ;D,ja de klik was er meteen met deze dame,ze is een flap uit en zegt direct wat er op haar tong ligt.....

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
schipperstraat 41/2, Tereza
« Reactie #1 Gepost op: 26 september 2011, 22:37:38 »
Plaats van tewerkstelling: Schippersstraat 41/2
Naam: Tereza
Nationaliteit: Bulgaars
Leeftijd: 28?
Haarkleur: Blond, lang
Kleur ogen: Blauw
Lengte dame: 1 meter 75
Cupmaat: C - cup, echt
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Aftrekken, Vingeren, Beffen, PMC, NMC, alle standjes en tongzoenen
Shift: Dagshift
Kosten: 50 euro voor 25 minuten

Wie kent de mooie Bulgaarse Tereza nu niet? Het is een boegbeeld, een stuk meubilair van de Schippersstraat. Zelfs na haar vertrek zal er door de ingewijden in het kwartier nog vaak over haar gesproken worden. :)

Tereza is naar mijn normen een echte schoonheid. Blond, groot, mooie blauwe kijkers. Deze dame heeft het allemaal. :) Uiteraard is ze geen jong kippetje meer maar dat uit zich uiteraard in bakken ervaring! ^-^

Als je de eerste keer bij haar komt, lijkt het of je terug in de kleuterklas bent terecht gekomen. Tereza begint aanwijzingen te geven over handen wassen. Dat is haar goed recht en komt beide partijen ten goede. Na de instructies verandert ze in een lief engeltje. :)

Tereza is eigenlijk in mijn ogen de GFE dame van het kwartier. Ze doet alles zo zacht, zo lief en zonder op de klok te kijken. Pijpen doet ze naar mijn smaak iets te zacht. Maar met zo'n service is haar dat vergeven. Het neuken en de aftersales zijn supergoed.

Ik zal haar nog vaak bezoeken maar een echte vaste dame zal het van mij nooit worden. De reden? Die heb ik eigenlijk niet.

Misschien is ze te zacht voor mij, ze geeft zo'n GFE die je in het kwartier maar bij 3 dames vindt.

Nogmaals geen slecht woord over Tereza want ze is werkelijk fantastisch maar voor mij gewoon iets te GFE. Ik ben meer een PSE'r want als je op zoek bent naar GFE heb je in mijn ogen niks te zoeken in de prostitutie. Zoek dan maar een vriendin. Al moet GFE er al eens tussen komen...

Ik hou meer van Maria van VT 12 want dat is een echte hoer. Die geeft een mengeling van GFE en PSE en dat verteer ik beter.

Toch moet iedereen Tereza bezocht hebben! Niemand zal daar spijt van hebben.

All - time staat ze bij mij op de 3 de plaats na Maria en Mirela en achter Stefany! Ik hou gewoon meer van de aanpak van Maria en Mirela!



« Laatst bewerkt op: 30 september 2011, 22:26:10 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
schipperstraat 41/2, Tereza
« Reactie #2 Gepost op: 6 oktober 2011, 22:07:25 »
Laatst nog eens bij Tereza afgestapt want ik had geen zin in iets nieuws en een mogelijke teleurstelling.
Eigenlijk wou ik Russische Monika aan de tiet voelen maar die was helaas al naar huis. :(

Ja wat moet ik zeggen... Tereza is absolute top!

Ze bouwde alles rustig op en de seks was subliem.

Na afloop hebben we de tijd nog 5 minuten kussend en knuffelend volmaakt...

Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
schipperstraat 41/2, Tereza
« Reactie #3 Gepost op: 13 oktober 2011, 10:58:35 »
Tereza werkt nooit op vrijdag en zaterdag!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
schipperstraat 41/2, Tereza
« Reactie #4 Gepost op: 18 december 2011, 16:26:12 »
Vandaag aan de kets geweest met Tereza.
Het was gewoon weeral een topervaring en dat slechts voor 50 euro.
Wel een uurtje in de koude staan wachten voor haar raampje want ze was bezet. Ik wou vandaag niemand anders uitproberen en heb me dat niet beklaagd!
Tot de volgende Tereza! :-*

Haar mooie gezichtje klaarde helemaal op toen ze me zag en vertelde me hoe lief ze het vond dat ik daar als een hondje stond te wachten. Dan achter haar lekkere kont de trap op. Ze gaf me dus weeral het gevoel dé speciale klant te zijn. Een goede hoer dus...
« Laatst bewerkt op: 18 december 2011, 16:28:10 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest9105

  • Gast
schipperstraat 41/2, Tereza
« Reactie #5 Gepost op: 18 december 2011, 23:38:57 »
Tereza is een mooie dame. Vorig jaar ben ik eind juli ergens eens bij haar binnen gewipt. Ze zat in dezelfde kamer .....twee hoog geloof ik. Geen probleem geweest toen (ivm dwarslaesie) ben gewoon naar boven gegaan. Verder lekkere en goede sessie gehad. Maar toen ik twee weken later nogmaals bij haar langs wilde gaan......had ze geen interesse meer en werd ik gewoon geweigerd bij de deur. Reageerde heel arrogant en afwijzend. Sinds dien ben ik klaar met deze dame...hoe mooi en lekker ze ook is.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
schipperstraat 41/2, Tereza
« Reactie #6 Gepost op: 19 december 2011, 01:24:57 »
Ach jovibeer trek het je niet aan. Tereza is een speciale. Net zoals alle hoeren trouwens...

Hoe dan ook. Ik ben ook al geweigerd geweest al was dat bij een andere dame. Ze zag me niet zitten en dat was correct van haar om me dan te weigeren ipv een kutservice te geven. Ik breng dan maar mijn geld naar een andere.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 41/2, Tereza
« Reactie #7 Gepost op: 27 september 2012, 14:42:15 »

 
[box title=TEREZA]
Land:             BULGARIJE
Taal:              ENGELS, BULGAARS
Leeftijd:         25-30
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,75m
Model:            Slank
BH:                 C cup, echt
Kontje:           Slank
Haarkleur:      Blond
Haarlengte:    Lang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
TZ PMC NMC Likken Vingeren GFE  Massage
[/box]

[box title=pro en contra]
+Hele mooie dame die niet op de tijd kijkt.
-Ze heeft een speciaal karakter; soms weigert ze gewoon klanten.
[/box]
[box title=extra info]
Tereza is een speciale : als ze goedgeluimd is krijg je veel van haar gedaan. Echter, als ze slechtgezind is... Dame werkt overdag.
[/box]

Offline feminambulist

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 41/2, Tereza
« Reactie #8 Gepost op: 11 november 2012, 10:37:53 »
"Hou ik de laarzen aan of doe ik ze uit?" Je mag ze aanhouden sweetie, we zien dan straks wel ("this boots are made for fucking" en "ik wil niet dat je een verkoudheid opdoet" waren mijn onuitgesproken gedachten). Daar stond ze al snel in eva-kostuum voor mij.

Na bijna twee maand volstrekte drooglegging, stress en veranderingen op het werk enz ben ik dan eindelijk met een goed plan naar het SKW gesneld. Drie namen van toppers in gedachte, in de hemel verheven op het www. Planning in het SKW is niet evident, maar nu lukte het wel : na amper dertig meter lopen in de Schippersstraat zat de geprefereerde moordgriet eindelijk 's wèl achter haar bekende bordje : Tereza. Op dit idiote uur (10 uur in de voormiddag van een werkdag) verwachtte ze blijkbaar niet veel klandizie want ze zat wat voor zich uit te staren en toen ze mij in het vizier kreeg stond ik al vlak voor haar. Ik verspil geen tijd aan vitrine-talk en volg achter haar kontje naar boven. De trap was versterkt met metalen platen, het hout eronder was niet bestand geweest tegen Tereza haar high heels met scherpe hakken. Ik wel? Dat belooft. Al op de trap nam ze vlot het gesprek in handen.

Gezellige, verduisterde kamer met een kaarsje naast het bed. Tereza geeft de instructies, ze weet waar ze naar toe wil, ik was me aan de lavabo zodat mijn handen opgewarmd zijn voor het streelwerk. Ze geeft me een complimentje omdat ik al op voorhand gedouchet heb, "dat doen er niet veel".

Nu hou ik er enorm van om rechtopstaand te knuffelen en elkaar uit te kleden maar daar liet ze me geen kans toe. In geen seconde was haar oranje niemendalletje en broekje uit en lag ze al zijdelings met opgetrokken been op het bed. Wat een schoontje, wat een sexpoes, wat een lekkere borsten. Ik naast haar, laat mij maar alles doen zegt ze en weer neemt ze het heft in handen, strelen, knuffelen, met haar boobies teasen, pijpen, kneden, een blowjob met alle afwisseling, ook de kroonjuwelen, wat die daar allemaal aan het uitrichten was - ni normaal... ik concentreer me om al niet te ontploffen. Wat een mooie gave huid, een verfijnde tattoo en vooral als ze naar je kijkt met haar magische ogen (wat ze wel meer zou moeten doen) dan ben je effe weg van de wereld. Ik vraag of ze in 69 wil verder gaan wat ze direct inwilligt, terwijl ze haar smakelijke vagina letterlijk tegen mijn mond duwt zegt ze dat ze dat normaal niet doet voor dat prijsje van 50 euro maar omdat dit de eerste keer is was het OK. Dank je lieve sexpoes flitst door mijn hoofd maar iets zeggen kan niet met je mond tegen die orchidee gedrukt ! Dat doet ze opzettelijk want zij is de baas. Wat een gave, zachte huid en mooie blonde haren heeft dat moordwijf.

Dan rijdt ze op aanvraag in amazone waarbij ik haar prachtige boobs kan bewonderen en kussen (langs berg en dal). Mooie voor mij ideale vorm, prachtige tepelhoven, hier wil ik hofmaarschalk van worden. Ook een doggy en een lange, lekkere missio zijn mijn deel. Dan vroeg ze me wel om de finish te bereiken. Niemand gaat mij geloven maar die finish bereikte ik niet. Te nerveus of te supergeconcentreerd of allebei? Aan Tereza, die me daarna een handjob gaf, zal het alleszins niet liggen. Wel aan mij. Ze stopte dan en deelde me vriendelijk mee dat deze beurt en tijd eigenlijk normaal eentje is van 100 euro, wat ik wel wil geloven. Het is een professioneeltje die me ook zo behandelt, met enkele dames heb ik wel al een betere "klik" gehad. Er volgt nog een klein gesprekje, enkele strelingen en een volle afscheidskus op de mond wat ik toch wel zeer lief vond.
Ik wil zeker terugkomen en met haar meer tijd en geld spenderen, want ze is dat zeker waard.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 41/2, Tereza
« Reactie #9 Gepost op: 12 november 2012, 23:33:34 »
Ik ken je natuurlijk niet. Tereza is absoluut top, niks op aan te merken maar als je meer voor de PSE gaat dan zou ik toch maar eens bij Maria van de VT 12 gaan sneukelen. Die verhef ik tot neukbeest van het kwartier en geeft de INDRUK veel veel geiler te zijn dan Tereza.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 41/2, Tereza
« Reactie #10 Gepost op: 20 maart 2013, 13:26:27 »
Graag deze populaire dame verplaatsen naar Vingerlingstraat 01/3. Heb dit ook maar gepikt van een ander forum. ;)
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 01/3, Tereza
« Reactie #11 Gepost op: 20 maart 2013, 23:10:34 »
Graag deze populaire dame verplaatsen naar Vingerlingstraat 01/3. Heb dit ook maar gepikt van een ander forum. ;)

Niks gepikt Civicske! Dat heet vrije nieuwsgaring.

Adres is aangepast.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 01/3, Tereza
« Reactie #12 Gepost op: 6 februari 2014, 16:55:09 »
Deze dame heeft de lelijkste siliconen borsten dat ik al in het echt gezien heb. Welke gebuisde chirurg heeft dit verwezenlijkt ergens in een Bulgaars wagenpark of wat ? Vond het echt een afknapper. Toen haar corset ( camouflage ) volledig uitging verschenen nog eens twee vetbanden. Een matige sessie volgde. Geen herhalingsgevaar voor mij.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 01/3, Tereza
« Reactie #13 Gepost op: 6 februari 2014, 17:33:26 »
We zijn waarschijnlijk teveel verwent in Duitsland.
Ik zelf kom niet meer in SKW.....2 maand geleden nog eens doorgelopen en slechts 1 rondje gelopen.

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 01/3, Tereza
« Reactie #14 Gepost op: 7 februari 2014, 19:15:59 »
Heb die indertijd ook eens bezocht (jaar geleden ofzo) en ksnap ook nie waarom mensen daar zo lyrisch over zijn....akkoord: ze is wel heel vriendelijk en stelt je op het gemak etc. Dus in omgang was het wel dik ok. En service eigenlijk ook.

Das al veel waard in dit wereldje natuurlijk. Maar qua body ist verre van toppie. En bij mij draait het OOK daar om