Auteur Topic: Verversrui 24/6, Tina (Roe)  (gelezen 10450 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Verversrui 24/6, Tina (Roe)
« Gepost op: 1 maart 2015, 14:04:44 »
Ik was dus op zoek naar Jesscia, de Argentijnse met stevige kont, maar tevergeefs...

Dus dan maar deze uitgeprobeerd.
Het moet gezegd zijn, dit is een wel erg goedlachse dame, hoewel je het haar misschien niet zou aangeven toen ze (op het moment dat ik ze dan in het oog had) op haar smartphone zat te tokkelen op haar stoelletje.
Maar eens je je voorstelt en eens binnen pakt ze het zo aan alsof je ze al jaren kent.
Alles op het gemakje, rustig, laissez faire.
Qua algemene aanpak en opvang, dit zou een referentie mogen zijn voor de andere dames.

Fysiek dan.
Daarenboven heeft ze ook nog een heel mooi gezicht en ditto lichaam.
Qua maten zou ik misschien zeggen small, maar kzou ze zeker niet in het hokje zetten van graatmager.
Net niet een fitness strakke body.
De vergelijking die gemaakt werd op het andere forum met Miley Cyrus (of Ella Leyers van mijn part) kan ermee door!
Maar misschien net dat tikkeltje weinig gespierd om van een match te spreken met Ella :)

Verder ook nog mooie witte tandjes en een gave huid die haar algemene goedlachse uitstraling verder in de verf zetten.

De borsten verdienen deze aparte vermelding, het is "maar" een C-cup (voor grote borstenliefhebbers), maar ik zou toch blijven bezoeken alleen al voor die borsten want ze zijn quasi perfect gevormd.
Als grote borstenman blijf ik daar oog voor hebben en den dezen wist haar voorgevel dan ook ten zeerste te apprecieren.
Toegegeven, ze zagen er misschien groter uit in haar BH, maar ze zijn werkelijk mooi gevuld, perfect vormgegeven en de tepels steken geil vooruit terwijl je met haar bezig bent.
Referentie om over groot te spreken = ik kon beide tepels tegelijk in mijn mond nemen  :pica

Service dan.
Pijpen, is naar mijn smaak, hoe ik het het liefste heb.
Traag en zacht, met de nodige afwisseling van in de mond nemen, volledig in de mond en de flanken aflikken.
Neuken begint met haar on top, ze houdt haar lange naaldhakken aan, maar je merkt er eigenlijk niets van.
Ze doet dat ook perfect naar mijn smaak, traag maar vol overgave en ze laat zich volledig nemen.
Prachtig zicht op die perfect gevormde C tieten trouwens!

En als ik voelde dat ik ging komen, rap van positie wisselen: doggy.
In deze stand heeft ze 1 bepaalde spiegel wel heel tactisch opgesteld, pal voor onze hoofden waardoor ik ook dan een prefect zicht had op haar tieten aangezien ze haar bovenlijf in doggy ook hoog genoeg posteerde zodat ik een perfect zicht had op die memmen.

Kontje kon ik ook aanschouwen.
Voor mij mag dat iets meer gepierd zijn, en voller en groter etc. (à la Tatiana of Jessica - waarvan ik de laatste nog steeds niet heb kunnen zien  :017: ), maar niettemin toch nog een mooi gevormde kont met genoeg volume om mij te plezieren!

Al bij al een onverwachts leuke en dus positieve ervaring.
Sex en service waren eigenlijk uitstekend.
Mooi lijf en koppie
Tieten kleiner dan gedacht, maar tegelijk ook mooier dan verwacht.
Enig minpunt was dus voor mij haar kont dat mss wat meer uitgesproken mocht zijn.
Maarja, had dat in orde geweest zijn, dan was dit zonder twijfel mijn (of 1 van de) lievelingsmeid geworden.

Dusja, ik keer hier zeker nog terug, maar tis met minder drang dan pakweg een Tatiana.



 
[box title=Tina]
Land:             ROEMENIË
Taal:              ENGELS
Leeftijd:         23-29
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m (zonder hakken)
Model:            Slank - Strak
BH:                 C cup, echt
Kontje:           Slank
Haarkleur:      Blond
Haarlengte:    Kort
[/box]

[box title=DIENSTEN]
standaard
en altijd met de glimlach
[/box]

[box title=pro en contra]
extreem goedlachse en vriendelijke dame
begon met kusjes over het hele lichaam
doet alles met een glimlach
zorgt ervoor dat je op je gemak bent
als vaste klant zou een GFE wel mogelijk moeten zijn bij deze dame naar mijn aanvoelen
[/box]

[box title=extra info]
Roemeens, half Portugees
[/box]

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Verversrui 24/6, Tina (Roe)
« Reactie #1 Gepost op: 30 juli 2015, 17:28:34 »
dame zou volgens telefonische hookers.nl bronnen werkzaam zijn te Brussel

heb weliswaar nog niet kunnen bevestigen

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 24/6, Tina (Roe)
« Reactie #2 Gepost op: 31 juli 2015, 01:28:20 »
Adnoh, waarom verwijs jij toch altijd naar een ander forum ?????? Relaxxxboard is toch het gezelligste, met gevoel voor humor, van alle ???? ;D
« Laatst bewerkt op: 31 juli 2015, 01:39:27 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...