Auteur Topic: Lilly  (gelezen 6931 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Lilly
« Gepost op: 1 maart 2015, 19:40:21 »
[box title=Lilly]
Land:             Afrika
Taal:              Engels
Leeftijd:         25
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,67m
Model:            slank
BH:                 B naturel
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    zeer lang (de typische krolletjes)
[/box]
[box title=DIENSTEN]
zoenen PZC NMC Likken GFE knuffelen strelen droogneuken GFE
[/box]
[box title=extra info]
kan enorm verleidelijk kijken, voorheen privés gedaan, probeert zonder iets te zeggen stilletjes naar de 35' te gaan (voor een uurprijs natuurlijk), na service minimaal
[/box]

 :douchen
« Laatst bewerkt op: 1 maart 2015, 20:06:17 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Lilly
« Reactie #1 Gepost op: 1 maart 2015, 20:01:43 »
Tot drie keer uitgebreid komen polsen bij mij.  De pre sales waren best ondeugend.  Het stoorde me geheel niet.  Lilly is erg mooi en momenteel de enige uit die regio aanwezig in PE.  Hoe ze je verleidt met haar ogen en lach.  Onweerstaanbaar.  Om gek van te worden.  Lilly is ook enorm lief. 
Vanaf de eerste keer dat ze bij mij kwam,  had ik al "dikke" problemen.  Toch twijfelde ik.  De tijd dat ik (veel) met Afrikaanse dames ging ligt al even achter de rug.  Lilly kon me overhalen.  Ik zei de derde keer dat ik wel naar haar zou komen als ik zin had om met haar te gaan.  Toch kwam ze een vierde keer zelf.  Hoe neem je iemand zijn twijfels weg of hoe kan je toch winnen van iemand die twijfelt?  Ze deed dit vlak nadat 3(!) dames mij trachtten om in bed te krijgen, wat niet lukte.  Niet veel later vertrokken we naar kamer.  Kussen?  Ik wist het niet.  Tongzoenen dus ook niet?  Klopt dus.  Op kamer af en toe een voorzichtig zoentje, geen tongzoenen.  Op kamer wou ze direct beginnen pijpen, met haar rug/zij naar me toe.  Zo niet natuurlijk.  Als er iets is dat ik absoluut niet wil, is het dat.  Meestal laat ik de dames nogal hun ding doen maar soms moet je dus abrupt ingrijpen.  Lilly kwam dan op mijn schoot wiegelen.  Ik begon met haar mooie borsten te spelen en te masseren.  Ze liet blijken (schijn?) dat ze dat erg graag heeft.  Ik deed wat verder.  De tijd op kamer is het laatste waar ik mee bezig ben.  Zolang ik maar plezier beleef.  Hoe langer, hoe meer ze er in opging.  Op een bepaald moment moest het voor mij wel echt zijn.  (Als dat niet was, is ze een van de betere actrices, want eer je mij een "écht-gevoel" kan geven.)  Ik ging dus verder.  Ze kronkelde als een gek in allerlei S-vormen en slangbewegingen, terwijl we aan pussy sliding deden.  Ze werd behoorlijk nat.  En natter.  Even toch die lul wat "anders" leggen voor alle veiligheid.  Ik bewoog op den duur lekker mee en het natte sap dat op mijn lul drupte (dat klotsende geluid ook erbij), maakte me helemaal gek en geil.  Dit lange tijd zo aangehouden.  Mijn orgasme wat onder controle gehouden maar bewust zo klaargekomen.  Al mijn sperma omgeving haar aars.  Vies was ze er niet van.  Ik speelde ook nog met haar kittelaar op het einde maar enkel om mijn hoogtepunt wat uit te stellen omdat ik dan het "natte" minder waarnam.  Het contact was minder zo.  Na wat knuffelen en strelen verdwenen we van kamer.  We waren exact 33 minuten op kamer.  In den boek zal het ongeveer 35 minuten geweest zijn.  Inschrijven, uitschrijven, van en naar kamer.  Lilly was haar eerste dagen daar en meteen kwam een slecht kantje boven.  Ze testte even uit hoe men bij PE reageert in zo'n geval.  De klant kreeg direct gelijk.  Lilly vroeg namelijk fijntjes weg hoeveel minuten we in totaal op kamer waren geweest.  De theke zei direct een halfuur.  Na service is minimaal  :douchen.     
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
Lilly
« Reactie #2 Gepost op: 2 maart 2015, 22:16:24 »
Lily is een Jamaicaanse. Ze was niet helemaal mijn type, maar what the heck ik had nog nooit een Jamaicaans pussy geproefd en was daar eigenlijk wel nieuwsgierig naar. Dat zei ik ook tegen haar en dat was niet aan dovemans oren gericht. Jahman!! Het was me inmiddels duidelijk dat het haar eerste dag in PE was. Ze heeft jaren in Italie gewerkt en hiervoor in Osnabruck. Toen ze zei dat tongzoenen geen probleem was gingen we op zoek naar een kamer.
Helaas volgde de slechtste ervaring van het laatste jaar. Ze begon met te zeggen dat ze hoofdpijn had van de stress. Lekker is dat, ben ik weer getrouwd of zo? Het zoenen leek nergens op en toen ik dan maar 69 voorstelde haalde ze zowaar een condoom tevoorschijn. Toen ik mijn verbazing uitte, zei ze dat ze altijd met condoom pijpte en dat ik er ook niet van te voren naar gevraagd had. Ik denk dat dat de druppel was die me in een antigeile gemoedstoestand bracht. Ik had nog wel een stijve en het pijpen van Lily viel warempel niet tegen maar haar pussy smaakte me werkelijk niet.
Nog enkele standjes doorgenomen maar al snel had ik door dat het er dit keer niet van ging komen. Ze begon nog wel aan mijn lul te trekken maar dat hoefde van mij niet meer en na 20 minuten heb ik de sessie afgeblazen.
Lily gaat het op deze manier niet redden. En voor mij voorlopig geen Jamaicaansen meer.