Auteur Topic: Sara  (gelezen 6529 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
Sara
« Gepost op: 2 maart 2015, 22:20:21 »
Sara is Roemeense en heeft lange roodbruine haren
Ze is ca 1.70 (aan de lange kant voor een Roemeense)
Borsten: A/B
Figuur: Slank
PZC;NMC;Beffen; pussysliden; striptease; massage

Na het eten was het lekker om de bar een biertje te nemen (tot 20.00 is bier gratis, daarna 1 euro). Eens een beetje om ons heen gekeken. Even later kwamen Johan en ik in gesprek met Sara en Nicoletta. Sara had een leuke babbel en een goed figuur. Voor een Roemeense is ze vrij lang (en dat ben ik ook). Van het een kwam het ander en al vlug vond ik me in de Kino terug alwaar een romantische komedie draaide (of was het een detective). Sara deed haar best om mij te verrassen en deed haar topje uit om haar twinsisters aan te bieden. Toen het tongzoenen ook nog dik in orde was was ik wel in voor nog meer verrassingen op de kamer.

We liepen gearmd door de koude corridor naar het wellnesgedeelte waar de kamers zijn toen warempel Johan met Nicoletta vlak achter me bleek te lopen ook op weg naar een kamer. Op de kamer aangekomen begon Sara met een striptease voor me op te voeren. Daarna begon ze pussy te sliden en dat voelde heerlijk. Daarna haar op haar rug gelegd en haar gaan verwennen tot ze goed nat was. Sara wierp zich vervolgens met mondkunst op mijn paal en omstreken. Uiteindelijk het rubber volgespoten in cowgirlpositie. Damn dat was lekker. Sara was een aangename dame om de tijd mee door te brengen. Een massage sloeg ik beleefd af.
Later op de avond nog een paar keer met haar gesproken. Ze was de hele tijd goedlachs.