Auteur Topic: Precieuse Ghana  (gelezen 58474 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Precieuse Ghana
« Reactie #15 Gepost op: 12 oktober 2015, 18:56:33 »
En zo haal ik het slotje weg, want zoals ik al schreef, ik geloof niet in geruchten, ze staat nog steeds op de website van Bab, dus verwacht ik haar dan ook terug, tot ze definitief verdwenen is van Ed's website  ;D

Ik heb zo idee dat je ze wel mee neem op 23-10-2015 SM na babylon

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Precieuse Ghana
« Reactie #16 Gepost op: 12 oktober 2015, 19:13:06 »
En zo haal ik het slotje weg, want zoals ik al schreef, ik geloof niet in geruchten, ze staat nog steeds op de website van Bab, dus verwacht ik haar dan ook terug, tot ze definitief verdwenen is van Ed's website  ;D

Ik heb zo idee dat je ze wel mee neem op 23-10-2015 SM na babylon
Ik heb geen interesse in een dame in huis, ik heb een hond, en een dochter,, samen zouden ze de perfecte DVP in huis kunnen zijn, ze zijn enkel lief als ze respectievelijk freet en geld krijgen ....  :dance2
Dus laat Precieuse maar zitten waar ze zit, en ik zal haar wel huren per schijf van een half uur, kost eht minste en anders haal ik het einde van 't jaar niet ...  :dance2 :douchen


Sta ik trouwens op een lijstje op 23-10? Zo ver ik weet (nog) niet  :035: :happy
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Precieuse Ghana
« Reactie #17 Gepost op: 12 oktober 2015, 19:20:00 »
En zo haal ik het slotje weg, want zoals ik al schreef, ik geloof niet in geruchten, ze staat nog steeds op de website van Bab, dus verwacht ik haar dan ook terug, tot ze definitief verdwenen is van Ed's website  ;D

Ik heb zo idee dat je ze wel mee neem op 23-10-2015 SM na babylon
Ik heb geen interesse in een dame in huis, ik heb een hond, en een dochter,, samen zouden ze de perfecte DVP in huis kunnen zijn, ze zijn enkel lief als ze respectievelijk freet en geld krijgen ....  :dance2
Dus laat Precieuse maar zitten waar ze zit, en ik zal haar wel huren per schijf van een half uur, kost eht minste en anders haal ik het einde van 't jaar niet ...  :dance2 :douchen


Sta ik trouwens op een lijstje op 23-10? Zo ver ik weet (nog) niet  :035: :happy

Je hoef je zelf niet aan te melden om op 23-10-2015 na babylon te komen  :lol_hitting:

Offline frogger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
Precieuse Ghana
« Reactie #18 Gepost op: 13 oktober 2015, 16:47:37 »
Het zijn altijd weer die rijke klanten, daar zou de politie eens iets aan moeten doen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Precieuse Ghana
« Reactie #19 Gepost op: 13 oktober 2015, 17:06:11 »
Het zijn altijd weer die rijke klanten, daar zou de politie eens iets aan moeten doen.
Ja, inderdaad, de politie moet ingrijpen  :-\ :017: ;D
Help, een hoertje van een club waar ik kom is er met een rijke klant vandoor, waarna hij opgepakt wordt, gevierendeeld, al zijn geld naar de clubeigenaar gaat en het hoertje terug moet in de club op zoek gaan naar de volgende rijke klant .....


Straks gaan jullie nog vertellen dat ze Precieuse moeten achter slot en grendel steken, want die rijke klant is ok, zij heeft een "disorder", vanzelfsprekend, zonder twijfel ..... guilty as charged  :banghead:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Precieuse Ghana
« Reactie #20 Gepost op: 1 november 2015, 10:47:46 »
Uiteraard wieder da  ;D  Allez-hop, en ligne les gars...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Precieuse Ghana
« Reactie #21 Gepost op: 1 november 2015, 12:08:06 »
Er wordt er op dit forum EEN iemand heel erg blij  :017:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Precieuse Ghana
« Reactie #22 Gepost op: 1 november 2015, 12:12:24 »
Er wordt er op dit forum EEN iemand heel erg blij  :017:

ma volgens mijn moet hij er voor na phg  ;D of een klein beetje geduld hebben dat ze weer in babylon is  ;) somigen vogels broeden vaak op het zelfden nest  ;)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Precieuse Ghana
« Reactie #23 Gepost op: 1 november 2015, 13:26:40 »
Ik zal nooit een hoertje volgen naar een andere club, er zitten er in iedere club genoeg.
Als Precieuse in Babylon is, is dat goed voor me, zit ze in Happy, is dat ook goed
Ik zie het wel op 28 november   ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Precieuse Ghana
« Reactie #24 Gepost op: 1 november 2015, 14:00:46 »
Ik zal nooit een hoertje volgen naar een andere club, er zitten er in iedere club genoeg.
Als Precieuse in Babylon is, is dat goed voor me, zit ze in Happy, is dat ook goed
Ik zie het wel op 28 november   ;)

heb jij een nicknaam genoemd sjeufke  ;D en ja ik weet dat jij ze niet achtervolg ik hoofzakelijk ook niet alleen linda NL aca is een hoge uitzondering heeft ook meer te maken dat ik bij haar niet hoef na te denken wat ik zeg

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Precieuse Ghana
« Reactie #25 Gepost op: 1 november 2015, 14:03:32 »
Dat is weer een goeike, VS, en ik zeik je niet af, ik lees .....
Jij volgt geen hoertjes, alleen Linda NL bij hoge uitzondering ...
Dan lees ik dat je wel hoertjes achterna reist, maar soit, ik begin te zeiken nu  ;D


Ik zal straks wel weten waar Precieuse ergens uithangt, volgens de lijst van Bab is ze daar, en dat is altijd belangrijke info voor het forum, niet voor mij persoonlijk  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Precieuse Ghana
« Reactie #26 Gepost op: 1 november 2015, 18:40:15 »
Update: Precieuse zit vandaag en de volgende week in ..... Babylon.
Net bevestiging gekregen vanuit Babylon, van haar zelve dus.


Diegenen die er willen van genieten, waag jullie kans ...


Niet voor zwakke zieltjes en hartlijders, jullie moeten zelf maar voor een hospitaalplan of ziektekostenverzekering zorgen vooraleer de afreis  ;D :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sphinx

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
    • Bekijk profiel
Precieuse Ghana
« Reactie #27 Gepost op: 21 december 2015, 22:27:11 »
"Science and reason will tell us so
The blood in our veins are just chemicals
Better believe I keep my demons to myself
Better believe it's getting harder, but I'm ...
never gonna stop until it's broken (2x)

How long 'til we learn, dancing is dangerous
How long 'til we find, the devil inside of us
How high is too low. We're not that young so...
we're never gonna stop, never gonna stop
Never gonna stop until we break it. (Dancing on glass (2x)"


geknipt uit mn bericht

Wat mezelf betreft, de keuze was lastig en toch ook helemaal niet lastig. Ik zat op Precieuse te azen, maar die was met een andere gast aan het babbelen. Ik liep dus al aan alternatieven te denken toen bleek dat de vent weg was, maar Precieuse er nog stond, in een omhelzing met Sasha. Beide draaiden zich breed lachend mijn kant op toen deze racebeer eens poolshoogte ging nemen. Een aparte combi, maar ik had me dankzij Shana en Alice al eens voorgenomen een zwart-wit trio te proberen. Alleen zijn door omstandigheden de actrices iets anders uitgevallen dan gedacht. Precieuse hoefde Sasha dankzij een vorige triootje met Alice niet eens aan te prijzen, ze was al weer net zo lekker aan het zoenen als de vorige keer. Wat dat aangaat bieden ze elkaar ook perfect tegenwicht, Precieuse is een grappige flapuit, vrolijk en soms wild, Sasha kan dat ook zijn, maar acteerde nu express veel rustiger. Mn muziektic flapte er iets totaal fouts van St. Lucia uit (niet dat duitse schlagerhitje, maar een jaren 80 nummer dat per tijdmachine in 2015 is geland

Het bleef dan ook niet lang rustig, Sasha pijpte de eerste minuten vrij rustig, tot Precieuse dat overnam en ik haar een tijdje kon beffen. Daarna ging ze niet echt sneller, maar wel veel dieper pijpen en werd veel aanhankelijker. Nadat ik ze allebei gebeft was het ook opvallend dat Sasha heel snel riep: "me first" toen ik eens wat actiever wilde worden in doggy. Halló, niet alleen zat deze racebeer letterlijk klem in Sasha, ze trok echt op als een Tesla in "Insane mode" en had ook geen zin meer om te stoppen. "Never gonna stop until it's broken, never gonna stop until it's broken.". Precieuse ligt een beetje op te geilen, laat zich vingeren en deelt dan plots een pets op Sasha's achterste uit waar die flink van schrikt, maar we moeten er allemaal om lachen.

Zelf blijkt Precieuse ook aardig nauw te zijn geworden en ook zij maakt van deze afsluiting een gek en grappig PSE-triootje. Ook hier ga ik na een uur in doggy af, Honda 2 naar de schroothoop :fuck: In het nakletsen word ik weer voor gek uitgemaakt als het om de afwezigheid van dames tijdens de feestdagen gaat en ik er een oud hitje van Chicago doorheen gooi. Precieuse simuleert een huilbui, maar kan haar lachen niet houden, Sasha geeft me een stomp, maar ook een diepe tongzoen (heeft ze helaas van Alice afgekeken  ;D). Kosten 200 euro totaal, WGSA-rating: TILT en nominatie voor de https://www.youtube.com/watch?v=-vBQN_5xy9s[/youtube]"]Powerplay-award voor beste trio.

! No longer available

Offline aachen61

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Precieuse Ghana
« Reactie #28 Gepost op: 9 februari 2016, 13:59:29 »
Precieuse ist jetzt für eine Weile in ihrer französischen Wahlheimat :-\

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Precieuse Ghana
« Reactie #29 Gepost op: 10 maart 2016, 23:10:04 »
[attachimg=1]