Auteur Topic: Precieuse Ghana  (gelezen 58493 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Precieuse Ghana
« Reactie #30 Gepost op: 10 maart 2016, 23:12:50 »
Al bij binnenkomst kreeg ik een warme begroeting van haar. Deze spring in het veld heeft geen zittend gat en je ziet haar ook nauwelijks zonder beer zitten.
Dit zou mijn eerste zwartje worden.
Presales in de bar, jonge jonge wat kan deze dame muilen, van zacht en lief tot mixerdraaiend tongen. Met een enkel momentje er zelfs iets over. Piemelmans werd ook al goed gesoigneerd. Normaal hoeft dit voor mij niet openbaar, maar Precious kreeg met zo opgehitst dat het me niets meer interesseerde.
Vooraleer ik mijn kwakje afleverde in de bar dan toch maar naar de kamer getrokken.

Dit was een half uur boem patat. Zoenen, pijpen, beffen en neuken all the way. En zalig hoe deze dame kan pussysliden.
Op exact 30 minuten hield ik het niet meer en zag haar met een grijns denken 'die heb ik weer lekker laten genieten'.
Dit is een top professional van het goede soort. Je merkt het niet en ze zal je een super service geven.
Geen gehaast van de kamer, en geen gemaar over minuutje meer of minder.
Ze is slim genoeg om wat op langere termijn te denken.

Heb al weer zin in deze zwarte parel.

Offline pijpfestijn

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
Precieuse Ghana
« Reactie #31 Gepost op: 17 december 2017, 10:15:38 »
Kan ik dit lekker ding nog vinden in babylon ? Al een tijdje niets meer over geschreven ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Precieuse Ghana
« Reactie #32 Gepost op: 17 december 2017, 10:50:23 »
Kan ik dit lekker ding nog vinden in babylon ? Al een tijdje niets meer over geschreven ...
Helaas, is niet meer aanwezig in Babylon.
Alhoewel ik niet op dames val met een donkere huidskleur, is Precieuse toch een keer aan de strijkstok blijven hangen op advies van een gewaardeerd medelid. Top!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline pijpfestijn

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
Precieuse Ghana
« Reactie #33 Gepost op: 17 december 2017, 18:52:53 »
droefnis alom !  ::)  ... in elk geval houd ik me aanbevolen voor méér donker gekleurd advies van uzelve, het gewaardeerd medelid waarvan sprake of menig ander ...  euhm lid.
Iman, Naomi en Maria staan reeds op de shortlist. De boog staat hier al flink gespannen !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Precieuse Ghana
« Reactie #34 Gepost op: 17 december 2017, 19:15:40 »
droefnis alom !  ::)  ... in elk geval houd ik me aanbevolen voor méér donker gekleurd advies van uzelve, het gewaardeerd medelid waarvan sprake of menig ander ...  euhm lid.
Iman, Naomi en Maria staan reeds op de shortlist. De boog staat hier al flink gespannen !
Je hormonen slaan op hol .... ga eerst eens een keertje gewoon naar een club en laat het je overvallen ..... de snoepwinkel voor volwassenen is goed maar ook duur ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Precieuse Ghana
« Reactie #35 Gepost op: 17 december 2017, 20:55:42 »
Kan ik dit lekker ding nog vinden in babylon ? Al een tijdje niets meer over geschreven ...
Helaas, is niet meer aanwezig in Babylon.
Alhoewel ik niet op dames val met een donkere huidskleur, is Precieuse toch een keer aan de strijkstok blijven hangen op advies van een gewaardeerd medelid. Top!
Ik wist wat komen ging, ze zat met haar tong tot aan je maag, en dat langs de boven- EN de onderkant   ;D :pica :lol_hitting:
Wat een lekkere slettebet was me dat toch, nostalgie, herinneringen en "come back to us"  ::) :kissass :censored
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
Precieuse Ghana
« Reactie #36 Gepost op: 17 december 2017, 21:01:46 »
Kan ik dit lekker ding nog vinden in babylon ? Al een tijdje niets meer over geschreven ...
Helaas, is niet meer aanwezig in Babylon.
Alhoewel ik niet op dames val met een donkere huidskleur, is Precieuse toch een keer aan de strijkstok blijven hangen op advies van een gewaardeerd medelid. Top!
Ik wist wat komen ging, ze zat met haar tong tot aan je maag, en dat langs de boven- EN de onderkant   ;D :pica :lol_hitting:
Wat een lekkere slettebet was me dat toch, nostalgie, herinneringen en "come back to us"  ::) :kissass :censored

@SM Volgens mij slaan hier ook jouw hormonen op hol, zo te lezen :040:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Precieuse Ghana
« Reactie #37 Gepost op: 17 december 2017, 21:08:50 »
@SM Volgens mij slaan hier ook jouw hormonen op hol, zo te lezen :040:
Neen zenne, gewoon erg leuke herinneringen aan Precieuze  ;D :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal