Auteur Topic: ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST  (gelezen 432604 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #225 Gepost op: 9 mei 2017, 19:27:41 »
Saturday, May 6th, 2017

A trip to Nordrhein-Westfalen is my plan, but I am late to book a hotel room, and it is a terrible mistake, because there is a trade fair in Düsseldorf at that time (Messe im Düsseldorf), and so almost no rooms are available !
On the other hand, a beautiful spring weather shine bright above Ratingen, and it is 22 °C when I ring at the Acapulco Gold front door, around 18:30.

After I took a shower, I get in the club's main room.

My gaze immediately crosses that of Vicky, and we have so many things to tell each other.
Then we walk upstairs, where we spend a hour in room number one, with a pillow miraculously laid on the bed.
When pleasure and delight intermingle, it is a moment that touches the divine.
Let us give thanks to the Almighty.  :13:

At that time, the Hi-Fi starts to play a mythical Scorpions song, which drives me straight back in 1984:
"My body is burning, it starts to shout
Desire is coming, it breaks out loud
Lust is in cages till storm breaks loose
Just have to make it with someone I choose

The night is calling, I have to go
The wolf is hungry, he runs the show
He's licking his lips, he's ready to win
On the hunt tonight for love at first sting

Here I am
Rock you like a hurricane
"
(© "Rock You Like An Hurricane" - Scorpions)
https://www.youtube.com/watch?v=gXdM3Uzlw4w

After I took another shower and a decent dinner, I go to relax on a deck chair in the new rest room on the first floor.

A good mood runs the club throughout the evening, with music and girls : Anastasia.ru, Irina.ro, Lisa.ke (black), Mimi.ro, Vanessa.hu

Satisfied, I left the club at 22:30.

Bis bald.  :smiley:
« Laatst bewerkt op: 9 mei 2017, 19:35:50 door delaplace »
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #226 Gepost op: 11 mei 2017, 17:42:33 »
In de afgelopen weken heb ik AcaG enkele malen bezocht. Eigenlijk was dat door luiheid aangezien ik geen goesting had om een, voor mij onbekende, nieuwe locatie te zoeken. En dat terwijl die lijst nog best wel lang is. Dat wijt ik dan maar aan een soort voorjaarsmoeheid.  Zal wel weer overgaan mag ik hopen.

AcaG is een vrij kleine SC die naar mijn mening behoorlijk zijn best doet. De line up is doorgaans meer dan redelijk en ondertussen ken ik er al best wat dames. Nadeel daarvan is dat dames die je kennen makkelijk de verwachting kunnen hebben dat je met een van hen een date maakt. En dat terwijl mijn intentie, meestal maar zeker niet altijd, pure afwisseling is.
Bovendien is de verzorging daar prima in orde, de zaak wordt netjes onderhouden en het is er dus best schoon en er wordt onderhoud gepleegd. Nieuwe sauna, nieuwe Hammam ……… nu nog de kamertjes en de beneden douche. Nu ja, dat kan natuurlijk niet allemaal tegelijk, maar dat komt dan wel  hoop ik.

Lorena (Ro)
Mij keus is tijdens een van die bezoeken gevallen op Lorena. Deze dame ziet er op zich prima uit, beetje Acne plekjes in het gezicht maar zeker niet storend, prima figuur en lekker gebruind, lekkere ronde kont en ……… topless, met een paar verschrikkelijk mooie volle stevige boobies. Verkocht dus!!
Lorena is een dame die er vaart in zet. Een prof kun je gerust zeggen. Zit al meer dan 10 jaar in de business en kent het klappen van de zweep. Toen ik naast haar ging zitten kwam ze direct tegen me aan. Geen schijn van kans nog om me te bedenken. Een aardig gesprekje volgde en toen ze de Kamervraag stelde, stelde ik de Kino voor. Dat was niet haar ideale keus, maar goed elk diner begint met een fatsoenlijke ‘Vorspeiße ….’. Dat nam ze goed op en ter plaatse werd even lekker ‘geknutscht’. Daarna naar de kamer waar we alle actuele standjes uitgeprobeerd hebben en ik moet zeggen als je Lorena in doggy hebt, met die fantastische ronde kont, dan is er bijna geen houden meer aan. Moe en tevreden de kamer verlaten en lief afscheid van haar genomen  .
Later, bij een volgend bezoek, heb ik Lorena weer opgezocht en het was wederom uitstekend. Een aanrader, alhoewel ik wel hoop dat ze de volgende keer niet weer om een kamer komt vragen. Das nie leuk.

Vicky (Ro)
Ze was me al enkele keren opgevallen; lang, slank, prachtig figuur, mooie B-cup en lang zwart haar dat vaak in een staart is samengebonden. Vicky kan wat nors kijken en dat zegt ze ook van zichzelf. Maar als je een praatje met haar maakt blijkt er een enorm lieve jonge vrouw achter die façade te zitten. Ze is 30+  en heeft de nodige ervaring. Dat kun je merken ook want ze raakt nergens door van slag, heeft bij voorkeur lekker te babbelen in het Engels en ze geeft een prima service. Met haar had ik vlot een wat inniger contact. Dat houdt in dat ze wat vertelde over t verleden, maar meer nog over haar toekomst. Met de nieuwe wetgeving in aantocht kan het maar zo zijn dat Vicky met dit werk gaat kappen.
Ze vertelde dat ze in haar thuisland een aantal (materiele) zaken goed voor elkaar heeft waardoor ze met vertrouwen de toekomst in kijkt. Ze wil in zaken en heeft daar enkele goede ideeën over. Slimme tante die zich de afgelopen jaren goed heeft voorbereid op haar toekomst.

Ze stond op mijn lijstje en het was enkel de vraag wanneer dat ging gebeuren. En dat moment kwam toen ze al veelvuldig topless door het pand aan het drentelen was. Zelf vindt ze haar boezem maar klein, ikke vind ze prachtig en geheel in verhouding met haar fraaie lijf.
De sessie met haar was een heuse GFE. Zo goed zelfs dat ik met veel plezier al weer terug ben geweest voor Vicky. Wat een top wijffie en ik zal haar missen als ze idd na 1 juli niet terug komt. Vette pech, maar de afwisseling is voor mij ook belangrijk     :cheer:.

Anastacia (Ru)
Natuurlijk wist ik al wie zij was, had recensies over haar gelezen en die waren altijd zeer positief. Dus toen het er een keer van kwam om naast Anastacia bij de deur te gaan zitten, om een praatje te maken, had ik er alle vertrouwen in.
Moet zeggen dat Anastacia een gezellige tante is. Ziet er (gekleed) goed uit en heeft lekker wat te kleppen. Op kamer viel ze mij iets of wat tegen. Het spatte er niet van af, terwijl ik dat wel verwacht had na alle commentaren. Maar goed, na die sessie was ik zeker niet ontevreden, maar ik denk niet dat ik haar weer opzoek voor een kamertje.
Overigens denkt ook Anastacia om het per 1 juli voor gezien te houden.
Moeten nog oppassen of het wordt nog rustig in de scene.

Afsluitend kan ik zeggen dat ik AcaG telkens voldaan heb verlaten en plande ik al vlot weer een volgend bezoek. Nu nog effe niet want ik kreeg een mooie uitnodiging die ik eerst maar eens ga verzilveren binnenkort.
Maar, ….. AcaG tot vlot maar weer …. :pica

Grtz      :039:
K

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #227 Gepost op: 3 juni 2017, 18:35:39 »
H7 was te druk en geen voor mij te bekoren dames. In Aca Gold daarentegen was van de drukte niets te merken en bij
binnenkomst liep ik onmiddelijk wel wat leuks tegen het lijf.
Na een sauna en de kat uit de boom te kijken even bij Mira gaan polsen. Moeilijk communiceren maar wel een lieve dame met
lekkere body. Half uurtje volgde en condoom werdt lustig volgeknald.

Toen ik op het dakterras wat lag uit te rusten kwam er een BBQ luchtje voorbij dus even beneden gaan kijken
en lekkere vleesjes naar binnen gepropt.

Ik had al een paar keer een knappe verschijning gezien die ik wel luste en even later bleek dit Vicky te zijn.
Super aangename dame in de omgang en prima kamer. Deze komt op het herhalingslijstje.
Nog even zitten twijfelen over een derde kamer maar piemelmans was voorlopig verzadigd of better ontzadigd in dit geval.

Leuke relaxte club en prima BBQ. Hier kom ik nog wel eens terug.

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #228 Gepost op: 6 juni 2017, 00:08:20 »
:tietjes Acapulco Gold zaterdag 3 Juni 2017

:tietjes Met dank aan Acapulco gold en "het andere forum" voor de vrijkaart!

:tietjes Op de laatste dag voor mijn vrijkaart zou gaan verlopen (wat natuurlijk niet zou mogen gebeuren, zuinige Hollander die ik ben), ben ik naar Ratingen gereden voor een bezoekje aan Acapulco Gold.  Mijn vrijkaart werd zeer enthousiast ontvangen door de vrolijke theke, wat ik zeer prettig vond, en wat gewoon positief te noemen was. Geen gedoe in ieder geval. Hulde.

:tietjes Ik dus naar de omkleedruimte, waar ik een locker had bij de grond, en dat is iets minder handig, maar goed, een kniesoor die daar een punt van maakt, dus dat doen we niet. Omgekleed, en naar de douche, die erg warm was (niet instelbaar helaas), en die zeer kort water gaf (mag wat langer afgesteld worden, dit was ietwat irritant).  Ik was voor een bliksembezoek, dus ca 18.00 aangekomen, en me gelijk op de barbecue gestort, die in acapulco stijl was, varkensvlees, gevogelte, frietjes, e wat salade, op zich allemaal prima te eten, niets mis mee, maar ook niets bijzonders. Frisdrank uit de automaat zelf tappen, ook prima verder. Ik ben geen bierfanaat, dus dat werd niet gemist, en ik moest nog rijden, dus dan drink ik ook niet. Ook een goede stelregel wat mij betreft, waar nog menig ijsbeer iets van kan leren helaas.  (ik wil niet belerend worden, maar af en toe houd ik mijn hart vast als er weer zo een zuipschuit in de auto stapt…). Maar genoeg geleuterd boobmeister, laat het gaan waarover het moet gaan, vrouwen, seks en tieten. Want daarvoor gaan we naar een club ten slotte.

:tietjes Het was behoorlijk druk in Acapulco gold, en zowel aan mannen als vrouwen geen gebrek. Ik schat 50 dames, in allerlei soorten en maten, maar wel voornamelijk van de Roemeense soort (hoewel er zeker uitzonderingen waren.) Er liepen zeker een paar mooie dametjes rond, maar niets, en dan ook helemaal niets met een grote gesiliconiseerde voorgevel, iets waar ik natuurlijk als een baksteen voor val als ik het zie. Dat was een kleine domper op de feestvreugde, en verder was het wat warm/benauwd in de binnenruimte, waardoor het buiten beter toeven was (en daar zaten dus ook veel mensen).

:tietjes Na enige tijd de kat uit de boom te hebben gekeken op een bankje binnen, werd ik aangesproken door een knappe Roemeense dame, Carolina, geblondeerd (witblond, mooi), bruine ogen, knappe snoet, mooi slank lijf, en een…. A cupje… maar goed, ze was leuk, lief en aardig, kwam bij me op de bank, deed leuke dingen met mijn leuter, en tongde dat het een lieve lust was, en dat alles als voorspel op de bank. Dat beloofde dus wel een aardige optie te zijn, en dus was ik ondanks het a cupje toch genegen om deze dame nader te leren kennen, wat resulteerde in de sleutelvraag van mijn kant.

:tietjes Op naar een kamer dus, gelukkig geen wachttijden,  en na het ontdoen van ontkleding zag het er allemaal nog steeds goed uit bij deze 25 jarige Carolina. Ze begon met heerlijk te verwennen met lekker tongzoenen, lang, zacht, diep, en lekker. Een GFE beleving, wat erg lekker was. Tegelijkertijd kon ik haar billen pakken en strelen en zelfs het a cupje werd door me beroerd. Daarna zakte ze af naar mijn tepels, ie werden ook even lekker verwend, en daarna door naar mijn jongeheer. Die werd geïnspecteerd, en toch voor de zekerheid even gereinigd met een doekje, maar daarna volgde een kwalitatief hoogstaande en gevarieerde pijpbeurt, met veel speeksel. Dat was echt goed, en ik genoot dan ook volop hiervan. Het a cupje was op slag vergeten! Na een minuut op tien heerlijk pijpwerk waarbij ik me in moest houden om niet te komen, geopteerd voor seks met haar on top, wat ook prima ging, en veel inzet van haar kant. Toch was het pijpen lekkerder dan de seks, dat gebeurt me wel vaker, en dus geopteerd voor een vervolg van de pijpbeurt met ft. FT zou wel 50 euro kosten, maar werd netjes vooraf gemeld, en ik vond het dat geld wel waard in dit geval. Met hernieuwde energie zette Carolina zich daarna volledig in, en ging lekker los op mijn leuter, en ik kan niet anders zeggen dan dat dit dametje zeker tot de top pijpsters hoort die ik tot nu toe ben tegengekomen. Heerlijk gewoon. Deze ronde liet ik me dan ook gaan, en liet het gebeuren, en an enige minuten borrelde en kookte de pap in mijn ballen dusdanig dat het er weer eens als een kolkende stroom witte lava uitspoot in haar warme geile mondje. Een goede lading ook weer, dus ik zag haar wangetjes bollen. Even dacht ik dat ze zou gaan slikken, maar dat gebeurde dan nog net niet, en ze spuugde mijn nakomelingen uit in een stukje papier. Daarna even de mond spoelen, en ze kwam nog even lekker bij me liggen, om even samen uit te puffen, en er werd zelfs weer getongzoend. Het half uurtje werd zo goed als volgemaakt, en daarna zijn we naar beneden gegaan, heb ik haar afgerekend, en een kleine fooi gegeven, want dit dametje maakte het waar deze zaterdag, en dan mag je wel wat hebben.

:tietjes Deze Carolina is optisch een van de mooiere dames in de club, geeft een GFE service, pijpt als de beste, en maakt het half uur netjes vol. Ook zoent ze zalig. Daar zouden veel dames wat van kunnen leren! Prima ervaring dus, en absolute aanrader, ondanks de a-cupjes.

:tietjes Ik nam een douche, en zag in de toiletruimte dat er ook mondwater beschikbaar is, prima gewoon, en een aanrader voor elke club, hulde. Dat dus ook even gebruikt. Daarna weer een hapje gegeten, nog wat rond gekeken, maar een echte Megaboob dame spotte ik helaas niet. Wel nog een leuk gesprek met 2 Roemeense dametjes buiten, maar dat waren echt niet mijn types voor een kamergang, dus om circa 21.00 weer naar de omkleedruimte gegaan, om weer naar huis te gaan.

:tietjes Op zich een prima bezoek aan Acapulco gold, met een onverwacht goede GFE dame.  Helaas geen dames met megaboobs gespot, dat is een nadeel. Ook de afstand voor mij is een nadeel, er zijn beter opties dichter bij de grens voor de boobmeister, maar ik zal zeker nog eens teruggaan naar Acapulco gold.
Bigger is better!
Plastic fantastic!

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #229 Gepost op: 18 juni 2017, 19:11:25 »
Shakir Clubtour XI, part 2. Acapulco Gold (27/05). Een industrial weekendje, de ganse clubtour speelde zich af op de typische NRW-industrieterreinen. Ik ben er ondertussen al aan gehecht, voor mij is een industrieterrein al bijna synoniem geworden met de jaagpaden ;D.

:coffee2:Wat de morgen bracht :coffee2:

Na de Oceans-catastrofe ben ik als een blok in slaap gevallen. Nu had ik de keuze: ging ik nog heel de dag doormekkeren over Oceans? Of zou ik van dag 2 nog het beste proberen te maken? Het werd het laatste! Reeds voor dag en dauw werd ik uitgerust en goed geluimd wakker! Dag 2 van een neukweekend zonder hoofdpijn, wel wel wel, waar gaan we dat schrijven?!

Mijn hotel (Holiday Inn Düsseldorf Ratingen) lag precies tussen Oceans en AG. Beide clubs liggen op wandelafstand van het hotel :smiley:. Ik betaalde 43 euro voor een luxe kamer (vroegboeking), over een deal gesproken! Dat is nog eens wat anders dan die luizige budgetkamers van Keulen. Ik had zelfs een tuintje en het was stralend weer. Ik moet wel zeggen dat de A52-autosnelweg door de tuin raast, maar het gezoem van de auto's bracht me rust.

Al om 10:00 stond een enthousiaste Shakir ongeduldig te trappelen aan het hek. Ik was de eerste klant en kreeg locker nr 001! Shakir was de onbetwiste numero uno van de club, de enige, de echte! Ik heb mijn "first icebear" fetish weer goed kunnen botvieren. Eerder ben ik al met mijn sabel binnengedrongen in een leeg Babylon en Living Room.

Al meteen begonnen met mijn kas goed vol te slagen aan de ontbijttafel. Niets beter dan de dag beginnen met een grote tas zwarte koffie, anders kunnen we toch niet neuken? En schuin over mij een chagrijnige kiloknaller met een ochtendhumeur... Ja, als enige ijsbeer voelt dat toch wat ongemakkelijk aan. De vrolijke lichtheid van Shakir was blijkbaar schering en inslag :039:.

 8) De club 8)

Een aardig vertrekje van vertier. Zo beschrijf ik AG nog het best. Vrij eenvoudig in opzet, maar met een subtiele lichtval en een fraai kleurgebruik. Men waagt zich bijvoorbeeld aan het combineren van "warme" natuurlijke materialen, zoals hout of (nep)leer, met een "koud" materiaal, zoals metaal of beton. Het ruwe plafond nijgt naar het industriële, en is voor mij heel eigentijds. Ik vond de kleurcontrasten over de ganse club bijzonder mooi. Loop maar eens even rond op de eerste verdieping en je weet wat ik bedoel (let vooral op het rode tapijt). Los van het feit dat AG een fikse opsmukbeurt mag krijgen, vind ik dit één van de mooiste clubs uit NRW. Gewoon een bescheiden club zonder al te veel kapsones, ver weg van al die overdadige bling bling en wansmakelijke kitsch van Oceans.

Een clubbezoek is natuurlijk nooit compleet zonder een grondige inspectieronde van mijnentwege (ik moet elk hoekje en kantje gezien hebben). Op de eerste verdieping bevindt zich blijkbaar een soort van "spookwellness". Wordt er ooit wel gebruik van gemaakt? Wel grappig is dat de wasmachine er open en bloot staat te draaien voor het zicht van de klanten. Dat "rommelige" maakt juist deel uit van de huiselijkheid en de charmes van een club. Afgelikte clubs als pakweg YY (nog zo'n club waar ik constant op zit te kakken) mogen dan wel tot in de puntjes af zijn, maar ze hebben meestal gewoon geen ziel.

Onder de staalblauwe hemel heb ik het meeste van de tijd op het dakterras gezeten 8). Hier en daar nog wat (lekkere!) hertjes die aan het zonnen waren. Werken, neen, dat was pas voor de late namiddag. Boodschap begrepen: ik was op mezelf aangewezen. Ik heb als een kleuter genoten van de overvliegende vliegtuigen. Ja, "Der Airport Club", nietwaar? Ik werd er Zen van (tiens, ik had dat ook met het gezoem van de A54). In België zou dat vliegtuiglawaai leiden tot de zoveelste communautaire rel. Afijn, Shakir in zijn nopjes. Tot ik mijn kop over de omheining stak: allemaal asbestplaten van de aanpalende industrie :-\ Als kind van een grijze Belgische steenweg was ik daar goed mee vertrouwd. Is asbest dan nog niet verboden in Duitsland?

 :tietjes Sfeer en line up :tietjes

De sfeer was nogal mat (ik was er tussen 10:00-16:30, wat wil je). Ik moet de club eens dringend 's avonds bezoeken. De meeste beren waren in een zwijgzaamheid gehuld, ik heb dus weinig gesprekspartners gevonden. Blijkbaar was ene Befkont aanwezig, maar ja, dat wisten we pas later op RB. Wie weet zaten we naast elkaar aan de bar? (Zo zonder een woord te zeggen ;)). Wat de line up betreft kan ik hem ergens wel bijtreden. Als "90 % rommel" zou ik het nu niet onmiddellijk omschrijven, maar de visuele kwaliteit is wel beduidend lager als in pakweg Samya. Toch drie-vier stunners gezien. Ik dacht: "Waarom niet eens de sabel boven halen?"

 :censored Op kamer :censored

Ik heb drie kamers gemaakt in de "good old Shakir-style". Het gaat ongeveer zo. Eerst een beetje intimiteit. Als tettenman is met de borsten spelen hierbij onontbeerlijk. Daarna een partijtje PZC (het meest goddelijke dat er bestaat!) waarvan ik snel hitsig word. Dan MOET er geneukt worden. Ik ben dan al zodanig opgewonden dat ik raar of zelden verder kom dat 20 stoten. Bij de dames sta ik bekend om mijn luide, diepe brul. Ondertussen zijn er dan nog maar hoogstens een luttele 15 minuten verstreken. Wat er de resterende 15 minuten gebeurd hangt af van de goodwill van de dame. Indien geen kruit-verschoten-is-opkrassen-mentaliteit geef ik de dame nog een massage à la carte (gelaat, handen, voeten, body-to-body Thai massage, Turks, ...). Ik ben daar vrij behendig in, waarom denk je dat al die meiden met mij naar boven willen? ;)

In deze stijl passeerden drie dames de revue. Bij de eerste ben ik de naam vergeten. Goede inzet, maar ik knapte af op de verse tabaksgeur. Gevolg: neuken met driekwarts-erectie.

Alexandra

Een typische rumbul-meid zoals we ze allemaal kennen. De selectieprocedure was ook weer in de typische "Shakir-style", een impulsaankoopje dus. In de zetel stak ze haar benen in de lucht naast een andere rakker. Toen hij van krommenaas gebaarde, stak Shakir zijn sabel er tussen. Ik had er geen spijt van, ik ben hard neergekomen. Ik zeg altijd: "Als de beer heeft gebruld is het goed geweest". Helaas maakte de meid de tijd niet volledig uit... Alexandra: "Ik kom jou straks terug oppikken uit de bar, en dan gaan we terug naar boven."  Ach ja, de dames kennen me als een snelle schieter die nooit mort. Ik zei: "Euh, excuseer meid, ik denk van niet".

Bianca

Zonder twijfel één van de knapste van de club. Ze lijkt sprekend op een collega waarover ik al veel fantaseerde (enige gelijkenis met collega's is nog zo'n bepalende factor in mijn DVP-keuze ;D). Ze is zodanig knap dat ik er onzeker van werd. "Wat gaat het openingszinnetje worden?", "Wanneer spreek ik haar aan?", "Hoe positioneer ik me het best?", "Wat als ze me afwijst?". De hormonen gierden door mijn lijf. Ik met een kloppend hart erop af. Echt klikken deed het niet (ik hanteer hierbij wel een strenge definitie). Laat ons zeggen dat onze energievelden niet echt matchen. Bij haar waande ik me precies in een elektromagnetisch veld. Toch de sleutel laten halen want de optickficker in mezelf is nu eenmaal moeilijk te bedwingen. Alweer heb ik het me niet beklaagd! Service was OK, en de tijd werd netjes gerespecteerd. Afgemaakt met een massage dus. Man, wat was die meid gespannen, de schouders waren gewoon een blok beton.

Voor de rest...

... heb ik eigenlijk weinig te vertellen. Naast de brulpartijen is er nu eenmaal niet veel spectaculairs gebeurd. Wat me blijkbaar typerend is dat ik een flopbezoek (Oceans) afkraak over minstens drie A4'tjes (recto verso welteverstaan). Bij een geslaagd clubbezoekje spring ik dan weer veel kariger om met mijn woorden. Blijkbaar is een goede clubdag niet zo interessant als een flopbezoek. Zelf heb ik het nu pas door. Mannen, dit was gewoon mijn dagje!

Conclusie

(i) Na al die clubweekends weet ik het nu wel zeker: AG is mijn favoriete budgetclub. Enkel Heaven 7 zou in de buurt kunnen komen, maar die club werkt voor mij iets minder. Ik stel me vragen bij de 60 euro inkom van clubs als pakweg Babylon en Living Room. Naast de mooiere line up aldaar, is AG toch helemaal niet zoveel minder? Integendeel zelfs.

(ii) Een club hoeft niet duur en groots te zijn voor een geslaagde dag. Ik haal hier de factuur boven van het neukweekend, en trek zelf uw conclusie:

  * Oceans: 65 euro (inkom)+75 euro (slechte sessie) = 140 euro. Slechts één maal gegeten. Algehele beleving: Shakir met een bakkes tot op de grond.
  * AG: 20 euro (inkom) + 120 (drie tamelijk goede sessies, echter geen top) = 140 euro. Drie maal stevig gegeten, drie saunagangen, heel de dag op zonovergoten terras. Algehele beleving: Shakir in zijn nopjes :smiley:.

PS. Traditiegetrouw wordt een leuk bezoekje afgesloten met een passend trackje. De week hiervoor heb ik helaas de felbesproken 3-D concertreeks van Kraftwerk gemist in Antwerpen. Die mannen komen van Düsseldorf, en weten perfect de sfeer neer te zetten van de NRW-industriegebieden. Onmogelijk om een keuze te maken, maar alla.

Kraftwerk-techno pop heeft geweldige sounds aan boord, kan voor mij net zo goed een volledige A-kant in beslag nemen:


« Laatst bewerkt op: 18 juni 2017, 20:27:43 door Shakir »

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #230 Gepost op: 22 juni 2017, 17:42:10 »
Aca Gold am 21.06.17

Eigentlich viel zu heiß für einen Club ohne Pool, aber erprobte Clubber sind ja flexibel.

Im Wintergarten gefühlte 100 Grad, die Luft stand förmlich und mir brach schon nach wenigen Sekunden der Schweiß aus. Okay, dafür kann der Club nix. Auf der Dachterrasse war’s nicht weniger schweißtreibend, pralle Sonne, der Club könnte dort ohne großen Aufwand endlich mal für mehr Schatten sorgen; ebenso unverständlich sind die völlig unpassend und kitschig wirkenden künstlichen türkisfarbenen Palmen. Gott sei Dank war die Abflughalle recht angenehm klimatisiert, dort ließ es sich, auch dank Mainstream-Mucke in erträglicher Lautstärke, ganz gut aushalten. Ordentlicher Gästezulauf, hatte ich aber auch nicht anders erwartet.

Ca. 30 Girls, für Optikficker nur wenige Buchungsoptionen. Ich hielt Ausschau nach Roberta oder Emily, beide waren jedoch wohl nicht vor Ort. Mir stach jedoch sofort eine Karibikmaus ins Auge, an der ich nicht vorbeikam. Hübsches Gesicht, hellbrauner Afrolook, 34/36er-Knackbody mit Wespentaille. Cubanita Keisa ist lustig im Umgang und kommt nach wenigen Minuten Vorgespräch zum Wesentlichen, der Zimmerfrage.

Auf dem Zimmer ist Keisa weniger das Powergirl, brilliert dafür mit einfühlsamem und zärtlichem Sex auf hohem Niveau. Zu den Knutschmonstern zählt sie nicht, kurze ZK werden jedoch immer wieder wirkungsvoll eingestreut. Ausgefeiltes Gebläse, auch das sehr gefühlvolle EL mit begleitendem Handeinsatz in Zeitlupe ließe sich endlos genießen.

Keine Abstriche beim Poppen, Keisa bleibt sich treu und muss bei gemäßigtem Ficktempo einige Zeit auf meinen Abschuss warten.

Die geringe Zeitüberschreitung war kein Problem.

Für Keisa scheint es jedenfalls in Ratingen zumindest tagsüber unter der Woche entschieden besser zu laufen als im Magnum, wo sie vorher tätig war.

Fazit:
Nix zu meckern, Keisa bietet neben toller Optik fast alles, was das verwöhnte Clubberherz begehrt, Exotinnenkick inklusive.

Kurzübersicht Keisa

C, 32
Mittellange braune/hellbraune Haare im Afrolook, KF 34/36, A/B-Cups (fest)
Ca. 160 cm, diverse Tattoos, Konversation vorzugsweise in Englisch


FO: Langsames Tempo, recht ausgefeiltes Gebläse
EL: Klar, mit genau dem richtigen Gefühl
Augenkontakt: Ja, hin und wieder
ZK: Immer wieder kurz eingestreut; keine Schmusekatze
Lecken: Ausgelassen
Fingern: Kein Problem
GV: Reiter und Doggy in ausgedehnter Form
GF6-Faktor: Niedrig
Porno-Faktor: Niedrig
Professionalitätsfaktor: 80%
Illusionsfaktor Optik: Karibikperle
Illusionsfaktor Nähe: Da kam schon einiges rüber; als positiver Vollprofi weiß sie ganz genau, wie sie den Gast für sich vereinnahmen kann


Zum Abschluss noch eine schöne Wiederholungsrunde mit Nicole und dann ging’s schon wieder heimwärts.

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #231 Gepost op: 2 juli 2017, 12:03:37 »
Sommerparty im Aca Gold am 01.07.17

Es gab schon mal besseres Wetter zu einer Sommerparty als gestern, aber dafür kann der Club ja nix.

Erhöhter Musiklärmpegel, das erinnerte schon fast an beste Samya-Samstagabendzeiten. Wechselweise Mainstream und Krachmusik, so kam es jedenfalls in meinen Ohren rüber. Zumindest wurden die kleinen Hochleistungs-Surroundspeaker der Nobelmarke Marten endlich mal gefordert. Mir persönlich war’s etwas zu laut, aber das gehört wohl bei einer Party irgendwie dazu.

Leicht aufgestocktes Party-Line-up, so um die 40 Girls düften vor Ort gewesen sein. Mit Lisa, Keisa und Shila drei Schokomäuse am Start. Evelina, die Partymaus aus früheren Pantherazeiten, zuletzt im PHG gesichtet, ist zurück an alter Wirkungsstätte, allerdings nur hinter der Theke im Einsatz, wo sie ebenfalls einen tollen Job macht. Der Club war sehr gut besucht, viele Gäste hatten den Weg nach Ratingen gefunden.

Ganz schön schwer ranzukommen ist an Emily, die als junge und hübsche Deutsche einen nicht unbeträchtlichen Buchungsbonus für sich beanspruchen kann. Stunnerbody, allerdings ohne nennenswerte Oberweite. Natürliches Wesen, sehr freundliche Ausstrahlung. Lockeres Vorgespräch, gutes Bauchgefühl.

Emily lieferte dann auch auf Zimmer 7 ein sehr angenehmes Programm ab. Teilweise war mir die Action zu kontrolliert, die vielen Nummern haben vielleicht doch ihre Spuren hinterlassen.

Ihre ZK waren ziemlich gut und ihre Zunge wusste auch mit meinem restlichen Körper gut umzugehen, wobei man trotz ihres Alters eine gewisse Routine bereits merkte. Dies gilt auch fürs Blasen, wo sie doch zunächst etwas zu stürmisch vorging. Passt sich jedoch den Wünschen des Gastes an.

Beim GV begab sie sich willig in jede Position, die mir (und ihr) das entsprechende Vergnügen und beste Aussicht gestattete.

Fazit:
Ansprechende Nummer. Vollends begeistert hat mich Emily nur deshalb nicht, weil ich nicht mehr so leicht zu begeistern bin. Falsch machen kann man mit Emily sicherlich nichts.

Kurzübersicht Emily

GER, 26
Lange glatte schwarze Haare, KF 36, A/B-Cups (fest)
Ca. 165 cm, diverse Tattoos


FM: Zunächst recht druckvoll, Emily hat aber auch die gemäßigtere Variante drauf
EL: Ja, recht gefühlvoll
Augenkontakt: Wohldosiert
ZK: Voll im grünen Bereich
Lecken: Emily geht gut mit und kommt ohne künstliches Gestöhne aus
Fingern: Nicht probiert
GV: Reiter, Doggy und Missio, nix zu mäkeln
GF6-Faktor: Niedrig
Porno-Faktor: Niedrig
Professionalitätsfaktor: 80%
Illusionsfaktor Optik: Deutsches Girl Next Door
Illusionsfaktor Nähe: Hat sich zweifellos eingestellt


Zu einer weiteren Nummer reichte es nicht mehr, da nicht wenige Girls bereits in den Partymodus umgeschaltet hatten, da wollte ich nicht stören.

Der allseits beliebte Aca-Grillteller wurde später ergänzt durch ein tolles Abendbuffet mit Highlight (superzartes) Kalbsgulasch. Said und Gehilfen haben da wieder ganze Arbeit geleistet. Freibier und Erdbeerbowle/Wodka Red Bull aus dem Zapfhahn gab’s obendrauf. Schon klasse, was man in Ratingen zu einem Partyeintritt von 30 € alles geboten bekommt chapeau!

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #232 Gepost op: 26 juli 2017, 23:04:50 »
Weekje of 2 geleden

Op de weg er naartoe heb ik nog even een tussenstop gemaakt in H7 kwestie van de huidige sfeer daar nog eens te polsen. Er viel voor mij niet zoveel te rapen dus ben ik snel doorgereden richting Ratingen.

Alles was weer in orde in AcaGold maar de dames stonden wat op een laag pitje. Uiteindelijk heeft Lolita me kunnen strikken. Ze speelde het onschuldige tienermeisje en toen ik naar haar
leeftijd vroeg zie ze 18. Perfect in haar rol dus. Deze dame houdt blijkbaar wel van rollenspelen want wat later had ze een strenge juffenbril op en ik dacht dat ik liever daar wat pannekoek van gehad had.
Presales ok en op de kamer ook ok maar te gespeeld voor mij (wat wil je met een rollenspel).
Geen slechte kamer maar geen herhaling.

Bij het buitengaan werd ik nog door een dame gegrepen en deze deed me bijna omkeren. Een reden dus om nog eens terug te keren.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #233 Gepost op: 30 juli 2017, 16:21:31 »
Voorwoord. In de aanloop naar 01/07 heb ik me in de maand juni aan flarden geneukt. Wegens tijdgebrek en enkele stormachtige clubmaanden heb ik een schrijfachterstand opgelopen van een maand. Het onderstaande verhaal speelt zich nog af voor 01/07.

Last-minute neuktripje: Acapulco Gold (29/06) en de Vulkaan (30/06). Doel: nog voor de laatste keer genieten van enkele geneugten des levens op Duitse bodem. Normaal gezien ben ik een typische weekendganger, maar na wat puzzelen en schuiven op het werk kon ik me gemakkelijk vrijmaken op donderdag/vrijdag.

Waarom viel de keuze op AG? Al mijn andere favoriete adresjes had ik swijlens wel gezien (LR/Babylon/Samya/PSR/PHG). Aangezien de clubkosten de laatste 4 maand exponentieel de hoogte waren ingeschoten, en ik geen grootgrondbezitter ben, was ik niet van plan me verder failliet te neuken in het gebruikelijke segment clubs dat ik bezoek. Een bescheiden budgetclubje als AG leek me een prima alternatief. Tijdens mijn laatste bezoek (27/05) was ik dan ook bijzonder positief over de club.

Kort bezoekje aan Living Room (25/06), en de dag daarvoor aan Babylon. Het vorige topweekend (PHG & GT) zit nog vers in het geheugen, en nu werd het nóg meer TOP!. Een weekend zonder weerga... En telkens denk ik: "Nu kan het toch niet meer beter?"
Hoe denk je nu dat het in AG is vergaan? Het werd NOG BETER! (En nog beter, en nog beter, en nog...) Het begint ondragelijk saai en voorspelbaar te worden, ik weet het. Geen nood: de dag hierna ben ik eens goed op mijn bek gegaan op de Vulkaan :banghead: (<-- mijn favoriete icoontje).

Wat vooraf ging: een vreemd hotel

Ook zonder vroegboeking zijn er heel wat goedkope hotelletjes (40-50 euro) te vinden in Düsseldorf-Noord, maar er is altijd wel iets vreemds aan de hand...
Vooraf: directives en een vreemd hotel
Zo ook bij mij. Aangekomen aan het hotel deed een vreemde vrouw de deur open. Ze had nogal een sinistere uitstraling, en leek wel rechtstreeks uit een "Film noir" te zijn gestapt. Stijl: "Madam" van de Aarschotstraat. Eigenlijk kon ze even goed als een helderziende doorgaan. Kaartlegster of hoerenmadam, wie zal het zeggen? Ach, ik was weeral aan het dagdromen, ze baat waarschijnlijk gewoon het hotel uit. Het was een ouderwets hotel waar de tijd 50 jaar had stilgestaan. Met krakende vloeren en trappen enzo. Ze begon vervolgens al de bezienswaardigheden van Düsseldorf uitgebreid uit de doeken te doen. Allemaal heel vriendelijk van haar, maar ik wou zo snel mogelijk naar AG om te neuken, godverdomme! (Rustig Shakir, rustig) En ik had al een uur vertraging opgelopen door verkeersellende ...

De club

Recent nog had ik AG in alle geuren en kleuren beschreven, dus spoel ik zo meteen door naar de seks.

Toch nog even dit. De club blijft me verbazen. Het blijft me verbazen hoe je dit aangenaam plekje kan neerzetten met een lage inkomprijs. Nog steeds vind ik de eerste verdieping één van de charmantste kantjes van saunaclubland. Nog steeds blijft het rode tapijt het sfeerelement. En weer heb ik genoten op het dakterras van de overvliegende vliegtuigen.

De stank uit de douches van de gelijkvloers (aan de draai), het afgeleefde binnenkoertje, en de asbestplaten, ja dat moet je er maar bij nemen. Het zijn dan ook de enige storende elementen.

De kamers worden vernieuwd, maar eigenlijk vind ik het resultaat niet zo geslaagd. Aan het plafond hangen nu lampen die telkens afwisselen van kleur :sign0065:. Een lightjockey zal hier wel de wip van zijn leven hebben, maar elke 5 seconden veranderen van kleur vind ik persoonlijk irritant. Het bewijs dat ik me maar op één ding tegelijkertijd kan concentreren. (Dat verklaart trouwens ook waarom ik trio's maar niks vind). Op die manier heeft de eerste verdieping wat aan haar charmes ingeboet. Hopelijk blijven ze af van het rode tapijt?

De dames en de jacht

Met zo'n stuntprijzen zou je je verwachten aan een tent vol oude lelijke dozen. Niets is minder waar. Oneervol gezegd zat er wel wat B-categorie tussen ja, maar er waren toch ook heel wat Samya-girls. Om enkele namen te noemen: Diana, Bianca, Mimi. Afijn, ik was er weer bijna onderuit gegaan van de keuzestress. Ademhaling onder controle en terug naar de orde van de dag.

Bianca

Herhaling viel vandaag wat tegen. Net zoals de reeks "FC de Kampioenen" zich beter beperkt had tot één seizoen, zo had ik het met Bianca beter bij één kamer (27/05) gehouden. Het heeft geen zin om te analyseren wat fout ging en wie de schuldige was. Er is gewoon een mismatch tussen onze energievelden. Het zij zo.

Goed voor één keer om zo'n mooi meisje te mogen neuken.

Mimi

Een bloempje zo fris als dauw
Een bosnimfje puur natuur


De hoofdrol in "The Blue Lagoon" zou haar niet misstaan. Zij was dus één van die zonnebadende hertjes op het dakterras uit mijn vorige recensie:
Onder de staalblauwe hemel heb ik het meeste van de tijd op het dakterras gezeten 8). Hier en daar nog wat (lekkere!) hertjes die aan het zonnen waren. Werken, neen, dat was pas voor de late namiddag. Boodschap begrepen: ik was op mezelf aangewezen.
Een hertje waar ik me de dagen nadien nog op heb blauw gerukt. En nu, 5 weken later, sprak dat schoon kind met haar engelengezicht mij spontaan aan in de gang. "Shakir, mijne maat, ge zijt ne gelukzak!". Aanvankelijk was ik toch wat terughoudend voor een kamergang. "Jong en mooi. Valt dat wel te rijmen met goede service?" Ik had toch de ambitie om het juk van de optick ficker van me af te schudden? Hierin had ik me serieus vergist: het werd een PSE van de bovenste plank! The Blue Lagoon was er niets tegen. We zijn maar liefst driemaal op de kamer beland! De laatste sessie eindigde rond middernacht. Nu waren we nog op slechts 24 uur verwijderd van 01/07 :-\ . Na enige beraadslaging en zonder terugwerkende kracht:

:olaaaa :olaaaa

MIMI: FAVORIETE MEID VAN HET EERSTE HALFJAAR 2017!

 :olaaaa :olaaaa

En ondertussen dank ik de Heer op mijn blote knieën dat ik nog seks mocht hebben met een mooi naturel meisje van half mijn leeftijd.


Anekdote van de dag

De vermoeidheid begon toe te slaan. Net voor de laatste sessie op kamer 10, ging ik me eerst nog gauw douchen, om dan vervolgens per ongeluk kamer 9 binnen te stormen! Het koppeltje deed gewoon ongegeneerd verder ;D. Ik heb geluk gehad: voor het zelfde geld kreeg ik het deksel op mijn muil.

AG Laat

Mijn twee vorige bezoeken aan AG waren vroeg op de dag (tot maximaal 17u). Nu kon ik eens kijken hoe het er hier 's avonds aan toe ging. Het is geen uitbundig discotheeksfeertje zoals in Samya. Het is ook geen feestcafé als Living Room. En de handjesklap hoempapa van Babylon al evenmin. Er is ronddraaiende disco-belichting, dat wel, maar één zwaluw maakt de lente nog niet. Er heerste eerder een mat loungy sfeertje, maar het was donderdag en bijna sluitingstijd, wat wil je?   


Conclusie. En zo heb ik tot op de laatste kwak vaarwel gezegd aan de wet uit het goede oude Schröder-tijdperk :039:.

PS. Bericht gekregen van Mimi dat ze terug is uit vakantie. Naar aanleiding van de afgelopen buitensporige braspartijen heb ik mezelf een clubverbod opgelegd tot ten vroegste oktober of november. Maar met Mimi in het achterhoofd begint het nu al te kriebelen... (Doet ie 't of doet ie 't niet?)

PPS. In dat raar hotel had ik een onrustige nacht met veel nachtmerries. Toen ik, slecht uitgeslapen, mijn kamer om 10u verliet stond dat mens recht voor mijn deur. Best wel creepy. "En hoe was het in Altstadt, jongen?". Shakir: "Wel euh, ja, euh, goed zeker?". In het vervolg ga ik toch wat meer onpersoonlijke hotels opzoeken, hoor.
« Laatst bewerkt op: 30 juli 2017, 17:18:16 door Shakir »

Offline oostenwind

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #234 Gepost op: 1 oktober 2017, 15:04:05 »
De laatste maal dat ik Acapulco Gold bezocht, was et nog Panthera genaamd.
Enkele vrienden hadden me verteld dat niets nog het zelfde was, en daarom ben ik er niet meer gegaan.

Maar ... ik ws in de buurt.

Op zich is de club weinig veranderd, infrastructuur wel wat verbeterd.
De sauna beneden is echt beter.
Ik vreesde dat het eten niks zou zijn.
Uit de keuken werd regelmatig een ‘bain marie’ schotel met tamelijk lekker eten aangevoerd.


Na gebruikelijke sauna en koffie, val ik eerst voor Shila. Een zwarte Zambiaanse  schoonheid … die ik nog ken uit de Pathera tijd.
Kamergang van ½ uur, waarbij tongzoenen, beffen, PMC, 69, en neuken in verschillende standjes elkaar opvolgen.
Kans op herhaling 90%

Mijn tweede en laastste sessie hou ik met Lisa.
Een Keniaanse schone. Ook hier kamergang van ½ uur, waarbij tongzoenen, beffen, PMC, 69, en neuken in verschillende standjes elkaar opvolgen.
Opmerkelijk was de 69 waarbij ze bij het klaarkomen mij bijna ‘versmachtte’.
Is er iets zaliger dan versmacht te worden door een geile poes?  :-P
Kans op herhaling 100%
Ik eet nog iets, en vertrek naar huis
« Laatst bewerkt op: 1 oktober 2017, 16:20:10 door de vulkaan spesjalist »

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #235 Gepost op: 13 oktober 2017, 13:34:40 »
Saturday, October 7, 2017

I decide to go to Düsseldorf.
The weather is rainy and cloudy: autumn is coming.

It is 7:00 pm when I arrive in front of the door of Acapulco Gold, in Ratingen.
It's been a while !
Vicky, my sweetheart, is not present at the club. I had the info just before my arrival, and I decided to stick to Plan A, to take the true measure of the upheavals that have taken place since July.

Many things have changed in the club:

1 - Good news: all rooms are now equipped with new beds: higher, wider, and more comfortable!  :smiley:
Congratulations.
 :clap:

2 - Bad news: many new girls works now at Acapulco Gold, and they do not speak German, and even less English. These girls have decided to come to work in Germany since the fateful date of 1 July 2017 ... that means everything.
As such, Laurina (or Loreena), a Romanian girl with brown hair, and glasses. She has worked in Italy and Spain, and she does not speak any single word of English. Runaway !

3 - Worse : the Kino has become a so sad place. Nothing really exciting is going on here (Kondompflicht).  :angry:

Among the known heads, I recognize a handful of young girls who have been working at the club for quite some time: Bianca.ro, Diana.ro, Joanna.ro and Lisa.ke.

However, I believe that only girls who have been at Acapulco Gold for a long time (or more widely, those with long NRW careers) are worth to be choosen.  :smiley:
"The old pipes give the sweetest smoke"... I think it's the truth.
 :13:

In conclusion, with regard to new girls, a good advice: go away.
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #236 Gepost op: 13 oktober 2017, 18:45:36 »
delaplace,
normally I don't give a thank you!
But it is very rare to read such clear and distinct words.
Please don't stop.

vanKees

Offline Spacecake

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #237 Gepost op: 13 oktober 2017, 20:09:45 »
Ook ik vind het hier enorm achteruit zijn gegaan het afgelopen jaar.
De line-up is gewoon niet goed. Te veel dikke dames met cellulose. In de kinno zie je geen aktie meer want alles moet nu met kondoom. Het buffet was de laatste keer dat ik er was gewoon zwaar ruk. De friet was slap en het vlees koud. Nu betaal je hier overdag al € 40 en dat used to be € 10 minder. En dat terwijl alles er op achteruit is gegaan. Acapulco Gold, everything else belongs to the past? Voor mij Acapulco Gold belongs to the past. Ik kies wel voor kwaliteit in PHG of Golden Time. Ga ook eens Samya testen want ik lees er goede verhalen over.

Offline Mooiejoke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #238 Gepost op: 22 oktober 2017, 23:15:46 »
Afgelopen dinsdag vertrokken naar Acapulco Gold. Volgens Mirella zou zij, Vanessa, Roxi en Adina (alleen ex VM) vanaf die vrijdag ervoor gevieren iedere dag aanwezig zijn.
Een interessante gedachte....

Dus dinsdag om half vijf vertrokken. Voorafgaand geprobeerd om in contact te komen met Adina om zeker te zijn dat zij er was. Maar zonder resultaat. Mirella had me echter 's ochtends nog bevestigd dat ze er alle vier zouden zijn. "Alle fraude da". Dus opgetogen de bijna twee uur durende rit gemaakt.

Een kwartiertje voor aankomst kreeg ik eindelijk contact met Adina...: ze was er vandaag niet. Had vrij. Dat was een beste domper als je voor haar in de auto stapt. Gelukkig zou Mirella er dus wel zijn.

Om half 7 stapte ik bij AcaGold over de drempel. Het was een gezellige boel. Heel wat beren en zeker meer dan 25 vrouwen. Dat had ik niet gedacht op dinsdag rond deze tijd. Vele gezichten die ik niet kende en best wel een aantal gezichten en lijfjes die ik best wel wilde leren kennen.

Al best snel had Mirella mij ontdekt en kwam ze naar me toe: "oh je komt zeker voor Adina, ik zal haar even halen". Ik bleef beduusd zitten, niet wetende wat dit nou betekende. Mirella ging er vandoor en kwam even later alleen terug. Nee Adina is er niet, maar ze zou een sms sturen om te vragen hoe laat ze zou komen. Ik wist al dat deze exercitie gedoemd was om te mislukken, dus ik gaf aan dat ik met haar zelf wilde kameren.  Gelukkig vond Mirella dat geen probleem.

We gingen samen naar boven en gingen van start met innig lange zoenen. Dat kan deze mooie Roemeense prima😊. Natuurlijk wilde ze (daarna) eerst even opfrissen. Ik vond dat goed onder de voorwaarde dat ze in strakke jeans zou terugkomen.

Even later kwam ze in heerlijke jeans terug waarin haar kontje prachtig uitkwam. We ging verder met zoenen wat uiteindelijk resulteerde in teasen en pijpen, en wat spelen met haar tong bij mijn gaatje. Heerlijk. Stapelgek maakte ze me. Ik vond daarom 1 "frau" te weinig en vroeg om een 2e, naar eigen keuze door Mirella in te vullen . Ze ging van de kamer en kwam terug (zoals ik al verwachtte) met Vanessa.

Nu namen beide dames me goed onderhanden. Vreselijk geil werd ik er van totdat het hoogtepunt kwam : een zaaflozing waarbij ik mijn eigen bovenlip wist te raken.

Na afgerekend te hebben ben ik wat gaan drinken en eten. Het eten was echt heel goed. Rijst, soort nasi, pittige stukken vlees, cordon blue. Allemaal even lekker. Colaatje erbij.  Mooiejoke is dan snel tevreden.  Wel jammer dat er plastic bekertjes zijn en je het zelf moet tappen. Maar ja.....

Na het diner even uitgerust in de kino, waar ik bezoek kreeg van heel wat dames. Ik had voor mijn 2e ronde echter al een keuze gemaakt. Twee dames kwamen in aanmerking, beide nieuw voor mij. Op een gegeven moment kwam 1 de kino binnen en plofte op een bank neer om te gaan pitten ofzo. Even later ging ze door naar het bed in de kino om daar lusteloos te gaan liggen. Dat was dus 1 optie minder.

De ander optie, een lange dame, Roemeens (zo leek het), jong, beetje een grof gezicht kwam regelmatig langs de kino, maar kwam steeds niet binnen. Ik zocht haar dus zelf maar op in de bar. Het meiske droeg een super sexy jurkje, waarin haar vormen goed zichtbaar waren. Het bleek een plezierige tante te zijn, dus ik nodigde haar uit om mijn toetje te zijn. De kamer was prima, maar ook niet zo super dat ik er heel veel woorden aan kwijt kan. Ze moet nog even oefenen om een Mirella te worden. Maar ik ging best tevreden naar een half uurtje weer naar beneden. Ik heb Layla (zo heette ze geloof ik) betaald,  heb gedouched en ging weer voldaan rond 10-en naar huis (na afscheid van Mirella en Vanessa genomen te hebben).

Binnenkort moet ik echter wel weer terug, want ja.... ik heb de beste dvp die ik ken, Adina, wel gemist. Dus daar verrijd ik binnenkort nog wel wat liters benzine voor.

Ps: ik heb ik dit verslag de VM-namen gebruikt. Ik weet niet hoe de dames in AcaGold heten😀.

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #239 Gepost op: 5 november 2017, 19:23:54 »
Wednesday, November 1st, 2017

As I come from Antwerp, it's already dark, when I arrive in Rattingen, and it's almost 20:00 when I cross Acapulco Gold main door.

It seems that the Line Up has changed since my last visit in October: girls just arrived from Italy, and who were unable to speaking any bits of German or English, were no longer there. Good news.
Instead, some new cute girls are there.
I also can see that Anastasia (Russian – blonde) is back at Acapulco Gold.  :smiley:
Among faliliar faces, there are: Diana.ro, Joanna.ro, Lisa.ke, Mimi.ro and Celine.bu.
Some former LR girls are there too (including one - very nice - behind the bar), and on the client side, a well-known character too ...  ;)

But, above all, there is the one for whom I came: Vicky!  :13:

"You'll break out of sorrow
And start living freedom
I'll say it all over
You will have enough time to realize
Every breath
Makes us wonder while we get older
»
Once We Can Fly by Kimotion and Carly Gibert)


It was such an enjoying reunion: we had so much to tell.  :smiley:

I also can report a lot of novelty in Acapulco Gold :
- Renovated rooms are amazing : new decoration, new floor, new lights and new furnitures.
- Even the food has evolved: there was something else than french fries!
  :sign0098:

So, I came back the next morning. And I spent a very great time with Vicky.  victory  :clap:
« Laatst bewerkt op: 5 november 2017, 19:54:15 door delaplace »
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like