Auteur Topic: ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST  (gelezen 431445 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #240 Gepost op: 12 november 2017, 20:48:47 »
Visits of October :

Two visits during October in this club always visited by many clients.

Approximately 30 girls were present with several new girls which some coming from Villa Marisol  :showtits1.

The quality of the services became more random than before .....  :pica

I did sessions with Ramona (rumanian), Larissa (bulgarian) and Evelyn (rumanian).


Ramona (rumanian) :

Profile : 20 yo, 1.60m, black hair, slim silhouette, chest cup-A.

Service : sweet session with this pretty girl who begins in this job. She tries to satisfy the Partner . The blowjob could be better but the sex was rather pleasant  :cheer:.

Appreciation : 6,5 / 10

Price : 40 € / 30 min – no extra.

Repetition : 40 %.


Larissa (bulgarian) :

Profile : 24 yo, 1.65m, brown hair, pretty face, nice silhouette, chest cup-A. Ex-Great Palace.

Service : poor session with a basic service. Sex was just good. The rest was insufficient and I prefer to forget it.

Appreciation : 4 / 10

Price : 40 € / 30 min – no extra.

Repetition : 0 %.


Evelyn (rumanian) :

Profile : 25 yo, 1.60m, black hair, silhouette with beautiful forms. Excellent social time before and after the session. Ex-Villa Marisol.

Service : very good session with this charming girl  :showtits1. Sweet preliminaries and pleasant sex with a good sharing  :happy.

Appreciation : 8 / 10

Price : 40 € / 30 min – no extra.

Repetition : 90 %.


So long ….  :039:

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #241 Gepost op: 1 december 2017, 18:01:29 »
Acapulco Gold, November 18th, 2017

Absolutely stunning atmosphere at Acapulco Gold in Ratingen last Saturday.
There was an Oriental Party in the evening, and the club was crowded.
The main room was decorated for that special day, and some Raki bottles were avaible next to the dancers.
Some poeple were disguised, and some girls were giving their best as far as the belly dance was concerned.
On the food side, it was great, with a tajine buffet.
The icing on the cake was the dessert, with oranges prepared in thin slices. Just perfection !
So I would like to congratulate the club management for organizing this kind of event, and also the three waitresses behind the bar : they were so excited !
 :clap:

Vicky was there ("Vicky, Who else ?"). 
As well as, Celine.bu, Dea.ro, Diana.ro, Johanna.ro, Lisa.ke, and Mimi.ro (among others).

Das Bier und Erdbeere was served for free, and so I gradually became uninhibited.
It is at this time that the DJ start to play:
« Pump up the jam, pump it up
While you feet are stompin'
And the jam is pumpin'
Look at here the crowd is jumpin'
Pump it up a little more
Get the party going on the dance floor
Seek us that's where the party's at
And you'll find out if you're too bad
I don't want a place to stay
Get your booty on the floor tonight
Make my day
I don't want a place to stay
Get your booty on the floor tonight
Make my day
Make my day
Make my day
Make my day
Make my day
»
( © "Pump Up The Jam" by Technotronic – 1989)


I had a great evening at Acapulco Gold.  :13:
« Laatst bewerkt op: 1 december 2017, 18:07:13 door delaplace »
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline Mooiejoke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #242 Gepost op: 2 december 2017, 23:08:51 »
Twee weken geleden op donderdag Acapulco Gold weer eens bezocht. Ik was er rond 6-en en ging om 10 uur weer weg. 

Ik heb heerlijk gekamerd met Adina. Zij was mijn doel voor die avond. Roxi heeft ons vergezeld op de kamer. Die is heel wat vrijer als in VM en lijkt het vak nu ook leuker te vinden. Ze zat in ieder geval goed in haar vel en haar service was helemaal goed. Adina ' s natuurlijk ook . Maar die is altijd al van de buitencategorie.

Verder weinig opvallende zaken behalve dan dat het erg druk was qua mannen en nog drukker qua vrouwen. Also je niet voor een speciale dame en behandeling was gekomen zoals ik was er heel veel te kiezen. Voor ieder wat wils.

Ps: vooral de massagedame is erg lekker. Die is wel een kamergang waard.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #243 Gepost op: 3 december 2017, 10:14:36 »
Is toch een club, die ik het komende jaar een wil bezoeken, niet op woensdag avond.
Lijkt mij niet al te groot!

http://relaxxxboard.com/index.php/topic,17271.msg113322.html#msg113322

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #244 Gepost op: 3 december 2017, 11:03:17 »
Is toch een club, die ik het komende jaar een wil bezoeken, niet op woensdag avond.
Lijkt mij niet al te groot!

http://relaxxxboard.com/index.php/topic,17271.msg113322.html#msg113322
Heb er heel wat dagen versleten toen het nog Haus Panthera was. Nadat Blue Note is gesloten (van dezelfde eigenaar Bob in 2013/14?), kwamen al die servicekanonnen over naar HP. Het was daar qua service vergelijkbaar met Babylon. Ook FKK op sommige dagen. Veel van die servicekanonnen zijn vertrokken na de overname door Acapulco. Er was aanvankelijk een animeerverbod in AG, maar dat is in de loop der tijd losgelaten. Qua grootte is AcaGold vergelijkbaar met Babylon. Geen whirlpool. Eten is wat minder, maar daar is de entreeprijs ook naar van €30 (voor 14 uur €20). Drank zonder alcohol is gratis, met alcohol is €5,-- (kan inmiddels gewijzigd zijn). Dames vragen in AG €40 per half uur. Aanraders voor zover mij bekend zijn: Anastasia (rus), Celine (bul), Vicky (roe), Shila (zambia) en Aida (rus). Kim (bul) en Lena (dui) als die er nog zijn.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #245 Gepost op: 23 december 2017, 22:11:23 »
Lang niet in AG geweest. Reden: de laatste keer een slechte kamer omdat er geen bekende dames aanwezig waren. Dan staat een club bij mij even op een zijspoor, er zijn tenslotte genoeg alternatieven in de Ruhrpott. Maar de nostalgie blijft me achtervolgen. Voor de zekerheid even gebeld of Shila aanwezig zou zijn. Ja, vanaf een uur of drie. Okay, dan is er alvast één zekerheid in huis. De rest zien we wel komen.

Bij het inchecken een oude bekende getroffen. Flori, waar ik op 31-12-2016 om 23:45 het jaar mee had afgesloten. Sindsdien niet meer gespot, maar wel een meisje waar ik altijd goede kamers mee had. Tweede optie op de shortlist.

Na het omkleedritueel viel ik in de tengels van Erika. Eén keer eerder mee gekamerd. Was toen een redelijke wip geweest. Het was pas half twee, dus dacht ik: voordat Shila opduikt, kan ik haar wel even doen. Erika gaat er bij het zoenen niet zo heel diep in, pijpt niet onaardig, maar de kick bij haar is de bijzonder strakke doos. Ze wist na de vorige keer wat ze kon verwachten, maar wilde toch de kamer op. En ze heeft het geweten. Zo lekker bij mij, des te pijnlijker voor haar. Zo voorzichtig mogelijk ingelogd, maar niet kunnen voorkomen dat ze de halve hoerenkeet bij elkaar gilde. Nog even de tanden op elkaar meid, je bent de eerste, dus het is zo gebeurd. Het was ook zo gebeurd, met een brul die haar gejammer nog overstemde schoot ik mezelf in haar leeg. De gasten die in het hoekje achter in de gang zaten hadden een en ander meegekregen en keken ons grijnzend aan. Diese Mann hat meine Muschi kaputt gemacht, was de verklaring.

Na een wasje en een saunaatje zag ik een donkere schaduw bewegen in de kino. Yess, na ruim een half jaar viel Shilaatje me om de hals. Nu realiseerde ik me hoe ik die zoenen van haar gemist had. Tien minuten later, en met de kramp in de kaken slofte ik achter haar aan de trap op. Nog een uur later, met nog veel meer kramp in de kaken en na een gruwelijk lekker cumshot zoals het hoort, strompelde ik met haar mee naar de locker.

Ik had inmiddels van Shila vernomen dat Celine nog aanwezig was. Voor de laatste dag, dat wel. Maar ik had gedacht dat ze al naar Bulgaria vertrokken zou zijn. Tijdens de maaltijd van de grill trof ik haar. Meteen maar een afspraak gemaakt, want deze lieve lekkere meid loopt al jaren met het nlnu stempel op de bil. Later zaten we gezellig samen op een bankje te kletsen en te kussen. Waarna er een heerlijk intiem half uurtje gfsex volgde. Die gaat er een paar weken tussenuit, maar komt ergens in januari wel terug.

Anders zou ik het bij deze drie hebben gelaten. Wat er verder rondliep was optisch best okay, maar die laatste k*tkamer in herinnering hebbende, begin ik hier niet zo gauw meer aan een nieuw experiment. Het is dat het Flori was, waar ik goede herinneringen aan heb. Ze is wat aangekomen, en had daarbij het zeldzame geluk, dat de natuur ook behoorlijk wat gewicht op haar borsten heeft doen belanden. Je ziet vaak dat bij vrouwen dan alleen de buik vooruit begint te steken, waardoor het al snel onaantrekkelijke vette troela’s worden. Flori heeft nu mooie grote borsten met lekkere dikke tepels. Een sensatie om dat fraais voor je gezicht te zien deinen als ze je afrijdt. Zodoende werd zelfs de vierde kamer een goede.

Met een vacuüm gevoel in het kruis, verliet ik het huis. Die dichtregel houden we erin. De laatste twee jaren was ik hier met de jaarwisseling. Mocht het zo uitkomen, dan zie ik het wel zitten om het dit jaar weer te doen. Shila en Flori zijn er ook, dus qua seks kan het niet stuk, en de rest komt vanzelf wel goed. AcaGold staat weer een stuk hoger op de kaart. 
« Laatst bewerkt op: 23 december 2017, 22:20:37 door noglangnietuitgewandeld »
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline bartdepauw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #246 Gepost op: 25 december 2017, 10:52:47 »
Home alone op Kerst avond en wat doe je dan? Inderdaad, even naar een club gaan. Gelukkig bestaat er hier een lijst met alle data van clubs die op de feestdagen open zijn en onze keuze viel op Acapulco Gold, een rit van een klein uurtje. Iets na zeven tikte we aan en moesten 30 euro afrekenen. Maar 30 euro, dat kan toch niet, dan zal er wel een addertje onder het gras zitten. Dat beestje was snel gevonden, geen alcohol.

Sorry maar een clubbezoek staat voor mij gelijk als een dagje op stap gaan, dus een lekker fris pintje hoort daar dan ook bij. 5 euro per pint is een aardig hoog bedrag, dus als je dan gaat rekenen zit je al snel aan 70 euro of meer. Wij waren zowat de enigste die bier bestelde, maar het koffiemachine beleefde drukke tijden. Collega beer zei, als ze het bier gratis doen en 10 cent per koffie, zouden ze nog meer verdienen. Maar goed, dat ter zijde.

Het eten was zo goed als op toen we arriveerde maar ik heb toch nog iets of wat kunnen moffelen. Ik zag dat ze nadien opnieuw alles hadden aangevuld dus infeite zat dat wel snor. Zelfs een lekker nagerechtje gegeten.

Nu mijn algemene indruk van de club. Alles is centraal gelegen, de keuken, de bar, de sauna, de zetels met dames, alles is samengebracht in 1 vertrek. Zo eventjes rondlopen wat in andere clubs wel mogelijk is, zit er hier niet in. Gezelligheid, sfeer en van die zaken, was ver te zoeken. Ok, het is Kerstperiode, heel wat dames zullen niet aanwezig zijn, maar het 30-tal vrouwen zaten wat in hun zetel en liepen constant naar buiten om te roken. We zijn er geweest, we kunnen de club afvinken en het zal helaas ook de laatste keer zijn.

Och bijna vergeten, hoe waren de sessies? Mijn collega beer had pech. Hij had een luie dame getroffen. Die deed zowat niets. Ik daar en tegen heb een heerlijke sessie gehad. Eerlijk gezegd dat was lang geleden dat ik nog eens zo een service gekregen had.  Dat deed ze enorm goed, een echte pijpkoningin als het ware. Na een aantal standjes de nakomelingen in doggy verschoten en klaar was Kees. Tegen half drie was ik terug thuis.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #247 Gepost op: 4 januari 2018, 16:44:15 »
Woensdag weer eens naar aca gold gegaan. Aardige budget club met z'n ruime 20 euro happy hour tussen 10:00 en 14:00. Het was alleen wel best rustig met slechts 7 dames en bezetting van circa 15 man.
Daar waar ik voorheen voornamelijk lette op de line up en die bankjes maar zo zo vond, liet ik de club achter me. Echter na een praatje met een paar beren in Happy, bleek dat ze bovenin een relax ruimte hebt waar je kunt internetten. Vandaar besloten Aca gold nog eens te bezoeken. Pas toen ik er zelf bovenliep herinnerde ik me pas weer dat ze link van de trap inderdaad nog allerhande Wellness en hebben. Voorheen vond ik het ook iets aparts. Maar se relax kamer was me geheel voorbij gegaan. Zoals ik al zei, ging bij mijn vorige bezoek vooral om de dames en Had ik weinig ook voor andere dingen.
Nog even over die bankjes, in een post van Yin Yang stond het al dat die 2 persoons bankjes ook voor mijn gevoel niet zo vrijblijvend zijn als de lange bank aan de muur. Daar vind ik het niet zo erg om naast een dame te 'moeten' zitten wanneer het druk Is.
Gelukkig viel de drukte dus wel mee en waren er genoeg bankjes vrij om alleen in de zitten. Bij binnenkomst zag ik al een brunette beetje Links in een hoekje op een bankje (vanaf de bar gezien) die me aansprak. Ze Had alleen niet de meest warme uitstraling. Dus ik twijfelde.

Eerst maar even een ontbijtje. Er lag niet heel veel meer, maar 1 redding voor mij: een broodrooster, sneetjes brood en wat honing.
Na een licht hapje zocht ik de brunette. Die zat buiten met wat vriendinnen te roken. Nog even met rust laten dan maar. Voordeel was wel dat ik haar even beter kon bekijken in het daglicht.
Me strategisch in het hoek bankje gezeteld, zodat ik haar aan kan zien lopen en als ik zou willen zo ernaast zou kunnen wippen. En is net iets vrijblijvender dan dat ik al op haar bankje zou plaatsnemen, zodat als ik iets zou zien niet er al half aan vastzit. Dan wordt het eruit wurmen van doe je anaal, oh shit wel dus... kan ik over je gezicht klaarkomen. Ja ik bedoel ook door je haren heen. Dan kom je meestal wel mee weg, alleen heb je gelijk een reputatie bij d'r vriendinnen ;)

Het duurde een poos, maar uiteindelijk kwam ze er toch aan. En wat ik zag beviel me wel, ook al bedekte haar jurkje en handdoek wel een hoop
En hoewel de bankjes niet zo vrijblijvend zijn om er naast een dame te moeten zitten, zijn ze daarentegen wel weer heel prettig om er intiemer op een praatje te maken. Handje om haar heen slaan gaat net wat natuurlijker, dan aan zo een lange bank.
De dame blijkt Cati te heten (overigens geen paspoortje van tegengekomen), 23 lentes jong te zijn en uit Roemenië te komen. Volgens mij met bruine ogen. Vraag me niet naar tatoeages of piercings en dr hele repetoire, want dat ben ik alweer vergeten en dat laatste niet gevraagd, omdat ik met een enkele dame op de kamer hele standaard dingen doe.

Na een praatje wat iets langer duurde dan normaal door die cozy bankjes, is ze uiteindelijk een sleuteltje gaan halen. Een geweldige kamergang was het gevolg. Nadien nog heel even met haar in de half uitgestorven kino gezeten.

Rond 15:00 werd een warme maal geserveerd. Rösti, spinazie, roerbak ei, en gebakken vis lag erin maar was al gauw leeg. De kok vulde nog 1x de vis aan voor zover ik heb kunnen zien. Ik herinner me nu het nadeel van aca gold. Vis je achter het net, dan blijft er weinig over. Dat zou wat mij betreft beter kunnen.

De line up daarentegen was wel interessant. Die werd beter en zag nog meer dames tevoorschijn komen. Ik schat dat er rond de 15 dvps waren. Van alles wat, volgens mij ook 1 blonde Poolse of Duitse, stevige dames, slanke dames, voor ieder wat wils leek het zo.
Er zat 1 hele mooie slanke dame bij. Heb ik spijt van m'n vroege keuze om zsm te kameren? Nee, niet echt, want de sessie met Cati was prima. Okay, een klein beetje, want het liefst heb ik liever alle opties gezien voor een keuze te maken. Maar in de loop der tijd gemerkt dat het soms beter Is al gekamerd te hebben en daarna de rest van de dag ontspannen te werken en relaxen. Anders zit ik maar te stressen of die ene dame die ik gezien Had nog beschikbaar zou komen.
Ik hoorde in de kleedruimte nog heren klagen dat sommige dames afspraakjes hebben staan en niet beschikbaar waren om mee te kameren. Die zat flink te balen. Wachten kan dus ook op niks uitpakken. Ben daarom dik tevreden met m'n besluit en keuze.

Nadien de relax ruimte in om wat uit te relaxen en te werken. Ik vermoed voor sommigen wellicht te warm, maar voor mij was het er goed te vertoeven.

Daarna in de avond nog wat gegeten. Het buffet daarvan bleef redelijk op peil kwa kwantiteit. Kwaliteit Was ok met wat stoofvlles van rund, aardappelen, rijst, gekookte groente en nog een bak met nog iets.
Wat me verder opviel was dat de line up nog leek te zijn toegenomen naar 20 a 25 dames. Kwa heren viel de drukte me mee met ongeveer evenzoveel heren.
Toen de feestelijkheden begon met een dj rond 22:00 hield ik het voor gezien en trok me terug in m'n mentholcave.
Aca gold... Moet zeggen voor een club met een lagere entree van 30 en happy hour zelfs 20 euro, niet verkeerd. Kwa line up bieden ze veel meer dan in Heaven 7. En de dames voor 40 per half uur Is behoorlijk scherp. Best wel waar voor je geld Had ik gekregen.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #248 Gepost op: 6 januari 2018, 17:54:43 »
Vandaag op onderzoek uit, ja naar Acapulco gold.
Mijn Garret at pro mee, ingesteld op 15khz, eens kijken of er wel gold te vinden is.
Aangekomen in Ratingen op een soort kleine industrie terrein, de parkeerplaats opgereden.
Dit was rond 10.45, ontvangst erg vriendelijk.
Kleine rondleiding gehad en omkleden maar, berevel om na me gedoucht te hebben.
Mijn eerste indruk een beetje afgeleefd, maar alles netjes schoon.(douches en bankjes)
Oke ontbijtje genomen, standaard maar oke.
Tijd om de Garret at pro uit te laten, het was nog rustig, maar de pro werd al wat onrustig.
Pieppiep, wel wat onrustig, kwam te veel nevenmetalen langs. ;D
Maar piep indicatie getal 87 en ja wat een prachtige grote meid, met mooie lingerie.(kousen) :-\

Hoppa, gelijk naast gaan zitten, Emmy was haar naam dacht zo rond de 25, 1.80 groot en alles klopte met haar figuur.
Ff wat verteld en bij mij moet de druk ervanaf, naar boven naar een kamer.
Moet zeggen, de kamers zijn erg mooi en zuiver.
Het spel kon beginnen, heerlijk kroop ze over mij heen, haar stevige c cup borsten ,maakte kennis met mijn handen en mond.
Wat kussen, weinig tz, maar het voelde goed ,erg goed met haar.
Komt niet vaak voor dat ik bij de eerste sessie met een dvp, mij erg comforttabel voel.(de eer aan haar)
Zeer attente meid, houd wel van wat gein en is een echte gastvrouw.
Heb erg genoten van haar en het schot kwam nadat ze me stevig bereed al snel.
wat naverteld en tevreden van de kamer afgegaan.
Topmeid met een geweldig figuur, 1.80 c cup alles klopt aan haar, voor mij dan. :bud

Tijd om de club wat te verkennen, maar was zo met het rondje klaar.
Veel mannen, denk tegen de 30 en pakweg 15 meiden, voor ieders wat.

Weer begon de at pro te piepen, piep Indicatie getal 85 en wat komt er langs een meid met echt een toplijf.
Zwart haar, lange benen, leuk koppie en grote b cup, kleine c.
Hmmm ff gaan verkennen, Manuela was haar naam 20 jaar, eigenlijk de absolute ondergrens voor BBZ. ::)
Gelijk zat ze met haar handen overal en vooral de startmotor, vakkundig draaide ze aan mijn tepel en bbztje reageerde gelijk. :o
Oei, nu moet ik wel en ook met haar een kamertje gemaakt.
Mooie zachte borsten :tietjes en wat strelen en ze ging over in blowjob.
In het begin dacht ik , mwah, maar al snel kwam er meer zuigkracht en dat heb ik haar op diverse manieren laten doen. :sexxx
Ik had een luie dag ;D en ook zij heeft mij als een goede amazone bereden. :amazone
Over het geheel een standaard sessie.

Tijd om wat te roken en mijn Garret at pro ondertussen opgeborgen, want ik dacht, ik ga zo naar huis.
Bij de bar was het net een gaybar alles stond stil de meiden idem, of ze waren aan het roken.
Enkele werden dauergebucht, kamer af en gelijk weer de volgende, kon wel een nummer automaat ergens verscholen staan. :lol_hitting:
Ff naar de kino, waar in mijn gevoel retro films gedraait werden, nouja mij dat ff bekeken
.
Komt een dame naast mij zitten en gelijk begon ze aan mijn startmotor te draaien(volgens mij word dat door verteld). :banghead:
Had haar zien lopen maar de at pro ging niet af.
Al snel lag ze in mijn armen verstrengeld , haar tong de mijne zoekende, en ja dat had ik gemist vandaag een echte gfe. :happy
Wat knuffelen en afgesproken op naar de kamer.
Monica was haar naam een 27 jarige meid met grote zachte hangborsten. :movingtits
Duidelijk een snee van een bevalling, en aardige lellen die ik een goede wasbeurt heb gegeven
Op de kamer werd het tongworstelen doorgezet en kon niet van haar borsten afblijven, grote platen en stevige nippels. :dance2
Een erg fijne sessie, de beste van de dag, al kluivend aan mijn tepels heeft ze mij vakkundig een handjob gegeven.
Ff nog verteld en ze liet mij de foto van haar kleine zien, tsja daar smelt ik voor, heb al veel gezien in mijn leven.
Zelfs , een 15 jaar geleden een soort safehouse geweest voor kinderen tot 5 jaar.
Ik heb erg veel respect voor deze meid en dat heeft ze ook gemerkt bij het afrekenen.

En de Garret at pro gaat nooit meer mee, de beste en fijnste sessie, was een meid waar hij niet op reageerde.
Acapulco gold gewoon een fijne club die je bezocht moet hebben, veel sudlanders , maar daar heb je totaal geen last van, vriendelijkheid zelf.
Geen gejaag althans ik heb geen nee hoeven te verkopen, ok ga je in de kino zitten tsja, dat noem ik geen jagen, maar erom vragen :sex

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #249 Gepost op: 7 januari 2018, 18:17:47 »
Visit of Friday, December 29th :

A lot of clients were present and it was not an ideal day to go to Ratingen.
3 girls at 10:30, 8 girls at 13:00 and maybe 15 girls at the end of the afternoon  :pica.

Very unfavourable rate because there were at least 40 bears at 17:00 when I decided to leave the club …..

I did 2 sessions with romanian girls Dea and Steffi.

 
Dea (roemeense) :

Profile : 22yo, 1.60m, mix light brown / blond hair, normal silhouette.

Service : she was my only option available at this moment of the day ... First, she tried to give me her prices and timing of the day because there were several clients waiting for her …. : 40 € for 20 minutes and 50 € for 30 minutes  :pica. Of course, I refused and wanted to leave the room and going to the reception ... However, everything’s back in order quickly .... ;D  After, the session was pretty good and oriented pse  :cheer:. She knows how to fuck when she wants to do it correctly  ;D... .No repetition for me because her attitude was very unpleasant ….

Appreciation : 3 / 10

Price : 40 € / 30 min – no extra.

Repetition : 0 %.


Steffi (roemeense) :

Profile : 22yo, 1.50m, dark blond hair, nice natural chest.

Service : good session with this small girl. She was active and participative. It wasn’t transcendent but her service was good and I shared a pleasant moment with her  :happy.

Appreciation : 7 / 10

Price : 40 € / 30 min – no extra.

Repetition : 75 %.



So long …. :039:

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #250 Gepost op: 12 januari 2018, 12:41:26 »
Acapulco Gold, on the thirty first of December.

Ratingen is a beautiful place to be, in December, at night.
Christmas lights shine all arround.
In the dark sky, a powerful Airbus red beacon, blows the darkness just above our heads.
At the fall of the daylight, the “theatere of dreams” opens his gate. It is showtime.
Inside the club, many familiar faces are ready to spend a good evening.
Our favorites girls, have put on their evening dress.

Of course, Vicky is here : she looks amazing in her sexy black little dress.  :13:
The Blowjob Queen shine bright like a diamond.
I find light in her beautiful face.
I've chosen to be happy.  :smiley:

The DJ plays his platinums :
"Yes we were born, Born, Born to be alive! "
"She's crazy like a fool, what about cool daddy"
"In the Navy ... In the Navy ..."
 :smiley:

About fifteen new girls are here. They come from Velbert, the temple of ten-minutes fucks.
Everyone's taste is different : some french guys want some more.
These girls are gonna earn a lot of money tonight.
More than 150 unknown guys are there, and it seems like they didn't know the place before they come here.
They will spend a very bad evening.
Some will even quickly leave.

Everyone sees noon at his door.
Damn, anyway: Ratingen is a beautiful place to be, in January, at night.
 victory
« Laatst bewerkt op: 12 januari 2018, 12:53:05 door delaplace »
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline Johan35

  • ik ben gewoon mezelf
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
  • digger,listener,runner,prince with a swift warning
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #251 Gepost op: 26 januari 2018, 23:51:01 »
Zuurkool

 Ik had een hotelbon die 'op' moest, en die ik kon besteden in een hotel vlak bij Aca Gold. En die club daar wilde ik nog steeds 's graag heen....
 Verder wilde ik de stoptrein Arnhem - Düsseldorf verder uitproberen. Vanaf station D. Flughafen is het hotel een uurtje lopen. En van daaraf kon je Aca bijna zien liggen!

 De club ligt op de rand van een industrieterrein en een triestig woonwijkje. Van buiten kun je duidelijk zien dat het een omgebouwd bedrijfspand is. Er vlak voor staat gewoon een flatgebouw waar mensen wonen....
 De club heeft het bekende toegangshek wat je bij meer clubs ziet: een ijzeren spijlen hek, dat van binnenuit wordt open gedaan. Soms is het een beetje versierd.
 Met de klik de deur door....
 om als Nederlander in een zeer bekende situatie te belanden: vijf voor twee, met een hele rij kerels net op tijd binnen om voor € 20,- op Happy Hour tarief naar binnen te kunnen: Hoezo 'alleen typisch Nederlands'?
 Geroutineerd kreeg ik een rood polsbandje met een klein sleuteltje en een opschrijf-kaartje. 'Voor alles van alcohol nà het bier'. Toen ik het vroeg bleek dat ze geen 0,0 hadden.... dat was dan weer jammer.
 'Ik was nieuw?' 'Ja.'
 Telefoontje voor de service dat een van de dames me de club laat zien.
 Nou.... het snoepje dat dat 'op bevel' kwam doen zag er prima uit! Dat was een verrektes lekkere binnenkomer!
 De eerste kleedkamer en de centrale gang - wat is dat ding smal! - had ik zelf wel kunnen vinden.
 Maar ik zou haar weer zien....

 Na het omkleden eerst voor de lunch:
 Aca is een club met de bekende restanten van Frühstück, Mittagsbrot: niet veel soeps. Ik hield het bij een plakje boterhamworst, toen een van de Met-mij-binnenkom beren (een gemoedelijke Duitser) mij vertelde dat er om 15 uur 'Grill met toebehoren' zou zijn. Het was kwart voor twee: dat zou ik wel redden.
 De club maar eens verkennen:
 De grote zitruimte oogt simpel en direct met vooral heel veel grijze vierkante fauteuils, en een grijze tegelvloer.
 Boven gekeken:
 Linksaf lege massageruimtes, die net zo goed voor kamers kunnen doorgaan. Een eenzame hometrainer, een ruimte met 3 of 4 ligstoelen, een werkeloze zonnebank en twee massagetafels.
 Rechtsaf loopt de gang in een rondje. Hier liggen de kamers van de club, voor zover ik die dag gemerkt heb.

 Rustig gaan zitten, de club 'binnen' laten komen. Meehangen tot Grill-Zeit. Iedereen deed dat.
 Ik nam een kop koffie van de zelftap. Limonade is net als bij SS ook van de zelftap, met van die slappe witte plastic bekertjes....komt wel erg goedkoop over, maar da's mijn gevoel.....
 De bardame van dienst was ongetwijfeld van het vlotte soort. Gewend om met veel mensen om te kunnen gaan. Goed te merken was dat ze haar op 'r tanden had. Toch kwam ze niet vervelend over. Dat kunnen ze niet allemaal.

 5 voor 3 maar weer in de rij: Nu in het overdekte terras. Netjes wachten tot de dienstdoende kok het geroosterde vlees, de warme frieten en de erg Duitse saladebar opende.
 Ach ja, je bent braaf....
 Een enkele beer stortte zich meteen op het vlees terwijl de kok nog aan het inscheppen was. Ja, je kunnen gedragen is blijkbaar voor sommigen een hele toer.
 De worst, het stuk kip en wat groenvoer met de eerste koude zuurkool.
 Konijn als ik ben toch weer knagen.

 Langzamerhand werd het tijd voor een dame. Ik stond in de deuropening van de lounge met de gang toen een donkerharige dame mij vanuit de kino-ingang wenkte. Ik erheen.

 'In de kino?' Monika toonde haar sociale vaardigheden, en zorgde voor een klik-gesprek. Het werd een prima kamergang Ook al was het blowjob-met-CD.

 Na Monika even nagenoten in de lounge.
 Maar weer 's wat eten halen: een worst, een stuk kip. En weer zuurkool: een ongeroosterde vierkante witte boterham met het spul er op. Dat was lekker!
 Ik had vroeger in het studentenhuis een huisgenoot die kon je zowat onder het spul begraven. Waar je maar iemand blij mee kunt maken.

 Aan de bar een thee, en nog een, en een babbel met een medebeer, en de bardame.
 Vanaf mijn kruk bekeek ik het snoepje wat mij had rondgeleid. 'Ha, de beer bij wie zij wat probeerde liep weg. Wat een eikel, zo'n mooie meid.' Ik ernaast gaan zitten: Michelle.
 Speels. Een kwartier met haar zitten flikflooien.
 Is òòk heel erg leuk. Plezier versiert het leven! En het is ontiegelijk leuk zo'n mooi wezen in je armen te hebben.
 En haar daarna op de kamer te hebben....

 Na Michelle wat gegeten - je moet wat doen aan plezier in je vrije tijd - met jawel! weer die heerlijke zuurkool....
 Rondjes gelopen door de club: ik wilde wat bewegen, de ene voet voor de ander zetten. Elk stuk gang en trap belopen.
 Meermaals van het uitzicht genoten vanaf boven; daar is zo'n plek voor. Hoe het zich allemaal bewoog.
 Net als in Dolce Vita kwamen de dames vaak naakt van de kamer af de sleutel weer inleveren. Hmmmmmmmmmmmmmmmmm.
 Heerlijk kijkvoer.
 Hoewel er dus weinig te doen was in de club liep het. Het was een aangename clubsfeer.
 De DJ draaide regelmatig Turkse trommelmuziek, en de bardame ging weer los. Op de 'dansvloer'. Gewoon tussen de fauteuils in, dus.
 Zij moedigde steeds enkele dames aan mee te doen. Een van de bril dragende - en vaak naakt rondlopende- dames deed buikdanskleding aan en gaf een demonstratie ten beste.
 Als beer hang je rond. Maar toch.....

 Ik kon lekker lang blijven. Met het hotel op nog geen 10 minuten lopen (net als Dec 2016 toen m'n B&B nog geen vijf minuten van Magnum was.) .
 Ik twijfelde of ik nog een dame zou doen. Ik begon het 'eigenlijk wel best te vinden', nog een 'boterhammeke met zuurkool en weg'...
 toen een oudere dame me vroeg: Eva.
 Misschien 'I'll think about it.' Zij weg.
 Uiteraard vroeg ze me drie kwartier later weer.
 Ik bezweek voor de verleiding. Moest aan andere Eva denken in Babylon, ook wat ouder....
 M'n handen royaal om har billen. En mee....

 Na Eva liep het tegen elven. Opstaan, en aankleden.
 De hele avond viel ik op door mijn rode pols-locker-bandje....Waarom weet ik tot op heden niet.
 Met de boterham met zuurkool in gedachten en de fijne sfeer vertrokken.

 Aca is duidelijk een club, gezien het gebouw en de inrichting, die al langer bestaat.
 Het zag er allemaal gewoon netjes en op orde uit, zoals je mag verwachten. Mij is niets onhygiënisch opgevallen.
 De sfeer was rustig en gemoedelijk: er komt denk ik al jaren veel volk over de vloer.
 De service is eenvoudig en voldoende.
 In de kino wordt wel slechte porno gedraaid. Net als die vroegere ranzige bioscoopjes die Nederland ook zo links en rechts kende, vroeger.
 Bij de massagetafels heb ik 1 x een massagedame in actie gezien. Met ook echt massage, dan.

 de da\mes vond ik voldoende en goed. Qua aanbod en service - naar wat ik heb meegemaakt.
 Achteraf gezien: knap dat de club het allemaal kan bieden voor 20 of 30 euri toegang p.p.
 De Kondompflicht, daar kunnen ze niets aan doen.

 Ze zien me hier nog wel 's.

 Johan 
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Offline Mooiejoke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #252 Gepost op: 4 februari 2018, 19:40:32 »
Een loflied op de beste dame in AcaGold.

Ik weet de datum niet eens goed meer, ik heb er tegenwoordig vaker last van.... ik vergeet de details. Zouden het de poppers zijn?

Volgens mij was het dinsdag 13 januari dat ik met een vrijkaart van een collega forum bij AcaGold aanbelde. Ik had deze vrijkaart bewust bewaard tot het moment dat Adina er weer zou zijn. Ze had me beloofd zo rond de 10e weer in Deutschland te zijn. En ze zou me informeren als ze er weer was. Natuurlijk gebeurde dat laatste niet, maar gelukkig zijn er collega beren die dit soort zeer belangrijke informatie op het forum zetten. 

Allerhartelijkst bedankt collega-beer en natuurlijk ook AcaGold en dit forum voor de Freikarte. 

Natuurlijk was ik, na de 10e en het bericht van de collega-beer, weer flink gaan appen met Adina en op een gegeven moment had ik beet..... een afspraak met mijn meest geliefde dvp: Godess Adina.: lief, charmant, smart, prachtig en ook niet onaardig qua service. Echt mijn favoriet.

Dus meteen in de auto en op naar AcaGold. De vrijkaart werd netjes geaccepteerd en ik kon me omkleden bij de locker. Daarna douchen en naar binnen. Hoewel ik er rond een uur of 3 was, was het al fors druk. Veel dames (echt veel) en ook heel wat beren.

Net op het moment dat ik binnenkwam werd er al eten geserveerd. Vroeg, maar er stond direct een rij mannen te wachten. Ik ben dus eerst maar es naar de kino gegaan. Na een tijdje naar het buffet en heerlijk gegeten. Ik had rond 5-en met Adina afgesproken dus ik had alle tijd. 

Na het eten naar boven gegaan voor een leuk stukje wellnes. Daar was het echter rustig. En geen whirlpool. Ik vind AcaGold een prima club. Het niet hebben van een whirlpool is echter wel een gemis in deze club. 

Dan maar verder relaxen in de kino en op de bankjes. Heel wat dames kwamen zich bij me melden en vonden het maar vreemd dat ik wat rond zat te kijken. Maar ja.... ik kwam niet voor hen, maar voor m'n beauty Queen. Wel gaf ik m'n ogen de kost om te zien of er een mooi vrouwelijke exemplaar rondliep om straks bij Adina en mij op kamer te vragen. Hele mooie vrouwen vond ik er echter niet tussenlopen. 

Toen op een gegeven moment Adina binnenkwam ging mijn hartje sneller kloppen. Ze kwam direct naar me toe en kletsten een tijdje lekker weg totdat we toch wat intiemer moesten worden. Daarop gingen we naar de kamer waar we een super uitgebreid spel speelden. Errug leuk. Op een gegeven moment was ik zo geil dat ik (toch weer) om extra versterking vroeg aan Adina. Zij snel naar beneden en even later kwam ze weer boven met Vanessa. Roxi was ziek, volgens Adina, dus kwam haar andere vriendin. 

Ik vroeg Vanessa in de open deuropening te gaan staan en net te doen of ze Adina en mij 'betrapte' in onze liefdesspel. Ze deed dat en posteerde zich dus in de open deuropening. En terwijl Adina mij pijpte, kuste en likte, begon Vanessa zichzelf te strelen en in de deuropening te vingeren. Best heel geil . Op een gegeven moment heb ik Vanessa er maar bijgevraagd en zijn we uitgebreid verder gegaan totdat ik na 2 uur heerlijk klaarkwam en afgepeigerd was. Het was heerlijk.

Na afrekenen, opfrissen en eten lekker uitgerust in de kino. Na enige tijd weer wat poppers erbij gepakt en wachtend tot de eerste dame die de kino inkwam door wie ik me in de kino wilde laten nemen. Dat werd Mirella (Eliza in AcaGold? ?). Ik wist dat het eigenlijk niet verstandig was, want ik zat kapot. Maar ja... Mirella is ook bijzonder. Mirella wilde echter niet te ver gaan in de kino en wilde naar de kamer. Dat vond ik geen goed plan, maar toch maar gedaan. Maar ja.. ik was echt kapot van mijn eerste sessie. Het werd dus geen succes. Dat lag echter aan mij en niet aan Mirella.

Na haar betaald te hebben, heb ik nog even gedouched
voordat ik weer naar huis toog. Ondanks de vrijkaart kostte me deze middag en avond weer een rib uit m'n lijf. Maar dat was het waard!!

Hopelijk gaat Adina op 1 maart naar Gallardo. Dat scheelt me heel wat kilometers en tijd en kan ik vaker naar haar toe!

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #253 Gepost op: 4 februari 2018, 23:16:00 »
Een loflied op de beste dame in AcaGold.
Als jij een loflied of lovelied  ;) wilt zingen, dan geeft RB jou hier alle ruimte toe!
Voila:

[attachimg=1]

je mag ook een eigen geluidsfragment uploaden!  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Mooiejoke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #254 Gepost op: 5 februari 2018, 07:05:08 »
Als ik echt ga zingen, dan vlucht iedereen weg uit dit topic. Ik houd het nog even bij het geschreven woord.