Auteur Topic: ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST  (gelezen 212312 keer)

Offline noglangnietuitgewandeld

• rakker
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #266 Gepost op: donderdag 06 december 2018, 17u34 »
Een vrije middag in de Ruhrpott. Wat doen we ermee? Acagold was het dichtst bij en het was alweer even geleden. Ik heb er een aantal vaste dames zitten die ik al jaren ken en waar ik van opaan kan dat ze het doen zoals ik het graag heb. Een of twee zijn er meestal wel aanwezig, en als niet dan val je je aan die twee tientjes ook geen buil en zit je desnoods een half uur later in Wippertal, waar de Latina's in Sky er wel raad mee weten.

Dus belde ik rond de middag aan in de Robert Zappstrasse. Beetje vroeg, dus eerst maar even opgewarmd in de sauna, broodje gegeten, krantje gelezen. Om twee uur nog geen bekende gezichten. Bij de theke geinformeerd en gehoord dat Shila pas over twee dagen zou komen. Diana om een uur of drie, dus wel de moeite om een uurtje te wachten. En Celine? Ja, die was al binnen. Okay, dan stellen we Wippertal wel uit tot de volgende keer. Celine is een lieve lekkere meid die ik nooit over zal slaan. Het optutten duurt bij vrouwen altijd te lang als je met een zaadophoping onder je badjas zit te wachten, maar eindelijk daar was ze dan. Het was lang geleden, maar ze doet het nog even lekker. De druk was hoog, de seks was heftig, zoals seks met een goede vakvrouw kan zijn. Goed dat het er nog even van kwam, want Celine gaat ergens in december op kerstverlof.

Meteen na het afrekenen stak Diana haar hoofd om de hoek van de lockerroom, hey hallo. Kijk, het gaat weer in de bekende volgorde. Geef me een half uurtje oplaadtijd, dan gaan we samen wat leuks doen. Dat leuks gebeurde in een van de spiegelkamers. We kicken er allebei wel op onszelf bezig te zien. Met Diana heb ik altijd goede dates gehad, en dat betaalt zich terug, ook haar zal ik nooit overslaan. Nog even over oudjaar gehad, en het zit er dik in dat we elkaar dan weer treffen. Ik heb al twee jaar op rij de Silvesteravond hier doorgebracht en dat bevalt me best.

Wederom bij het afsluiten van de locker, ineens een lief stemmetje: heey Holland. Was Shila toch maar naar de club gekomen. Goed idee van haar. Eerst de maag gevuld in het resto, en even later haar gevonden in de kino. Waar het als vanouds tot een heftige zoensessie kwam. Die op de kamer werd voortgezet en uiteindelijk de derde explosie van de dag opleverde. ook Shila overweegt ook om de Silvester avond hier te zijn. Dan heb ik alvast twee goede kamers in het verschiet, en de rest komt vanzelf wel goed.

Verder wel een goede line up, maar geen dames die ik persoonlijk ken, en van gezicht maar twee of drie. Zullen best goede performers bij zijn, maar ik ben iemand die voor zekerheid gaat. Wat twee kanten op werkt, want dames die een goede service leveren, hebben dan een trouwe klant aan me.

Resumerend: naar Ratingen gegaan met het idee van als het niks lijkt, dan sjees ik zo door naar Wippertal. Maar dat was achteraf helemaal niet nodig gebleken. Zolang er zulke meisjes in Acagold zitten, dan blijft de club een goede optie als je een dagje over hebt in de Ruhrpott.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

The following users thanked this post: Kwakje, Sjeufke, Klatergoud, delaplace

Offline Firehawk

• rakker
« Reactie #265 Gepost op: zondag 17 juni 2018, 16u00 »
Vrijdagavond besloten om mijn vrijkaart te verzilveren in Aca Gold. Was er pas 1x geweest en dit was van afgelopen Oktober.
Theke vrouw was heel aardig en legde mij nog alles een beetje uit. Stond ook een Nederlandse beer bij de balie wat later Phea bleek te zijn.

Omgekleed en eens een rondje gaan lopen. Liep genoeg rond maar niet te druk. Eerst maar eens gaan eten. Ze hadden nu een soort van restaurantje gebouwd wat ik de vorige keer niet heb gezien.
Zag er allemaal netjes uit. Eten beetje lauw maar was te doen. Phea kwam er ook bij zitten en heeft mij wat tips gegeven over de club. Kwam ook nog wat Duitse gasten tegen van Heaven7 waar ik de avond een beetje mee heb door gebracht.

Meiden zijn vrij passief vind ik. Ik ben niet iemand die naar de meiden toegaat, dus toen werd het voor mij een rustig avondje. Ik hoef geen geld te verdienen daar. Was ook wat moe van de hele week werken dus voor mij hoefde het ook niet perse. Heb met geen een meid kennis gemaakt wat toch vrij apart is. Normaal komen er zich altijd wel een paar voorstellen of een praatje maken. Hier niet en wat ik heb begrepen is er geen animeer verbod.

Rond 23:00 uur hield ik het maar voor gezien. Het was ineens ook heel rustig geworden. Wel heel aardige theke die er werkt. Ik zeg niet dat ik er nooit meer kom want de prijzen die ze hanteren zijn zeer scherp, eten en drinken ook goed. Maar kon mijn draai er nog niet goed vinden.

Volgende keer beter.

The following users thanked this post: Sjeufke, manureva, Klatergoud, PoarNeemn, nrwaddict

Offline delaplace

• Lucas Hood
  • rakker
  • Paradise City
« Reactie #264 Gepost op: zondag 03 juni 2018, 18u52 »
Acapulco Gold, Saturday May 19th, 2018

I arrive in Ratingen after 17:00.
Locker room, shower, and once dressed in my white bathmantel, I walk in the Acapulco Gold main room.

Immediately, I note the changes made in the layout of the club:
- A brand new dining room has been installed under the veranda.
- A pole dance bar and new sofas stands in the place of the old dining room.
I extend my congratulations to the management of Acapulco Gold for all these novelties.

I also notice familiar faces: Anastasia.ru, Diana.ro, Lisa.ke, Maya.ro, and the blonde bombshell Valentina.ro.

I'm going to have a drink at the soft dispenser near the bar, and as I take a long circular look in front of me, I suddenly hear Vicky's voice whispering in my ear behind my back.  :smiley:

So we go out to chat a little time under the veranda, and then we go upstairs to spend some good time a room: what a delicious moment!
An hour of absolute sensuality: Vicky, happiness in all its splendor.
 :engel016: :13:
Oh baby, why don't you just meet me in the middle?
I'm losing my mind just a little
So why don't you just meet me in the middle?
In the middle

(© “The Middle” by Zedd - 2018)
https://www.youtube.com/watch?v=Lj6Y6JCu-l4

Der Pokal

Frankfurt triumph over Bayern in German Cup final in Berlin.
Eintracht Frankfurt upset the odds to beat Bayern Munich 3-1 in an action-packed.

Die Nacht

Shila was there too: 1:30 in room.
What a hurricane !
:fuck: :lostit:
You call me all friendly
Tellin' me how much you miss me
That's funny, I guess you've heard my songs
Well, I'm too busy for your business
Go find a girl who wants to listen
'Cause if you think I was born yesterday
You have got me wrong

(© "IDGAF” by Dua Lipa - 2018)
https://www.youtube.com/watch?v=Mgfe5tIwOj0

I left about 23:00., saying a great “Tschüss” to Laila.

victory

« Laatst bewerkt op: zondag 03 juni 2018, 19u13 door delaplace »
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

The following users thanked this post: Sjeufke, manureva, Klatergoud, nrwaddict

Offline mentholbear

• rakker
« Reactie #263 Gepost op: zondag 20 mei 2018, 17u22 »
3 weken geleden moest ik in het 'verre oosten' wezen. Wat betere reden om dan even over de grens te hobbelen?
Maar waarheen? De dichtsbij zijnde club voor mij waar ik goed vertoefde was Lekker Ding. Helaas is die tent een swingers club geworden...
Uiteindelijk was de keuze gevallen voor Aca G. Met name door hun heerlijk warme en rustige relax ruimte boven.
Bij aankomst bleken ze met een kleine verbouwing bezig te zijn. Het restaurant gaat naar de ingang verhuizen. Wat dichterbij de keuken. Misschien geen slecht idee. Kunje even terugtrekken naar een rustiger deel voor een hapje.

Na omtoveren de club verkent. Met het mooie weer hadden ze het dakterras geopend.
Er waren overdag zo een 15 a 20 dames, waaronder 2 choco mousen, en ongeveer even zoveel heren. Dus lekker rustig. Er heerste ook een ontspannen sfeertje.
Eerst maar even een lunch. De bakken waren merendeels leeg, dus maar wat brood met jam. Intussen de dansvloer een beetje kunnen verkennen. Dat zal lastiger gaan wanneer het restaurant is verplaatst.
Ik zag zo een 8 tal opties, waaronder Andrea en Miruna. Ik was echter nog moe na de meeting en rit, dus lekker boven dutje gedaan.

Na de pauze besloten te gaan kameren. Hebben we dat tenminste achter de rug. Het werd ene Michaela. Op de bank was pre sales redelijk, en de kamergang kwam ook niet verder dan dat. Ze smokkelde nog wat met de tijd, maar heb het er maar bij gelaten. Ik was namelijk nog steeds moe.

Dus na nog een poosje boven gerelaxt te hebben, de avond maaltijd genomen met pasta, aardappel en wat vlees, weer vertrokken.
Mn batterij was die dag vrij leeg. Soms heb je van die dagen. Maar het was gelukkig wel lekker relaxen in Acapulco Gold. Blij dat ik niet in een luidruchtigere Gallardo ofzo zat.

The following users thanked this post: Kwakje, manureva, Klatergoud, delaplace

Offline manureva

• rakker
« Reactie #262 Gepost op: maandag 14 mei 2018, 18u36 »
Visit of Wednesday, May 9th :

My last visit to GOLD was at the end of January when I left there disappointed with 0 session  :pica….

I would like to see again my little darling of PSR Melinda.

Lin-up of about 20-25 girls and I knew the most of them.

A new dining room is built(ing), between the outdoor terrace and the main entrance. The outdoor terrace is now shorter.

The old restaurant area will be transformed into a "dance table".

Melinda (duitse) :

Service : She’s the girl with whom I have the best feeling  :happy... The session was beautiful with just gfe and sensuality as I like it  :cheer:.... Bis bald Liebe Melinda ....

Appreciation : 9,5 / 10

Price : 80 € / 60 min – no extra.

Repetition : 100 %.

So long …. :039:

The following users thanked this post: Kwakje, Klatergoud, delaplace, nrwaddict

Offline delaplace

• Lucas Hood
  • rakker
  • Paradise City
« Reactie #261 Gepost op: zaterdag 07 april 2018, 16u48 »
Acapulco Gold, Thursday, March 29th, 2018

Quick trip to Germany, just before the long Easter weekend.
On the road, sunglasses and music as loud as possible:"Breathe" by Feder, "Save Me A Place" by Mono Mind, "Échame La Culpa" by Luis Fonsi & Demi Lovato, and "Say Something" by Justin Timberlake!

As usual, it is almost 18:00, when I cross the Acapulco Gold main door, in Ratingen.
Are here (among others): Celine.bu, Dea.ro, Diana.ro, Lisa.ke and Maya.ro.
Some news girls : including one disguised as a red Pokemon ... (a strange strategy).
And a bombshell, Valentina, Romanian, fake blonde, quite tall, who speaks very good German, and who walks with her goddess body all arround the club!

Vicky (Romanian - brunette)
I meet my sweetheart Vicky down the stairs ...
We spent an hour in room # 5: what a great time !
 victory
"I'd like you to be mine
As it's off bed chains
Our light is somewhere else
It's like a jewelery sky
A diamond glorified
Our time glorified
"
(© "Shine On My Way" by Diva Faune - 2017)

After I took a shower, it's time to rest.

Shila (Zambian - black)
I'm going to get her at Kino, and then we walk upstairs to spend an hour in room # 2.
Crazy !
 :13:
"I'm trying to keep going down
I cry out but nothing comes now
I'm giving my all and I know peace will come
I never wanted to need someone
"
(© "Helium" by Sia - 2017)

Before I leave the club, I'm going to kiss Vicky goodbye, then I go back to my hotel.  :smiley:
« Laatst bewerkt op: zaterdag 07 april 2018, 16u58 door delaplace »

The following users thanked this post: Kwakje, manureva, Klatergoud, nrwaddict

Offline delaplace

• Lucas Hood
  • rakker
  • Paradise City
« Reactie #260 Gepost op: vrijdag 23 maart 2018, 11u04 »
Acapulco Gold, Saturday, March 10th, 2018

When I wake up this morning, I check the weather in Düsseldorf: it is dry, with temperatures rising to 15 ° C in NRW.

So, once again, I hit the road up North to Germany.

Along the way, miles pass before my eyes, and I warm up with energizing sounds such as: "Work Hard, Play Hard", "Dirty Sexy Money", "Devil In Me", "Whatever It Takes", and icing on the cake, "Thought Contagion" by Muse.

Shortly after 18:00, crossing the Rhine, I feel great !

Entering in Acapulco Gold main room, I quick find myself with my sweetheart Vicky, snuggled in the crook of my arms.
I am in heaven.  :smiley:

Vicky (Romanian - brunette)
She has a brand new flashy yellow bikini, as well as new tattoos.
"If it's all right
I wanna kick it with you all night, all night
Have a good time
Is not gotta worry 'cause it's all right, it's all right
All night, and all night, and all night, baby
Do not be shy, do not be shy
All night and all night
Is not gotta worry 'cause it's all right, it's all right
It's alright, it's okay
"
(© "All Night" by Big Boi - 2018)
 victory

And tonight, it is Osterparty in Ratingen.
And the DJ is a fucking damn good DJ!
He plays some smashing hits : dance music Made In Romania, and also Tarkan, Macklemore, Maitre Gims, and Florida!
What an great time!
Party Girls get crazy, as far as dances are concerned.
Even the food is much better than usual!

Shila (Zambian - black)
She sees me when I arrive at the Club ... When her time comes, we start with a teasing session at Kino. Then: "Zimmer".
« Pour toutes les filles qui viennent et attendent en tombant, tombant (ouais)
Et tous les gens qui parlent et parlent, c’est des faux, charmeurs charmeurs (ouais)
Tous les soirs tu rêves de lui pendant qu’il dort, dort (ouais)
La vie est faite pour ceux qui vivent, respirent sans cœur
»
(© "Bambola" by Betta Lemme - 2018)
 :13:

The club was crowded with customers, and there were many new girls: the two big (1m70) and splendid, Romanian, thin, long dark hairs, small breasts and pretty faces, alwready seen during my previous visit, were still there.
The forces involved: Anastasia.ru, Celine.bu, Dea.ro, Diana.ro, and a new one, Janette.ro.

At the stroke of 23:00, I kiss goodbye my sweetheart Vicky, and I'm going to get dressed.
As I leave, I send a warm "Schuss" to Laila (my favorite Thekefrau), then I go back to my hotel.

Another damn good evening at Acapulco Gold!
 :clap:

"The second person mentioned you were all alone
I could feel the disorder coursing through your veins
Now I know, it's got a hold
Just a phone called left unanswered, had me sparking up
These cigarettes will not stop me wondering where you are
Do not let go, keep a hold

If you look into the distance, there's a house on the hill
Guiding like a place where you'll be
Safe to feel at grace 'cause we've made mistakes
If you've lost your way ...

I will leave the light on
"
(© "Leave A Light On" by Tom Walker - 2017)

73316-0
« Laatst bewerkt op: vrijdag 23 maart 2018, 11u28 door delaplace »

The following users thanked this post: Sjeufke, manureva, Klatergoud, nrwaddict

Online Kwakje

• rakker
« Reactie #259 Gepost op: dinsdag 06 maart 2018, 23u55 »
Me, Myself and I gingen naar Acapulco Gold en we namen Kwakje mee.

12:30 Vlot binnen bij Aca gold. Zowat 6 dames gezien en een tiental beren.
Weinig te beleven dus maar een saunaatje en hapje gedaan.

14:30 Zowat 9 meiden geteld en een 15-tal beren. Nog niets gezien naar Kwakjes zin.
Wel, maandag middag en de bloempjes moeten nog ontwaken.

15:30 Fuck, wel nog geen fuck. Kwakje laat het hoofd hangen en heeft bang dat ie terug mee naar huis moet.

16:30 Nog enkele extra dames en nog enkele extra beren. Hamburgers met ananas, ik heb hier geen zin in.

17:00 2 mooie figuurtjes lopen voorbij. Eentje ook met een knap kopje.

17:30 Zou ik? Ze ziet er wel lekker uit maar iets te veel "Hier ben ik". Eigenlijk ben ik wel Ok met een optic-fuck.

18:00 Daniella is de naam, een weekje in Aca Gold. Een sharks type maar ik heb niet gevraagd wel club ze van komt maar ze heeft duidelijk ervaring.

18:05 Op de kamer nikske speciaal. Wat strelen. Ziet er lekker uit maar houd niet van 69. Blowjob zeer matig. cowgirl wat beter. Ze wil doggy, ja snelste manier om af te ronden. Hop naar binnen, ik kijk in haar kontgaatje, wat fake gekreun en done.

18:25 En we lopen van de kamer.

18:30 Nog een bordje eten en naar huis.

Een beetje een tegenvaller vandaag maarja is ook maandagmiddag.

Ik maak geen draadje van daniella aan want ik vermoed dat het geen blijver is.

The following users thanked this post: Sjeufke, manureva, Klatergoud, delaplace

Offline delaplace

• Lucas Hood
  • rakker
  • Paradise City
« Reactie #258 Gepost op: vrijdag 02 maart 2018, 17u41 »
Acapulco Gold, Ratingen, Saturday, February 24th, 2018

"Keep The Faith"
The weather is very dry, and very sunny : ideal conditions to drive to Düsseldorf !
On the other hand, tempetrures are  extremely cold : it is a winter continental air mass that comes directly from Russia.
In the afternoon, around 15:00, in the Meuse Valley, the temperature rises to 7 ° C. But around 17:00, when I arrive in Ratingen, it is only 3 ° C.
Outside, when the night falls, it is freezing.

Inside the club, I can see just a few known heads: Bianca.ro, Celine.bu, and Dea.ro.
Mabe the Acapulco Golg cooking has disgusted the others ?  :o

Many new girls however, including two beautifull awesome babes : romanians, tall, long brown hair, thin body, small cute tits, and very pretty faces.  :smiley:

And guess with who I had a great evening ?
Vicky!
An hour and a half in the bedroom.
 victory

I leave early, just after 21:00.
A broad smile illuminating my face, and I tell a warm "Schuss" to my favorite Thekefrau.
Outside, the wind is icy (a kind of blizzard blows all over Nordrhein Westfalen), and my car's thermometer displays -3 ° C !

The following users thanked this post: Kwakje, manureva, Klatergoud, nrwaddict

Offline brombeerzuid

• rakker
« Reactie #257 Gepost op: dinsdag 27 februari 2018, 01u00 »
Van technisch goed, maar geen klik, naar het laken tussen de bilnaad!

Vandaag naar aca gold geweest, via de mail kon je gratis binnen als newsletter lezer.
Bonnetje uitgeprint en op naar acag.
De theke keek eens naar mijn a4 uitgeprinte vrijkaart en lachte.
Tsja, hoe je dat kleiner kon maken geen idee, het kwam er zo uit. :o

Mijn standaard ritueel gevolgt en ja had al een hele mooie, nouja een vrouw met een pracht figuur. :-\
Benen zo lang dat ze de plafond raken, als ze die in mijn nek zou leggen. :mistress
Maar eerst nog een koffie, geen contact, nee verrek je moet daar naast de dame gaanzitten
Dat was ik al vergeten, ze liep weg en shit haar niet meer gezien een tijd.
Zat nog een mooi ding met lange benen , maar mijn gevoel zei niet doen.
Tsuu , keuze stress volgde, er liep echt veel moois rond.

Ff roken, dus naar de locker, die haalde ik niet een meid trok mijn aandacht, klein ding van 24 jaar Diana  met een echte stevige kont, hmm.
Ze trok me de bios in en al snel werd er tz gedaan.
Bbztje reageerde en hop naar de kamer, want ik moest van wat af.
Op de kamer zakte mijn gevoel al  :banghead:en het werd  wel een technisch goede sessie maar geen klik.
Ongeinterseerd, kauwgum kauwen en nee, pijpbeurt niet slecht en haar snel na een wasbeurt in twee standjes geneukt.
Na 20 minuten op mijn lievellings standje(doggy) klaargekomen. :pica22
HHG, 0!

Toen ik beneden kwam zat dat lekker lang ding er weer, kut dacht ik nog.
Ff geld bij pinnen en daar kwam een donkerblonde langere meid langs, haar handje ophoudend.
Is dat voor mij, ik zeg moet ik je vooraf betalen, en lachend liep ze weg.
Oei denk ik nog, tenminste eentje die wat gein in zich heeft.
Weer was die  meid, nou ja meer vrouw  weg.
Ze had echt een top figuur.
Ondertussen nog een mooie meid gespot , perfect kontje en naturel, :040:

Ach ff wat roken en dan zie ik het wel.
Daar kwam die donkerblonde ook een sigaret roken.
Ik hoorde aan haar accent dat ze niet bul of roe was.
Hmmm, daar zag ik weer dat lang ding, keuzestress.
Bbz ga nu op je gevoel af, dacht ik nog. :039:

En ja de donkerblonde lachte naar mij en ik dacht , doen.
Jackpot, juichen, handdoek voor mijn middel, een russische.
Anastacia was haar naam 39 jaar, maar zag er jonger uit.
leuke meid, weet je wel te paaien.
En hoppa een kamergang.
En hoe het een kamergang het werd.
Een geile teef, tz plagend, voelde mij gelijk op mijn  gemak.
Heerlijk van haar lichaam kunnen genieten,een duikvlucht tussen haar benen.
Het zwelde op, het werd nat, het werd echt nat en die flapjes werden nog groter.
Ze genoot, stop je vinger er bij en het klotste van alle kanten.
Ze ging over op pijpen, nou binnen een minuut wist ik al wat het ging worden. :-\
Geen neuken, maar zij haar werk laten doen.
De ballen werden meegenomen en weer door met die uitmuntende pijpbeurt.
Mijn tepels werden vakkundig gekneed door haar vingers. :lol_hitting:
Ze moeten op de gang gedacht hebben daar wordt iemand gemarteld. :bud
Maar nee ik genoot, ze stopte ff voor adem  te halen weer door.
We kwamen op het half uur, ik hield het niet meer en vroeg haar, maak het af. :pompe
Ik had het laken tussen mijn billen, zo zoog en sabbelde ze mijn bbztje.
En toen................ een knal, vuurwerk een kreet, bbz zat in de 7de hemel.

Ze zei later nog dat een Russische vrouw Duitsland niet in kwam als ze niet goed kon pijpen.
Volgens mij hebben ze haar al pijpend, over de grens gezet.
ja, het is dus waar, de eerste russiche voor mij en een voltreffer.
En haar vorstelijk betaald voor haar diensten, dat verdiende ze dik en dubbel en niet alleen voor haar pijpkunsten, maar ook haar magische vingers.
En hop weer de gewone wereld in. ;D

The following users thanked this post: Kwakje, manureva, Klatergoud, delaplace, Shakir

Offline delaplace

• Lucas Hood
  • rakker
  • Paradise City
« Reactie #256 Gepost op: zaterdag 10 februari 2018, 12u53 »
Acapulco Gold, Ratingen, Saturday, January 27th, 2018.

On Friday 26th, the weather was beautifull in Nord-West Europe, and besides, a dry and sunny weather was also expected for the upcoming weekend in Düsseldorf: so let's go to Germany.

On Saturday morning, fog and low ceiling all over France, but fortunatly, once crossed the Belgian border : it was sunny, with almost a geat blue sky all along the way!

I arrived at Ratingen at about 5.30 pm and it was still daylight.
As soon as I walk in Acapulco Gold main room, I saw my sweetheart Vicky:  we started to chat together for half an hour.
We had so many things to talk about.

Then we spent a great hour together, upstairs, in room number 7.

After dinner, I start to look at the other girls : Anastasia.ru (and her hot sexy heels), Bianca.ro, Dea.ro, Diana.ro, and Shila ...

... Well, it has been a long time since I spent some good time with Shila : so let's go, and I join her at "Kino".

Result: 1:30 in room, just like a torrid hurricane !

"Mmmmmmmm
Let me talk to 'em
Let me talk to 'em
Let it rain
mmmmmmm
Let me talk to 'em
C'mon!
"
(© "Low" by Flo Rida, feat. T-Pain - 2008)

The day after, on Sunday morning, I was in a great mood and tottaly satiated.
So I decided to drive straight back home, without any sex tour at Antwerp Red Light District.

On Monday morning, at work, I was at the top.

"I might hate myself tomorrow but I'm on my way tonight
At the bottom of the bottle, you're poisonous in the wine
And I know I can not change you
I can not see you tomorrow I'm on my way tonight
Let's be lonely together
A little less lonely together
»
(© "Lonely Together" by Avicii, feat. Rita Ora - 2017)

Flo Rida - Low
https://youtu.be/dq6Q_uaJF4k

Avicii - Lonely Together
https://youtu.be/vQ3XgMKAgxc

The following users thanked this post: Tikinui, manureva, Klatergoud, nrwaddict

Offline Mooiejoke

• rakker
« Reactie #255 Gepost op: maandag 05 februari 2018, 07u05 »
Als ik echt ga zingen, dan vlucht iedereen weg uit dit topic. Ik houd het nog even bij het geschreven woord.

The following users thanked this post: Sjeufke

Online Sjeufke

• rakker
« Reactie #254 Gepost op: zondag 04 februari 2018, 23u16 »
Een loflied op de beste dame in AcaGold.
Als jij een loflied of lovelied  ;) wilt zingen, dan geeft RB jou hier alle ruimte toe!
Voila:

je mag ook een eigen geluidsfragment uploaden!  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

The following users thanked this post: Mooiejoke

Offline Mooiejoke

• rakker
« Reactie #253 Gepost op: zondag 04 februari 2018, 19u40 »
Een loflied op de beste dame in AcaGold.

Ik weet de datum niet eens goed meer, ik heb er tegenwoordig vaker last van.... ik vergeet de details. Zouden het de poppers zijn?

Volgens mij was het dinsdag 13 januari dat ik met een vrijkaart van een collega forum bij AcaGold aanbelde. Ik had deze vrijkaart bewust bewaard tot het moment dat Adina er weer zou zijn. Ze had me beloofd zo rond de 10e weer in Deutschland te zijn. En ze zou me informeren als ze er weer was. Natuurlijk gebeurde dat laatste niet, maar gelukkig zijn er collega beren die dit soort zeer belangrijke informatie op het forum zetten. 

Allerhartelijkst bedankt collega-beer en natuurlijk ook AcaGold en dit forum voor de Freikarte. 

Natuurlijk was ik, na de 10e en het bericht van de collega-beer, weer flink gaan appen met Adina en op een gegeven moment had ik beet..... een afspraak met mijn meest geliefde dvp: Godess Adina.: lief, charmant, smart, prachtig en ook niet onaardig qua service. Echt mijn favoriet.

Dus meteen in de auto en op naar AcaGold. De vrijkaart werd netjes geaccepteerd en ik kon me omkleden bij de locker. Daarna douchen en naar binnen. Hoewel ik er rond een uur of 3 was, was het al fors druk. Veel dames (echt veel) en ook heel wat beren.

Net op het moment dat ik binnenkwam werd er al eten geserveerd. Vroeg, maar er stond direct een rij mannen te wachten. Ik ben dus eerst maar es naar de kino gegaan. Na een tijdje naar het buffet en heerlijk gegeten. Ik had rond 5-en met Adina afgesproken dus ik had alle tijd. 

Na het eten naar boven gegaan voor een leuk stukje wellnes. Daar was het echter rustig. En geen whirlpool. Ik vind AcaGold een prima club. Het niet hebben van een whirlpool is echter wel een gemis in deze club. 

Dan maar verder relaxen in de kino en op de bankjes. Heel wat dames kwamen zich bij me melden en vonden het maar vreemd dat ik wat rond zat te kijken. Maar ja.... ik kwam niet voor hen, maar voor m'n beauty Queen. Wel gaf ik m'n ogen de kost om te zien of er een mooi vrouwelijke exemplaar rondliep om straks bij Adina en mij op kamer te vragen. Hele mooie vrouwen vond ik er echter niet tussenlopen. 

Toen op een gegeven moment Adina binnenkwam ging mijn hartje sneller kloppen. Ze kwam direct naar me toe en kletsten een tijdje lekker weg totdat we toch wat intiemer moesten worden. Daarop gingen we naar de kamer waar we een super uitgebreid spel speelden. Errug leuk. Op een gegeven moment was ik zo geil dat ik (toch weer) om extra versterking vroeg aan Adina. Zij snel naar beneden en even later kwam ze weer boven met Vanessa. Roxi was ziek, volgens Adina, dus kwam haar andere vriendin. 

Ik vroeg Vanessa in de open deuropening te gaan staan en net te doen of ze Adina en mij 'betrapte' in onze liefdesspel. Ze deed dat en posteerde zich dus in de open deuropening. En terwijl Adina mij pijpte, kuste en likte, begon Vanessa zichzelf te strelen en in de deuropening te vingeren. Best heel geil . Op een gegeven moment heb ik Vanessa er maar bijgevraagd en zijn we uitgebreid verder gegaan totdat ik na 2 uur heerlijk klaarkwam en afgepeigerd was. Het was heerlijk.

Na afrekenen, opfrissen en eten lekker uitgerust in de kino. Na enige tijd weer wat poppers erbij gepakt en wachtend tot de eerste dame die de kino inkwam door wie ik me in de kino wilde laten nemen. Dat werd Mirella (Eliza in AcaGold? ?). Ik wist dat het eigenlijk niet verstandig was, want ik zat kapot. Maar ja... Mirella is ook bijzonder. Mirella wilde echter niet te ver gaan in de kino en wilde naar de kamer. Dat vond ik geen goed plan, maar toch maar gedaan. Maar ja.. ik was echt kapot van mijn eerste sessie. Het werd dus geen succes. Dat lag echter aan mij en niet aan Mirella.

Na haar betaald te hebben, heb ik nog even gedouched
voordat ik weer naar huis toog. Ondanks de vrijkaart kostte me deze middag en avond weer een rib uit m'n lijf. Maar dat was het waard!!

Hopelijk gaat Adina op 1 maart naar Gallardo. Dat scheelt me heel wat kilometers en tijd en kan ik vaker naar haar toe!

The following users thanked this post: Sjeufke, manureva, Klatergoud, delaplace

Offline Johan35

• ik ben gewoon mezelf
  • rakker
  • digger,listener,runner,prince with a swift warning
« Reactie #252 Gepost op: vrijdag 26 januari 2018, 23u51 »
Zuurkool

Ik had een hotelbon die 'op' moest, en die ik kon besteden in een hotel vlak bij Aca Gold. En die club daar wilde ik nog steeds 's graag heen....
 Verder wilde ik de stoptrein Arnhem - Düsseldorf verder uitproberen. Vanaf station D. Flughafen is het hotel een uurtje lopen. En van daaraf kon je Aca bijna zien liggen!

De club ligt op de rand van een industrieterrein en een triestig woonwijkje. Van buiten kun je duidelijk zien dat het een omgebouwd bedrijfspand is. Er vlak voor staat gewoon een flatgebouw waar mensen wonen....
 De club heeft het bekende toegangshek wat je bij meer clubs ziet: een ijzeren spijlen hek, dat van binnenuit wordt open gedaan. Soms is het een beetje versierd.
 Met de klik de deur door....
 om als Nederlander in een zeer bekende situatie te belanden: vijf voor twee, met een hele rij kerels net op tijd binnen om voor € 20,- op Happy Hour tarief naar binnen te kunnen: Hoezo 'alleen typisch Nederlands'?
 Geroutineerd kreeg ik een rood polsbandje met een klein sleuteltje en een opschrijf-kaartje. 'Voor alles van alcohol nà het bier'. Toen ik het vroeg bleek dat ze geen 0,0 hadden.... dat was dan weer jammer.
 'Ik was nieuw?' 'Ja.'
 Telefoontje voor de service dat een van de dames me de club laat zien.
 Nou.... het snoepje dat dat 'op bevel' kwam doen zag er prima uit! Dat was een verrektes lekkere binnenkomer!
 De eerste kleedkamer en de centrale gang - wat is dat ding smal! - had ik zelf wel kunnen vinden.
 Maar ik zou haar weer zien....

Na het omkleden eerst voor de lunch:
 Aca is een club met de bekende restanten van Frühstück, Mittagsbrot: niet veel soeps. Ik hield het bij een plakje boterhamworst, toen een van de Met-mij-binnenkom beren (een gemoedelijke Duitser) mij vertelde dat er om 15 uur 'Grill met toebehoren' zou zijn. Het was kwart voor twee: dat zou ik wel redden.
 De club maar eens verkennen:
 De grote zitruimte oogt simpel en direct met vooral heel veel grijze vierkante fauteuils, en een grijze tegelvloer.
 Boven gekeken:
 Linksaf lege massageruimtes, die net zo goed voor kamers kunnen doorgaan. Een eenzame hometrainer, een ruimte met 3 of 4 ligstoelen, een werkeloze zonnebank en twee massagetafels.
 Rechtsaf loopt de gang in een rondje. Hier liggen de kamers van de club, voor zover ik die dag gemerkt heb.

Rustig gaan zitten, de club 'binnen' laten komen. Meehangen tot Grill-Zeit. Iedereen deed dat.
 Ik nam een kop koffie van de zelftap. Limonade is net als bij SS ook van de zelftap, met van die slappe witte plastic bekertjes....komt wel erg goedkoop over, maar da's mijn gevoel.....
 De bardame van dienst was ongetwijfeld van het vlotte soort. Gewend om met veel mensen om te kunnen gaan. Goed te merken was dat ze haar op 'r tanden had. Toch kwam ze niet vervelend over. Dat kunnen ze niet allemaal.

5 voor 3 maar weer in de rij: Nu in het overdekte terras. Netjes wachten tot de dienstdoende kok het geroosterde vlees, de warme frieten en de erg Duitse saladebar opende.
 Ach ja, je bent braaf....
 Een enkele beer stortte zich meteen op het vlees terwijl de kok nog aan het inscheppen was. Ja, je kunnen gedragen is blijkbaar voor sommigen een hele toer.
 De worst, het stuk kip en wat groenvoer met de eerste koude zuurkool.
 Konijn als ik ben toch weer knagen.

Langzamerhand werd het tijd voor een dame. Ik stond in de deuropening van de lounge met de gang toen een donkerharige dame mij vanuit de kino-ingang wenkte. Ik erheen.

'In de kino?' Monika toonde haar sociale vaardigheden, en zorgde voor een klik-gesprek. Het werd een prima kamergang Ook al was het blowjob-met-CD.

Na Monika even nagenoten in de lounge.
 Maar weer 's wat eten halen: een worst, een stuk kip. En weer zuurkool: een ongeroosterde vierkante witte boterham met het spul er op. Dat was lekker!
 Ik had vroeger in het studentenhuis een huisgenoot die kon je zowat onder het spul begraven. Waar je maar iemand blij mee kunt maken.

Aan de bar een thee, en nog een, en een babbel met een medebeer, en de bardame.
 Vanaf mijn kruk bekeek ik het snoepje wat mij had rondgeleid. 'Ha, de beer bij wie zij wat probeerde liep weg. Wat een eikel, zo'n mooie meid.' Ik ernaast gaan zitten: Michelle.
 Speels. Een kwartier met haar zitten flikflooien.
 Is òòk heel erg leuk. Plezier versiert het leven! En het is ontiegelijk leuk zo'n mooi wezen in je armen te hebben.
 En haar daarna op de kamer te hebben....

Na Michelle wat gegeten - je moet wat doen aan plezier in je vrije tijd - met jawel! weer die heerlijke zuurkool....
 Rondjes gelopen door de club: ik wilde wat bewegen, de ene voet voor de ander zetten. Elk stuk gang en trap belopen.
 Meermaals van het uitzicht genoten vanaf boven; daar is zo'n plek voor. Hoe het zich allemaal bewoog.
 Net als in Dolce Vita kwamen de dames vaak naakt van de kamer af de sleutel weer inleveren. Hmmmmmmmmmmmmmmmmm.
 Heerlijk kijkvoer.
 Hoewel er dus weinig te doen was in de club liep het. Het was een aangename clubsfeer.
 De DJ draaide regelmatig Turkse trommelmuziek, en de bardame ging weer los. Op de 'dansvloer'. Gewoon tussen de fauteuils in, dus.
 Zij moedigde steeds enkele dames aan mee te doen. Een van de bril dragende - en vaak naakt rondlopende- dames deed buikdanskleding aan en gaf een demonstratie ten beste.
 Als beer hang je rond. Maar toch.....

Ik kon lekker lang blijven. Met het hotel op nog geen 10 minuten lopen (net als Dec 2016 toen m'n B&B nog geen vijf minuten van Magnum was.) .
 Ik twijfelde of ik nog een dame zou doen. Ik begon het 'eigenlijk wel best te vinden', nog een 'boterhammeke met zuurkool en weg'...
 toen een oudere dame me vroeg: Eva.
 Misschien 'I'll think about it.' Zij weg.
 Uiteraard vroeg ze me drie kwartier later weer.
 Ik bezweek voor de verleiding. Moest aan andere Eva denken in Babylon, ook wat ouder....
 M'n handen royaal om har billen. En mee....

Na Eva liep het tegen elven. Opstaan, en aankleden.
 De hele avond viel ik op door mijn rode pols-locker-bandje....Waarom weet ik tot op heden niet.
 Met de boterham met zuurkool in gedachten en de fijne sfeer vertrokken.

Aca is duidelijk een club, gezien het gebouw en de inrichting, die al langer bestaat.
 Het zag er allemaal gewoon netjes en op orde uit, zoals je mag verwachten. Mij is niets onhygiënisch opgevallen.
 De sfeer was rustig en gemoedelijk: er komt denk ik al jaren veel volk over de vloer.
 De service is eenvoudig en voldoende.
 In de kino wordt wel slechte porno gedraaid. Net als die vroegere ranzige bioscoopjes die Nederland ook zo links en rechts kende, vroeger.
 Bij de massagetafels heb ik 1 x een massagedame in actie gezien. Met ook echt massage, dan.

de da\mes vond ik voldoende en goed. Qua aanbod en service - naar wat ik heb meegemaakt.
 Achteraf gezien: knap dat de club het allemaal kan bieden voor 20 of 30 euri toegang p.p.
 De Kondompflicht, daar kunnen ze niets aan doen.

Ze zien me hier nog wel 's.

Johan 
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

The following users thanked this post: Kwakje, Sjeufke, manureva, scrotum, Klatergoud, delaplace

Board: S I X S E N S - Vaals/Lemiers
Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
door mentholbear
[Vandaag om 00:36]
Board: B A B Y L O N - Elsdorf
Topic: Aanwezigheidslijst
door Sjeufke
[Gisteren om 23:25]
Board: ANTWERPEN - SKW
Topic: Verversrui 04/2, Jessica (Dom. Rep.)
door sexmachine
[Gisteren om 23:08]
Board: HET GROTE RELAXXXBOARD TOMBOLA- / VRIJKAARTJESTOPIC
Topic: HET GROTE RELAXXXBOARD TOMBOLA- EN VRIJKAARTJESTOPIC: DECEMBER 2018
door Giodude
[Gisteren om 19:56]
Board: S A M Y A - Köln
Topic: Samya belevenissen
door Giodude
[Gisteren om 19:52]
Topic: Schippersstraat 38/2, Maria (dagshift)
door sexmachine
[Gisteren om 18:05]
Topic: Villa Tinto 04, Sabrina/Severine (avond/nachtshift)
door bet(d)weter
[Gisteren om 17:30]
Topic: Verversrui 11/5, Felicia (Roemeense/dagshift)
door Kippenneuker
[Gisteren om 17:26]
Topic: Schippersstraat 13/3, Yvonne ( Poolse/dagshift)
door bet(d)weter
[Gisteren om 17:26]
Board: NOMINATIES NUTTIGE RECENSIES
Topic: NOMINATIES december 2018
door Klatergoud
[Gisteren om 10:58]
Board: VILLA VERTIGO - Grefrath
Topic: VERBODEN VERHAALTJES
door mentholbear
[Gisteren om 00:23]
Board: B A B Y L O N - Elsdorf
Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
door TAFKAP
[vrijdag 14 december 2018, 18u22]
Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
door sexmachine
[vrijdag 14 december 2018, 17u31]
Topic: Schippersstraat 40/2, Tyna (dagshift)
door bet(d)weter
[vrijdag 14 december 2018, 17u24]
Board: FAQ / HANDLEIDING
Topic: Pillen
door sexmachine
[vrijdag 14 december 2018, 08u54]
Board: DEVENTER
Topic: Bokkingshang 15, Lorena/Meriam
door Rolly
[vrijdag 14 december 2018, 05u57]
Board: DEVENTER
Topic: Bokkingshang 15,K1, Julia
door Rolly
[vrijdag 14 december 2018, 05u56]
Board: ANDERE (SAUNA)CLUBS
Topic: BY NIGHT - Oedt
door mentholbear
[vrijdag 14 december 2018, 01u14]
Topic: Villa Tinto 13, Celina (Bra) (dagshift)
door sexmachine
[donderdag 13 december 2018, 19u27]
Topic: Schippersstraat 35/2, Tahlia (Roe- avond/nachtshift)
door bet(d)weter
[donderdag 13 december 2018, 17u39]