Auteur Topic: ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST  (gelezen 432753 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #60 Gepost op: 18 juli 2015, 01:22:39 »
De enige met wie ik nog een kamertje overwoog, was Luciana, maar toen die door Minime vakkundig op Sjeufke zijn schoot gedirigeerd werd, wist ik genoeg. Die was ik voor minstens een uurtje kwijt...
Als ik dat geweten had, was ik maar een half uur met Luciana op kamer gegaan  :banghead:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #61 Gepost op: 24 juli 2015, 21:06:38 »
Visit on Thursday in Ratingen with a nice welcome from charming Aylin who wanted to know if I had… alcohol in my bag  ;D. Why ? She explained me that they noticed that several customers brought beers inside and hid them in their bags.

Approximately 25 girls were presents : Lena, Nicole, Luciana, Selin, Shila, Anni, Carmen, Mia, Maria, Marie, Lissi, Bianca, Sandra, Sasha, Lavinia, Roberta, Svetlana and more … Some pretty girls like Sandra, Sasha, Carmen, Lissi, Marie but the level was relatively low.

Paulina, Denisa and Maya are on holidays.

Few clients were presents at the beginning of afternoon but much more after 4 pm.

Several clients stayed only 1 or 2 hours : just only for drinking/eating/fucking and after back to home. But it’s a good way for business of the girls.

So, I spent a nice day with some interesting meetings with several girls (Carmen, Sandra, Svetlana).

I did 2 contrasted sessions : the first with Bianca (middle level) and the second with Carmen (excellent).


Bianca (rumanian, brown) :

Very young rumanian girl (18 years old) in the club since only 8 days. She has no experience before.

I was seduced by her pretty forms and her nice blue eyes. Very white skin and a few kilos in excess…

She speaks only a few words in German and in English and the conversation was not easy …..

Middle level service in the room.

Positive points : preliminaries (kisses, caresses, massage), cow-girl, missionnary.
Negative points : blowjob … with condom (finaly without …after discussion), doggy too … hard for her (Why ?).

I forgive her because she’s a 18 years old beginner. 

Appreciation : she will improve.


Carmen (Rumanian, black) :

(Very) nice surprise of the day  :-P. It was her birthday.

She has a very pretty and slim body, a wonderful … bottom  :kissass and long black hairs. Piercing in the navel and a small tatoo “Antonia” close to her shoulder.

She worked before in many clubs in Frankfurt.

So, we talked a long time on many subjects. It was very interesting.

In the room, everything was perfect with a complete service. I found her very participative. Sometimes, she can be very sensual and after she becomes more wild.

A wonderful blowjob while she looked at me  :-P, a cow-girl where I felt under her control and a doggy with a nice view in the mirror.

To be recommanded.

Appreciation : excellent.


Summary of the day :

- 140€ for 1:30 in the room and 2 meals, the prices are the main assets of ACA GOLD.  - The quality of the services is very contrasted and depends from a girl to another. A good social time can help us.
- To evaluate the lin-up and the atmosphere, free for you to have your own opinion…


So long ….



Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #62 Gepost op: 25 juli 2015, 13:29:56 »
Acapulco Gold 17 juli 2015

Rond 13 uur gearriveerd op de parkeerplaats met nog veel lege plekken. Het was dan ook nog vroeg!
Mijn vrijkaart voor dit tijdelijk vakantieoord werd probleemloos ingenomen. Ik kreeg daarvoor terug de gebruikelijke 'fournituren' voor de dag: Fournituren zijn kleine textielwaren en andere kleine benodigdheden die bij het naaien van pas komen. Oke, klein is een badjas niet, zeker in mijn geval. Maar toepasselijk vond ik deze wel. Een tientje betaald voor 2 bellen vino. 

Acapulco Gold en Relaxxxboard, een grote chapeau voor de onbelemmerde doortocht naar het Sodom en Gomorra van Ratingen.

Zoals verwacht was het nog niet druk met bezoekers en dames. Dat veranderde in de loop van de dag. Bommetje vol is het echter niet geworden. Tja en dan de line-up. Er worden hele verhalen aan geweid op dit forum. Persoonlijk ben ik er niet zo mee bezig. Namen onthouden is sowieso gezien de aftakeling van mijn ouder wordende 'brains' niet aan mij besteed.
Niet alle van de ongeveer 25 aanwezige dames waren gezegend met ideale maten. Dat hoeft voor mij ook niet. Als de service maar goed is. Er zat voldoende potentieel tussen dat kamerwaardig was. Als ik het vergelijk met maanden geleden, ja zelfs een jaar geleden, dan is het zeker niet minder geworden.

De hoge temperatuur was debet aan een leeg terras. Het was bloedje heet onder het glas. De enige plek waar het tot het eind van de middag goed toeven was, was het terras voorbij de BBQ. De meeste dames en bezoekers bivakkeerden dan ook daar of in de bar.

Van de voormalige Panthera populatie was weinig aanwezig. Nicole, Celine, Denisa en Luciana (ik kan er een hebben gemist). Overduidelijk vakantietijd! Ik had maar een wens op mijn lijstje, dat was Nicole. De rest liet ik over aan het toeval.

Bij binnenkomst trof ik MiniMe en KanariePiet in de bar die zich een lichte lunch lieten smaken. De lunch is in Acagold ten opzichte van Panthera beter geworden. Meerdere soorten brood en beleg. Tijdens de lunch kwam een roodharige dame bij ons zitten. Naturelle look, slank, geen super beauty maar ze had wel wat. MiniMe wenste haar een 'Guten Appetit' en vroeg naar haar naam. Ik verstond Jeanette (wat tot enige hilariteit leidde), maar het bleek Chanel te zijn. Van Duitse makelij, slank figuurtje en een leuk koppie. Het zou een optie kunnen zijn. Tja Duits......daar heb ik goede ervaringen mee  :xrated
Ook Nicole maakte inmiddels haar opwachting. Een paar dikke knuffels mocht ik incasseren. Ik was niet de enige overigens. Ja, Nicole heeft zo haar vaste klantjes ;D. Je weet nooit wanneer je aan de beurt bent  ;)

Douchen en eens kijken wie tot een eerste kamer kan worden veroordeeld.
In de gang liep ik tegen een dame aan die ik kende van Van Goch, Nina! In AcaGold gaat ze door het leven als Diana. Een bevriende collega rakker had haar al eens aan zijn degen geregen en voor zover ik mij kon herinneren was dat een uitstekende date. Diana is absoluut geen miss universe. Het koppie is aanlokkelijk. Niet mollig of te dik maar, maar links en rechts is er een kilootje te veel (hoor wie het zegt  :017:). Ik gaf haar een zoen en zonder dat ik het door had  :017:, lag mijn tong tegen haar huig aan te klotsen. Ter verdere verkenning naar de kino om wat verder 'te praten'. Daar aangekomen was een bekende collega zijn date met Luciana aan het afronden.
In de opwarmtijd bleek Diana, althans voor mij, uit het juiste hout gesneden te zijn. TZ en Blasen met veel verve! Zimmer! Een uurtje met Diana doorgebracht met volle tevredenheid. Het begon als GFE, maar eindigde in een heftige PSE.

Diana: zwart halflang haar, 75B, lengte 1,60m, maat 36, 23 jaar, Roemeense
PZC: Goed (GOSP = 0,8M)
EL: Buitengewoon goed!
TZ: gevarieerd
Vingeren: yep
Beffen: doet aardig mee
NMC: Missio (zu schnell fertig)
GFE: 70%
PSE: 90%
Optiek: GND, slappe borsten
Extra's:
Herhalingsgevaar 80%
Aftersales: regelmatig

De BBQ was inmiddels opgestart en bij wijze van een verlate lunch een bordje met salade en goed verteerbaar kippenvlees. Én natuurlijk een bel wijn. Ilaria was ook begonnen met werken. Die zag er toch 'geil' uit deze keer. Toch jammer dat ik net te laat Panthera heb ontdekt.

Tijdens het bijkletsen met Kanariepiet kwam Nicole ons gezelschap houden. Tja, wie heeft er dan nog interesse in de dagelijks actualiteit. Het was wel erg kort na de vorige kamer, maar ik durfde dat wel aan. De vorige twee ervaringen waren goed.
Nicole weet precies met wie ze op kamer is geweest en hoe de vorige kamers zijn verlopen. De vorige kamers waren verschillend en ook deze verliep weer anders. Ze draait in ieder geval geen standaard programma. Dat mag ik wel. Ze had me vooraf al laten weten dat tijdens de kamer Roemeens eten zou worden gebracht. No problem, levering was juist op een 'rust'moment.
Anderhalf uur met Nicole op kamer geweest. De service van deze dame behoeft geen verder betoog. Uitstekend met een finale FT!
Na deze kamer werd ik uitgenodigd om het bestelde Roemeens eten te proeven. Dat smaakte zeker niet verkeerd.

Ohhlord had zich inmiddels gemeld bij het jagersgilde. Doch lang zaten Kanariepiet, MiniMe, Ohhlord en ondergetekende niet alleen, want Nicole kwam ons gezelschap houden. Nicole vroeg mij waarom ik niet met Luciana op kamer ga?! Ik had Nicole en Luciana wel een paar minuten samen gezien, wist niet dat ik tijdens dat onderonsje het onderwerp van gesprek was. Tja, het is er gewoon nog nooit van gekomen.

Het was weer tijd voor een kamer. Een aantal dames had ik daarbij op het netvlies: Celine, Chanel én Bianca. Ondanks de slechte ervaring die KP had met Bianca vandaag, zag ze er wel bloedje mooi uit. Bovendien een vrolijk typetje, zoals meisjes onder de 20 behoren te zijn. Chanel zat bij een bekende Duitser op het terras. Die was bezet, dacht ik. Doch, Chanel had 'kopfschmerzen'. Dat was geen optie, want ik heb er al een thuis zitten met 3 doosjes paracetamol per dag.
Tijdens het douchen kwam MiniMe even polsen of ik met Luciana op kamer wilde. Ja, waarom ook niet. "Dan zal ik haar even bezet houden". En jawel hoor, terug in de bar werd ik met de nodige hilariteit naast Luciana gedirigeerd. Binnen no time tongworstelen, met kwaliteit zoals je dat mag verwachten bij de voormalige panthertjes. Ook Luciana wilde wel weten waarom ik nog niet eerder met haar heb gekamerd. Gaan we kameren dan?  ;D Zeker weten! Het werd een lachsessie, wat een vrolijkheid! Dan is de kamer al bij voorbaat geslaagd. Ook bij Luciana is de service uitstekend. Ik vind haar service sterk overeenkomen met die van Maria (ex HP). Deze date sprong er toch wel bovenuit! Haar vrolijkheid en mooi gevormde body geven net dat extra

Luciana: zwart lang haar, 75B, lengte 1,70m, maat 34, 26 jaar, Roemeense
PZC: Goed (GOSP = 0,9M) DT
EL: Lutschen und saugen!
TZ: gevarieerd en diep
Vingeren: yep
Beffen: ok
NMC: Missio en Doggy
GFE: 100%
PSE: 50%
Optiek: Prachtig figuur... .
Extra's:
Herhalingsgevaar 100%
Aftersales: zekers!

Honger krijg je er van! Een van de laatste stukjes vlees van de BBQ deden goed. Met Ohhlord nog ff nagekletst om tegen middernacht dit verderfelijk huis van lichte zeden te verlaten.

Illusion Plopp!





Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #63 Gepost op: 28 juli 2015, 13:03:18 »
Dit bericht komt tot stand wegens de vrijgevigheid van 2 Franstalige connecties die klaarblijkelijk het hier gewonnen vrijkaartje niet konden benutten en het me toestuurden met de uitdrukkelijke vraag een bericht daarvan te laten om aldus blijk te geven van het benutten der vrijkaart. Donc, merci à Noo75 et Cassenoisette pour l´opportunité, je vous remercie et aussi le forum et le club pour l´entrée gratuite!

Voorts kan ik er weinig woorden aan vuil maken, ditmaal in tegenstelling tot m´n overige bezoekjes in acaGold voor noppes binnen ipv 20E wat uiteraard ook een schijntje is voor het gebodene maar alla...Ontvangst hoogstvriendelijk door da papegaai en de uitermate vriendelijke ontvangstdame waarmee ´k bij vertrek nog bijbabbelde over de ietwat negatieve sfeer die in berichtgeving rondwaardt de laatste tijd. Ikzelve ben het daar niet mee eens doch alla, dat doet niet ter zake. Haar het een en ander uitgelegd dataangaande en tezamen met haar tot de conclusie gekomen dat velen notieloos zijn, tja, nothing new...

Ontbijt geupgradet sinds HP, buffet voll in Ordnung met variabele spijzen waar men bij 20E eintritt niet over kan mekkeren. Terras opgewaardeerd, softdrinks uit de automaat, koffievarianten goed te noemen, barbediening door Ilaria die altijd goedgemutst is enzo. Qua eten kan ik de criticasters al helemaal niet begrijpen maar alla, not important.

Line-up optisch ook upgegradet ivm HPtijden het laatste jaar, degenen die dat niet zien zijn stekeblind maar alla. Er lopen ook een aantal dames rond die niemals kamergeeigend zijn voor me, doch dat was ook voorheen zo. Telkenmale een aantal nieuwe snoetjes, sommigen verdwijnen snel, sommigen maken hun kamertjes somtijds, sommigen zullen zich ontwikkelen tot gaarnegeziene stammdames. Die dat toevalligerwijs enkele Duitse bevriende rakkers waaronder Rivera die ongepoppt richting elders kachelde. ss was er tussen 13 en 19.30 u en bleef niet ongepoppt doch had om 20 uur Termin elders Privat met een favo dus nog ietwat Kraft sparen was de boodschap. Over namen etc ga ik u niet vervelen. 1 goede sessie en 1 absolut top.
Een boel transfers waaronder dames vanuit LR/PHG/FincaErotica ea, zelfs eentje van de Vulkanstrasse die er niet meer zal zijn nou, laat het een opluchting zijn voor...Een sigarenrokende Duitse veelclubber had het ongenoegen met haar en dat was allerpassiefste knudde non-service van de niet-kunnende of niet-willende soort, vult u zelf maar in welke combo u bevalt. Not my problem voorts, had al een flauw vermoeden maar vond het wel lachen want ik vind het sowieso maar een ongure snuiter waarmee ik des mogelijks zo weinig mogelijk uithang.

Fazit:

merci à les collegues pour leur geste amicale...
Fijne dag en de opmaat voor een spetterende verderzetting elders
AcaGold qua prijs-kwaliteit uiteraard niet te versmaden en laat de criticasters maar elders uithangen, als den uil niet zien wil baat geen b...

tot daar deze uiteenzetting grace à Noo et Cassenoisette, merci les gars.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #64 Gepost op: 1 augustus 2015, 23:27:46 »
Acapulco Gold 31 juli 2015

Op de laatste dag van de maand juli een 'kort' bezoek gebracht aan de 'panthertjes'
Alreeds om 12 uur in the house. Nog weinig clientèle, maar wel een bekende om een tijdje mee te socializen. Qua dames na 16 uur toch wel 25 a 30. Gevarieerd aanbod, waarvan ik de meeste niet ken. Leuk om Melodie weer te treffen, zo ook Lena, die weer terug zijn van Urlaub. Voor mij bekende dames aanwezig: Chanel, Nicole, Denisa, Bianca, Shila, Melodie, Lena en Celine. Luciana zou ook aanwezig zijn, maar niet gezien.

De lunch is basic, maar prima in orde!

'Kort' betekende uiterlijk om 20 uur weer op weg naar de gebreide box. Na een kop koffie en een broodje, snuffelen tussen de aanwezige hertjes. Mijn bezoekjes aan AG gaan altijd gepaard met een paar knuffels en zoenen van Denisa, maar op een of andere wijze kwam het ruim een jaar niet meer tot een kamer. Een dame met een redelijk vaste klantenkring. Tijdens mijn socialize moment op het terras kwam ze al even op schoot zitten. In de bar was ze aan het kletsen met een collegaatje. Ik aaide haar een keer over haar bolletje, maar dat had geen effect. De lady's waren bezig met hun dagelijkse roddels, waarbij geen kerel past  :017: Maar iets later kwam ze dan toch weer knuffels brengen. Al vrij snel belandden we op een van de tweezitters. Prima presales. TZ, perfect! Dat kleine opdondertje laat er geen gras over groeien. Tussen het huiglappen door vertelde over haar hond die bijna het hetzelfde gewicht heeft als zij zelf. Allerlei beelden gingen door mijn hoofd hoe een wandeling met Denisa en haar hond er aan toe gaat.  :bud
Op de kamer de vertrouwde service die ik mij nog kon herinneren. Ze startte in de PSE modus, dus moest ik haar wel een beetje afremmen. In GFE modus een uurtje volgemaakt en geëindigd met een uitstekende FT!

Denisa: zwart halflang haar, 70B, lengte 1,60m, maat 32, 26 jaar, Roemeense
PZC: Goed (GOSP = 0,9M); DT
EL: Lutschen und saugen!
TZ: gevarieerd en diep
Vingeren: yep, u kunt naar binnen.
Beffen: ok
NMC: Cowgirl
GFE: 70%
PSE: 90%
Optiek: Lolita girl, van het type sprinkhaan; Formeel Milf, echter zonder enig zichtbaar spoor in de buikzone
Extra's: FT tot de laatste druppel
Herhalingsgevaar 100%
Aftersales: Vanzelfsprekend bij Denisa

Na de kamer zag ik weer twee nieuwe bekenden, waarvan er een behoort tot de panne(n)koekclub. Die heb ik dan ook bijna niet gezien dit bezoek aan AG. Ook al had hij deze keer geen goesting in Nicole (zei hij)  :017:.
De BBQ was ook deze keer weer prima verzorgd. Over het eten in AG hoeft men niet te mekkeren.

Daarentegen protest aangetekend tegen het nieuwe merk witte wijn dat wordt geschonken. Geel van kleur, het leek wel urine en niet te z**p*n! Ik dacht eerst dat de wijn 'om' was, al is dat met witte wijn haast onmogelijk. De bardame zag meteen dat er iets niet in de haak was. Ik liet haar proeven. Het krom trekken van haar bekkie vertelde meer dan 1000 woorden.  :sign0137: Met die bel wijn naar het terras waar ik Chanel trof. Chanel, ook een liefhebber van witte wijn, had dezelfde ervaring: het slechtste bocht dat je nog niet serveert aan een ter dood veroordeelde! (in woorden van gelijke strekking, maar dan in Duits.) Ze had 'der Boss' er inmiddels ook op attent gemaakt. Ik ben benieuw het volgend bezoek aan AG.

Ik besloot snel een douche te nemen en dan eens met de Duitse Chanel de lakens te delen. Veel uitstekende recensies over gelezen en gehoord. Echter, ze was inmiddels druk aan de babbel geraakt met een 'collega'. Gezien de tijd tot vertrek die ik nog had, kon ik niet wachten op Chanelleke.

Een negatief advies van Kanariepiet over Bianca toen we samen twee weken geleden in AG waren. Normaal gesproken zou ik dan niet met deze dame op kamer gaan. Echter, de vorige keer al vond ik Bianca iets hebben dat mij aantrok. Bovendien heeft Kanariepiet een andere wijze van kameren dan ik. Ik vond dat ik de gok maar eens moest wagen en zelf de proef op de som moest nemen.
Ik liep in de gang zomaar tegen Bianca aan. Of anders gezegd ik werd door haar staande gehouden. Ik pakte haar vast en meteen begon ze te tongzoenen. Ze trok me mee de kino in. In het begin was het TZ wat oppervlakkig, maar dat veranderde per minuut. Haar hand verdween onder de badjas. Ik was verkocht. De presales waren in ieder geval goed!  Op de kamer toonde Bianca een hoog knuffelgehalte en ook de gevoelige locaties sloeg ze niet over. Ze pakte me regelmatig stevig en innig vast!
Pas 19 dagen DVP!!! Dát was alleen te merken bij het blasen. In het begin erg zacht, gaandeweg de kamerduur iets beter. Laat ik het een 6 geven. Ze heeft me een massage gegeven. Eerst de rug, daarna de voorkant. Bij de voorkant met wat frivole 'trekjes' ;D. Met het neuken was niets mis. Zeer gepassioneerd in cowgirl en al tongzoenend kon een oerknal niet uitblijven.
Je merkte dat ze nog maar 19 is, regelmatig kwam een lief ondeugende meisje in haar naar boven. Maar dat maakte het nou misschien juist zo leuk. Beperkt Engels, het communiceren vergt enige inspanning. Soms moet je iets twee of drie keer anders verwoorden alvorens ze begrijpt wat je zegt. Het kan wellicht nog veranderen, maar Bianca is absoluut niet van het harde werk. Woorden als lief en teder passen beter bij haar. Qua aftersales moet ze nog iets leren. Ik zat op het terras. Ze zag me zitten, glimlachte een klein beetje en verdween weer naar binnen. Een knuffel of een zoen was niet verkeerd geweest.
Ik ging met Bianca naar de kamer met het voornemen van een half uur en kwam na 2 uur volledig verrast van de kamer. Gemiddeld eindcijfer ruim voldoende tot goed. Op de onderdelen Blasen en aftersales krap voldoende en onvoldoende. Maar deze moeten nog verder worden ontwikkeld. Daar wil ik graag een 'handje bij helpen'  ;D. De onervarenheid kan je haar niet kwalijk nemen. 19 jaar en pas 19 dagen 'in het vak'.  8)

Bianca: Bruin lang haar, 75B, lengte 1,65m, maat 36, 19 jaar, Roemeense; spreekt beperkt Engels
PZC: voldoende (GOSP = 0,55M)
EL: een klein beetje
TZ: gevarieerd en diep
Vingeren: yep, naar binnen is geen probleem
Beffen: Ze geniet er (nog) ogenschijnlijk van
NMC: Cowgirl; lekker eng en zonder glijmiddel; prima
GFE: 100%
PSE: 0%
Optiek: Slank (geen lolita meisje), alles in de juiste proporties. Leuk snoetje.
Extra's: frivole massage
Herhalingsgevaar 100%
Aftersales: bijscholing noodzakelijk

Na de kamer trof ik Chanel op het terras. Een half uurtje gekletst, Helaas, een kamertje zat er niet meer in. Voor de volgende keer 2 bellen wijn gereserveerd und ein Zimmer. (mits de oude wijn weer terug is). Chanel werkt op do, vr en za. Op andere dagen als het haar uitkomt. Chanel heeft vakantie vanaf woensdag 5 augustus tot vrijdag 14 augustus.
Het was behoorlijk druk geworden aan het begin van de avond. Het is altijd moeilijk inschatten, maar een 50-60 tal bezoekers waren er zeker wel.

Toen ik om half 8 het lustoord van Ratingen verliet stond mijn welbekende en bevriende panne(n)koeker af te rekenen met Nicole. Nieuwsgierig als ze is wilde ze, zoals altijd, wel weten met wie ik nog had gespeeld én hoe het is verlopen. Totaal verbaasd over mijn 2 uurs date met Bianca. Enige jaloezie was te merken in haar vraagstelling. Tja...... .
Links en rechts signalen opgevangen dat, naast de Heilige Maagd (Maria) ook Veronika terugkomt naar AG. Het is nog te vroeg om in hoer(a) stemming te treden, maar AG zit duidelijk in een opwaartse spiraal.
Nou nog de terugkeer van dat blonde Duitse zuigkanon :-P. Echter......, dat is pas echt een illusie (al weet je het nooit!).

Illusion Plopp!

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #65 Gepost op: 8 augustus 2015, 19:53:04 »
Eind deze maand heb ik plannen om naar AcaGold te gaan. Kan iemand mij vertellen welke dames aan te raden zijn? Ik val met name op dames die niet al te groot zijn (max 1.70m, maar liefst wat kleiner). Daarnaast moeten ze geen anorexia figuurtje hebben, maar ook niet erg dik. Normaal postuur of een beetje chubby. En geen siliconen. Erg belangrijk vind ik een leuk gesprek met een dame, dus niet van die zuurpruimen die gelijk naar een kamer willen om je af te werken. O ja, en dames die (tong)zoenen hebben ook een streepje voor bij mij. En dames die niet roken, maar dat zal wel lastig worden.

Ik hoor graag jullie reactie.

[attachimg=1]
« Laatst bewerkt op: 12 december 2015, 12:29:13 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #66 Gepost op: 8 augustus 2015, 20:34:55 »
Nicole (Rumanian), Lena (german/Lebanon), Denisa (Rumanian), Delia (Rumanian), Carmen (rumanian), Chanel (german), Anastasia (Russia) give (normally) a good service but it's always a question of feeling between a man and a woman. It's difficult to advise you. 

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #67 Gepost op: 9 augustus 2015, 00:03:58 »
@Taylor, als je toevallig op vrijdag 28 augustus naar AcaGold afreist, dan ben ik er ook.
Eerst natuurlijk leuk om kennis te maken en voorts zal ik je de toppies er wel uit vissen. Het hangt er natuurlijk ook vanaf wat je kamerverwachting is.  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #68 Gepost op: 9 augustus 2015, 10:48:58 »
Nicole (Rumanian), Lena (german/Lebanon), Denisa (Rumanian), Delia (Rumanian), Carmen (rumanian), Chanel (german), Anastasia (Russia) give (normally) a good service but it's always a question of feeling between a man and a woman. It's difficult to advise you.

I added Paulina at the list but she is rather slim (maybe for Taylor, it will be a problem ?) and not the youngest woman (36 years old) but for me she gives the best service in ACA GOLD. Unfortunately, she's always busy .....

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #69 Gepost op: 9 augustus 2015, 15:13:44 »
Initialy, I planed a visit last Wednesday in PHG and finally I went to ACA GOLD. Always a nice welcome from Sabine back from her holidays in Croatia.

Approximately 25 girls were presents : Paulina, Nicole, Luciana, Shila, Denisa, Anni, Mia, Maraya, Bianca, Tanya, Delia, Anastasia, Caroline and more …

Selin and Lena are on holidays.
 
The turnover is high in this club because the entry is free for the girls during several days.  That means that new girls arrive every day to test the club.

So, I spent a pleasant day with the unexpected presence of a belgian friend.

I did 2 contrasted sessions : the first with Maraya (middle level) and the second with Tanya (very good).


Maraya (bulgarian, black hair) :

She is present in ACA GOLD since approximately 2 months and I saw her before in PHG.
 
Girl with a pretty face, long black hairs and a body rather slim.
 
She is very discrete and she doesn’t speak much but she is friendly.
 
The session was relatively good but some details did that I left the room with a mixed feeling.

What I liked :  :111:
- Preliminaries (kisses, caresses), long and soft blowjob, doggy and missionary.

What I didn’t like :  :pica
- Blowjob often stopped because she wants to … spit on toilet paper  ;D.
- Not very participative in cow-girl and she blocks my legs to prevent that I take part in it…
- Asked me several times if I had finished ….

Appreciation : middle level.


Tanya (rumanian, black hair) :

She is present in ACA GOLD since one month and comes from the ACA in Velvert.
 
She has a pretty body, a beautiful chest, a nice face and long black hairs. Some piercings and tattoos too.

What I liked :  :111:
- Asked me… to strip her and I liked to discover her pretty forms.
- Much sensuality (kisses, caresses).
- Nice blowjob followed by a  69.
- Very appreciated cuni.
- Very participative in cow-girl

What I didn’t like :  :pica
- Often look at the clock.
- Short social time.

Appreciation : very good.


Summary of the day :

- I always go to Ratingen with pleasure because the welcome is always nice there.
- The prices are interesting and allow me to save a little my budget.
 
- Unfortunately, the club is not very well geographically located and the way to reach it is rather long.



So long ….

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #70 Gepost op: 10 augustus 2015, 21:03:01 »
New entry prices since today :

1) Happy-Hour: 20€
- Every day between 10:00 - 14:00
- From Sunday to Thursday between 21:00 - 01:00

2) In all other cases: 30€

Offline grauerwolf

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 181
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #71 Gepost op: 14 augustus 2015, 15:59:10 »
Nach den anfänglichen Unkenrufen und Rumgenösel mancher Bob- Romantiker, sind die kritischen Stimmen mittlerweile verstummt. Selbst Kollegen, die den Club nie wieder betreten wollten, erfreuen sich an den aktuell recht kundenfreundlichen Eintrittspreisen und dem guten Service der Mädels. In meiner Wahrnehmung besuchen den Club deutlich weniger Holländer (liegt wohl an der weggefallenen Bierflat ;D) , dafür mehr servicebewusste Südländer.

Was mich besonders freut ist die Tatsache, dass der ein oder andere Kollege, den ich Freitags meistens treffe, Interesse bekundet hatte, den Club mal kennen zu lernen. Da stelle ich mich als Guide gerne zur Verfügung.

Darunter auch ein Kollege, der eigentlich nur wegen Bianca (ex Lulo, nunmehr Laura) dahin wollte und mit Begeisterung jetzt andere Frauen wie Delia, Caroline und Luciana beglückt.
Zeitlich passte mir der Termin nicht ganz so, aber ich nehme in dem Fall gerne mal ein Opfer auf mich. So sagte ich spontan und kurzfristig zu, zumal ich netterweise noch freien Eintritt hatte.

Eine mir bis dato unbekannte ED öffnete die Tür. Sie verrichtet ihren Dienst wohl wechselweise zwischen Essen, Velbert und Ratingen . Sehr nett und kommunikativ.
An der Theke Ilaria. Ich glaube ja manchmal, sie nimmt es mir übel, dass ich sie in ihrer Zeit vor der Theke nicht gebucht habe.

LineUp: Trotz Urlaubszeit doch eine stattliche Anzahl von Frauen anwesend. Leider nur 2 dunkelhäutige mit Shila und Caroline. Ich hätte mir ja gerne nochmal Jennifer näher angesehen. Aber vielleicht ist sie ja schon in Velbert. Dem Vernehmen nach soll sie servicemäßig da auch besser hinpassen. Lena, (diesmal nur kurz gesehen) und Luciana aus der alten Belegschaft. Die bekannte Lilly als tabuarme Quotenasiatin.

Das erste Mädel, welche ich im Club zu sehen bekam, war Alina. Ich kenne sie aus der Arabella, dann in Aplerbeck und LuderLounge, begegnete ich ihr nunmehr im vierten Club. Wer mit ihrer Optik klar kommt, den belohnt sie mit einem megageilem Zimmer. Junx fickt sie. Sie hat es sich verdient.
Insgesamt wohl 25 flirtwillige Ladies.

Nachdem ich mit der bezaubernden Caroline einen Smalltalk geführt hatte, ging es ans scouten.

Da ich den Kollegen gut kenne, schlug ich ihm uneigennützig Alina vor und gab ihm noch den einen oder anderen Hinweis und auch den Tipp. „Bitte sie zum Smalltalk ins Pornokino“ Der Bitte kam sie auch nach. Irgendwann waren die beiden dann wieder sichtbar und der Kollege war mehr als zufrieden mit meinem Tipp.

Während seiner Abwesenheit musste ich mich einiger charmanter Flirtattacken erwehren. Darunter auch Luciana. Sie hatte mich vor Wochen mit dem anderen Kollegen zusammen im Gold gesehen. Offensichtlich hatte sie Mut gefasst, weil der Kollege sie gerne bucht. Aber ich kann mich einfach nicht durchringen. Attraktiv ist sie ja definitiv, aber irgendwas hält mich immer ab. So auch diesmal.

Dann war Fremdschämen angesagt. Der Kollege war noch leicht benebelt von seinem Zimmer mit Alina und hatte einen mit Lippenstift stark verschmierten Bademantel. Wir wollten uns eigentlich nur frische Handtücher holen. Die ED bot dem Kollegen einen neuen Bademantel an. Was macht mein Kumpel. Er zieht im Beisein von anderen Gästen an der Theke blank.

So steht er splitterfasernackt im Empfangsbereich vor der Theke und wartet auf seinen neuen Bademantel. Uns allen stockte der Atem. Aber nicht vor Begeisterung. Ich entschuldigte mich für meinen Zögling und ging dann laut lachend Richtung Dusche. Dafür gibt es an anderer Stelle noch Hohn und Spott.

Wie das so ist. Wenn man viel quatscht, kommt das Ficken zu kurz. Caroline war gerade besetzt, da erschien Shila auf der Bildfläche. Sie hatte definitiv mal wieder ein Update verdient. Das Mädel noch so jung, kenne ich bestimmt schon 6 Jahre. Sie durfte schon einiges von meinem Sperma genießen.

Aktuell hat sie die Haare etwas länger. Dadurch wirkt das ohnehin schon hübsche Gesicht schmaler und sie trug wieder Dessous, die exakt zu ihrem Körper und der Hautfarbe passen.


Nach etwas Smalltalk und ihrem Hinweis. „Du warst ja lange nicht mehr hier. Bestimmt 4 Wochen“ machen wir uns auf den Weg ins PK. Ihre Küsse waren zunächst hauchzart, werden dann intensiv und innig und ich bin schlagartig geil. Ihr FO war ja schon immer klasse, DT klappt noch nicht ganz, aber sie versucht ihn komplett aufzunehmen. Derart aufgegeilt geht es nach oben.

Wir knutschen stehend, ich befreie sie von dem lästigen Slip und reibe meinen Schwanz von hinten an ihrer Muschi und am Hintern. Shila dreht sich um winkelt ein Bein an, so dass ich ihre schon nicht mehr trockene Fotze bearbeiten kann. Da passt so mancher Finger.

Weiter auf die Matte, intensives Pussysliding , geiles Knutschen. Fo mit nassem Lecken der umliegenden Zonen und der Eier. Shila hat es drauf. Und das nach meinem Empfinden, noch besser als zuletzt.
Gummiert ging es dann zunächst in der Missio ans Werk. Finalisiert wurde im Doggy liegend. Schön tief ist der Schwanz dann in der Grotte versenkt.
Abzüge gibt es für den folgenden Satz: „Heute hast du aber lange durchgehalten“

Couchaction: gewohnt gute Qualität
ZK: ich mag ihre herrlichen Knutschlippen
EL: klar . schön nass
FO: Variabel, tief, schöner Einsatz der Zunge
Lecken: ja ich mag den auf manchen eigentümlich wirkenden Geruch von farbigen Frauen
Fingern: jau und nicht nur einer
GV: Missio, Doggy
Klare Empfehlung für eine erneute Buchung


Mein Kumpel hatte derweil ein Zimmer mit einer Russin und war ein 2. Mal begeistert. Etwas peinlich für mich. Die Russin kannte mich (angeblich auch schon aus Panthera Zeiten), nur ich hatte keinen blassen Schimmer.

Das Fazit von meinem Kollegen und das freut mich wirklich. Hier kann man ja genauso gut ficken, wie in der LuderLounge. Demnächst zeige ich ihm einen Club in Hamminkeln.

Die anfängliche Unruhe hat sich gelegt. Tagsüber sind die Besucherzahlen deutlich höher als noch zu Pantherazeiten. Das spricht sich bei den Mädels rum, die nunmehr zahlreicher den Club bevölkern und das zumeist auch mit gutem Service, der auch einen anspruchslosen Gast wie mich zufrieden stellt.

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #72 Gepost op: 15 augustus 2015, 15:47:20 »
I have done a couple of visits as well  :))
Entry at 20 euros is unbelievable with excellent food served in the afternoon until the evening

My first visit was 3 weeks ago on Monday, i was immediately surprised because there were a lot of girls, i would say around 35/40 and many guys as well

I knew the club when it was Panthera and OK the living room is beautiful but there is not anymore the Panthera charm and i would have not called this club Aca Gold but Litlle Aca instead because i did not find any gold :)) and because it looks like in all details very much to Aca but everything so little  ;D , little club, little living room with same music chanel, little restaurant with same TV for info, little wellness, no internet etc i only hoped that it would not be little service from the girls  ;D

So what's for this club if there is no big differrence with the big one in the concept ?
Personnally i would have let the free beers, that would have made some differrence and changed the atmosphere  :)) but it is only my point of view

And in my first visit i started with Sofia from Hungary, as soon as she has seen me in a couch she jumped on me and wanted to know my name and immediately asked : Room ?
But she is good looking and i said OK  :))

In the room, she started with a very good french kiss then after 4/5 minutes of very good blowjob then sex but then i do not know why, i could not touch too much her tits, she then asked me if i wanted to finish in her mouth, i said OK why not, blowjob was great at the beginning and i do not know why but her behaviour changed, 1 minute of blow then she started to spit very much, in the end she used only her hand and finally she asked if i had done some blood test for HIV and she did not want me anymore to finish in her mouth  :017: , what a strange girl  8) , i did not finish and we left the room, very strange because excellent start but then poor finish  8)

But the funniest thing was that 1 hour later she came again and asked me if i wanted to go again in a room with her, what a funny girl  ;D

I left early because there were not so much thing to do and beers are expensive  :-P

Next visit was last week, on Monday again, and i was pleased to see Anna (Ruby in Aca) but i decided to go with Anastasia from Russia because i had noticed that she was very busy in my first visit

In the room, good french kisses and good blowjob but she does not provide finish in mouth, good sex, it was a correct session, not great but correct and she is very friendly
But for this second visit, there were less people and less girls, it seems that holidays started already for both boys and girls
It was again excellent food but i did not stay until the evening and left earlier as usual, too much boring when there is nobody

What a pity there is not any free beer for this little Acapulco  :-P :))

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #73 Gepost op: 15 augustus 2015, 22:50:02 »
Vrijdag 14 augustus koers gezet naar AcaGold in plaats van Babylon. Noem het maar een KP'tje. Een korte impressie deze keer.

Aankomst om half 3. Parkeerplaats half gevuld met alleen maar Duitse kentekenplaten. €30 afgetikt + €10 voor twee bellen wijn.
Snel omgekleed en op verkenningstocht. Zoals verwacht (nog) geen bekenden aanwezig. Ik werd hartelijk omhelst door Aida, Bianca en Luciana. Met een bel wijn naar het niet overdekte terras voorbij de BBQ. Daar was het goed vertoeven. Later zouden zich zich nog melden Biged, Laurent74 and his Italian Friend, Licky Luke en Bob0808.

Aan het tafeltje naast mij nestelde zich een lange blonde dame. Dat gezicht en dat lijf kende ik, maar wist niet direct waarvan. Doch even later viel het kwartje: Russische Natascha uit Heaven7. De lange blonde haren waren gestyled, want van nature heeft deze dame een bos krullend haar. In AcaGold gaat ze schuil onder naam Anastacia. Ze is zeker 1,75 lang en 35 jaar. Ik heb nog even mijn recensie (17 sept 14) uit H7 opgezocht. 2 grote verschillen, haar Duits is nu uitstekend én ze is binnen één jaar, 10 jaar ouder geworden  :o. In AcaGold werkt ze ma, di, wo en za. Op donderdag een vaste privéklant. En als die vaste klant een vrije dag heeft, dan is ze ook op vrijdag aanwezig.

Verder 30 tot 35 dames aanwezig op het drukst van de dag. Gespot o.a. Bianca, Lena, Nicole, Luciana, Aida, Shila, Sandra, Diana (ex Nina VG) en nog veel meer moois (en minder moois, waarvan 2 stuks ruim over datum). Geen Melodie, Chanel, Paulina, Denisa, Maya, Luna, Celine. Een deel van dames netjes in de sofa's binnen en een deel op het terras. Ik constateer dat het animeerverbod meer en meer wordt overtreden. Regelmatig komen dames 'informeren' op een prettige manier. Sommigen komen komen 'gewoon' een praatje maken.
14 dagen geleden was ik nog in een vol AcaGold met zeker 60 mannen. Afgelopen vrijdag zal gemiddeld over de dag heen de 20 niet zijn gehaald. Volgens Nicole lag dat het Fussball! Voor de aanwezigen dus ruime keus.

De BBQ was zoals altijd, prima verzorgd. Oh ja, de urine-achtige en niet te drinken witte wijn van de laatste keer is weer vervangen door het oude merk. Toppie!

2x gekamerd. Eerste Kamer was met Aida. Zeker geen top figuur, maar de service is meer dan oke.
De tweede kamer met Bianca. In 14 dagen is haar Engels weer verbeterd en ook haar blaaskwaliteiten beginnen nu toch serieuze vormen aan te nemen. Een maand in 'het vak'. Leert ontzettend snel zo blijkt. (Nog) geen topservice, maar er zijn er meer die mindere service geven.

Illusion Plopp!
« Laatst bewerkt op: 16 augustus 2015, 10:31:19 door Sjeufke »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #74 Gepost op: 22 augustus 2015, 17:41:16 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]

Deze meid werkt (heeft gewerkt) in Acapulco Velbert of in Acapulco Gold Ratingen. Ze heeft een markante tattoo op haar buik, zie 2e foto. Kent iemand haar en/of kan iemand bevestigen of ze daar nog werkt of kan iemand vertellen waar ze nu werkt?

[attachimg=5]
« Laatst bewerkt op: 12 december 2015, 11:23:26 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.