Auteur Topic: ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST  (gelezen 431411 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Dinslakener

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #180 Gepost op: 1 augustus 2016, 10:50:41 »
My last visit to the Acapulco Gold was in the 23th of June. With a friend, we arrived early enough to pay only the happy hour enter price of 20 €. This enter price is an excellent bargain, since the meals and soft drinks are included in it, and the prices which the girls charge reduced (40 € per half an hour). The food is correct, if not tasty, and available all day. One can only regret that any beer costs 5 €, indeed an excessive price – 3 € would be more reasonable. Therefore I usually drink only water and coffee in this club. The staff is nice with the customers and so are most of the girls

I was a little desappointed, since my favorite, the bulgarian MILF KIM had the day off and other girls I appreciated were also absent, especially the young romanian OLIVIA : maybe she doesn't not work in the Acapulco Gold anymore.

For my first session, I chose MIMI, a cute young romanian, renowed for her beauty and her good service. As a matter of fact, several friends of mine had recommended her to me. MIMI is nice and provides a professionnal, honest service, if not exceptional. Our relation was a little too distant to my taste : I guess the age gap between us is too important. It cost me 40 €.

For my second session, I chose the brown-haired Bulgarian CELINA, about 33 years old. Of course, CELINA isn't the prettiest girl of the club. But she is a very nice person with a good service. So she has a lot of regular customers. I payed her 40 € for a good blowjob, nevertheless without ending in her mouth (she seems not to like it).

In the beginning of the evening, I spotted a dark-haired lady about 30 years old, with a slender figure and a very pretty face with light blue, almond-shaped eyes. She told me she came with a another girl, a turkish friend, and was only for the second time in the club, but had worked two years ago in the Magnum. MARTA is a pole who speaks german almost fluently. After a little chat, we went to a room. There she did me an wonderful blowjob : I didn't ask for more, since it was my third session and I was a little tired. I ended with a CIM. I payed 65 € (40 € + 25 € CIM). MARTA confessed me she enjoys giving pleasure to a man, especially through blowjob.

I spent in the whole day a total amount of 165 €, including three quite satisfactory sessions (20 € entrance + 40 € + 40 € + 65 €). In the Sixsens or the Golden Time, it would have cost me about twice more for the same service.

I recommend the Acapulco Gold for its attractive prices, its infrastructures, its friendly atmosphere and the quality of the girls service. I'll be back.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #181 Gepost op: 11 augustus 2016, 23:52:39 »
Ik begin met..
 
De Fazit

+ Vriendelijk ontvangst theke
in de zomer
+ Lockers ok,
+ 2 uitstekende kamers elk op gans andere wijze GFE (Nadine) vs OFE (Luciana)
+ Ontdekt: dakterras maar vind het toch geen club voor in de zomer bij goed weer.
+ Bijzonder leuke gesprekken met 2 leuke dames en blijven plakken.
+ Herken 90% van de ter plekke gedraaide Rombulturk muziek...
+ Sauna zeer goed
+ Ja ik kom hier zeker nog terug
 
- Nauwe parking
- Onvriendelijk ontvangst papegaai
- Douches te heet afgesteld
- Nauwelijks contact met andere beren
- Meiden erg passief of vragen na 2 minuten al om een sleutel indien gewenkt
- No grill 4 me here, rook aangebrand
- Donker en gesloten aanvoelend als je van een club als H7 komtIdem H7: wie nu een verhaaltje wil lezen voor het

ter ruste gaan voor de volgende zware werkdag, kan hier verder of naar het volgende swipen, klikken of je dame kiezen als je dit in de club leest...Aca Gold misschien...wie weet zelfs met Frumoasa Luciana...
 
 
Acapulco Gold - A Late night visit
22 Juli 2016

 

Intro & inkom too

Ik heb eerder deze dag Heaven7 verlaten omdat ik er maar niet aan mijn trekken kwam en de vrijkaart van RB verviel toch gauw. Dit stond me toe deze club nog eens te bezoeken in de zomer. Ik was hier één keer eerder en heb hier 2016 ingezet samen met een toffe bende.
 
Ik parkeerde me op de nauwe parkingplaats van de club. Bij binnenkomst werd ik hartelijk ontvangen door een vrolijke theke. Ik overhandigde haar mijn Relaxxxboard-vrijkaart waarvoor dank. 'Oh je hebt een liefdesbrief voor me meegebracht!' kirde ze en gaf me een handdoek en ijsbeervel. Alleen die papegaai vertikte het me mooi goeiendag te zeggen zoals vorige keer wel het geval was.  :-P Soit.

Naar de lockers gegaan, me weer getransformeerd tot ijsbeer en dan douchen. De meiden begroetten me flirtend en vrolijk. Vanuit de bar klonk luid de balkan-muziek door met wat geroep en gejuich van meiden alsof het feestje van Nieuwjaar nòg bezig is en ik gewoon een grote pauze had genomen tussendoor.
 
De douches staan erg heet afgesteld, te heet vind ik. Ook anderen kloegen daar over. Ik sleepte de badmantel over de vuile grond en zag me verplicht die te vervangen. Er is bij de douches iets dat op een rek lijkt voor brillen. Denk ik. Ik heb hem er in gedaan en was hem gelukkig nooit kwijt.  ::)
 

In de club - impressie

Rondje gedaan door de club: als je hier in de zomer komt en nog eens van een club waar je lekker in de zon, op het terras kunt liggen, komt de barruimte en het ganse geheel me wat claustrofobisch over. Op die bewuste dag toch. Een tweetal meiden stonden te dansen op de Manele, al de andere lagen languit in de zetels lamlendig te wezen: animatieverbod?  :017:
 
Ik ging naar de verandaruimte en dacht haast dat er daar brand was uitgebroken, wat rook het hier aangebrand!! Gelukkig, het was de grill maar... Ik heb mijn geluk niet beproefd wat het eten betreft en was blij al gegeten te hebben in H7. Een Duitse dame Nadine zat er te eten en was ook niet blij met al die rook rond haar. Over haar later meer.
 
 :103:

Ik voelde me daar maar verloren, ik zag wel wat beeldschone dames zitten...liggen maar ik had constant de vraag in mijn hoofd of de service even goed is als ze er uit zien. Ik had zo plots mijn twijfels en was in een erg kritische bui. Ik wou mijn geld dat ik kon opsparen door H7 kamerloos te verlaten hier liefst niet aan mislukte kamergangen hangen als het even kan. Ik bedacht me dat 2 bezoeken aan dezelfde club niet hetzelfde kunnen zijn en dat je eenzelfde plek gans anders kan ervaren al is alles hetzelfde:
 
Een club van op nieuwjaarsdag in de zomer bijvoorbeeld. Dit is voor mij geen zomerclub. Wat toen niet opviel, valt me nu wel op. Een zelfde line-up kan op dag 2 anders bekeken worden dan op dag 1 en vaak ook kritischer.
 
Je kan je super voelen wat een weerslag geeft op je club-beleving en zelfs een magere line-up fijn vinden (ttz je moet maar 1 goede meid hebben om dat te vergeten) of je kan je down voelen en slaat alles nog eens tegen en ga je met dezelfde dame die mindere service geeft dan vorige keer. Je humeur kan onbewust een weerslag hebben op de dame en op de kamergang. Misschien eens op letten.
 
Ik stelde mijn verwachtingen maar bij naar helemaal omlaag. Ging ik dit kot ook ongepopt (wat een woord) verlaten ondanks dat ik gewoon super geil sta en naar PHG trekken? Ik zette me in een van de zetels en zag het geheel aan. Naast me zat een zeer goed uitziende dame, ik twijfelde. Zij wenkte. Ik weigerde. Verlegenheid? Faalangst (maw slechte service of niet)? Ik zette zowat alle dames op de reservelijst zelfs al steeg de lust simultaan met de jongeheer beneden. Een van de dames die eerder aan het dansen was wenkte me. Ik er naartoe en zette me naast haar. Ze was duidelijk Roma, Bulgaars, blauwe lenzen, tegenover haar zat haar vriendin afwachtend naar haar te lachen. Wat dacht je dat er komt? Een triovraag natuurlijk! Nee, geen trio? Zij alleen? (Het enthousiasme daalt...) Ook niet. Ze zag er wel goed uit maar ik twijfel sterk aan het serviceniveau van meiden die je meteen een triovraag stellen. Jammer want ze zag er goed uit: een beetje als Akasha in die vampierenfilm. Ik ging terug naar de Roemeense poppemie van eerder en dan weer van haar weg, vol twijfels. Zo verging het me vaak.
 
De drank is self-service: tankte mezelf een cola en ging helemaal naar boven naar de plek die ik nog niet bezocht op Nieuwjaar, het dakterras. Daar kon ik relaxen.
 
Tussendoor verkende ik de wellness nog eens: de sauna werkte en was goed heet. Hier zou ik later nog tweemaal van gebruik maken. De douches wat verder waren nu in bedrijf. Je kan er alleen maar met koud water douchen in functie van de sauna. Een zoals je vaker ziet in de clubs met een brede mond en ernaast iets dat ik niet eerder zag waarbij de douchekoppen aan beide zijkanten gemonteerd zijn.

 
Dikke ambiance met 2 dames met tussenpozen

Op het dakterras aangekomen ben ik gaan liggen in een van de zetels. Het is niet het gezelligste terras waar de vliegtuigen laag boven je kop vliegen. Zien ze me liggen? Naast me zat weer Nadine en er waren nog 2 ijsberen aanwezig. Ze was een vrolijke ongedwongen girl-next-door type en duidelijk van hier, niks balkan. Je kan er vriendschappelijk mee praten en ze was wel...gewoon qua uiterlijk, normale bouw zelfs verhullender kledij dan de sexy Rombul poppetjes die beneden zaten te niksen in crèmekleurige zetels wachtend op een klant. Zij hield niet van de Rombul die ze aldoor draaiden. Hier is dat continu, weinig variatie. Ik heb haar maar niet verteld dat ik bijna al die muziek herkende, ja, zo ver ben ik al heen.
 
Ze was druk in gesprek met een kalende man en ze gingen vervolgens  weg. Ik bleef bevend van verlangen achter. Als je zo'n pil neemt als boudoir dreams en je doet niks van kamers, garandeer ik je dat je dit zal voelen, tot in je benen. Ik kreeg nog hoofdpijn erbij en bedacht me dat het nu best snel moest gaan gebeuren. Op kamer moeten kunnen gaan om veilig terug in mijn hotel te geraken, zo ver ging dat. Geef toe dat dat het perfecte excuus is.
 
Ze was dus met zekerheid op kamer gegaan met hem en lang, het scenario van in H7 met onbereikbare dames die ik niet te pakken kreeg en aandacht van dames die ik niet wilde, leek zich hier gewoon door te zetten en ik begon er van te balen.  :banghead: Maar ik bleef wachten. En sauna's nemen...en douchen...en rondlopen....en passieve rombul dames spotten...naar de veranda gaan. Ik bleef er wat mokken. Ik ging naar de theke en vroeg naar de 'Duitse dame in 't zwart', wist haar naam nog niet. De theke wist het ook niet maar dacht dat ze al vertrokken was. Shit. Ik liep verder rond om dan maar een balkan-hertje te strikken toen Nadine op gegeven moment toch ter tonele verscheen met haar klant en ik vroeg haar meteen om samen te zitten. Ik moest even wachten maar uiteindelijk, na veel geduld had ik warempel een dame te pakken die me ligt.
 
We gingen naar het dakterras omdat het daar rustiger was en flikflooiden, streelden, kusten en praatten wat. Nadine is vlot in de omgang en goedlachs, ze stelt de kamervraag niet, dat deed ik achteraf alsof dat nog niet duidelijk was. Ik was haar tweede klant die dag. Zo bestond het dat ik mijn eerste kamer maakte en het was nooit gebeurd dat ik daar zo lang naar moest smachten: rond 23u15 of meer dan 8 uren nadat ik in H7 besliste geen happy end te willen na de tantramassage 'omdat ik dat wilde bewaren voor op de kamer'. Met een dame waarmee het zeer goed klikt, kan je raden hoe dat was geweest:
 
Nadine
Score ****
Geeft zeer goede pre- en aftersales en GFE op kamer!
 
 
Eindelijk had ik een kamertje gemaakt en dat naar volle tevredenheid! Het rondlopen, cola's drinken, sauneren en rombul dames spotten werd hervat. In de veranda aangekomen zag ik dat er ergens weer een aanslag gepleegd en m'n aandacht verscherpte zich als Duitsland werd genoemd. Het bleek ergens in München te zijn, alle schermen stonden afgesteld op 'breaking news'. Bah. De bar weer in en wat blijven genieten van de balkan-deuntjes. Naast me zat een enorm mooie dame, misschien een van de mooiste die er waren. Ze liep af en toe naar de bar en terug en hield mijn blik gevangen om dan weer passief in de zetel te gaan zitten zoals al de rest daar. Ik kon m'n ogen niet van haar af houden en dat merkte ze en ze wenkte me zowaar. Ik schrok er bijna van. Sceptisch ging ik er op in. Tijdens deze korte presales weerklonk een remix van een Roma dancenummer dat ik in de auto al vaker had opgezet:  :pica
 
https://www.youtube.com/watch?v=FOg3QJlMutM
 
Dit zal me aan haar doen terug denken. Langbenig, lang donker haar, grote ogen, gebruind, miss-uitstraling...Frumoasa Frumoasa Luciana mea *sigh* Ze beweerde dat als ik met haar op kamer ga ze de laatste is aan wie ik zou denken als ik ging slapen in m'n hotel. Sterke bewering, maar kon ze dat waar maken? Het minste dat ik kon verwachten was een optick fick pur sang en gezien ik weer goed geil stond, stemde ik in.
 
 
Luciana
Score service: *1/2
Score optick fick: ****

 

Dat was het dan...de laatste uren

Nu was ik helemaal verzadigd: 2 kamers waren goed genoeg en ik lag op het dakterras uit te rusten voor ik naar mijn hotel terug zou gaan. Terug naar beneden lopend, kwam ik Nadine terug tegen en ze vroeg of ik zin had weer bij haar te komen zitten. Nog een cola gehaald en in plaats van te vertrekken bleef ik weeral plakken in de club. De vraag in de nabijheid te zijn van deze toffe DVP, laat ik geen tweemaal stellen. We zaten rustig naast mekaar en hadden een goed gesprek. Er kwam nog een blonde Hongaarse dame bij die ik herkende van op die nieuwjaarsavond. Ik ken haar naam niet meer maar ze lijkt wat op de dame die Kanariepiet als avatar gebruikt. Er volgde een heel leuk gesprek waarin ik ze kon mee volgen, spraken speciaal Engels tussendoor, ze lieten me meeluisteren over wat ze meemaakten met de beren en de collega's, we hadden gelachen...kortom zoals in H7 eerder had ik een leuke casual tijd met de DVP's, iets dat toch de rode draad van de dag was. Ik haal dit speciaal aan omdat door mijn verlegenheid gesprekken van deze aard eerder zeldzaam zijn.
 
Het werd tijd voor hen om te gaan slapen en ik ging nu zachtjes aan denken aan vertrekken. Ik ging naar de sauna voor een laatste maal. Daarna douchen onder te koude en vervolgens te hete waterstralen, colaake, en omkleden. Ja blijven plakken, zolang mogelijk...


 :bedtime2:

Het was mooi geweest: 80€ voor een ganse dag plezier is goed gespendeerd zonder overdrijven al zat er meer in bij H7 maar hier heb ik mijn gading gekregen. Vriendelijk uitgewuifd door de vrolijke theke en uit een inmiddels lege parking weggereden om 2 uur richting Gerolstein te rijden met een tevreden glimlach.  ;D
 
Luciana heeft in één ding gelijk gekregen: ze was inderdaad de laatste aan wie ik dacht voor ik als een blok in slaap viel toen ik weer in mijn vakantieplek was...en ook de eerste bij ontwaken: die lange haren, dat gebruinde perfecte lichaam, die lippen wat wulps uiteen die haar perfecte voortanden lieten zien, haar bamby-ogen hypnotiserend op mij gericht en ik haar borsten masserend, slaand op haar perfecte kont, ik wordt er zowaar weer warm van. En nu ruim 3 weken later nòg.  :o

 :shakekontje
 
Volgende club-bezoek kwam een week later op een vrijdag in Finca Erotica. Dat verhaal is voor later :)
« Laatst bewerkt op: 12 augustus 2016, 00:12:25 door Vazkor »

Offline The Pope

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #182 Gepost op: 28 augustus 2016, 20:44:17 »
Gisteren ben ik voor de tweede keer binnen 1 maand in deze kleine maar fijne club geweest.
Na mijn auto geparkeerd te hebben op de parkeerplaats naast de club die trouwens bij aankomst al vrij vol stond met auto's heb ik mij gemeld bij de ontvangstbalie. Erg vriendelijk ontvangen door de theke dame en een papegaai die op luide wijze onverstaanbare taal zat te uit te krijsen :wtf:. 40 euro voldaan wat de normale entree prijs is voor deze club. Ze schijnen er ook een Happy Hour tarief te kennen. 20 euro als je voor 14 uur binnen bent. Nu ben ik in het weekend een aardige langslaper en daar ik ook nog behoorlijk wat kilometers moet overbruggen om in Ratingen te geraken ga ik die 14 uur nooit halen. Maakt me ook niet uit want ook 40 euro is een koopje als je rekent wat je ervoor terug krijgt. Okay, deze club is kleiner en biedt qua wellnes veel minder mogelijkheden dan bijvoorbeeld een Villa Marisol maar daar is de prijs dan ook naar. Het eten (in buffetvorm) daarentegen is weer veel beter dan in Villa Marisol en buiten wordt er zelfs gegrild. Het smaakte me in ieder geval heerlijk :13:. Ook de bediening aan de bar in de hoofdruimte was erg vriendelijk. Fris komt uit een postmix toestel en dien je zelf te tappen. Als je vanuit de hoofdruimte de trap oploopt kom je uit de bij de kamers waar het allemaal plaats moet gaan vinden. Ook vind je daar een relaxruimte en een kleine sauna waar gisteren opvallend weinig gebruik van werd gemaakt. Heb het idee dat de bezoekers van deze club daar ook niet echt voor komen en voor een sauna was het ook niet echt het ideale weer. Nog een etage hoger vind je het dakterras. Gisteren was het daar niet echt aangenaam toeven daar het bloedheet was maar daar kan de club natuurlijk weinig aan doen. Denk dat er bij temperaturen van zo'n 20 tot 25 graden het er erg aangenaam toeven zal zijn op één van de vele ligstoelen. Het lijkt er ook op dat de club precies ligt in de aanvliegroute van Düsseldorf airport. In ieder geval voor de vliegtuigspotters onder ons, je kunt er je hart ophalen.
Gisteren al met al slechts 1 sessie gemaakt. Een tweede zat er gewoon niet meer in en het was daarvoor ook te warm. Ik had het genoegen met de Roemeense Diana. Zij vertelde me 24 jaar te zijn. Een in mijn ogen erg mooie dame met prachtige borsten en voor de rest ook mooie vrouwelijke rondingen. Kennis gemaakt had ik met haar in de hoofdruimte. Daar al wat voorzichtige kusjes uitgewisseld en haar hand verdween al snel onder mijn badjas en begon mijn lid te masseren. Hiervan werd ik danig geil en dat merkte ze. Ze stelde voor om ons spel voort te zetten in de kino die zich naast de hoofdruimte bevindt. Opvallend is dat er in deze club veel publieke actie plaats vindt. Naast ons zat nog een paartje verstrengeld in elkaar. Opvallend is dat er in mijn optiek daar erg veel mannen lijken te azen op dit soort publieke actie en speciaal hiervoor de club lijken te bezoeken zonder zelf met een dame de kamer op te gaan. Ik heb een aantal kerels gezien die zowat de hele dag/avond in die kino hebben rondgehangen zichzelf verlekkerend aan vrijende paartjes. Mij stoort het persoonlijk niet en vind het zelfs wel een geile en spannende ambiance zo. Opvallend is ook hoever de dames gaan in deze kino. Eenmaal in één van de kinobanken :sef gezeten kroop Diana al snel op me. Begon met heftig te tongzoenen, mijn oorlellen uit te likken waarna ze zich ontfermde over mijn lid :xrated. Ik legde mijn been over de rugleuning van de bank voor ons. Zij kroop voor me tussen mijn benen en begon me heftig te pijpen en vergat daarbij ook mijn ballen niet. Ondertussen werd ons liefdesspel gade geslagen door een kerel in een bankje naast de onze. Af en toe keek ik even opzij en terwijl Diana mij in het openbaar aan het deepthroaten was greep die kerel met zijn hand in zijn badjas en toverde hij zijn lid tevoorschijn. Terwijl hij ons gadesloeg zat hij zich even later zelf af te rukken :sign0065:. Dat ging mij eigenlijk een beetje te ver, voelde mij er ongemakkelijk bij en vroeg daarom aan Diana om een kamersleutel te halen voor een liefst zo koel mogelijke kamer waar we ons privé in konden terugtrekken :inlove. Zo gezegd zo gedaan en even later kwam Diana terug met een kamersleutel. Al met al werd het een hele goede sessie. Diana is echt de onbetwiste pijpkoningin. Zij kan echt pijpen als een stofzuiger. Ze gebruikt veel speeksel en spuugt over je lid wat ik altijd erg geil vind. Ook sabbelde en zoog ze aan mijn ballen. Terwijl ze met haar hoofd tussen mijn benen lag probeerde ze mijn onderlichaam wat omhoog te krijgen. Even later zat ze dus echt wel even mijn anus te likken en ik kan jullie vertellen dat dat een hemels gevoel is. Tot nu toe heb ik nog maar erg weinig clubdames meegemaakt die deze service bieden. Ik kon er geen genoeg van krijgen en werd er super geil van. Even later vond ik het tijd worden haar eens uitgebreid te gaan verwennen. Met mijn hoofd tussen haar benen heb ik minuten lang haar vochtige spleetje verwent. Ik vond dat heerlijk en zij ook. Greep me soms bij mijn haar en trok mijn hoofd omhoog als het haar allemaal even teveel werd. Zo'n vrouwtje heeft toch nog behoorlijk wat kracht ook als ze zo opgewonden is. Even later kwam ze schokkend klaar en het bedlaken was er drijfnat van geworden. Toen moest het echte neukwerk nog beginnen. Om kort te zijn, doggy style, missio style en lepeltje lepeltje gedaan. Allemaal super geil en onze beide lichamen waren nat van het zweet :bonken. Dat zweten maakt mij overigens nog eens extra geil. Ik denk dat we er in ieder geval in geslaagd zijn de kamertemperatuur binnen een half uurtje op te drijven van circa 30 naar 40 graden! Het was een zeer geslaagde sessie waarin ik heerlijk ben klaar gekomen. We moesten beide lachen na onze inspanningen en hebben nog even wat nagepraat over haar geboorteland en zo. Daarna was het tijd om af te rekenen. Slechts 40 euro vroeg ze voor deze spetterende sessie. Echt een koopje en heb haar nog 5 euro tip gegeven en bedankt voor haar inspanningen. Daarna een heerlijke douche genomen :douchen en nog wat gegeten en wat gekeuveld op de veranda met andere Nederlandse en Duitse mannen. Later op de avond begon het wat af te koelen en heb nog even een tijdje only the lonely op het dakterras doorgebracht, wat soms ook heerlijk kan zijn, alvorens de terugreis te aanvaarden.
Het was al met al een heerlijke clubdag en zal binnenkort zeker weer deze club gaan bezoeken. Misschien dan iets meer sessies maken want daar was het gisteren gewoon te heet voor.
Bedankt in ieder geval Acapulco Gold en haar personeel en dames voor het mogelijk maken van deze fijne dag.
Ik kan er de eerste week weer tegenaan! :bedtime2:

Offline BenGunn

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #183 Gepost op: 11 september 2016, 11:14:35 »
Friday evening 9.9

This Friday evening I went to the Acapulco Gold where I found a club quite calm. There were very few clients and the girls were a bit bored.

Some of the usual girls were back from holidays but some other are now gone. There were also some new faces I never saw before. With so few clients, there was no issue to reach for a girl and they were all accessible. Even Mimi spent a long time sitting on a couch waiting for clients.

There is a new sauna accessible from the main room. He's equipped with showers and a small relaxation place.

As they didn't have much to do, a group of girls danced on Romanian music to wake up the people waiting in the bar.

When I finished my room around 11 PM, many girls were gone in their rooms to sleep and hope for better days. I also left soon after.

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #184 Gepost op: 11 september 2016, 15:14:27 »
Visits during August :

Several visits during August. Sorry for the delay of report.

A summary of my sessions.


Mimi (rumanian) :

2 new sessions with this charming young girl  :showtits1.

Service : my favourite girl in AG. Difficult for me to avoid her … I like her pretty body, her natural charm and her softness  :happy.

Appreciation : 9 / 10

Price : 40 € + 80 € / 30 min + 60 min – no extra.

Repetition : 100%.


Malwina (russian) :

Service : What did I like more ? To have a session oriented gfe with a girl completely… pse  ;D. Top service : french kisses, preliminaries, excellent BJ, 69 and sex in various positions  :cheer:.

Appreciation : 9 / 10

Price : 80 € / 60 min – no extra.

Repetition : 100%.


Maya (rumanian) :

Service : this elegant girl offers a very good service. The preliminaries are sensual and the french kisses are deep. The sex is very pleasant with a nice cow-girl and a missionary with a pleasant proximity  :035:. Speaks also french.

Appreciation : 8 / 10

Price : 40 € / 30 min – no extra.

Repetition : 100%.


Mary (rumanian) :

Service : nice session with this skinny girl and her body like a teenager  ;D. In the room, she wasn’t a beginner …. Very active, I liked her energy to satisfy me. Her nice bottom was a pleasure for my eyes and for my … !!!  :censored But, it missed me more proximity.

Appreciation : 7 / 10

Price : 40 € / 30 min – no extra.

Repetition : 80%.


Samantha (rumanian) :

Service : very slim silhouette with a look like a « gypsy ». The session was good without being exceptional. She kisses well, the BJ is soft and the sex is pleasant. But I didn’t feel a good sharing.

Appreciation : 6 / 10

Price : 40 € / 30 min – no extra.

Repetition : 50%.


Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Zaterdag 10 september
« Reactie #185 Gepost op: 13 september 2016, 23:57:09 »
Aca Gold, een club waarvan ik in het verleden al eens tot 2 keer toe een vrijkaartje van heb gekregen, maar nooit gebruikt heb. De reden? Nog geen interesse in saunaclubs. Nee, mijn clubs waren destijds de Pauschalclubs, met name Dortmund en Münster, dus ik had helemaal geen belang bij vrijkaarten van welke club dan ook. Het schrijven op forums vond ik gewoon leuk om te doen en ik deed het niet voor de vrijkaartjes, maar sinds dit jaar bezoek ik regelmatig een saunaclub. Waarom? Omdat de meeste van mijn toppertjes in de Pauschalclubs er niet meer werken. En dan moet je opzoek naar nieuwe dames. Dames in de Pauschalclubs, maar omdat ik regelmatig een vrijkaartje ontvang in mijn mail, ben ik ook saunaclubs gaan bezoeken. Inmiddels al behoorlijk wat clubs bezocht dit jaar, maar Aca Gold nog nooit. Aan deze club heb ik wel vaak gedacht en gehoopt om hier een vrijkaartje van te mogen ontvangen. Een aantal weken geleden had ik geluk, want ik vond een vrijkaartje van Aca Gold in mijn mail.

Ik had zaterdag 10 september gepland om naar deze club te gaan. Mijn Tomtom kon de locatie makkelijk vinden en rond een uur of 15:00 uur kwam ik aan. Op de parkeerplaats naast het gebouw, kon ik nog 1 plaatsje vinden. De volgende gasten moeten aan de straat parkeren ;) Ik belde aan en werd binnen gelaten door een vriendelijke Thekefrau. Ik gaf mijn vrijkaartje af en ze pakte een schriftje erbij om te kijken of het vrijkaartje geldig was. Op de een of andere manier kon ze mijn code niet vinden in haar schriftje, maar ze maakte er verder geen problemen van en kreeg een berevel overhandigd.

1 van de dames die net kwam aanlopen, moest mij een rondleiding geven, omdat het de eerste keer was dat ik in deze club was. Het was een mooie blonde meid met een heerlijk figuurtje, alleen haar gezicht sprak me niet zo aan. Haar naam ben ik helaas vergeten... Ze was wel erg aardig en behulpzaam en liet me alle plekken van de club zien.

Aca Gold is niet een hele grote club. Ik denk een beetje vergelijkbaar met een Heaven 7 of een Babylon. Een aantal maanden geleden was ik in Acapulco Velbert, welke volgens mij wat groter is. In Aca Gold liepen er zaterdag zo'n 30 dames rond. Enkele van hen waren echte plaatjes, maar ook girl-next-door-types, donkere parels, dik, dun, lang en kort, voor ieder wat wils zullen we maar zeggen. De dames animeren niet of nauwelijks, dus je moet zelf naar een dame toe gaan. Voor mij geen probleem, want dat ben ik ook gewend in de Pauschalclubs. Toch zijn er wel enkele dames die je wel aanspreken.

Het eten en drinken in Aca Gold is hetzelfde als in Acapulco Velbert. Koffie en frisdrank moet je zelf pakken. Alcoholische dranken wordt voor je ingeschonken, maar hier moet je extra voor betalen. Ze hadden vandaag BBQ en het vlees smaakte me prima. Zelfs 2 keer wat van gegeten. Naast vlees hadden ze ook patat en een aantal salades. Niet erg bijzonder, maar wel goed en voldoende. Geen klagen dus.

Ik ben maar eens begonnen met een cappuccino en ben op een sofa gaan zitten om het vrouwelijk schoon eens goed in me op te nemen. Ik zag oa een zeer mooie blonde dame met een werkelijk betoverend figuurtje en een erg knap gezichtje. Later heb ik vernomen dat ze Sara heet en Roemeense is. Haar zus werkt ook in Aca Gold en mag er ook wezen.
Een andere dame die me opviel was eveneens een mooie blonde, slanke dame, een Kazachstaanse bleek later. Haar naam is Olga. Het leek wel of ze hier al een tijdje werkte, want ze kwam erg zelfverzekerd over en kende verschillende beren. Over beide dames had ik wel mijn twijfels of ze ook een goede service zouden leveren op de kamer. Vaak zijn de mooiste en knapste dames matig op de kamer. Ik wilde er nog even over nadenken voor ik een keuze zou maken.

Op mijn gemak maakte ik nogeens in alle rust een rondje door de club. Het is jammer dat Aca Gold geen jacuzzi of zwembad heeft. Dat zou de club wel completer maken. Wat wel weer leuk is, is het dakterras. Met name omdat er veel vliegtuigen over komen vliegen ivm vliegveld Düsseldorf. Je kunt de vliegtuigen van af het terras vrij goed zien als ze landen. s'Avonds heb ik een tijdje op het dakterras gestaan, met name om af te koelen van de sauna, maar het was ook leuk om te zien hoe deze vliegtuigen voorbij komen.

Mirella
Na mijn rondje door de club, nam ik nog een tweede cappuccino. In het bargedeelte kwam ik aan de praat met een andere beer. Met hem een tijdje gesproken tot dat hij opzoek ging naar een dame. Ik vond het zelf ook tijd worden voor een dame. Ik speurde de bar af tot ik iets bekends zag. Ik zag een dame koffie nemen, maar ik zag haar alleen van de achterkant. En toch herkende ik haar. Ik liep in haar richting en kon haar tattoo op haar rug nu beter zien. Ze moet het wel zijn en toen ik naast haar stond bleek het ook inderdaad Mirella te zijn. Mirella ken ik van Pauschalclub Bochum en Münster en dit jaar heb ik haar weer getroffen in Club Mondial en Babylon. En nu is ze in Aca Gold. Het lijkt wel of ze steeds weet naar welke club ik ga :) Ze was weer verbaasd me te zien. Ik nam ook een koffie en we zijn samen buiten gaan zitten, waar we even bijgepraat hebben. Mirella zag er vandaag beter uit dan de laatste keer in Babylon. Daar zag ze er toen erg vermoeid uit. Nu zag ze er weer fris uit en volgens mij is ze ook een paar kilo afgevallen. Niet dat ze eerst dik was, nu is ze nog iets slanker.
Na een tijdje zijn we naar een kamer gegaan. Een erg mooie kamer moet ik zeggen, met een jacuzzi. Wel een jacuzzi op een kamer... maar hier geen gebruik van gemaakt. Ik had andere plannen met Mirellla :) Op het bed hebben we eerst even wat geknuffeld en getongzoend. Daarna heb ik haar eerst verwend, want Mirella is een dame die een orgasme kan krijgen, zo ook vandaag, hoewel ik dit keer wel mijn twijdels heb of het echt was. In Pauschalclub Münster weet ik zeker dat ik haar een orgasme heb bezorgd en ook de eerste keer in Club Mondial, want toen reageerde ze erg heftig. De keren daarna misschien wel of misschien niet. Misschien dat ze het speelt.
Daarna was het mijn beurt. Op de een of andere manier had ik er wat moeite mee. Ze gaf meeen blowjob en het duurde een tijdje voor ik op volle sterkte was. Ze deed er een comdoom omheen en ik nam haar in missio, zodat ik haar kon tongzoenen. Ik kon het voor een eerste keer behoorlijk lang volhouden, maar uiteindelijk moest ik me gewonnen geven.
De sessie met Mirella was zeker niet slecht, maar ik miste wel iets. Het leek soms alsof ze even afwezig was. Het was niet een sessie zoals ik die had in Pauschalclub Münster en Club Mondial. Ook in Babylon viel ze me iets tegen, maar ik dacht toen dat het kwam omdat ze erg vermoeid was.

Later op de dag heb ik nog een tweede sessie met haar gedaan, waarbij ze me heeft gemasseerd en ik haar weer in missio heb genomen. Ook tijdens deze kamersessie was ze wat afwezig. Ze vertelde me later dat ze volgende maand weer terug gaat naar Club Mondial. Misschien dat ze daar haar niveau wel weer haalt. Ik heb het vermoeden dat ze niet helemaal blij is in Aca Gold. Club Mondial is meer een club voor haar. Ze houd van dansen en dan zie gelijk dat ze daar plezier in heeft. En Mondial is daar voor de uitgelezen plek.

[attachimg=1]

Naam: Mirella (ex-Pauschalclub Kasandra, ex-Mondial en ex-Babylon Mirella)
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits, Engels en Spaans
Leeftijd : 30
Haarkleur/-lengte : Blond
Lengte dame : 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 50Kg, maat 36/ C-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 8/10
Aftersales: 8/10
Cijfer: 8/10

Na de tweede kamer met Mirella heb ik het even rustig aan gedaan. Een paar keer een sauna genomen, nog wat gegeten van de BBQ en met een aantal Nederlandse, Duitse en Turkse beren gesproken. En vrij lange gesprekken, want ik vroeg de tijd aan de blonde, mooie Kazachstaanse dame en het bleek al na 12 uur te zijn.

Olga
Ik had van 1 van de Nederlandse beren gehoord, dat die mooie blonde Roemeense Sara niet zo geweldig was. Daarnaast rook ze ook niet erg fris zei hij. Het blijkt dat ze zich vooraf niet even opfrist, voordat ze een kamer op gaat. Zij valt voor mij dan af, want ik was toe aan een zeer goede dame die mij spetterende seks kan geven. In een optickfuck had ik niet zo'n zin in.
Ik zat te twijfelen tussen Olga of een andere Russin Aïda , waarover ik goede verhalen had gehoord, maar deze Russin is wel een stuk voller dan Olga. Beide dames zaten niet in de bar, dus ik ben buiten eens gaan kijken. Daar vond ik Olga op het terras beneden in het donker. Ze was aan het app'en met wat vrienden en familie, maar het was geen probleem dat ik bij haar kwam zitten. Ik heb met haar een heel goed gesprek gehad over allerlei zaken, oa politiek, IS en de problemen in Duitsland met vluchtelingen, etc.. Ze zegt dat ze nog maar 20 is, maar je zou haar ouder schatten als je met haar praat. Een meid die best wel intelligent is. Olga is overigens van Kazachstaanse afkomst, maar woont al sinds haar prille jeugd in Duitsland. Haar Duits is dan ook perfect.
Op de kamer viel ze me echt niet tegen. Vooraf had ik niets met haar besproken over wat ze op de kamer zoal doet. Gelukig deed ze aan zoenen en tongzoenen, hoewel het tongzoenen iet wat terughoudend was.
Na een tijdje met haar getongzoend en geknuffeld te hebben, gaf ze met een blowjob. Olga knielde naast me, waardoor ik haar poesje kon bewerkenmet mijn vingers. En ik kon mooi genieten van haar super strakke lichaam. Een echte lekkere meid met ook nog een goede service en leuke persoonlijkheid. Haar blowjob kwaliteiten waren voldoende voor mij, want ik had geen behoefte om haar te neuken. De volgende keer ga ik dat zeker met haar doen. Ik was nu maar een half uurtje met Olga op de kamer, maar de volgende keer wordt dat zeker een uur.

Naam: Olga
Nationaliteit/Taal : Kazachstaanse / Duits
Leeftijd : 20
Haarkleur/-lengte : Blond
Lengte dame : 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 50Kg, maat 34/ A-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 9/10
Aftersales: -/10 (niet meer gezien na de tijd)
Cijfer: 8,5/10

Na de tijd nog even samen met Olga gedoucht wat ook erg leuk is ;) Toen ik weer beneden in de bar kwam, bleek er geen dame meer aanwezig te zijn en zaten er nog maar 2 beren. Daarnaast liep er ook nog 1 van de masseuses. Ik vroeg haar hoe laat het was en hoe laat de club ging sluiten. Het bleek 2 uur te zijn en de Club ging sluiten om 5 uur. De hele dag was het er niet erg druk, maar nu was het echt uitgestorven. Ik heb nog 1 saunagang gedaan en ben daarna vertrokken. Ik heb een erg leuke dag gehad in Aca Gold, mede door een aantal gezellige beren en uiteraard 2 leuke dames. Ik verheug me al op een volgend bezoek aan Aca Gold en met name met Olga.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #186 Gepost op: 22 september 2016, 21:47:02 »
Op een dag dat je niet echt veel te doen hebt is het wel zo prettig om een SC te bezoeken. Keuze viel deze keer op AcaG. Altijd een gezellige club en ik was er al enige tijd niet geweest. Dus in de middag koers gezet naar Ratingen en gelukkig kon ik een plekje innemen op de parking. Na het inchecken, omkleden en douchen, een verse koffie genomen. Het was nog wat rustig en echt druk zou het ook niet worden op die dag.
Voor mij waren er veel nieuwe gezichten onder de dames en het geheel zag er veelbelovend uit.

Van de ‘oudere‘garde zag ik plots Lena voorbij schieten. Vaste prik met een big smile op haar snuitje. Ze zag er weer lekker uit en zoals gebruikelijk was ze weer druk met haar eigen klantjes in de weer. Ik heb haar al vaker aangesproken, maar ze heeft altijd weer een afspraak. Dus vrije tijd heeft deze dame hier nooit en ik ga er ook niet meer m`n best voor doen. Lijk wel gek zeg! Tenslotte was er voldoende en behoorlijk aanbod. No worries!!

Celine zat weer op haar vaste plekje aan de bar bij de drankautomaat en verwelkomde mij met een lieve knuffel. Altijd prettig natuurlijk. Later zag ik Kim rondwandelen en Shila probeerde mij tot een eerste kamertje te verleiden. Tja, gegeven haar track record zal het daar nog wel een keer van komen, maar niet op dat moment. Grote afwezige was helaas Luciana want die zie ik toch wel erg graag. Alhoewel na de laatste commentaren …….?? Maar het ziet er zo lekker uit, hé! Vette pech.

Op terras en later de relaxruimte eerst de lange heenweg achter me gekregen. Het is toch heerlijk dat je in een club een ruimte hebt waar je even een beetje tot rust kunt komen. Zonder dat dames je lastig vallen. Ach, je wordt tijdens het soezen wel eens aangesproken door een verdwaalde dame maar in de regel niet of nauwelijks. Janet bleek echter wat volhardender dan gebruikelijk.
Terug op het terras maar eerst eens lekker wat van de BBQ en salades genomen. Geen top kwaliteit, maar voldoende goed om binnen te houden …. Tja, dit komt voort uit het feit dat klaar gemaakt vlees toch wat lang op het vuur heeft gelegen. Jammer is dat en volgens mij kan dat beter.

Maar nu ter zake. De dames.
Uiteindelijk als eerste viel mijn keus toch maar weer op Celine. Deze dame is een vaste waarde. Vriendelijk, gezellig, goed figuur en haar loensende oog vind ik eigenlijk heel charmant. Gewoon een hele lieve meid met een uitstekende service. Eerst in de kino opwarmen en dat duurt bij deze dame zeker niet lang. Een gedreven dame kan ik zeggen.
Op kamer geraakt even lekker geknuffeld en toen ging ze verder met een overheerlijk pzc. Natuurlijk daarna (nmc) allerlei standjes geoefend en dat leidt bij Celine tot een onvermijdelijk hoogtepunt. Klasse sessie weer en het hhg is vanzelfsprekend. Geen discussie mogelijk. Nog wat na gekletst, geknuffeld en zeer voldaan de kamer verlaten en lekker gaan douchen.

Zoals gezegd was helaas Luciana niet aanwezig. Ik spotte echter een andere dame die een zelfde super figuurtje heeft, ondanks dat ze een klein A-cupje heeft. Liever heb ik iets meer, maar het geheel zag er verleidelijk uit. Corinna heet ze, Roemeens, 24 jaar, geblondeerd en gebruind.
Toch kan ik best kort zijn over deze dame. Lief is ze zeker, maar het bleek een zeer standaard kamertje te worden. Niks speciaals, alles een beetje plichtmatig, niet slecht, maar ik was niet onder de indruk. Na een half uurtje was het gebeurd, afgerekend en onder de douche gaan staan. Hhg zeer bescheiden.

Inmiddels was de schemering ingevallen en werd het snel donker. Nog wat gegeten en gekletst met een schrijvende Nederlander die ik al eens eerder hier had ontmoet. Was gezellig. Kim heb ik ook nog even gesproken en wat zitten friemelen. Is toch altijd een lekker uitdagende dame.

Moe en voldaan voor een laatste keer gaan douchen, omgekleed en het sleuteltje ingeleverd bij Leila. Een spontane meid die altijd zeer vriendelijk en een tikkie ondeugend achter de balie staat. Altijd leuk om haar te zien.
Kom graag weer snel terug naar AcaG.

Grtz,
K


Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #187 Gepost op: 23 september 2016, 11:32:02 »
Saturday, September 10, 2016

There are days when I feel that something is going to happen: I have good vibrations, and there is an indescribable energy that floats in the atmosphere around me, and also deep in my strong inside.

From the VV, where I have not felt anything like this, the more I drive towards Ratingen, the more my being seems to shine a thousand fire.

It is almost 21:00, when I crossed the Acapulco Gold main gate, and the parrot throne in his cage near the entrance.

I am greeted by my favorite Thekefrau: she loves my dialect, she always says to me!  ;D

I go to get changed in the cloakroom, then I take a shower, and so I am ready.

When I walk trough the main hall, all my senses start to shine a thousand lights : she is there, right before me, as Erato (one of the nine Muses), in the middle of an ancient banquet in honor of Olympus Gods ... Vicky!  :smiley:

She warmly welcome me, and her smile is shining.
However, I read as a regret gleam in her eyes: "I am busy at the moment," she said.
We take appointments for later ...

Then, Irina rushed after me.
I kiss her hello : what a cute smile, what a beautiful face, and what a splendid body !
So I explain her that she attracts me a lot, but I already have booked Vicky for the rest of the evening.

Shortly after 21:30 Vicky joined me, and we walk to the outside terrace on the ground floor: we have so much to share ...  :13:


Sunday, September 11, 2016:

Ratingen, Acapulco Gold, 11:11: I'm with Vicky.  :smiley:
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #188 Gepost op: 28 september 2016, 17:57:10 »
Visit of Monday, September 26h :

Pleasant visit on Monday in Ratingen where I met a good german friend Dirk  :111:.

Very quiet day with only 12-15 clients.

The lin-up was correct with about 20 girls : Irina, Roberta, Anka, Natasha, Justina, Olga, Delia, Lara, Samantha, Maraya, Manuela, Alejandra, Lavinia,….

Some interesting talkings on the terrace with several girls : Delia, Anka, Justina, Samantha ..... :035:

2 sessions during the day : the first with Delia (rumanian) and the second with Manuela (rumanian).


Delia (rumanian) :

Service : After a long social time on the terrace and near to the bar, I already thought that the session would be nice so much the feeling was excellent between us  :happy. In the room : she is charming, elegant, sensual and her natural behavior charmed me. The sharing was perfect, sex was oriented gfe and the mutual pleasure was guaranteed. Wonderful  :cheer: !!!

Appreciation : 9 / 10

Price : 80 € / 60 minutes – no extra

Repetition : 100 %.


Manuela (rumanian) :

Profile : 18 yo, 1,60m, red-brown hair, nice blue-grey eyes, silhouette with a beautiful natural chest, some kilos in excess.

Service : session with two different acts. First, good moment on the couch with many french kisses and the preliminaries were also good in the room  C:-). After, the session was rather disappointing because she was too passiv and not very concerned  :pica. Then, I concentrated only on my personal pleasure and the sex was without taste. Considering her young age, I’ll remain fair because she have to learn her job but no repetition for me in the future.
   
Appreciation : 5 / 10

Price : 40 € / 30 minutes – no extra

Repetition : 0 %.


So long ....


Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #189 Gepost op: 3 oktober 2016, 16:43:16 »
Vorige week AcaG opnieuw bezocht en weer een leuke tijd gehad.
Was er al bijtijds, ca een uur of drie. Nog ruim voldoende parkeerplekken dus ik had het vermoeden dat het nog rustig was. Ingecheckt, lockertje opgezocht, omgekleed, lekker gedoucht en de bar ingelopen.
Het was er inderdaad nog rustig, dus besloot ik om eerst maar iets te gaan snacken. Viel tegen want er waren nog enkele ‘sämmel’ en wat beleg. Gekozen voor een plakkie kaas. Ach, als er maar iets in zit dacht ik want het is gewoon lastig om ten allen tijde iedereen volledig tevreden te stellen. Watertje erbij en even om me heen gekeken. Bovendien zou de BBQ later gaan beginnen.

Line up was redelijk op dat moment en het viel me op dat er een paar dames waren die regelmatig een kamertje maakten. Van gezicht kende ik er enkele en voegde hen maar toe aan ‘mijn’ lijstje. Achteraf zou het toch (weer) anders lopen. What else is new??
Kim zag ik bij binnenkomst al en gaf me een knuffel en heerlijke zoen. Top, mijn dag kon niet meer echt stuk want ze zou er tot 22uur zijn. Andere dames gedag gezegd en even apart gaan zitten. Opeens zat daar Celine op een kruk dus opgestaan en ook haar even alsnog een knuffel en hallo gedaan. Werd gewaardeerd door deze dame die altijd in is voor een lief praatje, een knuffeltje en bovenal een ongedwongen houding. Gewoon een geweldige meid, fantastische houding en sociaal gedrag, een lekker ding en heel goed in wat ze doet. Maar omdat ik de vorige keer al met haar was zou het er vandaag niet van komen. Natasha liep ook weer rond. Gekleed voor de verandering. Shila was er maar niet gesproken oud en, ik had het eerst niet door, Luciana was er ook weer.

Grote genade wat is dit toch een onvoorstelbaar lekker wxxx. Noch steeds met zwart zeer lang haar (blond stond haar beter imo/zwart maakt haar optisch streng!!), een waanzinnig figuur, elegante houding en meer dan overheerlijke billekes …… En het leek wel of Luciana me door had; ze paradeerde enkele malen voor mijn gezichtsveld langs waardoor mijn berevelleke steeds klammer aanvoelde ……….. Nu het koppie erbij houden. Deze dame had het natuurlijk druk. Maar ik voelde mij nog steeds gewaarschuwd door de laatste recensies, ondanks dat ik met haar uitstekende kamertjes heb gehad. Notabene mijn aller- allereerste nog in Phantera tijd!!  Aaaaaaggghhhhhh, zal toch een keer opnieuw zelf de proef op de som moeten nemen……. Het verhaal van die ezel, weet je nog? Het is niet anders!

In de rustruimte de aanreistijd even achter mij gebracht en lekker liggen soezen met alle gedachten en indrukken. Nadien kon het feest beginnen.
Terug gekomen beneden iets van de BBQ gegeten en de line up verder verkend. Er bleken wat dames bij gekomen te zijn dus het aanbod verbeterde zich zienderogen. Meer keuzestress dientengevolge. Meer beren ook.  Shit happens.

En dan zit je op enig moment ergens te lullen met een medebeer die hier de vorige keer dat ik er was, ook bleek te zijn, en dan komt er ineens een prinsesje het terras op …...   :pica :pica :pica Een Arabisch ogend prinsesje wel te verstaan. Zo prachtig, zo’n overheerlijk fraai gebalanceerd figuur, met zulke waanzinnig mooie diep donkerbruine grote oriëntaalse ogen, waardoor ik bijna (bijna? niks bijna dus) van m’n stoel gleed. Wat een prachtige ogen!! Om in te verdrinken. Zwart, lang haar. Zomaar uit het sprookje 1001 nachten weggelopen; niets meer en niets minder. Was helemaal flabbergasted!! Van korte afstand bewonderde ik haar verschijning en dacht bij mezelf: Zij wordt nu mijn eerste score, punt uit  :cheer: !!
“Gaat het goed?” vroeg plots genoemde medebeer waarop ik stamelend antwoordde: “B..b..b..bijna …….. :17: :banghead:!!” Meer kon ik niet uitbrengen en ging naast haar zitten. Oh, my God …. :dance2!!?

Dit waanzinnige meisje heet Ceylan. Slechts 23 jaar, van Turkse origine maar in Duitsland opgegroeid. En dat kon je merken ook. Terwijl ik eerst een steenkolen-Duits verwachtte begon ze in ‘Hoch-Deutsch’ te ratelen. Typisch Duits in haar houding; direct, vriendelijk, zeer efficiënt, zeer innemend, heel zelfbewust en –verzekerd, best wel slim. Opnieuw dus op het verkeerde been gezet door dit mooie wijffie. Een leuk gesprek volgde alhoewel ik nog wel een paar inhoudelijke kanttekeningen ga plaatsen. Maar dat is voor de volgende keer, en enkel voor haar, want die komt er op zeker.
De goede lezer weet het al; een kamertje met Ceylan was onvermijdbaar en daar heb ik zeker geen spijt van gehad en zal dat ook nimmer krijgen. Wat een heerlijk schepsel. Vriendelijk, lief, lekker, mooi, gewillig. Niet alleen een mooie chick, maar ook goed in wat ze doet. Geëngageerd noemen ze dat. Toch; eerlijk is eerlijk want op haar leeftijd gedraag je je anders op kamer dan als je enkele jaren ouder en ervarener bent. Moet er nog niet aan denken (of mss juist wel) wat er met me gebeurt als ik met Ceylan over een jaar de klamme lakens opnieuw zou mogen delen. ‘K wordt gek van het idee …….!!
Alles wat ik eventueel mistte voelde meer dan gecompenseerd door Ceylan’s waanzinnige oriëntaalse schoonheid. Met name die mooie ogen deden me smelten …. En prachtig lang donker haar. Inmiddels kon men mijn persoontje, bij wijze van, opvegen en dinsdag aan de straat zetten ….
Het kamertje was, niet sensationeel, wel geweldig en wat mij betreft maak je het verhaaltje inhoudelijk zelf af en kleur vooral de plaatjes. Voor herhaling op zeker vatbaar en nog natrillend overhandigde ik Ceylan haar welverdiende beloning++  :13:.
Met een biertje ergens in the house gaan recupereren en dat vergde langer dan verwacht ..! Veel langer ………….

Na enige tijd had ik mezelf weer ‘im Griff’ en dacht eraan om, na zoiets heerlijks huiswaarts te keren. Het bloed kruipt echter waar het niet gaan kan en maar weer even om me heen gekeken. Aan de bar leerde ik Delia kennen en we hadden een leuk gesprekje. Deze dame is wel erg druk bezig en telkens liep ze heen en weer. Leuk om te zien en fijn voor haar. Voor mij was dat op dat moment voldoende en zij staat zeker op mijn ‘wishlist’. We zullen zien.

Op haar manier zat Kim daar op een sofa topless weer lekker te zijn en mijn goesting nam uiteraard vlot toe. Kim is een fantastische milf en op recht een zekerheid. Niet de mooiste, wel (een van de) beste. Na mijn eerste ervaring vandaag had ik gewoon geen zin in iets nieuws waardoor mijn keus op Kim viel. Beetje bijgekletst, gelachen en uiteindelijk afgesproken om op te frissen en elkaar te treffen in de kino. Zo gezegd zo gedaan.
Bij eerdere date’s viel Kim in de kino direct aan. Hoppa, handdoekje weg en ‘blasen’ maar. Nu niet en vroeg ze, na wat geknuffel, of we direct naar kamer konden. Kwam dat door allerlei beren die in de buurt zaten? Mss iemand die ze niet leuk vond?? Kweenie, maar gaf er wel aan toe. Ze had inmiddels kamertje 8 uitgezocht. Niet verkeerd met dat spiegelwerk.
Tja, en voor diegenen die het topic van Kim volgen resp Kim zelf volgen …….. het was zoals het altijd was. Goed, heftig, klef, leuk, lief, inspannend, en ga zo maar door  :great:.
Neen, Kim lust er wel pap van en stelt zelden teleur. Dus nu ook niet en na deze sessie stond ik opnieuw zeer tevreden onder de douche.

Tussendoor nog even wat gesnacked en met enkele mij bekende en minder bekende beren gesproken die ik hier al eerder had ontmoet. En een die ik nog niet kende, maar hij bleek een uiterst eenkennig figuur te zijn en had daar al snel tabak van. Kan ook gebeuren tenslotte. Gelukkig heb ik niets met beren, enkel met de dames. En die zijn  in mijn ogen altijd leuk.

Tja, de tijd gaat snel als je je vermaakt. Wilde echter toch bijtijds thuis zijn en daarom de kuierlatten genomen en met Joe op de playlist de lange reis begonnen.
Was weer een mooi dagje.

Grtz
K         :039:

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #190 Gepost op: 5 oktober 2016, 20:38:10 »
Visit of Tuesday, October 4th :

Quiet visit yesterday in Ratingen. Rather a strange day with few clients at the beginning of the day, much in the middle of the afternoon and again a quiet club at the end of the afternoon.

Around 22-23 girls were present : Roberta, Shila, Natasha, Justina, Delia, Alice, Christina, Lara, Samantha, Maraya, Manuela, Alejandra, Lavinia, Steffi, Crista, Dorina, ….

Just arrived on the terrace, I listened to a declaration of… love  :happy from Roberta speaking in a mix Italian/rumanian. Except for “Ti amo”  ;D, I didn’t understand anything but Delia did the translation.

A good shower shared with Justina, it was … rather nice  ;D. But she was sad because a turkish client had just fucked her like a dog  :pica. Should we laugh or cry ?

An excellent session with Delia.

The rest of the day was rather boring.
 
 
Delia (rumanian) :

Service : Never change a winning team  :happy !!! I liked the amplitude of this session. Softness at the beginning and… sweat at the end  ;D. Between, it was just perfect  :cheer:.

Appreciation : 9 / 10

Price : 80 € / 60 minutes – no extra

Repetition : 100 %.


Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #191 Gepost op: 8 oktober 2016, 18:05:42 »
Saturday, September 24, 2016

« Maybe one day I'll be an honest man
Up till now I'm doing the best I can
Long roads, long days, of sunrise, to sunset
Sunrise to sunset
»
(© " Waisting Love " – B. Dickinson  / J. Gers)
https://www.youtube.com/watch?v=iV3x95bD_Xs


Fields Of Joy
According to the schedule, we are now in the autumn, but the weather offers us a very sunny day as if we still were at summertime.

On the road, I am annoyed by the endless works on Herstal bridge, and slowdowns on the E25, between Liège  and Maastricht, due to pavement repairs.

In the afternoon, the temperature rises to 27 ° C in the Meuse valley,  and when, around 16:00, when I arrive at my hub in Willich, the Thermometers tops out at 25 ° C.


Dulcinea
As soon as I get in Acapulco Gold main hall, I kiss Vicky hello, and I rush to have a glass of fresh Coke Zero.

Vicky and I are going to sit on a sofa for a nice chat time.

We spent one hour together in a room : a pure delight ...  :engel016:

« She said "hello mister, pleased to meet ya"
I wanna hold her, I wanna kiss her
She smelled of daisies, she smelled of daisies
She drive me crazy, she drive me crazy
»
(© " Big Jet Plane " - A. & J. Stone)
https://www.youtube.com/watch?v=IYkIH9U-GmM


Later, I have my dinner at a table on the outside terrace, with my sweetheart.
Night falls gently, and the freshness of a beautiful autumn evening with us.


Boundesliga
I'm going to digest my meal on the veranda, where I attended the 2-1 win at Werder Bremen vs VfL Wolfsburg (Mario Gomez from the team and Julian Draxler).

When I walk back to the main hall, my eyes meet those of Irina: what a beautiful girl!  :smiley:

I keep on my way, and I go to have a shower.


Panthera
I'm still trying to dry myself with my towel when Shila passes by ...
We agree to go to spent some time together in the lounge room upstairs.
Inside the restroom, nobody else is there, everything is peacefull and quiet arround, and we are almost in the dark.
We sat one next to the other ... tasty Moment ... Then Shila starts to kiss me both intense and soft ... It is moist and warm ... The atmosphere is sweet and wild ...
Soon after, her mouth goes down to taste my dick, and then, her tongue starts to lick my cock up and down, and very slow ...

"Die Schlüssel, ich frage?
- Ja, sie antwortet.
"

 000006

When we come out of the room : one hour and a half have passed !
Rate : 120 €

« It was one of those nights
When you turned out the lights
And everything comes into view
She was taking her time
I was losing my mind
There was nothing that she wouldn't do

It wasn't the first
It wasn't the last
She knew we was making love
I was so satisfied
Deep down inside
Like a hand in a velvet glove
»
(© "Touch Too Much " - B. Scott / A. Young / M. Young)
https://www.youtube.com/watch?v=fnmBpFSM5jw

Once again, I spent a wonderfull great time in Acapulco Gold.
« Laatst bewerkt op: 8 oktober 2016, 18:35:42 door delaplace »
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #192 Gepost op: 14 oktober 2016, 21:04:31 »
Visit of Wednesday, October 12th :

As usual, a nice welcome from new thekefrau Eika, like Sabine, Layla and Angelika.

Arrival around 11:00 and already 15 girls present for only… 3 clients  ;D.

During the afternoon, around 25 girls for approximately 25-30 clients.

Lin-up : Irina, Roberta, Natasha, Justina, Derya, Malwina, Alice, Christina, Giulia, Lara, Samantha, Maraya, Manuela, Francesca, Alejandra, Lavinia, Crista, Dorina, Tina, ….

Some former clients from Panthera : Dirk, Michael, Ada, it’s always a pleasure to meet them again  :035:.

Only one session with Giulia.   


Giulia (rumanian) :

Profile : 20 yo, 1,55m-1,60m, blond fair, silhouette all in roundness  ;D. Works in AG since one week and previously as escort in France. Girl very friendly and excellent social time in… french  :-P. Speaks also English.

Service : In fact, she’ s not really my kind of girl but she charmed me with her kindness and her sweetness. In the room, She behaved like a real girlfriend  :happy. Session very gfe that qave me nice feelings. Deep french kisses, sweet caresses, soft BJ while she was looking to me  ;D, cuni appreciated and pleasant sex with a good sharing. A good surprise.

Appreciation : 7,5 / 10

Price : 40 € / 30 minutes – no extra

Repetition : 80 %.


So long … :039:

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #193 Gepost op: 5 november 2016, 15:58:33 »
Visit of Thursday, November 3rd :

Nice visit on Thursday with two friends  :035: .

15 girls at my arrival around 11:00 and at least 30 girls during the afternoon.

Not many clients and it means that many girls were boring a long time but most of them stayed on their couch without doing anything else. I don’t understand but I’m not a girl … ;D.

I was very happy to see again my sweet Olivia (new name is Monica) back after a 7 month’s break  :showtits1.


Monica (ex-Olivia) :

Service : It’s true that she took several kilos during her long break but the essential isn’t there  ;D. Her service oriented gfe is always excellent and our good sharing gives me as usual much pleasure  :happy.

Appreciation : 9 / 10

Price : 40 € / 30 minutes – no extra.

Repetition : 100 %.

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #194 Gepost op: 6 november 2016, 12:48:21 »
Sunday, October 30, 2016

I get up late. I don't like to wake up early in the morning, and so I enjoy the time change.
After a hearty breakfast, lights by the beautiful rays of the autumn sun, I decided to hit the road to Düsseldorf.

"Yeah the radio is on, but the signal is weak.
We both know this song, way down deep.
It doesn't matter if we talk, 'cause talk is cheap.
There's so much the eyes say, that we don't speak
."
( © « We Go Home » –  T. Casara  / A. Cohen)
https://www.youtube.com/watch?v=k50FPbbffws

On the way, I praise heaven for all opportunities and happiness in this world: all we are offered... Existence is a marvelous thing!
My mind wanders, and I implore the Almighty for he lavishes his mercy to all those unfortunates who surround us, who do not speak any word of English or German, and perhaps who will never find the way to joy and redemption.

"So carry on, carry all your desire to a flame
To an unamed voice

You belong to the cause
Come on, believe!
Pull your heels from the farthest
Place they've carried you
You belong to us
You belong to the cause
You were wrong, I meant no harm
"
( © « You Belong » - T. Casara  / L. Gibson)
https://www.youtube.com/watch?v=bIDxdv6Olp0

By late afternoon, I arrive at my Hub in Willich.
Just time to deposit my suitcase in my room and to have a shower, and I go back to my car.

It is almost 18:00 when I walk in the Acapulco Gold main hall.
My eyes starts a quick scan of forces.
I already know that Vicky is gone back at home, and therefore I consider all possibilities : Irina for instance ... And a lot of other pretty guns of the same kind ... Splendid !  :smiley:

And twenty minutes later, at the Kino, Shila already kiss me wildly. Then she swallows my cock...  :13:

"From the depths of the sea, back to the block
Snoop Doggy Dogg, funky as the, the, The D.O.C
Went solo on that ass, but it's still the same
Long Beach is the spot where I served my cane
Follow me, follow me, follow me, follow me, but don't lose your grip
Nine-trizzay's the yizzear for me to fuck up shit
So I ain't holding nothing back
And motherfucker I got five on the twenty sack
It's like that and as a matter of fact (rat-tat-tat-tat)
'Cause I never hesitate to put a nigga on his back
(Yeah, so peep out the manuscript
You see that it's a must we drop gangsta shit)
What's my motherfucking name?
"
( © « Who Am I (What's My Name) » - S. Dogg)
https://www.youtube.com/watch?v=4fywr5-_H3s

Once out of the room, I have a shower. But at that time, around 21:00, there is notyning anymore to eat at Acapulco Gold : no food are avaible.
Never mind, I get dress, and I leave the club. I drive to Kaarst, and I have a good meal at KFC.


Monday, October 31, 2016

Again, it is almost 18:00 when I walk through the Acapulco Gold main hall. I come from Saunaclub Magnum in Erkrath.

"I'm free to be the greatest, I'm alive
I'm free to be the greatest here tonight, the greatest
The greatest, the greatest alive
The greatest, the greatest alive
"
( © « The Greatest » - Sia)
https://www.youtube.com/watch?v=UD-u_SSBNk4

Luziana is there: she is sitting on a sofa at the back of the large room ... "Oh, phew, what a body!" The evening will be great!  :smiley:

I take a glass and ...

Upstairs, in the rest room, lying in the dark, Shila kiss me deep and wild. And she sucks and licks my dick naughty...  :clap:

"At the same time, I wanna hug you
I wanna wrap my hands around your neck
You're an asshole but I love you
And you make me so mad I ask myself
Why I'm still here, or where could I go
You're the only love I've ever known
But I hate you, I really hate you,
So much, I think it must be
"
( © « True Love » - Pink)
https://www.youtube.com/watch?v=zsmUOdmm02A
« Laatst bewerkt op: 6 november 2016, 12:54:44 door delaplace »
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like