Auteur Topic: Het Wijze Grijze Hoekje  (gelezen 22212 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
Het Wijze Grijze Hoekje
« Gepost op: 10 maart 2015, 23:43:27 »
De Wijze Grijze Sex-Experience 2015-02 in 8 Hoofdstukken.

In de week van m’n verjaardag wilde ik eens ervaren hoe het is om elke dag een andere club te bezoeken. Anderen gingen me voor en dat had me nieuwsgierig gemaakt om zo’n ervaring ook eens te beleven.
 
Navolgend, met een vertraging van twee weken, een verslag van deze 6-daagse sex-experience in 8 hoofdstukken. Tijdstip: De laatste februariweek:
 
Samya:
Samya is nog steeds een club met twee gezichten. Overdag eerder rustig en ietwat gezapig. Weinig bezoekers, die bovendien niet erg contact open zijn.
 
Maar perfect om je in de wellness kelder terug te trekken, er je krantje te lezen en wat nuttige dingen te doen op je laptop. Tussendoor eet je wat. Zeer smakelijk en heel vriendelijk keukenpersoneel. Op mijn verzoek werd er ook wel even iets “out of the box” voor me klaar gemaakt.
 
’s Avonds ontstaat de leuke party/ discosfeer. Het wordt drukker, veel buitenlanders komen. Ik ervaar dat dan altijd als een vakantiesfeer. Leuke aardige Südländers. Ik kom er goed mee overweg. Ze kunnen tegen een grapje als je jezelf ook als Ausländer identificeert. Het Ausländerschap verbroedert nog steeds al je in Duitsland bent. Merk ik keer op keer.
 
De dames beginnen ’s avonds te dansen en soms zijn er wat gasten die als flappentap fungeren en de briefjes van EUR 5,= en EUR 10,= kwistig rondstrooien of in de string van de dames steken. Echte Turkse cultuur. Een aparte ervaring.
 
Uiteraard wilde ik ook wel kameren en ik besloot deze week wat meer voor een optick fuck te gaan. Of het dan met kwaliteit samen zou gaan, moest dan maar blijken. Eens kijken of ik het nog in de vingers had. Wijze Stijve zou me de weg wel wijzen. “Let’s go and explore”. In eerste instantie had ik m’n pijlen gericht op een kleine, energiek dansende, kruimel. Tijdens het dansen richtte ze haar aandacht nog wel in mijn richting, echter toen de meiden de dansvloer verlieten, ging ze rechtstreeks naar een Turk waar ze blijkbaar een closere band mee had. Een stammie misschien?
 
Niet getreurd. Genoeg andere Optick-opties aanwezig. Dus vervolgens kwam ik in contact met: Amelia.


[attachimg=1]
 
Probleem in Samya is toch altijd dat er niet echt actief gepresaled wordt. Dat is simply not done hier. Maar dan heb je het dilemma dat je een auto moet kopen waarbij je nog niet eens onder de motorkap mocht kijken.
Dan komt het dus aan op het inschatten van de eerlijkheid van de verkoper. En dan ontmoet je dilemma 2 als je er achter komt dat de verkoper de Roemeense nationaliteit heeft. En als het een profi is, dan moet je wel erg gepokt en gemazeld zijn om door een voorgespiegelde illusie heen te prikken.
Zo spiegelde Amelia me ook heftigste TZ-experience op de kamer voor. OK dame. Eerst zien dan geloven. Maar publiek zoenen was een no-go voor dit leuke dametje. Ik zou maar mee naar de kamer moeten gaan, dan zou ik er geen spijt van krijgen.
Wijze Stijve hielp me de knoop door te hakken en we togen naar een heel grote ruime kamer op de eerste verdieping. Overal spiegels, dus de kamerkeuze viel me al mee. De dames kunnen de sleutel immers zelf uitzoeken in een mandje dat op de balie bij de receptie staat. Dus dat had Amelia alvast goed gedaan.
 
Amelia trok me tegen zich aan en begon me meteen duidelijk te maken dat ze absoluut niet gelogen had. Super passionele tongzoenen. Ze wilde me overduidelijk iets bewijzen en ik liet het gedwee met me gebeuren. Dat was nog eens een leuke binnenkomer. Ook tijdens de matrassenactie werd er voortdurend gezoend. Soms trok Amelia m’n mond gewoon naar zich toe en begon me te tongen. Daarbij kon ik ook nog voortdurend alles in de spiegel bewonderen. Dat kwam m’n lust absoluut ten goede. Amelia plaatste op een gegeven moment haar handen tegen de spiegel en stak haar kontje naar achteren. Maar eerst mocht Wijze Stijve heerlijk tussen haar lipjes door sliden. Daarbij assisteerde ze met haar handje. Het staande doggy style was met zicht op de spiegel ook een echte traktatie. Mocht ik Amelia nog eens tegenkomen dan zal ik zeker met haar in herhaling vallen. Wijze Grijze sexapproval: 9,0/10
 
 
Wijze Grijze sexapproval voor Samya vandaag: 6,5/10
 
 
 
Dolce Vita:
In Dolce Vita was het op Dinsdag FKK-dag tot 20:00. Vind ik altijd een extra bonus om de dames blitzeblank te zien rondhuppelen. Ik arriveerde reeds om 13:00 en nadat ik even gewacht had, kon ik al van de warme lunch gebruik maken. Daar was niets mis mee. Pluspuntje vind ik hier ook dat ze tonic met een schijfje citroen schenken. Dat heb je niet vaak in clubs. Wie weet trouwens het Duitse woord voor “Tonicstamper”? De thekes keken me aan alsof ik om een of ander zwaar technisch gereedschap van een andere planeet vroeg.
 
Ik weet niet of iemand anders het al schreef, maar de lockers zijn met een nieuw sleutel- en sluitsysteem uitgerust. Je polsbandje wordt geprogrammeerd en hem kort tegen het slot aanhouden, maakt je kast open. Om hem af te sluiten, hoef je het deurtje alleen maar dicht te drukken en klaar is Kees.
 
Een ander voordeel in Dolce Vita is dat alle meiden erg communicatief zijn. Ik heb de indruk dat dat ook een selectiecriterium is , vanwege het feit dat er veel internationale gasten (beursbezoekers) komen. Gezien het rustige tijdstip van de dag was daar ook alle gelegenheid toe. Verder kon ik in de serre rustig m’n krantje lezen en af en toe er een blik overheen werpen als er weer zo’n spiernaakt dametje langs kwam en vroeg of ze iets voor me kon betekenen. Dat kon niet iedereen maar wel: Sissy
 
[attachimg=2]

Naam : Sissi
 Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Engels
 Leeftijd : 25
 Haarkleur/-lengte : Blond, sluik, tot halverwege de rug
 Lengte dame : 1,68 mtr
 Postuur/Cupmaat : Slank, 45 Kg, maat 34/ 75 A-cup
 Tatoeages:
 Service: PZC, TZ, NMC, 69,
 Voordelen: Mooie slanke taille
 Nadelen:
 Tijdsduur : 30 minuten
 Prijs : EUR 50,=
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval: 7,5/10
 
 Hmm een optisch lekkertje, maar ik was sceptisch voor wat de service betreft. In Dolce Vita dien je goed er op te letten of dames wel TZ-willig zijn. Publieke actie heb ik er vrijwel nooit gezien en dat was bij Sissi ook een no-go. Ik hield echter voet bij stuk: “no kisses, no honey”. Sissi koos uiteindelijk eieren voor haar “bani” en ik mocht even een sampletje proeven van haar TZ-skills. Die overtuigden en ik wilde de boog niet onsportief langer spannen dan leuk was.
Ik vroeg Sissi om een kamer met spiegels en dat regelde ze. Dus mocht het tegenvallen dan kon ik tenminste met m’n ogen van dat lekkere strakke lichaam genieten. Maar ik hoefde me geen zorgen te maken. Dat bleek al snel. Sissi was helemaal niet terughoudend of afwerk georiënteerd. Het was gewoon een prettige sessie met een meid die erbij ook nog eens heel leuk uitziet. Wijze Grijze sexapproval: 7,5/10
 
 
Wie van roken houdt vindt het meest verrookte rokershol van West-Europa in de rokerstent. Ik wilde er even gaan kijken, maar de nicotinegeur zit inmiddels overal ingebakken. Alleen voor de echte die hards. Ik maakte er in ieder geval rechtsomkeert.
 
Toen ’s avonds met en met wat gasten in straatkleding begonnen binnen te komen, vond ik het tijd om te verkassen. Het was per slot van rekening ’n verjaardag en er wachtte beslist nog ergens een traktatie op me. Dus op naar Golden Time
 
Wijze Grijze sexapproval voor Dolce Vita vandaag: 6,0/10
 
 
Golden Time:
In Golden Time had men de parkeerplaats pal voor de deur voor de jarige job gereserveerd. Andere parkeerplaatsen waren trouwens ook nog beschikbaar tegen 20:30. Ik was er al geruime tijd niet meer geweest, maar ik had niet de indruk dat er ook maar iets veranderd was. Blijkbaar ook niet nodig: never change a winning team.
 
In de barruimte was het rustigjes. Ik schat het aantal bezoekers op 40 en het aantal dames evenveel. Eerst maar nog eens een hapje gaan eten. Dat was goed te eten. Het toetje was wel heel erg lekker. Een of ander puddinkje. Op een bordje erbij stond dat het alcohol bevatte. Ik heb er in ieder geval in totaal 6 van opgegeten.
 
De jacuzzi in Golden Time is voor mij ook altijd the place to be. Een groep van 8 22-jarige Japanners was wel boeiend om in de jacuzzi mee te kletsen. Dan was er nog even consternatie toe een uit de jacuzzi stappende Italiaan er achter kwam dat iemand zijn badjas met al zijn geld en GSM had meegenomen. Een uur later zag ik hem nog steeds zoeken en met een andere telefoon zijn eigen nummer bellen. Of het nog goed gekomen is, weet ik niet. Het zal je maar gebeuren. De enige aanwezige beer die ik er trof was bbertb, maar die omschreef zichzelf al als gedeeltelijk deel van de inventaris van GT.
 
Dan maar eens kijken wie en wat er tegenwoordig nog in Golden Time aan dames te vinden is. Er zit nog steeds een hele batterij edelprinsesjes met hun bipsjes vastgeroest op hun krukjes. De neusjes omhoog en vooral niet rondlopen, want daar zou je wel eens moe van kunnen worden. Met zulke arro’s heb ik het niet zo. Liever dames die iets natureller zijn. Die zijn er wel, maar je moet er maar net tegenaan lopen.
 
En waar liep ik onverhoeds tegen aan? La Lulu.
Lulu zat met een gast op een bankstel in de barruimte. Toen ze me zag en herkende, kraste ze met haar specifieke Thaise stemgeluid: “WéééééeGééééé, me you long time no see. Come with me I want to suck your dick
Ik had niet veell in de melk te brokkelen. De gast op de bank kon het zich verder bekijken en Lulu trok me via de sauna mee naar de kino. Toen ik daar zo met Lulu in de kino wat zat bij te kletsen, kwam Sonia (miaaaauw!) er ook bij zitten en werd het plotseling heel erg gezellig. Ze vroegen me waarom ik zo lang niet meer in GT gekomen was en we spraken over de algehele achteruitgang in service mentaliteit van de nieuwe meiden. Dat konden beiden beamen. Inderdaad was het vroeger een heel stuk geiler met publieke actie overal. De nieuwe generatie meiden weet dat ze met een minimale service inspanning evengoed hun geld kunnen verdienen. Andere meiden durven niet tot publieke actie over te gaan.
Dat sprak ik echter tegen. Ik had het ook in Dolce Vita weer geregistreerd: als er veel buitenlandse bezoekers komen, gaat het service niveau achteruit. Buitenlanders zijn nu eenmaal sneller tevreden en realiseren zich niet dat er hier in Duitsland een soort minimum service verwacht kan worden met TZ en PZC. Presalen is er ook vaak onbekend.
Waarom zou je je als meid dan onnodig uitsloven. Voor een gast die Golden Time eenmalig bezoekt en toch niet meer terugkomt?
 
Lulu vond het gesprek blijkbaar een beetje saai, of zij wilde haar punt maken, want zij nestelde zich op een kussen tussen m’n knieën en begon me te pijpen. Dat toverde een grote smile op Sonia’s gezicht: “Siehst du, genau das meine ich” Ik brabbelde maar wat: “ja, ja, mh, mh”, maar kon niet meer echt consistente antwoorden geven. Sonia assisteerde nog een beetje met haar hand en gaf me nog de mogelijkheid om een trio te gaan doen ter overweging.
 
Wat ik van het gesprek verder nog onthouden heb, waren volgens Sonia en Lulu een paar dames van de service generatie waar je je geen buil aan kon vallen: Daartoe behoorden Doro en Kristina. Kristina ken ik niet, maar van Doro herinnerde ik me nog een public blowjob, just for the fun, samen met Sonia en plein public bij de whirlpool. Maar dat was ook al weer ruim één jaar geleden.
 
Enfin, Sonia vertrok en liet Lulu verder begaan met haar orale presales activiteiten. Uiteraard werd dat op een kamer vervolgd. Een blokhut deze keer. Ook top van Lulu was dat ze me een nieuwe verse cola meebracht toen ze met de sleutel aankwam. In de blokhut stond de airco op een aangename 27 ⁰. Mocht je het nog niet uit de media vernomen hebben dan wordt je bij Lulu als snel duidelijk was dat de prijs van een barrel Brent-olie met bijna de helft gedaald is. Hierdoor gebruikt Lulu nu de dubbele hoeveelheid olie om je te laten genieten. Lulu zal over enkele weken voor meerdere maanden naar huis gaan. Dus ik verwacht een verdere daling van de olieprijs door de ontbrekende afname van grootverbruikster Lulu. Lulu weet in elk geval een man helemaal te laten genieten en weet precies die plekjes met haar olievingers te bereiken, waarvan je niet kon vermoeden dat die zoveel genot opleveren. Tel daarbij haar absolute ontspannenheid en absolute afwezigheid van tijdsdruk. Nadat de klus geklaard was, hebben we nog zeker een kwartier ontspannen met elkaar liggen kletsen. Ik werd in elk geval al weer van harte uitgenodigd om haar weer te bezoeken als de tuin gebruikt kon worden. Wijze Grijze sexapproval: 8,5/10
 
Of Golden Time leuk is en of je er een goede sessie zult hebben, hangt helemaal van jezelf af. Prinsesjes genoeg die lethargisch op hun krukken vastgeroest blijven zitten. So what, er komen toch klanten genoeg die als vliegen op de honingpotjes aan komen zoemen?
 
Bij het weggaan werd ik netjes gevraagd of ik tevreden was en ik kon meteen in mijn precies voor de deur geparkeerde limousine instappen.
Wijze Grijze sexapproval voor Golden Time vandaag: 6,5/10
 
Yin Yang:
Ik had het van tevoren niet geweten, maar vandaag, Woensdag 25.02, was er een themafeest: Maskerade party. Het kind moet een naam hebben, want, als het er veel zijn, heb ik maximaal één handvol meiden gezien met een maskertje op. Ze hadden het beter Korset-party kunnen noemen want dat kledingstuk werd door veel vrouwen gedragen.
 
Ik arriveerde omstreeks 17:30 en de parkeerplaats was vol. “Der Laden brummt”.Omstreeks die tijd ben ik gewend te eten dus ik rammelde van de honger. Dinnertime. Het restaurant was dus de ideale plek om deze clubdag te beginnen. Het eten in Yin Yang behoort beslist tot de betere keukens in het clublandschap.
 
En wie trof ik daar aan een tafeltje? Badslippers zat in goed vrouwelijk gezelschap de laatste kruimels van z’n bordje te eten. Daarna schoof hij aan m’n tafeltje bij en al heel snel werd het een gezellig bijkletsen, want ook The Joker en Rob45 gaven acte de présence. Kijk en dat is nu ook en bepalende factor die aan een saunaclubbeleving bijdraagt. Het sociale aspect: je treft wat medewandelaars en je hebt aanspraak om over je gezamenlijke hobby te praten, ervaringen uit te wisselen, leuke anekdotes aan te horen en stalen verhalen te vertellen. De tijd vloog voorbij, zo snel dat Rob45’s alibi afliep en hij afscheid moest nemen.

In het restaurant had Badslippers me al geattendeerd op het feit dat ze hier tegenwoordig blijkbaar ook al kleine schoolmeisjes binnen laten. En inderdaad leek Mischa me wel het kleinste en ontwapenendste meisje te zijn dat in de clubs rondloopt. En net dat ontwapenende deed het hem. Mischa botste later in de barruimte min of meer per ongeluk tegen me aan en wist het zo te spelen dat Wijze Stijve er warempel door geïntrigeerd werd. Mijn interesse was gewekt

Naam : Mischa
 Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Engels
 Leeftijd : 23
 Haarkleur/-lengte : Zwart, licht krullend, tot halverwege de rug
 Lengte dame : 1,45 mtr
 Postuur/Cupmaat : Klein en teer, 44 Kg, maat 32/ B-cup
 Tatoeages: JA
 Service: PZC, TZ, NMC, 69,
 Voordelen:
 Nadelen:
 Tijdsduur : 30 minuten
 Prijs : EUR 50,=
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval: 6,5/10
 
 
Op de kamer bleek dat Mischa een beetje spermabang is. FT en COB komen niet in haar serviceprogramma voor en voortdurend is ze met doekjes in de weer om maar elk druppeltje voorvocht weg te poetsen. En dat voorvocht was er genoeg, want we waren op een kamer met een plafondspiegel, wandspiegel en bovendien nog eens een bed op Amerikaanse boxspring hoogte beland. Mischa is meer van het sexactiviteitwerk dan van orale kunsten. Het liefst had ze PMC gedaan als ik niet had aangegeven dat dat niet zo aan mij besteed is.. Perfect om dat kleine poppetje voor me te positioneren, haar kleine taille te grijpen en haar dan doggy te nemen. Haar poesje is navenant strak Door haar vlieggewicht kun je er ook allerhande acrobatische standjes mee doen. Tongzoenen doet ze wel, maar niet uit zichzelf. Wijze Grijze sexapproval: 6,5/10

De wellnessarea vind ik nog altijd top hier. Het blijft uitkijken met de vloer. Sommige stukken zijn toch nog glad. Bij de entree zijn wel antislip plakstrips aangebracht. Er hadden er op weg naar de whirlpools nog wel enkele bij gekund. Wil je de chloor van je met zeep afwassen, dan moet je, nat als je bent, naar de douches aan het eind van de gang lopen; die daardoor weer nat wordt, met uitglij gevaar tot gevolg.

Het jagen in Yin Yang gebeurt inderdaad wel extreem. Dat ben ik in vrijwel geen andere club in die mate zo tegen gekomen. Zowat elke meid sprak me aan of zocht op andere manieren contact. Als je dan niet onmiddellijk te kennen geeft dat je eventueel geïnteresseerd bent, dan draaien de dames acuut om en zien je niet meer staan.
Het was in ieder geval een verrassend gezellig drukke doordeweekse dag. Omdat ik er niet zo vaak kom, weet ik niet of dat aan het themafeest lag of dat het er altijd zo druk en gezellig is. Verder begreep ik ook nog dat er in de loop van dit jaar serieuze uitbreidingsplannen bestaan. Dat belooft nog wat.
 
Wijze Grijze sexapproval voor Yin Yang vandaag: 7,0/10
 
Panthera:
Gratis entree tot 3 dagen na je verjaardag. Ik bezocht Panthera in het verleden alleen op Vrijdagen ivm de uitstekende vis die ze dan serveren en de FKK-dag, hetgeen zeker ook niet te versmaden is. Zonder dat er van tevoren al te grote ruchtbaarheid aan gegeven was, werd het vandaag ook het afscheid van papa Bob.
 
Dat trok wel een beetje een streep door m’n dagplanning. Toen ik om 14:00 arriveerde, wilde ik namelijk meteen met m’n eerste maaltijd beginnen. Voor mij was het lunchtime. Pech echter. Vanwege de bijzondere gelegenheid was er vandaag een buffet voorzien, echter pas vanaf ca 17:30. En dan duurt een dag lang als je maag rammelt. Er kwam wel een grote pan groente/ kippensoep, dus heb ik daar maar de vulling op de bodem uit gevist. Sorry voor degenen die de soep te dun vonden.
 
Er waren ook menige dames die ik in het verleden hier had gezien, maar die Panthera hadden verlaten. Toch typisch dat ze voor dit afscheid terug gekomen waren. Omdat ze opportunistisch waren en extra klandizie verwachtten, of vanwege Bob…?
 
Qua aantal gasten was het gezellig druk. Ook de sfeer was leuk. DJ Sunny voelde het goed aan en op een gegeven moment werd het zo gezellig met dansende meiden dat de twee terrasdeuren opengezet werden om de temperatuur weer wat omlaag te brengen.
 
Het eten was ook zeer smakelijk. Ik had weliswaar weer de pech dat ik net van m’n eerste kamer met Denisa naar onder kwam en alle bakken waren leeg. Echter de zeer vriendelijke Kroatische kokkin vulde alles meteen weer bij toen ik in blinde paniek aan haar was komen vragen of er nu niets nieuws meer te eten kwam.
 
Voor wat de toekomst betreft deden natuurlijk veel indianenverhalen de ronde en werd ik veelvuldig naar mijn ervaringen in Acapulco gevraagd. Ik ga de geruchtenkeuken niet verder voeden, want dat laat ik aan anderen over. Dat draagt niets bij. Laten we nu maar gewoon even de eerste feitenverslagen afwachten en onze mening daarop baseren.
 
Dan liep er nog een meid rond, waarvan ik had durven zweren dat het Nicole was. Het bleek echter Anda te zijn, een nicht van Nicole. Ontegenzeglijk hetzelfde DNA. Zij was eerder één maal in Acapulco geweest en was er na 7 uurtjes alweer weg gevlucht.
 
Dan zag ik nog Klara/ Flori, de kleine club globetrotter met parmantige borstjes die er alweer wat omzwervingen in Heaven 7 en Planet Happy Garden op had zitten. Ze zat voortdurend bij te kletsen met Sarah met het secretaressebrilletje, die een beetje een Aziatisch/ exotisch uiterlijk heeft. Met haar had ik in September nog in Sixsens gekamerd, maar inmiddels had ze er ook weer de nodige omzwervingen opzitten.
 
Er zat ook nog een 3e Roemeense slanke meid bij die mijn interesse wel degelijk wekte. Ze leek wel heel sterk op Denisa. Echter Denisa komt dus echt nooit buiten op het rokersterras. Want ook met haar gezicht klopte iets niet en pas na een tijdje had ik het door: Haar rode haarkleur heeft nu een heel andere donkerzwarte tint en dat verandert haar uiterlijk sterk. Echter ze oefende nog steeds een zekere aantrekkingskracht op me uit. Voldoende om te besluiten ook vandaag weer met haar te kameren.
 
Na wat serieuze vunzige publieke bankactie opteerde ik voor een uursessie in een jacuzzikamer. En dat werd een werkelijk schitterende kamer in het appartement gedeelte. Het was de kamer op de begane grond (rechts langs de trap, dan loop je er recht tegenaan).
Denisa liet de whirlpool vollopen, maar daar gingen we niet op wachten totdat die vol was. Er is een mooi groot bed met een spiegel er meteen naast zodat je alle activiteiten mooi kunt volgen. En Denisa heeft geen moeite met dat bekijken, want Denisa positioneerde zich regelmatig zo dat ik een onbelemmerde blik op alle feestelijkheden had. Op een gegeven moment zag ik in een ooghoek dat het schuim over de rand van de whirlpool begon te kruipen. We waren er nog niet in geweest. Maar ik wilde niet stoppen en het eerste hoogtepunt liet ik dan ook maar gebeuren.
 
Daarna lekker samen de whirlpool in, nadat we het waterpeil eerst weer wat hadden laten zakken. Tot zover mijn bijdrage aan onnodige energieverspilling. Ik zal wel een boom gaan planten ter compensatie. In de jacuzzi heb ik me heerlijk verder laten verwennen door Denisa. Voor de afsluitende wat actievere en acrobatischere activiteiten verkasten we echter al snel weer naar het grote bed. Dit bed-intermezzo werd dan ook met een tweede orgasme afgesloten. Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10
 
Ik trof nog een andere niet-schrijvende Nederlander die diverse van mijn laatste bijdragen gelezen had en vereerd en verrast was met mij toevallig kennis te mogen maken. Vooral naar Denisa’s performance was hij nieuwsgierig en ik praatte hem uitvoerig bij. Van de andere kant had hij ook wat interessants te melden. Hij neemt wel eens een groot stuk canvas mee op de kamer en sneert een meid dan met waterverf in, waarna zij op het canvas mag gaan zitten. Het resultaat: mooie kleurrijke schilderij afbeeldingen van bevallige kontjes met schaamlipjes ertussen. Zou zomaar voor kunst kunnen doorgaan, zeker als je ze naast elkaar hangt. Ik heb de foto’s gezien en ik zou er zomaar eentje van bij me thuis aan de muur kunnen hangen.
 
Toen ik net van m’n eerste kamer net Denisa was gekomen en de innerlijke mens zat te versterken, kwam ik weer met hem in gesprek. “Hey WG, je was me net voor met Denisa.”
“Geen probleem jongen, wacht maar dan stel ik je even voor”. Denisa was verrast dat ik haar zomaar een nieuwe klant kwam bezorgen. In m’n hoedanigheid als erotisch manager zou ik later m’n commissie wel bij Denisa komen innen.
 
Op een gegeven moment werd Bob in een stoel bij de danspaal geplaatst en die grote struise masseuse die er in het verleden altijd werkte, gaf een rondje Turkse sluierdans weg. Daarna was het tijd om officieel afscheid te nemen.
Tijdens de speech van de receptioniste kreeg menigeen een brok in de keel. Je kon een speld horen vallen. Heel mooi om meegemaakt te hebben. Ofschoon ik me zeker niet als stamgast hier mag betitelen, raakte het me. De grootste bikkel onder de meiden hing zwaar huilend tegen m’n schouder en had iemand nodig die haar troostte. Achter me stonden ook diverse medewerkers die hun tranen de vrije loop lieten. Ik ben niet zo goed in het onthouden van namen, maar sommigen zullen de club definitief verlaten, anderen blijven en sommigen kijken het eventjes aan. Dit was absoluut puur. Zelfs WG was onder de indruk.
 
De precieze reden waarom weet ik niet, maar in de loop van de avond was er opeens een tombola, waarbij lotnummers getrokken werden die correspondeerden met je sleutelnummer. De prijzenpot bestond uit 5 x een massage en één maal een kamergang met meid naar keuze.
 
Dan deed ook Paula in de loop van de dag een poging om WG tot een kamergang te verleiden. Dat mag, maar dan moet je niet presalespreuts zijn. Of het lag aan mij, of aan het feit dat op dat moment een tiental medewerkers in burgerkledij buiten op het terras waren. En die presalesschuwheid constateerde ik op dat moment wel bij Paula. Dus dat ging het hem niet worden, ofschoon het, wat mij betreft, wel wat had mogen worden en ook omdat ze optisch best wel in de WG-categorie past.
 
Tegen 23:00 zag ik Denisa op de gang. Hey meid, ga je er een eind aan breien, of heb je nog zin in een half uurtje? Tsja een extra half uurtje wilde ze er nog wel aanplakken, dus eerst even nog de kleine kino in voor een geil rondje opwarmvoorpijpwerk. Daarna ging Denisa een sleutel halen, maar nam me wederom mee naar het appartementgedeelte. Huh, weer een jacuzzikamer? Nee hoor, we gingen de trap op en hadden een ruime kamer met douche en een fauteuil erbij. Leuke verrassing van Denisa. Een kamer met fauteuil had ik nog niet gehad hier. En ja hoor, lief ging ze op een kussentje voor me op de knie:en zitten en pijpte Wijze Stijve voortreffelijk. Daarna mocht ze van mij op haar knietjes op de fauteuil plaatsnemen. Ze snapte de hint en stak haar kontje uitnodigend naar achteren. Een lekker rondje doggy style volgde. Daarna nog een paar rondjes op het bed en Denisa maakte het uiteindelijk lekker af met hand en tong. Het orgasme was navenant. Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10.
 
De enige andere ijsbeer die ik die dag heb ontmoet was Ruikertje.
 
Ik ben blij dat ik getuige van dit indrukwekkende afscheidsfeest heb mogen zijn. Ik was altijd van mening dat deze hele business koud en kil is. Emoties mogen nauwelijks een rol spelen. Het is een illusie en er is geen plaats voor menselijkheid of compassie. Vandaag echter was het een hechte familie van medewerkers. Vrijwel niemand hield het droog.
 
Wijze Grijze sexapproval voor Panthera vandaag: 7,5/10.
 
Oceans
Oceans ligt slechts enkele kilometers van Panthera verwijderd. Waarom daar niet ook nog even binnen wippen? Eens kijken hoe het daar bruist om 00:30 op een Vrijdag. Ik heb er maar heel kort even rondgekeken, maar kon me niet laten overtuigen.
Het is een hele mooie luxueuze club, maar de sfeer is me net iets te gekunsteld en gemaakt. Ik mis er de intieme nisjes. Dit lijkt teveel op een sfeer van “kijk mij eens hier zitten en zie je wat voor een dure fles sterke drank er in de koeler voor me staat?”. Daarbij word je dan omringd door hele knappe meiden, met perfect kapsels en dito make-up in luxueuze lingerie. Daardoor krijgen ze van mij al snel een beeld dat ik relateer aan golddiggers. Die vind je in andere clubs natuurlijk ook, maar hier ligt het er nog eens extra dik op. Ik prik in ieder geval te snel door deze illusie heen en dan krijg ik dat niet meer uit m’n hoofd.
Dus na een half uurtje besloot ik m’n opties te heroverwegen en besloot naar het 20 km verderop gelegen Erkrath te rijden. Naar Magnum
Wijze Grijze sexapproval voor Oceans vandaag: n/a
 
Magnum
Ik kom koud in Magnum binnen en wie loop ik daar in de kleedkamer tegen het lijf. Señor Magnum himself: Picasso1
En ofschoon Magnum inderdaad bijzonder groot is, ontmoetten we elkaar steeds weer.
Het interessante aan Magnum vind ik altijd het zeer gemengde publiek. Veel buitenlandse gassies met duidelijk een hoog bestedingspatroon. Daar hoort ook een bepaald haantjesgedrag bij hetgeen ik zeer amusant vind om te observeren. De ideale plek daarvoor is het overdekte atrium rond de op de tafels geplaatste gezellige gasbranders. Hier leg je snel contact en ik heb er wat rare discussies gevoerd met mensen die hartstikke ontevreden hier waren en nog net niet probeerden me tot de sharia te bekeren. Een duidelijk antwoord op m’n vraag: “Maar als je het hier in het Westen niet zo leuk vindt, waarom ga je dan niet naar een land dat wel aan je idealen voldoet?” kreeg ik niet.
 
Gekamerd heb ik niet meer in Magnum. Er liepen wel wat opties rond, maar zowel ik als Wijze Stijve misten de wow-factor die je meteen een testosteronshot bezorgt.
 
Dat het uiteindelijk al tegen 05:00 liep, was nergens aan te merken. Zelfs het buffet bevatte om die tijd nog voldoende om je late trek te stillen. Ik nam afscheid van Picasso1, programmeerde m’n Wijze Grijzmobiel en reed op de automatische piloot het ochtendgloren tegemoet [start] melodramatische mondharmonicamuziek [/end]
 
Wijze Grijze sexapproval voor Magnum vandaag: 6,0/10
 
Sixsens
Na Samya, Dolce Vita, Golden Time, Yin Yang, Panthera, Oceans en Magnum deze week bezocht te hebben, vond ik het afgelopen Zaterdag eigenlijk welletjes geweest. Er moesten tenslotte ook nog boodschappen gedaan worden. Geheel onverwachts kreeg ik echter door Sexmachine en JeanK een gratis lift aangeboden om de 12 Km tussen m’n WG-tempel en Sixsens af te leggen. Dat bood perspectief om nog eens zonder gevaar voor een alcoholcontrole wat vers getapte pilsjes weg te tikken. Dus ik zegde toe en kon aldus nog club nummer 8 toevoegen aan deze afgelopen week van clubbezoeken. Ik werd nog onder druk gezet om op te schieten zodat we vóór 14:00 zouden arriveren. Lichte paniek bij de Vlaamse brigade toen ze merkten dat ik me niet liet opjutten. Geen stress heren!

We arriveerden net voor 14:00 en bespaarden ons aldus de EUR 15,= op de entreeprijs. Wat Sexmachine en JeanK me echter niet verteld hadden, was dat ze me rechtstreeks in de klauwen van de “sjeng gang” hadden gedreven. Zowel Licky Luke als Knaktuut waren reeds aanwezig. Ik diende de confrontatie met de provinciehoofdstedelingen nu niet alleen in de Jupiler League, maar ook op hun eigen thuisterrein met hun aan te gaan. Echter hier in Zuid-Limburg zijn we al snel bevriend met Jan en alleman. De gastvrijheid en een Bourgondische inslag liggen ons nu eenmaal en al snel zaten we met z’n vijven aan de ontbijttafel waar we zeer vriendelijk geholpen werden door Sybille de keukenprinses. Even later arriveerde ook De Duisburg Spesjalist.

Verder was ook nog Sparky aanwezig. Hem had ik bij het naar buiten komen van de kleedkamer al even gezien, maar hij riep alleen maar: “Hoi, geen tijd, moet even gaan kameren” en weg was hij.

Ik kwam Sparky later weer in de jacuzzi tegen, waar hij subtiel mijn identiteit verraadde aan een andere aanwezige whirlpoolgenieter. Deze begon enthousiast te spetteren en riep: “Kijk nou, het is hem echt. WG heeft een Volkskrant bij zich en gaat die hier in de whirlpool lezen.” Hij stelde zich voor als Kwant en feliciteerde me meteen alsnog met m’n verjaardag. Kwant bleek een fervent volger van mijn PC-Bochum escapades te zijn en was razend benieuwd om dat ook een persoonlijk mee te maken. Ik werd aan een diepte interview onderworpen en eerstdaags gaat het ervan komen dat we PC-Bochum  gezamenlijk zullen bezoeken. En, zoals beloofd, valt hem bij deze de eer te beurt met naam in mijn verslag genoemd te worden.

Tijdens die whirlpool gesprekken was er ook een newby die met rooie oortjes naar onze verhalen zat te luisteren. Ik attendeerde hem op het bestaan van de fora waar je je zeer goed kunt oriënteren op onze hobby. Hij heeft zich inderdaad inmiddels aangemeld. Weer een zieltje gewonnen. Welkom op dit forum jory91. We zijn benieuwd naar je ervaringen die je tot nu toe meemaakte.

Toen ’s avonds Wijze Stijve signaleerde dat er misschien toch nog een dame wat nuttig werk kon komen verrichten, wist ik eigenlijk meteen wie een potentieel doelwit zou kunnen worden. Bulgaarse Ani

Naam : Ani
 Nationaliteit/Taal : Bulgaars/ Duits
 Leeftijd : 22
 Haarkleur/-lengte : Blond (geblondeerd), sluik, tot onder aan de rug
 Lengte dame : 1,50 mtr
 Postuur/Cupmaat : Poppetje, 45 Kg, maat 32/ B-cup
 Tatoeages:
 Service: PZC, TZ, NMC, 69,
 Voordelen:
 Nadelen:
 Tijdsduur : 30 minuten
 Prijs : EUR 50,=
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval: 8,0/10
 
 
Dit kleine duiveltje stond me heel erg aan. We maakten kennis met elkaar en zowel Ani als ik meenden dat we elkaar in het verleden al een keer ontmoet hadden. We konden alleen niet meer precies reconstrueren waar of wanneer. Maakt niet uit, dan maken we gewoon toch weer opnieuw met elkaar kennis. Het vreemde was echter dat Ani aan de hand van wat ik vertelde over mijn kennis van het Bulgaars steeds stelliger werd en zelfs voorspelde wat ik nog meer zou gaan vertellen. Ani nam me mee naar een kamer in het Aspasia gedeelte met een mooie full room spiegel meteen naast het bed. Ook Ani speelde het spel perfect door me zoveel mogelijk kijk te geven op de matrasactiviteiten. Dat komt de lustbeleving alleen maar ten goede. Ani was ook niet Abspritzgeoriënteerd, maar gewoon lekker geil. Na m'n orgasme nam ze me mee naar een doucheruimte op dezelfde etage, alwaar we gezellig elkaar schoon geschrobd hebben. Een leuke cherry on the cake als toetje Wijze Grijze sexapproval: 8,0/10
 
Wijze Grijze sexapproval voor SixSens vandaag: 7,0/10
 
Conclusie:
Dit was natuurlijk extreem om binnen 6 dagen (waaronder ook nog één rustdag) 8 clubs te bezoeken. Meerdere wandelaars gingen me voor met hun Fucktour, Pornotrip, Club Odyssee of Spermathon.
Ik was benieuwd hoe ik zoiets zelf zou ervaren en of dit voor herhaling vatbaar was. Wat heb ik er nu de afgelopen week van geleerd?:
 
·         I’ve seen it, I’ve done it, but I will not repeat it.
·         Als je je in een club senang voelt, laat het er dan bij. Naar een andere club rijden heeft niet echt een toegevoegde waarde, behalve dat je nogmaals entree betaalt.
·         Als het in een club minder is, zoek dan naar alternatief vermaak. Neem je krant mee om een rustig uurtje te overbruggen.
·         Het kost gigantisch veel tijd. Je ziet dat ik deze recensie pas twee weken later post. In de afgelopen dagen heb ik af en toe steeds iets van deze recensie geschreven, maar andere prioriteiten kwamen er steeds tussendoor.
·         Het maakte geen enkel verschil in welke club ik ben. Overal kom je in contact met andere bezoekers. De meiden zijn allemaal individuen dus je kunt gedrag, attitude of mentaliteit onmogelijk aan één club vastpinnen. Ook in “serviceclubs” kun je mindere sessies hebben, en ook in andere clubs vind je toppertjes. Ga op je instinct af en zorg voor een klik.
·         Na enkele enerverende dagen heb ik vrijwillig op de Donderdag een rustdag ingelast. De vermoeidheid sloeg toe.
 
« Laatst bewerkt op: 11 maart 2015, 00:30:45 door Wijze grijze »

Wijze grijze

  • Gast
Het Wijze Grijze Hoekje
« Reactie #1 Gepost op: 4 augustus 2015, 20:28:53 »
Afscheid van Tailer.


Het volgende verhaal is een beetje anders dan jullie misschien van me gewend zijn. Vandaar dat ik het ook in een aparte bijdrage in het Wijze Grijze hoekje publiceer. Als het te klef is, dan sla je het maar over, maar wellicht schetst het ook een beetje een ander beeld uit ons P6-wereldje. En dat is voor mij de bedoeling van dit stukje. Een persoonlijke ontboezeming. Misschien heb ik het me allemaal maar ingebeeld en heb ik in een illusie geloofd. Maar het was dan wel een perfecte illusie. En kunnen we dan niet aan alles gaan twijfelen?
 
Aan alle mooie dingen komt een einde. Voor degenen die m’n tientallen Pauschalclub Bochum bijdragen volgen, zal het geen geheim zijn, dat mijn all time favorite aldaar, Tailer, enige tijd geleden de club definitief verlaten heeft. Afgelopen Februari al eens voor 3 maanden, vanwege persoonlijke redenen. Daarna kwam ze in Juni voor 3 weken terug en verdween daarna weer een tijd van de radar.
 
[attachimg=1]  [attachimg=2]  [attachimg=3]  [attachimg=4]


Haar Pauschalclub collega’s Angel en Nelly gingen haar reeds voor naar privéclub Casa Rossa en gezien de ontwikkelingen de laatste tijd in Bochum was dat voor Tailer reden om haar horizon ook eens te gaan verbreden. Zodoende raakte ik mijn iubi’tje kwijt.
 
De rit er naar toe, was niet leuk, want voortdurend maalde van alles door m’n hoofd en continu dacht ik aan de geweldige sessies die we hadden gehad. Niet alleen de sex was daar debet aan, maar ook de positieve energie die ze me zo vaak wist te geven. Met Tailer kwam er meteen goede zin en gekkigheid in de club. Een leuke dartele spring in het veld.
 
Ik ben nog nooit eerder in een privéhuis geweest, maar het concept vond ik eerlijk gezegd een beetje lachwekkend. Picture this: Je arriveert bij een achenebbisj pandje op een verlaten industrieterrein. De kleurstelling van het pand doet je denken aan een kermisattractie of een woonwagenkampje. Het is voor mij sowieso een pokkeneind rijden. Zo’n 200 Km en dat is me nu net toch iets te ver weg voor een privéhuis zonder enige vorm van nevenactiviteiten. Hier kun je geen hele dag doorbrengen, hier kun je alleen effe je overdruk kwijtraken. Desalniettemin had ik het er nog eenmalig voor over om Tailer te bedanken, bij te praten en definitief een hoofdstuk voor me af te sluiten.
 
Ik kwam dus binnen en zag achter een kralengordijn de meiden zitten en wilde er dus meteen heen doorlopen. De Puffmutter hield me echter tegen en vroeg met een zwaar Oost-Europees accent en krassend stemgeluid: “Bin jaai foor de eersjte keer hier?” Even dacht ik dat ik met een waarzegster met kristallen bol te maken had. De setting was er in ieder geval naar. “Ja, inderdaad mevrouw”. “Dan sjal iek jouw alles oitleggen. Die maisjes doen alles mit condoom en iek sjal sje aan je foorsjtellen”.
 
Net als bij een modeshow werden de meisjes een voor een opgenoemd, in de trant van: “Hier komt die Sjtella oit Polen und sjij sjprekt Doitsj”. Dan komt de meid naar voren geeft je een handje, maakt een 360⁰ pirouette zodat je haar van alle kanten kunt keuren en gaat weer achter het kralengordijn. En de volgende en de volgende. Het doel van mijn bezoek werd voor het laatst bewaard. “en diet is die Alexia oit Roemenië”. Braaf kwam Tailer naar voren getrippeld en met een grote grijns stelde ze zich voor. Natuurlijk had ze me al lang herkend. Ik wilde haar meteen naast me laten plaatsnemen, maar zo gaat dat niet hier. Eerst moest ze weer achter het kralengordijn verdwijnen en ik moest mijn keuze aan moeder toverkol bekend maken. Zij haalde toen Alexia/ Tailer weer tevoorschijn, die nota bene op 2 meter afstand achter het gordijn zat en kwam ze aldus naar me toe.
 
“Buna ziua dragaiuuuuuuubi, ce faci?”
Ik kreeg een veelbetekenende blik van Tailer en ze nodigde me uit haar te volgen. We gingen naar de kelder waar het nogal rommelig uitzag, langs allerlei onbestemde kamertjes en hokjes. Een echte kelderlucht hing er.
Van de entourage op de kamer werd je ook al niet vrolijk. Geen douche, maar slechts een wasbak met wat miniatuurdoekjes waarmee je je wat kon fatsoeneren. Wilde je douchen, dan kon dat ook, maar dat kostte dan weer 1 EURO. De muren waren bekleed met romantische zilverkleurige radiatorisolatiefolie en hier en daar wat jaren 70 behang. Één grote wand met een rookglaskleurige spiegel maakte het geheel af. Geen raam dat je open kunt zetten.
 
We hebben uitvoerig over het heden en verleden gesproken en eerlijk gezegd voelde de seks die onvermijdelijk zou gaan komen nogal klinisch en steriel aan. Ik denk dat Tailer dat ook zo aanvoelde, want de klik die we in het verleden (meende ik me toch te kunnen voorstellen) hadden, wilde niet zo maar opkomen. Of Tailer soms ook voelde dat het een afscheidswip zou worden? Desalniettemin kreeg ik, for old times sake, van haar het “rundum Wohlfühlpakket” met alle toeters en bellen. Dat kan Tailer nog steeds als vanouds en als ze deze illusie haar tegenwoordige clientèle slechts voor de helft kan geven, dan mogen die zich gelukkig prijzen met zo’n servicepareltje in de buurt. In elk geval gaf Tailer me een waardige afscheidswip. Ik ga hier niet in detail, maar geloof me dat het weer een Wijze Grijze Sexapproval™ : 10,0+/10 waard was. Bovendien kreeg ik van haar een souvenir mee dat ik zal koesteren. Vraag me er niet naar, want daarvoor was het te persoonlijk.
 
En dat ze hier financieel gezien (en daar gaat het uiteindelijk om) helemaal op haar plek is, bleek. Nu had Tailer de dag van te voren vrij gehad, was thuis geweest en was vanmorgen weer begonnen. Dus ze was vandaag met een lege beurs begonnen. Vol trots liet ze me haar verdiensten van vandaag tot nu toe zien en dat was nu eens serieus helemaal niet misselijk! In deze club dient voor alle extra’s een toeslag betaald te worden. Anaal + € 50,=, FT + € 25,= en PZC + € 25,=. Dan tikt een sessie van een half uurtje of uur à EUR 50,=/ ½ uur toch al snel aan. Ook met wat stripteasedansjes en showtjes verdient ze hier nog wat extra’s En als je eenmaal van Tailer’s PZC kwaliteiten hebt mogen genieten, dan raakt de beurs al snel leeg.
Tailer heeft hier en daar intussen een dagje proefgedraaid en overal ging ze met volle beurs naar huis. Alsof haar de schellen van de ogen gevallen zijn. Eerlijk is eerlijk: Tailer is niet de knapste meid die er rondloopt, maar op servicegebied en qua mentaliteit en vriendelijkheid steekt ze er mijlenver bovenuit. En hier in Casa Rossa schijnt Tailer vooralsnog haar plek gevonden te hebben.
 
Een mooi voorbeeld dat haar topmentaliteit beschrijft, zijn de keren dat ik haar na een kamergang van zo’n 20/ 30 minuten bedankte voor haar inspanningen. Een orgasme zat er op dat moment dan niet in. Dus in de Pauschalclub formule had ze dan met alle recht haar jeton verdiend. Echter menig keer ging Tailer dan toch nog een 10/ 15 minuten door, totdat ze uiteindelijk haar heerlijke smoeltje vol met m’n sperma had.
 
Na afloop wilden we weer terug naar boven gaan, maar onder aan de trap hield Tailer me tegen. Ik kreeg nog wat heerlijke afscheidstongzoenen. Ik wilde doorlopen, maar Tailer gaf aan dat we nog even dienden te wachten. Boven was weer het voorstellingritueel bezig en het is hier blijkbaar niet de bedoeling dat de ene gast de andere tegenkomt. Uiteindelijk begeleidde Tailer me naar de deur en ik kreeg een laatste innige afscheidskus en een laatste La revedere en doei doei.
 
Dat was het. Ik stond buiten en had een hoofdstuk afgesloten. Ik moest dit zo doen om me ergens ook te beschermen tegen het op de loer liggende Liebeskaspersyndroom.
 
Misschien is het goed zo als het nu gelopen is. Ik weet dat het goed gaat met Tailer en dat ze zich min of meer buiten mijn reikwijdte bevindt. We hebben elkaars telefoonnummer uitgewisseld (de eerste meid waar ik dit mee gedaan heb), maar of ik er ooit gebruik van zal maken, weet ik niet. Wat ik wel weet, is dat ik, als ik in de buurt van Arnhem ben, zeker zal zien of zij er dan (nog) werkt en dat het voor mij dan zeker een omweg waard is. Wat blijft is de herinnering aan wel > 100 kamergangen die stuk voor stuk tot de beste ervaringen in mijn P6-carrière behoren. Ook het supertrio dat Tailer me ooit met Angel gaf (lees hier), verdiende destijds een Wijze Grijze Sexapproval™ : HORS CATEGORIE
 
[attachimg=5]  [attachimg=6]


Helemaal in gedachten verzonken en emotioneel toch wel onder de indruk reed ik terug via de A3 via Oberhausen. En om het hoofdstuk Tailer helemaal definitief af te sluiten, besloot ik de Vulkaan in Duisburg te bezoeken. De eerste de beste meid die enigszins passabel was, zou ik als cold turkey afkickmiddel gebruiken.
 
En wat wilde het lot? Ik liep in huis 13 op de tweede verdieping een bijzonder klein bruin getinte exotische meid tegen het lijf. Helemaal mijn WG-categorie. Ze sprak best wel goed Duits, dus ik vroeg haar naar haar land van herkomst: “Italië!”. Mooi. Ik maakte meteen goede sier met m’n Italiaans en speelde de charmante Nederlander (die ik eigenlijk dus ook wel ben). De meid stelde zich voor als Sylvia en beweerde dat ze me kende en dat we toch al met elkaar op de kamer geweest waren…. Wist ik dat dan niet meer? Ja, kom op zeg! Dat moest nog kunnen. No way, lady. Met zo’n petite lichaampje zou ik me je zeker nog herinneren.
 
Echter zij bewees me dat ik me op dat punt vergiste. Ze wees de kamer aan waar ze vroeger werkte. Er bestond toen nog geen doorgang naar Huis 11 en inderdaad was ik toen vaak bij een kleine Italiaanse meid geweest. Ik vloog toen zeer vaak zakelijk per vliegtuig en bij voorkeur dan van en naar Düsseldorf. Voordat ik naar huis reed, maakte ik altijd nog een afzakkertje op de Vulkaan en had er destijds meerdere vaste waardes zitten. En uit die tijd herinnerde ze me nog en had me zelfs herkend. Godbetert: dat was toch wel 6 jaar geleden! Toen was Sylvia 24 en ze had er inmiddels een pauze van een paar jaar opzitten.
 
Ik was werkelijk flabbergasted. Wat een fenomenaal geheugen. Of had Sylvia me aan een of ander zwaailicht boven m’n hoofd herkend? Ik vind het steeds weer verbijsterend hoe iemand zo’n geheugen voor personen kan hebben. Ze zei zelfs dat ze m’n geurtje herkende, dat ik altijd op heb. (maar dat zal toch wel bluf zijn, of niet?) en ze vroeg of ik ook van die Italiaanse mintdropjes (pura liquirizia) bij me had? En ja hoor, heb ik altijd (ook in clubs) bij me in een klein doosje.
 
De aansluitende kamergang was best wel OK. Ik ga haar boven doorsnee services niet beschrijven, want die heb ik waarschijnlijk te danken aan het feit dat Sylvia een verloren klant wilde terugwinnen. Wijze Grijze Sexapproval™ : 8,0/10
 
En tenslotte voor degenen die denken dat Tailer me misschien aan de haak had willen slaan om me leeg te plukken of om me om allerlei gunsten te vragen. Nee. Nooit is daar ook maar op enigerlei manier sprake van geweest. Wel heb ik haar soms op een klein cadeautje getrakteerd en oh wat was ze dan blij verrast. Ook als ik liet blijken dat ik iets voor haar had meegenomen, wat was ze oh zo meisjesachtig ongeduldig en kon ze het nauwelijks afwachten. Ook hebben we nooit telefoon, whats app, of facebook uitgewisseld. Er werd zelfs nooit om gevraagd. Dus uiteindelijk schrijf ik de perfecte sessies met haar terug op de bijzondere klik die we met elkaar hadden. En met die herinnering dooft dit zo mooie sprookje uit. Bij terugkomst thuis heb ik dus wel een flink glas van m’n goede whisky gedronken die ik voor speciale gelegenheden heb staan. Dat is de troost die ik me toestond.
 
In elk geval valt alles nu mooi op zijn plaats. Vanaf a.s. Zaterdag zal ik een zomerstop van 3 weken inlassen. Er zijn per slot van rekening ook nog andere dingen dan wandelen en clubben. And remember: I’ll be back in september.
 
Multu noroc pentru viitor, Tailer

Adieë tsezame
Wijze Grijze
 

[verwijderd door de beheerder]

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Het Wijze Grijze Hoekje
« Reactie #2 Gepost op: 4 augustus 2015, 21:09:15 »
Ha ha, Wijze Grijze heeft het goed te pakken, zo verliefd als een ukkie op ZIJN Tailer, maar toch goed beseffend dat aan alle mooie liedjes een eind komt  :cheer:
Haar achterna reizend naar haar nieuwe werkplek, een (laatste, en dan is die altijd met gevoelens gespekt en voelt anders aan) afscheidsbeurt, en bij het verlaten van het neukhok beseffend dat er een einde komt aan een periode.
Dat het gevoelsmatig ligt, volledig begrijpbaar.
Dat hij het neerpoot, lovenswaardig.
Dat hij vol emoties zit, zo logisch als wat.
Dat hij telefoonnummers uitwisselt, dangerous stuff, maar ik denk niet dat het voor hem enig gevaar in gaat houden.


Nu ben ik niet de beste om liefdesadvies te geven, maar godverdomme WG, sluit toch deftig af met Tailer, huur verdomme een deftige hotelkamer of regel een romantische overnachting in de Ardennen en regel een nacht met haar, buiten haar werkhol om, en neem DEFTIG afscheid....


Voor mij is dit verhaal onvoltooid, en wij willen tetten zien, of beter, wij willen een echt afscheid van Tailer lezen, vol passie, de ganse nacht, waarna je je desnoods maar vergiftigt, of jezelf de dieperik in gooit, zolang wij eerst maar het verhaal kunnen lezen  ;D :king:


Gierige aap, neem deftig afscheid van de stoot van je leven, nu je de kans hebt, niet in een vochtige kelder bij madame soleil. En nadien delete je alle gegevens die je van Tailer hebt, om jezelf te beschermen tegen deketterij en andere fratsen ......


Je zal wat centen armer zijn, maar je leven zal veel en veel rijker zijn .... foots zei trouwens altijd: "rijk zijn is een gevoel en heeft niets met geld te maken"  :-P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Het Wijze Grijze Hoekje
« Reactie #3 Gepost op: 4 augustus 2015, 21:33:27 »
Hier Wg, een heel mooie song van een dame die luistert naar de naam Taylor Swift .... mooie tekst, een oproep van Tailor aan je, zie je wel dat ik gelijk heb in mijn advies  ;D


! No longer available
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Wijze grijze

  • Gast
Augustus 2015: WG bezocht La Belle France
« Reactie #4 Gepost op: 5 december 2015, 22:46:37 »
Afgelopen Augustus: Ook WG is wel eens aan vakantie toe en dit jaar was het een drie weken durende Tour de France geworden.
 
Via een mondiaal netwerk waartoe ik behoor, heb ik contact met mensen in alle landen van de wereld en kan daar overal overnachten. (nee, geen couch surfing, of iets dergelijks)
 
M’n volgende ontmoeting zou pas aan het begin van de avond plaatsvinden i.v.m. andere verplichtingen van de mensen waar ik zou gaan verblijven. Dat bood dus de mogelijkheid om op eigen gelegenheid eens iets te ontdekken. Omdat alle dagen toch altijd vrij intensief geweest waren in gezelschap van de mensen waarbij ik tot nu toe verbleef, besloot ik een rustmoment in te lassen. Ik was zowat op de helft van m’n trip en inmiddels ergens noordelijk van Nîmes bij de Gorges du Gardon beland. Een nogal rustige omgeving en sommige stukken waren best wel leeg en eenzaam. Wat natuur betreft echter interessant.
 
De omgeving was nogal berg-/ heuvelachtig met tussen de bergen van die bijna drooggevallen riviertjes met losse stenen erin.
 
[attachimg=1]
 
Ik reed over een nogal verlaten D-weg en vond op een gegeven moment een karrespoor dat naar beneden richting zo’n riviertje leidde. Perfect om een kleinigheid te eten en om eens te genieten van helemaal niets. Een beetje een contemplatief moment dus. De tsjirpende krekels en piepende cicaden hielpen erbij.
 
Ik had het XL-mobiel in het gras geparkeerd en zat in m’n onderbroek in een klapstoeltje met m’n voeten in het water m’n zonden te overdenken (waar ik trouwens heel snel mee klaar was), toen ik een andere auto hoorde aan komen rijden.
Dat zal ik net weer hebben….
Het bleek een kleine camper te zijn met Zwitsers kenteken VD. Daarvan wist ik dat het tot West-Zwitserland hoorde. Franstalig dus.
 
Er stapten twee dames uit: 30-35 jaar. Natuurlijk groetten we elkaar.
Bonjour mesdames, comment allez-vous?, Je suis WG, de Pays-Bas
Zij stelden zich voor als Lilliane en Mélanie uit Lausanne. Ze verontschuldigden zich waarachtig dat ze me stoorden. Ze hadden dit plekje ook vanaf de weg gezien, maar mijn auto was niet zichtbaar geweest.
 
Ze haalden klapstoeltjes en een tafeltje uit hun auto en ze wenkten me erbij te komen zitten. Ik deed wel eerst m’n broek aan, nam m’n stoel mee en schoof bij ze aan tafel. Stukje meloen, wat koekjes, flesje wijn en goed gezelschap. Veel meer hoefde dat voor WG niet te zijn op dat moment.
 
Eens kijken of ik ook in het Frans charmant kan zijn. En inderdaad, het werd leuk, gezellig en ongedwongen. Ze vertelden me dat Lilliane pas sinds kort gescheiden was. Haar zoontje was met z’n vader op vakantie op de Canarische Eilanden en dus was ze nu samen met haar BFF Mélanie haar verdriet op deze reis aan het verwerken.
“Tsja dame, ik weet precies wat je meemaakt; been there, seen that and done that” en ik bood een luisterend oor en een begripvolle schouder aan om tegenaan te leunen. En de sfeer was opeens niet meer zo leuk en iedereen zweeg.
 
Ik verbrak deze ongemakkelijke stilte met opzet niet en wachtte maar eens af. Mélanie stelde aan Liliane voor dat ze maar eens het water in moesten gaan. Of ik er iets op tegen had, als de dames wat gingen badderen in het riviertje?
“Maar mesdames. Au contraire. Ik kijk heel graag naar spetterende vrouwen.   “
 
Ze liepen naar de waterkant en trokken daar hun rokjes en T-shirts uit. Ze droegen beiden een zwembroekje als slip, maar geen bovenstuk. Dus beiden waren topless en zeker niet verkeerd om naar te kijken. Een blond maatje 34 en een bruinharig maatje 36. Dat liet ik me welgevallen.
 
De dames liepen wat door het ondiepe water en al snel begonnen ze elkaar nat te spetteren en natuurlijk ging dat gepaard met het nodige gegil. Ik verbeeldde me op dat moment dat ze me zelfs een beetje zaten uit te dagen. Ik stak m’n duim maar eens op ten teken van waardering en maakte een cirkel met m’n duim en wijsvinger. Na een tijdje kwamen ze er lekker glibberig en glanzend uit en droogden elkaar af. En WG zat erbij en genoot van dat uitzicht en keek geïnteresseerd toe.
Dat viel beide dames ook wel op en vooral Mélanie vond dat wel leuk, want ik had de indruk dat ze zich extra opzichtig naar me toe presenteerde. Altijd ging ze zo staan dat ik goed zicht op haar body had. Ook Wijze Stijve vond het schouwspel leuk om te zien.
 
Aangezien het erg heet was en de zon best wel brandde, pakten de dames aansluitend zo’n sproeinevelfles zonnebrandolie en begonnen zich in te smeren. Toen de dames klaar waren gaf Mélanie aan dat ik me ook moest insmeren, want anders zou ik een zonnebrand oplopen en gaf me de fles. Dat was inderdaad een goed idee, want ik voelde de zon toch wel tamelijk op m’n huid branden. Dus ook ik smeerde me in. Tsja, en dan kom je uiteindelijk bij het insmeren van je rug….
 
Mélanie zag m’n dilemma en gebood me haar de fles te geven, zodat zij dat wel effe bij mij zou doen. En dat deed ze dan ook. Ik genoot en m’n fantasie overtuigde me dat ze dat wat sensueler deed dan eigenlijk nodig geweest was. En wederom roerde Wijze Stijve zich.
 
En toen kwam het!
 
Mélanie zei dat ze het niet schuld wilde zijn als er zonneolievlekken op m’n kakikleurige knielange broek zouden komen. Die moest ik uit doen. Ik aarzelde, want dit overviel me toch wel. Dat had ik niet aan zien komen. Mélanie ging voor me staan, keek me recht in de ogen en maakte m’n riem open en liet m’n broek naar onder vallen. Daar stond WG in z’n zwarte onderbroek met een topless, met olie ingesmeerde meid voor zich die z’n dochter had kunnen zijn. M’n erectie was duidelijk voelbaar aanwezig, maar ik wilde hem niet met m’n handen gaan bedekken om er niet nog extra aandacht op te vestigen. Mélanie sproeide vervolgens wat olie op m’n bovenbenen en begon ze in te smeren. Shit man! Daarbij kwam ze wel heel gevaarlijk dicht bij Wijze Stijve. En dan voortdurend m’n gezichtsreactie in de gaten houdend. Wat een uitgekookt Luder. Of was ik zelf zo geil dat ik het me alleen maar inbeeldde dat ze me opzettelijk aan het opgeilen was?
 
Van een afstandje stond Lilliane erbij een bekeek wat haar vriendin aan het doen was. Lilliane straalde verwarring, maar tegelijkertijd ook nieuwsgierigheid uit. Er was verder niemand in de buurt. Alleen heel af en toe hoorde je boven een auto over de weg rijden.
 
We waren aansluitend weer aan hun picknicktafeltje gaan zitten en aten de rest van de meloen op. Mélanie zat intussen tegenover me en spreidde haar benen en keek me recht in de ogen. Duidelijker kon de uitnodiging toch niet zijn? Ik was inmiddels zo geil dat het me niet meer boeide. Dan maar aan een gendarme uitleggen dat ik er niets aan kon doen en dat de dames erom gevraagd hadden. Ik schoof m’n stoel naar haar toe en greep een been van haar en legde dat op mijn bovenbeen, begon het te masseren en ging langzaam met mijn hand langs haar knie, over haar bovenbeen richting haar slip.
Dit was het beslissende moment. Ze trok niet weg, dus ging ik met mijn hand over haar poes en begon er met mijn duim langzaam overheen te wrijven, terwijl ik haar gezichtsreactie in de gaten hield. Alle signalen stonden op groen, dus: go WG, go! Lilliane wist ondertussen niet waar ze kijken moest.
 
Ik trok Mélanie mee naar achter de camper en liet haar met haar handen tegen de camper aanleunen, met haar kontje naar achter, en drukte m’n onderbroek met een keiharde Wijze Stijve tegen haar billen aan. Per slot van rekening had ik al de hele vakantie zonder intieme relatie geleefd. Dat beantwoordde ze gewillig door haar billen op haar beurt ook tegen mij aan te drukken. Met haar hand reikte ze naar achteren en begon ze Wijze Stijve te kneden. Ik wreef over haar borsten en daalde af naar haar heuvel. Ik duwde haar slipje aan de kant en voelde dat ze aardig nat was. Mélanie frunnikte Wijze Stijve uit m’n onderbroek, duwde hem tussen haar benen en begon me daar met een heerlijke portie pussysliden.
 
Ik was ondertussen zo geil dat het me op dat moment geen ene ruk boeide dat ik geen condoom bij de hand had. Ik trok haar slipje opzij, stroopte m’n onderbroek omlaag, zakte even een beetje door de knieën en duwde Wijze Stijve zo in haar. Man, man, man, wat miste ik de clubs. Ik stond al twee weken droog. Mélanie was helemaal glibberig, ik voelde nauwelijks weerstand en kon Wijze Stijve er zo tot aan de wortel inschuiven. Mélanie slaakte een diepe kreun. Oeh, wat was dit gevaarlijk lekker. In dat doggy standje kon ik met mijn vrije hand met haar klitje spelen, hetgeen Mélanie duidelijk beviel, want haar hand geleidde mijn hand naar haar gevoeligste plekje. Dat kon onmogelijk lang goed gaan. En dat bleek….
 
Ik was namelijk zo geil en zo bezeten dat ik op het moment suprême alles au naturel in haar gespoten heb. Ik voelde m’n eigen warme saus even later langs m’n benen weer uit haar lopen. Dus misschien loopt er over 9 maanden wel een klein wijs grijs Nederzwitsertje door Lausanne.
 
Toen zag ik pas dat Lilliane op zo’n plek was gaan staan, dat ze alles had kunnen zien. Ik vond zo’n toeschouwster wel geil en draaide Mélanie zo, dat ook zij zag dat haar vriendin meekeek. Mélanie pakte Wijze Stijve vast en begon me af te trekken. Ze wenkte Lilliane om dichterbij te komen, hetgeen ze nu dan wel deed.
 
Nu was Lilliane overduidelijk timide en wist niet goed wat ze met de situatie aan moest. Ze stond er wat verloren bij. Mélanie bood Wijze Stijve aan Lilliane aan, maar daar stond die niet echt op te wachten. Kijken wel, maar aanraken was Liliane duidelijk een brug te ver. Ik vond de situatie wel geil en stak een uitnodigende hand naar haar uit. Uiteindelijk was het echter Mélanie die Lilliane’s hand pakte en hem met lichte dwang naar Wijze Stijve leidde. Aftrekken deed ze echter niet, wel een beetje Wijze Stijve en klokkenspel strelen en over m’n borst aaien. Op mijn beurt wilde ik wel over haar Lilliane’s zwembroekkontje wrijven, maar dan draaide ze steeds weg. Ondertussen rukte Mélanie me zachtjes verder af.
 
Mélanie had duidelijk al wat hetere vuren geblust, want nadat ik voor de tweede keer was klaargekomen, vroeg ze me of ik voor haar wilde plassen!
“Pardon? U zei?”
Ja, dat had ik goed verstaan. Mélanie vond het leuk om te zien hoe een man plaste en wilde daarbij m’n piemel vasthouden.
“OooooooKéeeeeee…….?”
Dat hadden we ook nog niet eerder meegemaakt. Ik weet niet of jullie zomaar in het bijzijn van iemand anders in je volledige nakie een waterstraal kunnen produceren, maar dat vond ik toch wel een beetje moeilijk. En zeker nadat je net tweemaal een orgasme hebt gehad. Zo moet een gedwongen dopingcontrole zich aanvoelen.
 
Mélanie streelde echter zachtjes en sensueel met m’n ballen en speelde met haar andere hand met Wijze Niet Meer Stijve. Af en toe kriebelde ze m’n ballen van achter tussen m’n billen door. En waarachtig, net als een peuter die leert zindelijk te worden d.m.v. pottietraining, begon ik uiteindelijk te plassen. Mélanie stuurde de straal wat heen en weer en had er plezier in. Lilliane stond er wederom een beetje verloren bij en keek ernaar.
 
Uiteindelijk zijn we met ons drieën het water ingegaan en hebben elkaar afgewassen. Mélanie toonde nog even wat voor een grote meid dat ze al was door zelfstandig in het water te plassen. Is plassen in het openbaar soms een speciale fetish of iets dat Zwitser-Françaises geil vinden?
 
Tijdens de gezamenlijke wasbeurt mocht ik Lilliane wel aanraken en wassen, ofschoon ze nog steeds haar broekje aanhield.
 
We hebben daarna nog wat met elkaar gekletst. Maar dat vond ik toch wel een beetje raar, om over koetjes en kalfjes te praten, terwijl je zo’n meid net van tevoren met je crème hebt volgespoten. Ik wist ook niet goed hoe je dan met goed fatsoen afscheid neemt. Dat is in een club toch wel wat gemakkelijker. Je trekt je beurs en that’s it. Uiteindelijk loste het zich vanzelf op, omdat de dames aangaven dat ze er maar weer eens vandoor moesten. Met een merci beaucoup, au revoir, en twee zoenen op de wang namen ze afscheid en ging ieder weer zijns weegs.
 
We weten geen adres, telefoonnummer of wat dan ook aan privégegevens van elkaar. Dat is goed, want dan kan er ook niet eerstdaags een klein Zwitsertje aan de deur staan om z’n papa te komen begroeten. Maar ja, een meid die zo’n slippertje aangaat, zal toch wel haar voorzorgsmaatregelen getroffen hebben?
 
Een conclusie heb ik er ook aan verbonden. Misschien moet ik maar eens wat vaker hier in Limburg naar de Geul rijden en daar met m’n krantje en de voeten in het water afwachten wie er nog meer zin heeft om er te komen afkoelen. Waarom overkomt me zoiets nu eens nooit thuis?
 
Adieë tsezame
 Wijze Grijze

 
En als je inderdaad tot hier beneden hebt doorgelezen, lees dan ook nog eens mijn vorige post hier onder. Sinds afgelopen Donderdag is dragaiuuuuubi Tailer dus teruggekeerd op haar nest in PC-Bochum. Wordt dus binnenkort vervolgd…. En als dat geen cliffhanger is

[verwijderd door de beheerder]

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Het Wijze Grijze Hoekje
« Reactie #5 Gepost op: 18 januari 2016, 09:59:14 »
Indicatief zat dat het laatste bericht in z´n hoekje uiteraard een compleet fictief verhaal is. Eentje uit de afdeling baanromannetjes voor middelbare leeftijd dames en heren die tussen de sanseverias wegdromend zulke nonsens al ns gaarne plachten te lezen om de saaie dagen door te komen. Wie de beste man in levende lijve tegenkwam weet dat de kansen op zulk een sexual encounter met 2 dames half z´n leeftijd uiteraard om het eufemistisch uit te drukken érg miniem zijn. Nee hoor, simpelweg verzinsels in de hoopr een vrijkaartje te scoren aangezien al dat Reclamepropageren van PCBochum onderhand iedereen heftig de keel begon uit te hangen. En kijk, it worked, dat moet je hem toch aangeven. Sla me dood met welke hand- en spandiensten doch het werkte bij het burenforum (waarover ik de toenmalige jury aldaar een bliksemende mail schreef, hopelijk kan hij die nu wél begrijpen, it was not personal at all  :039:) etc...

Het mondiale netwerk  ;D, het continue ophemelen van zichzelf  :017:, z´n zogenaamde continue respect naar dames toe (dat zal de moeite zijn als men kan observeren hoe respectvol hij naar het forum en de andere schrijvers is)  ::) de idiote PCBochum reclamebladzijden die hij overal neerkladt, en ga zo maar door. Het is allemaal nonsens, de enkele keren dat ik hem zag in clubs zat ie doorgaans te vreten en nog ns te vreten om daarna nog ns te vreten. Maakte hij hier of daar een halfuurtje ofzo en that was that. Van opening tot sluiting, check z´n complete verjaardagstourné gratis doorheen de clubs maar ns, sla me dood hoeveel clubs kostenloos en doe de staartdeeltrekking in verhouding met aantal sessies. In het oude HPanthera met de toenmalige bezitter dienen te praten over het continue gratis binnenkomen en van meerdere dames aanhoren dat ie niet correct wenstte af te rekenen. Moderatoren van Duitse fora die me aanschreven over de continue vragen/smeekbedes richting vrijkaarten, een eigenaar van een club die me schreef dat hij binnen enkele maanden met 5, ja vijf vrijkaarten onder verschillende nicknames (ongetwijfeld "geruild") in dezelfde club kwam en daar in verzamelde 5 bezoekjes welgeteld 1, ja één sessie maakte doch wel het buffet leegvrat. En ik kan zo nog wel doorgaan. Doch daarvoor ontbreekt me nou effe de zin..Doch die komt wel weer terug  :dance2

Verbazingwekkend allemaal als je dat vergelijkt met z´n elvendutzend, alla 8 tot 10 sessies pér dag in een godvergeten half rioolputpaushallclubje waar mokkels zich voor muntjes de bek laten volspuiten. Daar kamert ie als een dwaze en dat is het bottomline, en door die onafgelaten promo-bullshit overal zal het zelfs daar gratis zijn...En dan zijn we bij de grond van de zaak, GRATIS...

Om het in de dommige copiemodus van Zuidpoolbeer te stellen kort afsluitend (check your head chauffeur  ::)):

Wijze Grijze OUT!    :sign0024:


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Het Wijze Grijze Hoekje
« Reactie #6 Gepost op: 18 januari 2016, 17:03:50 »
Nee hoor, simpelweg verzinsels in de hoopr een vrijkaartje te scoren aangezien al dat Reclamepropageren van PCBochum onderhand iedereen heftig de keel begon uit te hangen. En kijk, it worked, dat moet je hem toch aangeven. Sla me dood met welke hand- en spandiensten doch het werkte bij het burenforum
Ik moet je niet doodslaan, maar je kan je toch vanzelf inbeelden welke de hand- en spandiensten waren ....
Meneer had namelijk een bussel (20+10 waar ik de bewijzen van heb) vrijkaartjes van clubs waar hij toch al gratis inkom had.
Strategie?
WG: Ik heb nog vrijkaartjes van club x en club y liggen. Wil je er eentje, stuur dan een IM terug. Kan je me tevens nomineren voor de beste recensie van de maand met mijn vakantieverslag over Frankrijk?"


Wedden dat ik er niet ver naast zal zitten .... of meer nog .... er gewoon op .... verschillende interne mails hier doorgestuurd gekregen waar hij leden op RelaxxxBoard vraagt om nominaties op ijsberenforum .......

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Het Wijze Grijze Hoekje
« Reactie #7 Gepost op: 18 januari 2016, 21:52:25 »
Soms bekritiseert ss dan toch niet zomaar  ;D  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man