Auteur Topic: NINA  (gelezen 14517 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
NINA
« Gepost op: 17 maart 2015, 15:46:42 »










  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
NINA
« Reactie #1 Gepost op: 27 april 2015, 20:16:52 »
Over Nina kan ik objectief enkel het volgende kwijt.

Ze geeft een Nuru-massage met het nodige kunnen en de nodige inzet.
Ze is aangenaam in de omgang.  Ze babbelt wel graag.
Ze is niet te gênant om je tijdens de Nuru-massage erotisch te verleiden en om ook de grove middelen in te zetten door flink aan pussy sliding te doen.
Ze neemt de tijd en is zeker niet gehaast.  Ze maakt de tijd mooi vol.
Het is heerlijk om een halfuurtje Nuru-massage gecombineerd te krijgen met een halfuurtje samen in bad (al was het bad nog leeg toen ze dacht dat het al vol moest zijn want ze had de stop niet helemaal toegedraaid).  Het bad loopt al tijdens de Nuru-massage dus geen 'pure (verlies)wachttijd' tijdens het vollopen van het bad.
Je mag Nina overal aanraken zolang je niet uitbundig wil gaan kussen, tongzoenen of vingeren.  Daarvoor ga je dan ook niet naar een massagesalon.
Een Nuru-massage is me te glibberig om écht erotisch opwindend te kunnen werken.  Ik vergeleek het pussy sliding bijvoorbeeld met neuken met een DVP die bijna de gehele geltube in haar poes spoot.  Toch reageerde mijn lul een klein beetje in het begin van de Nuru-massage toen ik nog op mijn buik lag.  Ook de handmassage die ze mijn lul gaf was veel te glibberig om nog veel te voelen.  Ik ben me er echter wel van bewust dat een Nuru-massage met een dame die mijn smaak is (een "Thais poppetje") heel wat anders teweeg zal (zou) kunnen brengen.  Dat ik met Nina in zee ging, had alles te maken met het feit dat er voorgehouden werd dat er niemand anders aanwezig was die Nuru deed.  Zonder vrijkaartje voor een uurtje Nuru-massage had ik me assertiever opgesteld (wat ik, achteraf bekeken, nu ook had moeten doen, alhoewel, het lijkt me nogal gek om weer te vertrekken met een vrijkaartje en op een andere keer weer eens met dat kaartje te komen kijken).   
 
  
  
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man