Auteur Topic: Geleenstraat 110 K5 Claire  (gelezen 11384 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Geleenstraat 110 K5 Claire
« Gepost op: 19 maart 2015, 21:00:55 »
Naam: Claire
Haarkleur/-lengte: bruin / lang
Lengte dame: 1.60
Postuur/Cupmaat: normaal / B ( echt )
Nationaliteit/Taal: Taiwan / Engels
Leeftijd: 25
Tatoeages/Piercings : geen / navel
Service: PMC / NMC / vingeren / body-massage
Tijdsduur: 20 min
Dagdeel : middag
Prijs : 50€

Deze Aziatische schoonheid sprong me in het oog bij een rondgang in de passage 110. Bij het info nemen kwam ze sympathiek over en ik naar binnen.

Tijdens het omkleden stelde ze de klassieke vragen en ik van mijn kant ook. Where are you from ? Enz...

Tijd om het bed op te duiken. Ze kwam boven op me liggen en kreeg een body-massage. Ondertussen duwde ze haar mooie tieten in men mond. Ze deed een condoom om me snikkel en begon te pijpen in een positie dat ik haar lekker kon vingeren , dit was geen probleem.

Neuken begonnen in missionaris en dan over naar doggy. Ze waarschuwde even : i have small pussy take care! We konden ons schouwspel volgen in de spiegel naast het bed. Top gevoel en uitzicht. Toch even in de 4x4 douwmodus gegaan , ondertussen kreunde ze en kneep het kussen bij elkaar. Lang hield ik het niet meer uit en kwam geweldig klaar.

Nog een klein gesprekje tijdens het opfrissen en de kamer tevreden verlaten.

Besluit : waar voor je geld , knappe en vriendelijke dame , geen tijdsdruk.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Geleenstraat 110 K5 Claire
« Reactie #1 Gepost op: 9 augustus 2016, 00:01:01 »
Donderdag in de namiddag even wat rondjes gemaakt in de Geleen en Hunsestraat. Blijkbaar heeft ook hier de verlof periode een invloed op de bezetting. Weinig bekenden voor mij.

Uiteindelijk zag ik na lange tijd Claire nog eens staan op haar vertrouwde plekje kamer 5 in de passage 110. Een fijn weerziens en een geslaagde sessie naar raam-service norm,zonder tijdsdruk.

Zeker waar voor je 50€ !
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.