Auteur Topic: Geleenstraat 72b k2 July  (gelezen 8224 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Geleenstraat 72b k2 July
« Gepost op: 19 maart 2015, 21:02:20 »
Naam: July
Haarkleur/-lengte: zwart / schouderlang
Lengte dame: 1.55
Postuur/Cupmaat: normaal / C - silicon
Nationaliteit/Taal: Colombia / Engels - Spaans
Leeftijd: 28
Tatoeage : onderrug
Service: Pmc / Nmc
Tijdsduur: 20 min
Prijs :50€
Dagdeel : middag
Extra : heeft een naambordje hangen

Deze bomba latina is een vrij bezette dame , dus ging ik ervan uit dat het wel de moeite ging zijn. Ik had even een glimp opgevangen van deze latina ( die bij mij wel interesse opwekte ) en hop het gordijn ging alweer dicht. Even de tijd bekeken en tien minuten later weer post gevat aan de overkant. Ik herkende de wandelaar nog toen hij buitenkwam uit de passage , daar is namelijk de ingangsdeur. Ik zag wat beweging in de gordijnen en ja hoor daar verscheen deze latina bomba. Man , man wat een geile verschijning in een wit lingerie setje en een big smile.

Hop naar binnen. Even opgefrist en dan het bed op. Ze kwam op mij liggen en begon te teasen. Lekker likken aan die latino tits. Ze zakte af naar men ballen en begon deze te likken.

Hierna condoom om men stijve en we gingen van start in de cowgirl. Hierna wisselde ze naar reverse-cowgirl. Nou dat ging lekker , in de maat van het neuken sloeg ik met beide handen op haar latina kont : pats pets pats. Komaan rij me maar lekker af latina hoer. Zo reed ze nog even rodeo op men stijve. Dan gingen we over naar doggy : wow , wow. Ik hield me stevig vast aan de deze latina kont en ging voluit : pompen zo hard ik kon. Bam , bam , bam... Wat later vulde ik keihard het condoom.


Besluit : een actieve hete brok latina geweld , zeer geile uitstraling en waar voor je geld.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.