Auteur Topic: LOVE  (gelezen 129184 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
LOVE
« Gepost op: 20 maart 2015, 17:22:49 »
Vandaag (her)opening SAUNACLUB LOVE in Mûnster.
Ik vind het raar dat we daar nog niks over gehoord hebben van onze pauschalclub-lover Wijze Grijze.
Als de info die ik lees klopt, zijn zowel Bochum, Münster als Dortmund nog enkele uurtjes open en vervangt deze SAUNACLUB de drie Pauschals.
Dat wordt bevestigd op de drie websites van pauschalclub, de aftelling is begonnen, en bij schrijven nog iets meer dan 5 uur te gaan in de huidige bestaansvorm.....
fout fout fout, is een extra saunaclub dus (bedankt voor de verduidelijking, WG)


Ik lees een entree van 40 euro (ja, ja, 39,99 euro) en na 21 u (behalve vrijdag en zaterdag) 30 euro (29,99 euro)
Voor mensen die graag een pintje drinken, dat is betalend, en als je er enkele nuttigt, is de toegangsprijs te vergelijken met de grensclubs ....

Wat wel beduidend goedkoper is dan de grensclubs is het poken (en aanverwante bezigheden) ...
Een halfuurtje zou 35 euro kosten (34,99 om correct te zijn)
Als nu de andere saunaclubs deze prijsdaling van een halfuurtje eens  gaan volgen ....  ;D ;)


Website: http://www.love-saunaclub.de/





Ik, en dat is persoonlijk, vind dit interessanter, de meiden betalen per kamergang. Maar dat is zeer persoonlijk
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Wijze grijze

  • Gast
LOVE
« Reactie #1 Gepost op: 20 maart 2015, 20:12:15 »
zowel Bochum, Münster als Dortmund nog enkele uurtjes open en vervangt deze SAUNACLUB de drie Pauschals.
Dat wordt bevestigd op de drie websites van pauschalclub, de aftelling is begonnen, en bij schrijven nog iets meer dan 5 uur te gaan in de huidige bestaansvorm.....
Dat is toch wel iets verkeerd geïnterpreteerd. De aftelling staat er elke dag en duidt aan hoe lang de club nog geopend is. Na 23:00 begint de klok de tijd af te tellen totdat de club weer open gaat.


Het klopt dat de Pauschalketen in Münster een soort saunaclubsysteem ERBIJ begint. Sommige meiden uit de Pauschalclub werken er dan afwisselend. In het verleden heeft men dat ook kortstondig geprobeerd. Dat was toen echter maar een kortstondig succes.

Vooralsnog blijft de Pauschalformule bestaan. Sterker nog: morgen zal ik me er (weer) persoonlijk in Bochum van gaan overtuigen. Voor de snelle beslissers: stuur me een mail, dan kun je mee. Vertrek om 09:15 uit Zuid-Limburg.

Toevoeging: De club zit trouwens in het pand waarin vroeger de luxueuze saunaclub Emporium zat. (En daarvoor heette de club op die locatie: "Pearl"). Emporium was trouwens in April 2013 nog geen twee weken geopend en sloot toen zijn deuren.

note sm: bedankt voor de info, ik pas de openingspost aan met de correcte info

Toevoeging 2: Vond ik net in m'n mailbox:


Hallo!
 
 Heute, Freitag, den 20. März 2014, eröffnet in Münster der LOVE Saunaclub seine Pforten und wir möchten dich hierzu herzlich einladen. Auch hinter dem neuen Club steht das bewährte Team deines Pauschalclubs und versucht mit anderem Konzept und vielen neuen Ideen zu begeistern.
Für bereits 29,99* Euro betrittst du den schönen Club im Süden von Münster durch einen diskreten Eingang. Im Preis enthalten sind - ähnlich wie beim Pauschalclub - ein köstliches Buffet, alkoholfreie Getränke, Sauna, Jacuzzi,Bar & Lounge bei entspannter Atmosphäre. Außerdem laden Kino und Außenbereich zum Verweilen ein.
Alkoholhaltige Getränke gibt es übrigens bereits ab 3,90 Euro.
Auf Wunsch kannst du für 34,99 Euro eine halbe Stunde mit einem der absoluten Top-Girls aus allen Teilen der Welt intim werden. Selbstverständlich in einem unserer liebevoll gestalteten Einzelzimmer. Unser LOVE Saunaclub hat täglich - auch an Sonn- und Feiertagen - in der Zeitvon 11 bis 1 Uhr geöffnet.

Freitag und Samstag sogar bis um 3 Uhr.

* Eintritt: 39,99 Euro, ab 21 Uhr für 29,99 Euro (außer Freitag und Samstag)
 
« Laatst bewerkt op: 20 maart 2015, 21:56:17 door Wijze grijze »

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
LOVE
« Reactie #2 Gepost op: 8 november 2015, 14:21:51 »
Taylor's eerste ervaring in een Saunaclub

Gisteren voor het eerst naar een Saunaclub geweest en in dit geval Saunaclub Love in Münster. Deze club hoort bij dezelfde keten als de Pauschalclubs in Münster/Bochum/Dortmund. Ook een aantal van de aanwezige dames heeft gewerkt in deze Pauschalclubs. In de Pauschalclubs betaal je voor een hele dag €150,-- entree en dan kun je zo vaak als je wilt met de dames op de kamer zonder dat daar kosten aan verbonden zijn. In Saunaclub Love betaal je €40,-- entree en elke kamergang met een dame kost €35,-- per half uur. Alles wat de dame aanbied aan service is dan in deze prijs inbegrepen, muv anaal. Dit kost €20,-- extra (mits de dame dit in het service pakket heeft zitten). Volgens mij is het in sommige andere Saunaclubs anders en moet je extra betalen voor extra service, maar dat weet ik niet zeker omdat ik niet in andere clubs ben geweest.

De club zelf ziet er goed uit. Beter dan Pauschalclub Münster en Bochum (waarvan ik heb vernomen dat daar een verbouwing schijnt te komen). Persoonlijk vindt ik Pauschalclub Dortmund er beter uitzien en ook de faciliteiten zijn net iets beter. In Dortmund is de Sauna groter, is er een zwembad aanwezig (Jacuzzi hebben ze beide) en het restaurant vind ik in Dortmund het best van allemaal. Vwb het restaurant had ik voor een Saunaclub in ieder geval het zelfde niveau of beter verwacht. Het is een beetje op niveau van Münster en Bochum.
De Club heeft 7 kamers, die allemaal boven zijn gesitueerd. Beneden is het zitgedeelte en de bar. Aan de bar kun je tegen betaling alcoholische dranken krijgen, dit in tegenstelling tot de Pauschalclubs. De club is wat grote betreft vergelijkbaar met Pauschalclub Münster en Bochum.

Wat me opviel in de Saunaclub was, dat een aantal dames actief klanten benaderen. Dit gebeurt zeer sporadisch in de Pauschalclubs. Daar gaat een klant naar een dame toe. Hier moest ik wel aan wennen, want ik vind het altijd leuk om een praatje te maken, maar de dames verwachten dan dat je ook met hun naar de kamer gaat. Zo waren er 2 donkere dames  (Jamila en Sofia (volgens mij Ex-Bochum)) aanwezig, die spontaan naast me gingen zitten en begonnen te kletsen. Ik vertelde ze na een paar minuten wel dat ik op een andere dame aan het wachten was of dat ik aan het uitrusten was, maar toch probeerden ze me meerdere malen per dag te strikken. Aan het eind van de dag waren de dames trouwens een beetje gepikeerd dat ik niet met hun op een kamer ben gegaan. Ja dames, ik heb meerdere malen aangegeven dat ik geen interesse had, maar jullie blijven het toch proberen... Hetzelfde had ik ook met Betina, een oudere Hongaarse dame. Naar eigen zeggen 38, maar misschien nog wel wat jaartjes ouder. Gelukkig reageerde zij niet gepikeerd. Daarnaast kwam Natalia spontaan bij me zitten en sloeg haar lichaam om me heen en begon me in mijn nek te zoenen. Ook zij drong aan op een kamer, maar ik zei dat ik aan het uitrusten was en geen kamer meer deed die dag. Ze probeerde het toch nog een paar keer en daarna ging ze weer weg. Opzich een leuke meid, maar na 4 kamergangen was ik wel uitgeblust.

Overigens, een aantal dames ergeren zich aan de dames die zo actief klanten lopen te zoeken. Voor de klanten kan ik me voorstellen dat dit ook niet zo prettig is, althans ik vond het soms niet prettig dat een aantal dames zo opdringerig waren en zeker als ze later gepikeerd zijn. Ik kom er om te ontspannen en niet om gestressd te raken. In de Pauschalclub heb je dat probleem niet of nauwelijks, maar daar kun je soms gestressd zijn als het erg druk is en je wacht op een dame en die wordt dan weer voor je ogen weggekaapt, waardoor je weer misschien een uur moet wachten. Het voordeel van een Sauanclub is dat klanten alleen naar een kamer gaan als ze ook werkelijk seks willen hebben en bijna zeker weten dat ze kunnen klaarkomen. Hierdoor is de run op dames een stuk minder dan in de Pauschalclubs. In Pauschalclubs gaan sommige klanten vaak naar een kamer om te proberen klaar te komen, terwijl ze eigenlijk weten dat het niet lukt. Of met een dame op de kamer voor een massage of een praatje, zoals ondergetekende. Dit is het voordeel van een Pauschalclub, omdat het niets extra kost, maar daarnaast kan het een nadeel zijn als het erg druk is en je lang moet wachten op een dame.

Persoonlijk heeft de Saunaclub voor mij niet veel meerwaarde. Misschien dat ik ook andere Saunaclubs zou moeten bezoeken zoals Acapulco, om een beter beeld te vormen. Voor mij is het Pauschalclubconcept prima, mits er geen run op dames is (zoals dit nog wel eens voor komt in Bochum. Dortmund en Münster heb ik dit nog niet echt meegemaakt, alleen in Münster 1 keer met Elisa, die die dag erg populair was bij een stel Fransen). In een Pauschalclub kun je dames uitproberen en is het niets, da ga je gewoon naar de volgende dame, zonder dat je het in je portomonnee voelt. En ook in de Pauschalclubs heb je dames die een zeer goede service bieden, erg aardig zijn en wat uiterlijk betreft er goed uitzien. Een aantal voorbeelden zijn Lidja (Ex-Dortmund), Annamaria (Ex-Dortmund), Elisa(Ex-Münster), Andra (Münster, fysiek misschien niet zo, maar erg aardig en een uitstekende service), Flori (Dortmund), Anni (Dortmund), Isabell (Dortmund), Maya (Münster), Daniela (Münster), Antonia (Dortmund), en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Dan eindelijk de dames waarmee ik op een kamer ben geweest:


Adrianna
Eén van de redenen dat ik gisteren naar Saunaclub Love ben gegaan is Adrianna. Met Adrianna heb ik in Bochum 1 kamersessie gehad en deze sessie was niet bijzonder, dwz niet slecht, maar ook niet super. Voldoende zullen we maar zeggen. Ze was die dag ook niet erg spraakzaam. Dit was overigens al bijna een jaar geleden. Toch herkende Adrianna me nog en ze wist zelfs mijn naam nog. Een goed geheugen heeft die meid  :-\ Gelukkig was ze vandaag wel erg spraakzaam en we hebben eerst in de bank wat gekletst met elkaar. Daarna naar een kamer, waar ze me begon te zoenen en zelfs een paar keer op de mond, hoewel dat niet op haar setcard staat. Vervolgens gaf ze me een  :xrated , waarbij ik heerlijk met haar  :showtits1 kon spelen. Daarna heb ik haar in  000006 genomen, zodat ik haar  :movingtits ritmisch kon zien bewegen. Daarna hebben we het half uur vol gepraat. En dan komt het moment dat ik niet gewend ben, de dame betalen. Het schijnt dat je dan samen met de dame naar je locker gaat en haar in de kleedkamer betaald. Ik had geld in mijn berevel gestopt, dus kon ik Adrianna op de kamer betalen, inclusief fooi, vanwege de goede service.
Adrianna had mij behoorlijk verrast. We hadden een beter klik met elkaar dan destijds in Bochum.

[attachimg=1]

Naam : Adrianna
 Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Duits en Engels
 Leeftijd : 19
 Haarkleur/-lengte : Zwart, maar nu donker blond
 Lengte dame : 1,63 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 59Kg, maat 36/ C-cup
 Service: PZC, NMC, 69
Cijfer: 8,5


Cristal
De tweede dame van vandaag was Cristal. Haar kende ik ook uit Bochum, maar de sessie met haar was een van de minste ooit. Ze was vrij arrogant en ongeïnteresseerd, maar het blijft een bijzonder mooie verschijning. Alles aan haar is top, haar gezicht, haar borsten (Hoewel ze overweegt om siliconen te nemen. Erg zonde als ze dat zou doen), haar figuurtje, om door een ringetje te halen.
Ze is nog steeds een tikkeltje arrogant, maar vandaag een heel stuk minder, waardoor ik toch een leuk gesprek met haar kon voeren. Misschien was ze destijds zo arrogant, omdat elke beer stond te kwijlen naar haar. Op de kamer was het helaas wel een beetje steriel, zoenen wilde ze niet en toen ik standje 69 voorstelde twijfelde ze behoorlijk en zei "ok, but just for a small moment". Na amper een minuut wilde ze in  :017a genomen worden, waar ik ook mee ben geëindigd. Nog heel even nagepraat en nog voor het half uur om was, wilde mevrouw de kamer al verlaten. Eerlijk gezegd had ik het ook wel gezien en we liepen samen naar beneden naar de lockers (dit keer had ik de portemonnee in de locker gelaten). Ik heb haar het vastgestelde bedrag betaald zonder fooi. Dat vond ik de sessie niet waard.

[attachimg=2]

Naam : Cristal
 Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Duits en Engels
 Leeftijd : 23
 Haarkleur/-lengte : Blond
 Lengte dame : 1,70 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 54Kg, maat 36/ B-cup
 Service: Zoenen, PZC, NMC, 69
Cijfer: 6


Guilia
De derde dame van de dag was Guilia, die later ook de topper van de dag zou worden. Eigenlijk had ik dat wel een beetje verwacht ;) Met Guilia had ik die dag al een paar keer contact, met name omdat we elkaar al kennen van Pauschalclub Münster. Het was dus geen opdringerig contact zoals de andere dames, die ik in het begin heb beschreven. We hebben eerst plaats genomen op 1 van de sofa's. Daar neemt Guilia alle tijd voor je om je op je gemak te stellen. We hebben zeker een minuut of 20 zitten kletsen, ouwehoeren en flikvlooien. Daarna zijn we naar een kamer gegaan, waar ze me zoals altijd uitermate goed verwende. Ze begon me innig te (tong)zoenen en vervolgens gaf ze me een  :xrated Daarna wilde ze dat ik haar in  :017a nam. Na een tijdje toen ik nog niet gekomen was, is ze weer begonnen met  :lekker en nu lukte het me wel na een paar minuten om te komen. De resterende tijd hebben we nog wat nagepraat. Ook met Guilia heb ik de gang gemaakt richting de lockers om haar te betalen, maar dit keer wel met fooi, die ze zeer verdiend heeft. Ik moest haar wel beloven om weer terug te komen en om dan met haar als eerste een kamer te nemen, zodat ik haar goed zou kunnen  000006

[attachimg=3]

Naam : Giulia
 Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Duits en Engels
 Leeftijd : 26 op de website, maar volgens haar 28
 Haarkleur/-lengte : Blond, bijna tot aan de billen
 Lengte dame : 1,70 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 59 Kg, maat 34 / C-cup
 Service: PZC, NMC, 69, ZK (staat niet standaard op haar setcard, maar als het klint blijkbaar wel)
Cijfer: 9,5


Casandra
Ik zat te twijfelen of ik nog een kamer zou doen (in de Pauschalclubs zou ik die twijfel niet hebben, want als het niet lukt is dat geen ramp, terwijl je nu zoiets hebt van dat je je geld had kunnen besparen). Als ik al een kamer zou doen, dan met een meid die tongzoenen in het pakket had zitten. Helaas voor Natalia, die spontaan bij me kwam zitten... Ik zat eigenlijk te denken aan Eva. Ze zag er heel lief uit maar haar krullerige haar en ze leek een beetje verlegen. Toen ik dacht zo ver te zijn om nog een kamer te doen, bleek ze al bezet te zijn. Ik wilde op haar wachten, maar toen kwam Casandra. Die dag kwam Casandra al eerder bij me zitten, maar toen heb ik haar afgewezen. Eigenlijk ben ik daar niet zo gecharmeerd van, dat dames zo actief naar klanten gaan, maar Casandra wilde ik het voordeel van de twijfel geven. Ik zei tegen haar dat ik met haar op de sofa wilde plaatsnemen bij de grote tv. Daar hebben we uitgebreid zitten (tongzoenen) en ik voelde dat er nog een kamergang in zat (was ik ook wel verplicht aan haar). Op de kamer begonnen we met waar we op de sofa waren geëindigd. Vervolgens stelde ik voor om eerst haar te verwennen en na een minuut of 10 vond ze dat het tijd was voor mij. Helaas is ze niet gekomen. Ze begon mij te  :xrated en na een minuut of 10 gaf ik me gewonnen. Ze ving alles op in haar mondje  :clap: We hebben nog even in elkaars armen gelegen en daarna heb ik haar betaald + fooi, want haar service was zeer goed.

[attachimg=4]

Naam : Casandra
 Nationaliteit/Taal : Bulgaars/ Duits (matig)
 Leeftijd : 22
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,53 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 46 Kg, maat 34 / A-cup
 Service: PZC, NMC, 69, ZK
Cijfer: 8,5

Al met al een leuke dag gehad, maar zoals gezegd, heeft het niet een meerwaarde gehad tov de Pauschalclubs. Financieel was ik iets duurder uit, maar met minder kamergangen. Wel heb ik een paar alcoholische versnaperingen kunnen nuttigen, wat overigens ook extra kost. Het is afhankelijk van de aanwezige dames of en wanneer ik terug kom. En dan denk ik dat ik niet een hele dag blijf, maar een paar uurtjes en dan 1, maximaal 2 kamergangen doe. Dan heb je in principe hetzelfde als een 3 uurs ticket in de Pauschalclubs, maar dan zonder tijdsdruk en dan heeft het wel meerwaarde  ;)

[attachimg=5]
« Laatst bewerkt op: 12 december 2015, 10:59:58 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LOVE
« Reactie #3 Gepost op: 4 december 2015, 00:56:09 »
Heeft iemand interesse in een Freier Eintritt van saunaclub Love in Münster? Vervaldatum 10 december 2015.
Geïnteresseerden kunnen zich per pm melden.

Gr,
Sjeufke  :039:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
LOVE
« Reactie #4 Gepost op: 17 januari 2016, 23:17:51 »
Taylor's twede ervaring in een Saunaclub

Helaas is het vandaag een zwarte dag in de geschiedenis van Relaxxxboard, door toe doen van WIjze Grijze http://relaxxxboard.com/index.php?topic=19254.msg72555;topicseen#new maar Relaxxxboard zal er weer bovenop komen. Met name door de schrijvende leden van deze website, dus mensen, blijf schrijven.

Na deze onplezierige mededeling, gauw naar mijn bezoek gisteren aan Saunaclub Love in Münster. Gisteren kwam ik zo rond 17:30 aan. Ik had het plan om niet al te lang te blijven en zeker voor 24:00 weer terug te gaan. Ik belde aan en de Thekefrau deed open. Ik vertelde haar dat ik een Gutschein had ontvangen per mail (omdat ik me had ingeschreven voor de nieuwsbrief). Hierdoor was de entree gratis. Dat scheelt toch weer € 40,--.
Ik heb me allereerste gedoucht en me in een perfect zittend wit maatpak gehesen. Aan de bar heb ik een koffie besteld en toen ik de ruimte aan het scannen was, zag ik Giulia. Ze zag mij ook aan de bar zitten en ze kwam gelijk naar me toe en gaf me een paar zoenen. Ze vertelde me, dat ze over een half uur een klant zou krijgen voor de komende 4 uur. Ik wilde eigenlijk het eerst met Giulia, dus moest ik mijn planning wat omgooien. Giulia bleef wel de hele tijd bij me zitten en we hebben leuk bij kunnen praten over de feestdagen en haar nichtje Andra, die in Pauschalclub Münster werkt.

[attachimg=1]

Giulia is een zeer appetijtelijke dame, die ook bijzonder leuk is in de omgang. Met name haar achterwerk voelt zeer goed aan. Na een half uurtje kwam haar klant, die ik nog ken van Pauschalclub Münster, maar al maanden daar niet meer heb gezien. Giulia zei later, dat hij alleen vanwege haar komt. Dat verklaart alles.

Nu Giulia de eerste 4 uur niet meer beschikbaar is, heb ik nog maar een koffie genomen en ben ik gaan wachten op Adrianna. Adrianna en Giulia waren de hoofd reden van mijn bezoek vandaag. Adrianna is overigens niet de Adrianna van mijn eerste bezoek.

[attachimg=2]

Helaas werkt deze Adranna (Roemeense) niet meer in deze club of in een van de Pauschalclubs, want met haar had ik de laatste keer een zeer goede sessie.

De Adrianna van vandaag is een Bulgaarse dame met een lekker wulps kontje. Een klein meisje met een prima figuurtje, maar ook een leuke meid voor een praatje. We gingen op 1 van de banken zitten en hadden een leuk gesprek. Na een minuut of 10 wilde Adrianna een sigaret roken en gingen we samen naar de rokers ruimte. Voor de tijd namen we beide nog een drankje me van de bar. Hier hebben we ons gesprek voortgezet. Daarna gingen we terug naar de bank en hebben daar nog even met elkaar gepraat, waarbij ze in mijn armen lag en me probeerde op te warmen voor op de kamer door me te betasten en te zoenen. Na een tijdje zijn we naar boven gegaan en hebben we een kamer opgezocht. Ik kleedde me uit en nam plaats op het bed. Zij deed hetzelfde en keam naast me liggen. We begonnen elkaar te betasten en en te (tong)zoenen.Het voelde heel natuurlijk en goed met haar.
Na een tijdje begon ze met  :lekker en dat voelde ook uitstekend aan. Ik wilde graag standje 69 met haar uitproberen. Ze kwam over mee heen liggen en we bleven zeker 10 minuten in deze positie. Ik stelde toen voor om haar in  000006 te nemen, zodat ik haar ook kon (tong)zoenen. Na een tijdje hield ik het niet meer en kwam ik intens klaar. Met veel zorg heeft ze alles schoon gemaakt en zijn we nog een tijdje op het bed blijven liggen. Ik kon merken dat ze een beetje moe was van de afgelopen dagen en gaf haar een massage, waar ze hoorbaar van genoot. De komende dagen is ze vrij en daar was ze wel aan toe. Helaas was de tijd om en ik heb haar betaald plus fooi. Wat wel een beetje jammer was aan Adrianna, was dat ze de rest van de avond, wanneer ik haar tegen kwam, ze geen blik, groet of glimlach meer gaf. Misschien was ze zich daar zelf niet eens bewust van. Ik denk dat het wel belangrijk is voor een dame om ook na een sessie een beetje aandacht te schenken aan de klanten. Giulia is hier toch iets beter in bleek later op de avond.

[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]

Naam : Adrianna
 Nationaliteit/Taal : Bulgaarse / goed Duits en basic Engels
 Leeftijd : 23
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,55 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 48 Kg, maat 34/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69, TZ.
Cijfer: 8,5

Het was nu een uur of 7 en ik moest zeker nog zo'n 3 uur wachten op Giulia. Ik heb daarom snel een kop soep genomen en wat gedronken en ben toen de sauna gaan opzoeken. Deze was goed op temperatuur, zo'n 80 graden. Na ruim een kwartier lekker gezweet te hebben, heb ik me afgedoucht en heb ik een biertje van de tap besteld aan de bar. Aan de bar kwam Anita naast me zitten en ze stelde zich aan me voor.

[attachimg=6]

Ik gaf vrij snel aan dat ik aan het uitrusten was en dat ik op Giulia aan het wachten was, maar dat ik het niet erg vond om met haar even te praten. We hebben even een gesprek met haar gehad, waarna ze weer is vertrokken. Op zich best wel een leuke meid, maar haar setcard is helaas niet zo heel bijzonder, dus ik denk dat een kamergang er nooit in zal zitten. Na mijn biertje heb ik een colaatje besteld en ben ik wat gaan eten. Dit keer hadden ze rijst met een soort saus met kip, wat overigens goed smaakte. Het eten was een stuk beter dan de eerste keer dat ik hier was. Daarna nogmaals de sauna opgezocht en weer afgedoucht en een tweede biertje besteld. Aan de bar kwam ik dit maal Ines (ex-Pauschalclub Kasandra) tegen.

[attachimg=7]

Met haar heb ik kort even gesproken en ook gevraagd hoe het met haar vriendin Isabell ging.

[attachimg=8]

Ze kon niet vertellen of Isabell nog terug kwam. Ik hoop het wel, want met Isabell had ik altijd leuke sessie.
Na mijn biertje heb ik voor de derde keer de sauna opgezocht. Na de sauna weer douchen en weer naar de bar om wat te drinken. Het was inmiddels bijna 22:00 uur. Het zou niet al te lang meer duren voor Giulia weer beschikbaar was. Het duurde toch nog tot zo'n 22:30 voor Giulia weer beneden was. Ze begeleidde haar klant naar de uitgang en kwam later weer terug. Toen was het gelukkig mijn beurt. Ik zat aan de bar en ze liep achter de bar om wat te drinken te halen. Ze vroeg of ik ook iets wilde en bestelde een colaatje. Daarna gingen we in 1 van de banken zitten. Op dat moment was Diana aan het paaldansen en ze provoceerde Giulia om mee te doen, wat ze ook deed.

[attachimg=9]

Er werd een leuk showtje op gevoerd door de dames, die door de beren zeer werd gewaardeerd.

Na het showtje kwam Giulia weer terug op de bank en hebben we nog even met elkaar gesproken. Daarna zijn we naar boven gegaan en daar had ik weer een fantastische sessie met haar. Ze begon me te (tong)zoenen en na een tijdje gaf ze me een uitstekende  :xrated tot het eind. Het was het wachten dubbel en dwars waard. Daarna hebben we nog even wat nagepraat en heb ik haar betaald inclusief fooi voor de bewezen diensten.

[attachimg=10]
[attachimg=11]
[attachimg=12]

Naam : Giulia
 Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Duits en Engels
 Leeftijd : 26 op de website, maar volgens haar 28
 Haarkleur/-lengte : Blond, bijna tot aan de billen
 Lengte dame : 1,70 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 59 Kg, maat 34 / C-cup
 Service: PZC, NMC, 69, ZK (staat niet standaard op haar setcard, maar als het klint blijkbaar wel)
Cijfer: 10

Het was inmiddels bijna 24:00 uur en ik wilde nog 1 keer een sauna pakken, wat ik dan ook deed. Daarna ging ik nog even aan de bar zitten voor een biertje. Aan de bar kwam ik aan de praat met een Duitser, die ik ook weleens gezien heb in de Pauschalclubs. Met hem een tijdje gesproken over de verschillende clubs en dames. Daarna wilde hij nog 1 kamergang met 1 van de dames. Voor mijzelf was het mooi geweest. Ik heb mezelf nog wel een hamburgertje gemaakt en wilde daarna eigenlijk huiswaarts keren. Toen ik uitgegeten was wilde ik nog 1 colaatje en bestelde die aan de bar. Giulia was op 1 van de gokautomaten aan het spelen en wenkte me om bij haar te komen. Ik moest plaatsnemen op haar stoel en zij nam weer plaats op mij. Ze had niet meer zoveel zin die avond, ook omdat er 1 gast was die haar irriteerde en met haar nog op de kamer wilde. Uiteindelijk ben ik tot 3:00 uur in de club geweest en heb ik samen met Giulia de club verlaten. Buiten stond haar taxi te wachten en ze gaf me nog een laatste zoen en ik zei tegen haar dat ze de groeten aan Andra moest geven van mij. Daarna het ijs van de auto gekrabd en ben ik naar huis gereden. De gladheid viel gelukkig mee, maar het was toch 4:30 voordat ik in bed lag.

Het zal wel een tijdje duren voor ik weer naar Saunaclub Love ga, want ik ga eerst naar Pauschalclub Münster en ik heb nog een vrijkaartje voor Dolce Vita in Dortmund (tenminste, als deze nog geldig is na wat Wijze Grijze allemaal heeft aangericht). Ook gaan Giulia en Andra eind februari met vakantie en Giulia weet nog niet precies wanneer ze weer terug is, maar als ze er weer is ga ik haar zeker weer een keer opzoeken.

[attachimg=13]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
LOVE
« Reactie #5 Gepost op: 25 januari 2016, 23:10:57 »
Afgelopen zaterdag verzeild geraakt in Munster.
Ik had een vroege vlucht naar huis en besliste om eerst nog maar eens op onderzoek, uit te gaan.
Vermits Taylor al enkele mooie verslagen gemaakt had over saunclub 'love' in Munster beslist deze eens te bezoeken.

Om 11:10 stond ik reeds voor de deur en belde aan.

Super vriendelijke ontvangst en een prima rondleiding gekregen. Reeds 1 beer was me voor en stond reeds fris gewassen in de startblokken.
De omkleedruimte was zeer proper en hier waren ook alle attributen aanwezig die een ijsbeer nodig heeft.


Handdoeken kan je hier vrij nemen, zelf een badjas uitkiezen en bijbehorende slippers. Ook staan er een hoop deo's, gel en nog andere dingen die je kan gebruiken. En goede producten zoals Axe. Ook mondwater was er aanwezig. Dit zullen de dames wel fijn vinden dat er een bende lekker geurende witjassen binnenkomt.
De douches zijn ook proper, met drukknop maar je hoeft er niet elke 5 seconden een duw op te geven.

Dan maar eens naar de bar.


Hier een watertje besteld aan de vriendelijke theke.
Er waren die dag 12 dames gepland en volgens mij waren deze zowat vanaf 11 reeds aanwezig. Toch wou ik nog eerst even de kat uit de boom kijken. 2 beren 12 dames was even onwennig maar de dames zijn vriendelijk. Er wordt hier niet gejaagd. Je moet zelf een beetje aangeven of je interesse hebt.

Eerst een ontbijt. Dit zag er prima en mooi verzorgd uit en voldoende keuze. De eetruimte is klein maar gedurende de ganse zaterdag meer dan groot genoeg.

Toch maar eerst even de sauna bezocht, deze is buiten samen met de whirlpool.


De sauna is prima heet (80°C). De whirlpool was toegedekt maar de theke had bij de rondleiding meegegeven dat ik maar even moest vragen als ik deze wou gebruiken.
Even later zat er een beer samen met een dame lekker in te knuffelen met een glaasje wijn erbij. Heb hun maar wat privacy gegund en er niet gaan bijzitten :)

Na de sauna even douchen en hier is dan het enige minpuntje wat ik kan opmerken. Je moet weer naar binnen en een lange gang door om je te douchen. Vond dit uiteindelijk niet zo storend maar bij deze heb ik dan toch een kleine tip voor verbetering gegeven.

De bar is gezellig en er staan een hoop bankjes waarop meestal een dame zit waar je kan langs plaatsnemen. Soms komt er wel eens een dame wat artistiek rond de paal dansen.

Ok genoeg over de club en dan nu de dames.
Voor mij waren er 5 dames die ik wel zag zitten. Niet zoveel zou je zeggen maar in SS of YY heb ik er meestal niet meer op mijn lijstje staan.

Als eerste Giulia, reeds 2 maanden in deze club en ze lijkt zich hier prima te vermaken.


Ik heb haar de ganse dag met een glimlach zien rondlopen. Even naast deze dame plaatsgenomen en wat aan het knuffelen geslagen en een kwartiertje later naar de kamer getrokken. Ze roepen even snel naar de theke dat ze er mee weg zijn en hup we kunnen naar boven waar de kamers zijn.
Elke kamer is anders ingericht en we kunnen er zelf eentje uitkiezen. We kiezen voor de lounge kamer met zwoele muziek.


Ze verlaat de kamer even en komt dan in haar uppie terug binnen. Er worden enkele handdoeken op het bed gelegd en we vleien ons tegen elkaar. Rest kan je lezen in Giulia's draadje. De rest van de dag kreeg ik nog steeds wat leuke attentie van Guilia.

Ondertussen zijn er al wat meer beren en zie je dames regelmatig naar boven lopen.
35€ voor een half uur is het tarief. Prijs kwaliteit vind ik dit een super tarief. Uiteraard krijgen de dames een extraatje als ze me gelukkig maken.

Nog even wat sauna, wat aan de bar, een koffietje tussendoor (ook prima).

Daarna was het de beurt aan Diana.


Zelfde tafereel, ik zet me naast haar op het bankje, ze kijkt me aan en zet een kommetje chips weg waar ze net van het eten was. Ik zeg dat ze rustig kan verder eten. Dit doet ze dan ook. We schuifelen wat dichter bij elkaar. Diana zie je niet veel lachen, maar nadien op de kamer gedurende een massage zag je haar toch wat genieten. Draadje Diana.

Ik had op voorhand even gekeken welke dames aanwezig zouden zijn en wat mij blij verraste is dat de foto's van de dames op de site heel natuur getrouw zijn. Sommige dames zien er zelfs iets beter uit.
De theke en de rest van het personeel zijn altijd druk in de weer om het hun gasten zo goed mogelijk te maken.

Ondertussen was het toch wel wat drukker geworden, niet zeer druk maar het merendeel van de meiden was constant bezet. Ook werdt er nog een dame in doggy genomen in de barruimte. Dit tot groot joleit van enkele dames, blijkbaar is dit toch niet de gewoonte hier, maar het kan dus wel. Na een eerste knaller heeft het koppeltje de rest verder gezet in de kino.


De dame die ik nog in gedachten had was net naar de kamer en vermits ik nog een hele trip voor de boeg had ben ik dan maar vertrokken.
Indien ik hier nog eens in de buurt ben zien ze me zeker nog eens verschijnen.
« Laatst bewerkt op: 25 januari 2016, 23:21:38 door Kwakje »

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LOVE
« Reactie #6 Gepost op: 15 maart 2016, 23:52:41 »
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
LOVE
« Reactie #7 Gepost op: 29 mei 2016, 20:33:09 »
Gisteren na een behoorlijk lange tijd (4,5 maanden) weer eens naar Saunaclub Love geweest. Ik wist dat Giulia “een beetje boos” op me zou zijn, omdat ik de afgelopen 3 maanden wel 3 keer in Pauschalclub Münster was geweest bij haar nichtje Andra [attachimg=1] maar niet meer bij haar was geweest. Met Andra heb ik altijd heel leuk contact en via Andra houd ik een beetje contact met Giulia en vice versa. Een maand geleden gaf Andra al aan dat Giulia “teleurgesteld” was in mij. Ik vertelde haar toen, dat ik binnenkort weer eens naar Saunaclub Love zou gaan en gisteren was het dan zover.

Ik kwam zo rond 14:30 aan in de club. Na de entree betaald te hebben en me te hebben opgefrist, ben ik naar het bargedeelte gegaan. Daar een koffie genomen en even rond gekeken wat er zoal rondliep. De aanwezige dames van vandaag waren:

Angela;
Danna;
Diana;
Giulia;
Gorgina;
Jasmine;
Karina;
Lorena;
Mimi;
Sabrina;
Simona;
Sofia

Mimi, Danna en Jasmine waren nieuwe dames, die ik niet eerder had gezien. Aanvankelijk zouden Karla en Andrea ook aanwezig moeten zijn, maar later hoorde ik dat zij afwezig waren ivm wat problemen.
Mimi kwam kort even een praatje met me maken. Op zich wel een leuke, spontane, volslanke dame met een paar flinke jetsers, maar ik wilde mijn eerste kamer doen met Giulia.

Giulia
Ik heb Giulia meerdere malen belooft om de eerste kamer met haar te gaan doen, maar dat was er nooit van gekomen. Ik nam de laatste slok van mijn koffie, toen Giulia de trap af kwam. Ze liep naar de bar waar ik zat en gaf me een paar zoenen als begroeting. Gelukkig was ze niet “boos” op me. Ze pakte wat te drinken voor zichzelf achter de bar en ik bestelde nog een watertje bij haar, waarna we gezamenlijk naar buiten gingen. Het was nog mooi weer en het zonnetje scheen. We hebben een tijdje in de zon gezeten en wat bij gepraat. Haar nichtje Andra gaat volgende week 2 maanden met “Urlaub” en zij zelf gaat een maandje later met “Urlaub”. Na een tijdje in de zon te hebben gezeten, zijn we naar binnen gegaan. Daar hebben we beide nog een drankje genomen aan de bar en zijn in een bank gaan zitten, waar we ons gesprek voortzetten. Ik denk dat ik ruim een uur met haar heb gepraat, alvorens we naar een kamer zijn gegaan.
Op de kamer zijn we begonnen met (tong)zoenen, waarna ze mij een blowjob gaf. Vervolgens heb ik haar in doggy genomen. Giulia is ook zo'n meid met een lekker kontje. Ik had dus een heerlijk uitzicht en ik kon haar billen lekker vastpakken.
Later op de dag heb ik nog een kamer met haar genomen, maar toen hebben we alleen wat gerelaxt en elkaar een massage gegeven.
Al met al waren de kamergangen boven gemiddeld goed, alleen miste ik dit keer iets tov de laatste keer met haar. Giulia gaf al aan dat ze wat vermoeid was van afgelopen week en ook het feit dat Andra volgende week weg was, speelde mee denk ik. Daarnaast zei ze vanaf het begin van de dag al, dat ze het vandaag rustig aan wilde doen en maar een paar kamers wilde draaien. Ze was daarom wel blij om de tweede kamer met mij lekker rustig aan te doen en te genieten van een massage.
Tussendoor heb ik ook een paar keer bij haar gezeten, zonder op een kamer te gaan met haar. Een aantal keren nodigde ze me zrlfs uit om bij haar te komen zitten, om verolgens weer verder te gaan.

[attachimg=2]

Naam : Giulia
 Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Duits en Engels
 Leeftijd : 26 op de website, maar volgens haar 28
 Haarkleur/-lengte : Blond, bijna tot aan de billen
 Lengte dame : 1,70 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 59 Kg, maat 34 / C-cup
 Service: PZC, NMC, 69, TZ (staat niet standaard op haar setcard, maar als het klikt blijkbaar wel)
Presales: 10/10 (leuke gesprekken met haar gehad en ze geeft je altijd een glimlach, zoen of aanraking als ze je ziet)
Aftersales: 10/10 (Ook na de tijd leuke gesprekken met haar gehad en ze geeft je altijd een glimlach, zoen of aanraking als ze je ziet)
Cijfer: 9

Na de eerste kamergang met Giulia, heb ik een tijdje in de sauna gezeten. Ik wilde eigenlijk na de sauna in de jacuzzi, maar daar zat Danna en ik merkte dat ze nogal opdringerig was met klanten, die ook even rustig van de jacuzzi wilden genieten, dus dat heb ik maar overgeslagen.
Rond een uur of zes s'avonds werd het eten geserveerd. Rijst met een saus van kip en champignons. Het smaakte prima. De eetgelegenheid in saunaclub Love is niet groot. 3 tafels en 9 stoelen (iets groter dan in Dolce Vita). 2 tafels waren al bezet en aan de derde tafel zat Sofia. Ik heb maar plaatsgenomen bij haar aan de tafel. Sofia had blijkbaar erge honger, want ze nam 3 volle borden. Later kwam Danna ook nog aanschuiven, maar gelukkig had ik mijn bordje net op. In haar had ik echt geen zin, ook niet om even mee te praten. Ik merkte dat de overige dames haar ook niet mochten. Ze ging ook alleen om met Sofia.
Na het eten een paar colaatjes besteld en wat gesproken met oa Simona. Een leuke meid, maar niet mijn type. Ik had eigenlijk plannen om voor Karina te gaan. Ik liep een beetje door de club om te kijken waar ze was. Ik zag dat ze in de rokersruimte was, samen met Angela. Ik besloot aan de bar op haar te gaan wachten, maar toen ze uit de rokersruimte kwam, was een andere beer me net voor. Ik wild voor de voetbalwedstrijd (Championsleague Finale: Real Madrid – Atletico Madrid) nog een kamer doen. Als ik zou wachten op Karina, zou me dat niet lukken. Ik besloot opzoek te gaan naar een alternatief, alleen de overige dames konden me niet zo bekoren. De dames die opdat moment aanwezig waren in de bar, waren Sofia, Dana, Angela, Gorgina, Simona en Jasmine. Sofia en Danna gingen het zo wie zo niet worden. Simona, zoals gezegd is niet mijn type. Angela en Gorgina ook niet, hoewel Gorgina best wel een leuk gezichtje heeft. Beide zijn me iets te skinny.

Jasmine
Het zou dus Jasmine worden. Ze zat overigens “verstopt” in de Kino. Ik ging bij haar zitten en probeerde een gesprek met haar te voeren. Dit ging een beetje moeizaam, omdat ze alleen een beetje basis Duits en Engels kon. Al gauw gingen we dus naar een kamer, waar ze gelijk begon met een blowjob. Na een minuut of vijf stelde ik voor om haar te verwennen. Ik vond haar gevoelige plekje snel, maar tot een orgasme kon ze niet komen, ook al heb ik het lang volgehouden. Ik ben wel blij dat ze eerlijk was en niet deed alsof. Daarna was het weer mijn beurt. Even een blowjob en daarna heb ik haar in missio genomen. Het leek erop alsof ze ook hiervan ook aan het genieten was en tegen een orgasme aan zat. Ik bleef dus fanatiek doorstoten en probeerde een orgasme uit te stellen. Later bleek dat ze pijn had ipv een orgasme. Ik zei haar toen dat ze dat had moeten zeggen. Het laatste wat ik wil is dat een dame pijn heeft als ik haar neuk :( Het zal wel de leeftijd en onervarenheid zijn van haar, om dit uit te spreken. Hopelijk doet ze dit de volgende keer wel, als je weer pijn heeft.

[attachimg=3]

Naam : Jasmine
 Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Duits en Engels, beide matig
 Leeftijd : 20
 Haarkleur/-lengte : Blond
 Lengte dame : 1,62 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 50 Kg, maat 34 / C-cup
 Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 6/10 (Een beetje een moeizaam gesprek, vanwege haar gebrekkige talenkennis)
Aftersales: 4/10 (Daar doet ze niet aan denk ik, want zelfs een glimlach kon er nig niet vanaf na de tijd)
Cijfer: 7

Na de kamer met Jasmine heb ik me snel gedoucht en ben aan de bar gaan zitten. Het voetbal zou zo beginnen. Ik bestelde snel nog een biertje en ging er voor zitten aan de bar, vlak bij de tv. Het viel me op dat het heel erg rustig was in de club. Aan de ene kant naast me zat nog een Duitser, die ook geïnteresseerd was in het voetbal en andere andere kant nog 2 beren. Ik geloof dat er ook nog 2 beren bij het grote scherm zaten. Verder was de club leeg wat beren betreft. Nu was het de hele dag niet super druk, maar 6 man is wel erg rustig. Ik denk dat de meesten de wedstrijd thuis wilden kijken of zo.
Met die Duitser naast me kwam ik tijdens de wedstrijd nog een paar keer in gesprek. Het was een man van in de 50, die nog niet zo heel lang naar clubs ging. Ik heb 'm nog wat tips en websites gegeven, waar hij informatie kan vinden.

De wedstrijd begon tussen Real Madrid en en Atletico Madrid. Tijdens de wedstrijd kreeg een paar keer een déjà vu gevoel. 2 Jaar geleden stonden Real en Atletico ook in de finale van de Champions League. Toen keek in Pauschalclub Dortmund. Een aantal dames daar waren Real fan. Oa mijn favorietje Annamaria. [attachimg=4] Ik had speciaal voor haar een shirt van Real meegenomen, zodat ze die kon dragen tijdens de wedstrijd, wat ze ook deed. En het zag er nog sexy bij haar uit ook. De gehele wedstrijd heb ik toen bij haar gezeten. Ze was erg fanatiek. Atletico kwam destijds op een 1-0 voorsprong en dat wisten ze vast te houden tot in blessure tijd. Toen scoorde Madrid de gelijkmaker. Ik heb een meid nog nooit zo blij zien juichen als toen. Maar voor de gelijkmaker was Annamaria erg gespannen en zenuwachtig. Ze leefde erg met de wedstrijd mee. Real was de ploeg toen die bleef aanvallen en druk bleef zetten. Elke kans die misging, zat Annamaria op het puntje van haar stoel. Uiteindelijk won Real Madrid in de verlenging met 3-1. Dit heb ik nog heel even met Annamaria gevierd, omdat het al ver na sluitingstijd was (zo rond 23:30 uur).
De wedstrijd van gisteren had een beetje hetzelfde verloop. Nu kwam Real op een 1-0 voorsprong en vlak voor tijd maakte Atletico de gelijkmaker. In de verlenging werd niet gescored en penaltes moesten uitmaken wie er ging winnen. In het begin ging het gelijk op, totdat een speler van Atletico tegen de paal schoot. De laatste penealty werd door Cristiano Ronaldo genomen en hij schoot Real naar de overwinning. Ik probeerde me in te beelden hoe Annamaria op dit moment zou reageren (maar ook Lidja die ook fan is van Real en met wie ik ook een zeer goede band had). Goh, wat mis ik deze 2 meiden...

Ik nam nog een biertje en probeerde weer op andere gedachten te komen. Ik wilde graag nog een kamer met Karina, maar ook nu was ik te laat. Een andere beer ging met haar aan de haal. Het was opvallend drukker geworden. Waar al die beren in een keer vandaan zijn gekomen? De deurbel ging wel een paar keer.

Karina
Ik besloot nog een kamer met Giulia te nemen. Dat had ik haar na de eerste kamer beloofd. Ik wilde eigenlijk de laatste kamer met haar nemen, maar de laatste zou dan maar met Karina zijn. Na de kamer met Giulia ben ik gelijk opzoek gegaan naar Karina. Gelukkig zat ze op 1 van de banken en nadat ik een colaatje had besteld aan de bar, ben ik naast haar gaan zitten. Karina is een leuke meid om een gesprek mee te hebben. We hebben zeker een half uur met elkaar gesproken, alvorens we een kamer hebben opgezocht. Op de kamer begon ze me op  te warmen met een body to body massage. Ze kuste daarbij mijn lichaam en masseerde mijn lid met haar borsten. Daarna ging ze met haar achterwerk naar me toe op me zitten en begon mij te trekken en te zuigen. Ik had een mooi uitzicht op haar achterwerk en poesje. Deze heb ik niet gelikt, maar een volgende keer ga ik dat zeker doen. Daarna wilde ik haar nemen. Ik stelde voor in doggy. Helaas bewoog ze in deze positie mee in een ritme dat niet het mijn ritme was, waardoor ik al snel voorstelde om verder te gaan in missio. Hierbij kon ik haar ook heerlijk zoenen. Ik werd behoorlijk opgewonden van haar mooie gezichtje en haar mooie lichaam. Ze heeft mooie stevige borstjes dien heerlijk meegingen op het ritme. Na een tijdje hield ik het niet meer en spoot mijn laatste druppels van de dag in het rubbertje. Daarna hebben we nog een tijdje na gepraat en was het tijd om te gaan. Gelukkig is Karina niet echt een klokkijkster. Alles gaat lekker relaxt met haar.

[attachimg=5]

Naam : Karina
 Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Duits en Engels
 Leeftijd : 25
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 50 Kg, maat 34 / A-cup
 Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 9/10 (Leuk gesprek vooraf)
Aftersales: -/10 (Kan ik niet beoordelen, want na de kamer heb ik gedoucht en ben ik huiswaarts gekeerd)
Cijfer: 8,5

Na de kamer met Karina was het al bij 3 uur. Ik heb me gedoucht en heb aan de bar nog 1 colaatje genomen. Daar kwam ik Giulia nog tegen en ik heb afscheid van haar genomen. Ik zei haar dat ze Andra een fijne vakantie moest wensen namens mij en ook wenste ik haar alvast een goede vakantie. Over een maandje zou zij ook met vakantie gaan.

[attachimg=6]
« Laatst bewerkt op: 29 mei 2016, 20:38:50 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
LOVE
« Reactie #8 Gepost op: 21 augustus 2016, 17:26:44 »
Afgelopen woensdag deze club vereerd met een bezoek. Moet zeggen dat deze club al mijn verwachtingen heeft overtroffen. Het is een zeer nette, mooie en schone club. En dat allemaal voor 40 euro waarin is inbegrepen badjas, slippers, handdoeken en ondergoed van badstof. Al deze spullen bevinden zich in de kleedkamer. Vermoed dat het ondergoed bedoeld is voor preutse beren die gebruik willen maken van de sauna. Speaking over de sauna die was niet aangestoken, wat ik me overigens wel kan voorstellen gezien de hitte die dag. Andere faciliteiten van de club zijn jacuzzi en kino. De sauna en jacuzzi bevinden zich in de tuin wat voorzien is met tegels, terras tafels, terras stoelen en ligstoelen. Er bevindt zich ook een terras tent, wat zorgt voor schaduw en een afgedekt terras voor de koude en regenachtige dagen. Roken mag enkel in de tuin. Het restaurant bevindt zich links vanaf de bar. Rechts vanaf de bar heb je lounge banken en helemaal achterin een mega scherm, waarop voetbal en andere sport evenementen worden uitgezonden. Midden tegenover de bar heb je de porno bioscoop en daarnaast speel automaten, wc en een trap. Boven de trap heb je verschillende ingerichte kamers, waarin de sessies worden verricht. Genoeg lovingen over de club en nu wat kort over mijn sessies.

Achterin de hoek bij de bar spotte ik Anna, een mooie Roemeense brunette rond 25 jaar in rode lingerie met groene ogen en joekels waar je u tegen zegt. Heel vriendelijk vroeg ze me of ik iets wilde drinken. Heb gevraagd om een latte machiato. Ze stond op en liep naar de bar om deze te beschenken. Dit gaf mij de gelegenheid om haar lekkere kont en benen te spotten. Haar benen gezien haar lengte van 1.62m zijn behoorlijk lang. Voor degene die moeite hebben om te visualiseren hierbij haar topic link met foto's http://relaxxxboard.com/index.php/topic,20704.0.html. De sessie deden we in de spiegelkamer, wat begon met uitgebreid zoenen en strelen. Vervolgens ging ze me heerlijk pijpen inclusief ballen likken en deapthroath. Uiteindelijk na verschillende standjes klaar gekomen in doggy. Aftersales waren ook prima, regelmatig glimlach en ze kwam ook bij mij zitten in de tuin.

Na de sessie met Anna een douche genomen en wat benuttigd van de brunch om oo krachten te komen. Tijdens het eten huppelde er een dame met bunny outfit. Deze dame bleek Duitse Eva, een prachtige blonde met groene ogen en naar eigen zeggen 18 jaar. Voor foto's zie http://relaxxxboard.com/index.php/topic,20623.0.html. Ze is echt een knotsgekke meid. Danst, zingt regelmatig en benut tequila alsof het water is. Ze was behoorlijk bezet, alle mannen wilden met haar op kamer. Ik kreeg mijn kans om met haar te praten. Ze zei dat er een opa op haar wachtte. Ik zei tegen haar dat ik ook met haar wilde kameren dus laat opa maar nog even wachten. Hierom moest ze lachen en zei dat ze dat niet kon maken. Hierop zei ik dat ik weg moest en dat ik snel klaar zou zijn. Ze was overtuigd en we gingen stiekem de kamer op. Wat volgde was in een woord WOW. Ze is voor veel in behalve anaal, vingeren en haar gezicht aanraken met je vingers. Naar eigen zeggen krijgt ze hiervan pukkels. We zoenden intens, waarvan haar tong tot aan mijn keel ging. Daarna ging ik haar beffen waarvan ze genoot. Dit beloonde ze met een geweldige pijpbeurt en na wat instrueren deed ze ook zonder handen. Vervolgens verkenden we alle hoeken van de kamer in allerlei posities op de stoel,muur en weer terug in bed. Uiteindelijk haar beloond met mijn puur natuurlijke gezichtscrème, die zeer effectief is bij voorkoming en behandeling van pukkels. :lol Het waren geweldige 45 minuten met Eva, wat vervelend was voor de opa die nog altijd stond te wachten. ;D Aftersales kan ik niet beoordelen omdat ik daarna zoals aangegeven weg moest.

Met en al heb ik een geweldige middag gehad in Love en deze fantastische club ziet mij gauw terug.  :039:

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
LOVE
« Reactie #9 Gepost op: 18 september 2016, 00:01:05 »
Donderdag 15 september 2016 in een opwelling naar Saunaclub Love geweest. De reden? Ten eerste vanwege Kami, die ik ken van Pauschalclub Dortmund, Great Palace (Alexia) en Club Mondial (Kamila). Ze had al eens eerder in Love gewerkt en is nu weer terug. Maar voor hoe lang? Kira (Adrianna)

[attachimg=1]

was een aantal dagen geleden ook nog aanwezig, maar verdween plotseling weer van de website. Ik was bang dat Kami ook snel weer zou vertrekken, vandaar de spontane opwelling. Ten tweede was Giulia ook weer aanwezig. Ik weet dat Giulia door de weeks altijd wordt gebracht en gehaald door haar nichtje Andra die in Pauschalclub Münster werkt. Het leek me wel leuk om Andra op die manier ook weer even te spreken.

Ik was in de buurt van Münster voor mijn werk, dus toen ik klaar was naar Love gereden. In de club was het relatief rustig. Ik schat zo'n 8 tot 10 beren. s'Avonds kwamen er nog wat beren bij, maar een aantal beren die er s'middags al waren vertrokken weer, zodat het op 8 tot 10 bleef. Eigenlijk iets te rustig, waardoor er helaas ook weinig sfeer was. Op een vrijdag of zaterdag is het vaak wel wat drukker, maar dat ze er met de benen uithangen, zoals ik dat in de Pauschalclubs (en met name Bochum) wel eens mee heb gemaakt, heb ik in Love nog niet meegemaakt. Gelukkig kende ik dus een aantal meiden, waardoor ik me prima kon vermaken, ook buiten de kamer.

Na me gedoucht en een saunadoek omgeslagen te hebben, ben ik naar de bar gelopen om wat te drinken.

[attachimg=2]

Terwijl ik aan de bar zat, kwam Giulia de trap af. Ze was net klaar met een kamer en met een beer richting de kleedkamer om betaald te krijgen. Toen ze mij zag, kwam ze me gelijk groeten om vervolgens verder te lopen met die beer. Ze kwam enkele minuten later weer terug om even een praatje met me te maken. Ze vertelde dat ze even buiten de club moest om wat te regelen, maar dat ze later weer terug zou komen. Ik had eigenlijk in de planning staan om met haar de eerste kamer te gaan doen. Dit plan moest ik dus bijstellen.

Kami
Ik was al een half uur binnen, maar Kami had ik nog niet gezien. Voor de zekerheid liep ik even naar de ingang, waar een tableau hangt waarop alle aanwezige dames staan en hun service (eigenlijk hetzelfde als wat er op de website staat, maar dan alleen van de aanwezige dames). Kami stond wel op aanwezig, dus ze zal waarschijnlijk wel op een kamer zijn nu. Ik liep weer terug naar de bar en op dat moment kwam Ook Kami naar beneden gelopen met een beer. Ook zij begroette mij, alvorens ze verder liep met deze beer. Even later kwam ze weer bij me en zei dat ze zich even ging douchen en daarna zou ze bij me komen. Terwijl ze aan het douchen was, werd het eten geserveerd. Na een dag werken had ik behoorlijke honger, dus ben ik gelijk maar wat gaan eten.

[attachimg=3]

Een paar minuten kwam ook Kami, die me aan het zoeken was. Gezamenlijk hebben we een hapje gegeten en wat bijgepraat. Het was al weer zo'n 3 maanden geleden, dat ik Kami voor het laatst heb gezien in Great Palace, dus we hadden elkaar behoorlijk wat te vertellen. Na het eten hebben even een tijdje buiten gezeten. Het was op dat moment nog erg warm buiten, maar later op de avond koelde het gelukkig wat af.

Daarna werd het tijd om naar een kamer te gaan. Na even wat gezoend en geknuffeld te hebben, stelde ik voor om haar eerst te verwennen. In het verleden heb ik Kami al eens eerder verwend, maar tot een orgasme is het nooit gekomen. Dit keer zou dat anders worden. In het begin reageerde ze niet of nauwelijks op wat ik deed, maar op een gegeven moment had ik haar spot gevonden, waardoor ze steeds meer opgewonden werd. Je merkte dat ze zich meer begon te ontspannen en zich meer liet gaan op wat er komen ging. Na een minuut of 15 á 20 kwam ze dan ook heftig klaar en ik heb het vermoeden dat ze het niet speelde. Waarom zou ze het nu spelen en voorgaande keren aangeven dat het er die dag niet in zat? Om mij als klant te winnen? Ik was destijds al haar klant en nu ook, dus daar zit geen winst in voor haar. Daarnaast kennen we elkaar al erg lang, dus waarom elkaar voor de gek houden? Nee, ik denk niet dat ze me voor de gek heeft gehouden en als dat wel zo is, dan zie ik de meerwaarde er niet in voor haar.
Afijn, nadat zij plezier heeft gehad, was het mijn beurt en omdat ze me goed kent, weet ze wat ik lekker vind. Ze begon met een blowjob en tijdens de blowjob bewerkte ze mijn tepels. Na een tijdje nam ik haar in missio en bleef ze mijn tepels bewerken tot ook ik tot een hoogtepunt kwam.

[attachimg=14]

Na de kamer met Kami heb ik die avond nog een paar keer met haar gesproken. Ze vertelde me nog een aantal leuke weetjes over haar zus Flori, die vroeger in Pauschalclub Dortmund heeft gewerkt en ook over haar beste vriendin Lidja, eveneens Pauschalclub Dortmund.



Naam: Kami
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits, Engels en Spaans
Leeftijd: 26
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,72 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 55 Kg, maat 36/ A-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ (TZ is niet standaard bij haar)
Presales: 10/10
Aftersales: 10/10
Cijfer: 9/10

Na de kamer met Kami heb ik eerst een tijdje buiten gezeten. Het begon langzaam wat af te koelen. Tussendoor kwamen er wel wat dames bij me buurten, waaronder Naomi, een Braziliaanse dame die behoorlijk aan het jagen was op beren. Ze heeft me die avond meerdere keren aangesproken en gevraagd of ik een kamer met haar wilde doen, ondanks dat ik steeds minder interesse in haar toonde. In het de eerste keer nog wel even een kort gesprekje met haar gehad, maar op een gegeven moment maar steeds gezegd dat ik geen interesse had en toch hield ze vol.

Een andere meid die even kwam buurten was Nadja, een jong Bulgaars meisje van 21 en die nog maar een paar dagen in Duitsland was. Haar Duits is erg beperkt, even als haar Engels, zodat een goed gesprek lastig was. Op dat moment had ik ook geen zin in een kamer met haar, omdat ik nog aan het bijkomen was van Kami. Toen Nadje wegging, had ik wel zin in een sauna.

[attachimg=5]

Ik liep eerst naar binnen om een paar cupjes honing te halen in het restaurant, waarna ik naar de sauna ging. Deze was lekker op temperatuur en in het Aufgusswater zat een lekker geurtje, zoals het hoort. Eerst even 10 minuten lekker zweten, alvorens met de Aufguss te beginnen en me in te smeren met honing. Daarna even goed warm afdouchen en vervolgens de jacuzzi opgezocht. De temperatuur was niet zo warm, maar dat beviel me wel na een sauna. Ik denk dat ik zeker een half uur in de sauna heb gezeten.

[attachimg=6]

Giulia
Inmiddels was Giulia ook weer terug in de club. Ze kwam buiten zitten samen met Lorena.

[attachimg=7]

Lorena is een meid met een erg mooi figuurtje. Van haar gezicht moet je houden. Dat is niet zo mijn smaak.
Ik ging de jacuzzi uit om me te douchen en keerde daarna terug. Ik nam plaats naast Giulia. Net als Kami, had ik Giulia ook al zeker 3 maanden niet meer gezien. Giulia had overigens een erg mooi sexy mini jurkje aan, waarin haar lichaam mooi uit kwam. Giulia is net als Kami een meid van eind 20, maar beide zien er nog altijd zeer appetijtelijk uit. Met name haar derierre, maar ook haar nog steeds erg mooie en stevige borsten, springen in het oog.

Met Giulia even een tijdje bijgepraat, totdat ze even weg moest. Ik probeerde toen een gesprek met Lorena te voeren, maar ze meer intresse in haar mobiele telefoon. Even later kwam Giulia weer terug. We hebben nog heel even buiten zitten praten, waarna ze voorstelde om een kamer te gaan doen en dus gingen we samen naar boven.

Op de kamer begonnen we met knuffelelen en zoenen, waarna ze me een blowjob gaf. Tijdens haar blowjob, speelde ik met mijn vingers met haar poesje. Ik merkte dat ze hier op reageerde en stelde voor om haar ook te verwennen. In het verleden in Pauschalclub Münster heb ik dat ook een paar keer geprobeerd, maar destijds had het geen effect op haar. Misschien omdat we elkaar toen nog niet zo goed kenden. Ik had er nu wel een goed gevoel over om het nog eens te proberen en mijn intuïtie bleek juist. Met mijn vingers had ik haar al wat opgewarmd en toen ik haar plekje gevonden had en deze steeds intenser stimuleerde, kwam ook Giulia schokkend klaar.

[attachimg=14]

Net als bij Kami, heb ik bij Giulia ook het gevoel dat ze het niet speelde en om dezelfde redenen. Giulia is een mooie meid die erg populair is in saunaclub Love en die het niet nodig heeft om toneel te spelen. Al die tijd dat ik haar ken, heb ik wel het gevoel dat ze behoorlijk eerlijk tegen me is. Dat concludeer ik vanwege de dingen die ze soms zegt, en haar uitgesproken mening over bepaalde zaken.

Nadat Giulia even was bijgekomen, was het mijn beurt, maar op de een of andere manier wilde het niet meer lukken. Ik denk te snel na Kami en het rondje sauna helpt ook niet mee. Ik heb het verder ook niet meer geprobeerd en we hebben nog even wat bijgepraat tot de tijd om was.

[attachimg=8]

Naam: Giulia
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits en Engels
Leeftijd: 26 op de website, maar volgens haar 28
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,70 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 59 Kg, maat 34 / C-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ (staat niet standaard op haar setcard, maar als het klikt blijkbaar wel)
Presales: 10/10
Aftersales: 10/10
Cijfer: 9

De UEFA Europa League westrijden waren inmiddels begonnen p TV zender SKY.

[attachimg=9]

Er werd steeds gewisseld tussen oa Nice-Schalke, Salzburg-Krasnodar en PAOK-Fiorentina. Een tijdje naar deze wedstrijden gekeken, onder het genot van een paar biertjes. Enkele dames kwamen tussendoor ook even buurten. Met name Naomi, die bleef jagen. Uiteraard ook Kami en Giulia, maar gewoon even voor een kort praatje en zonder dat iets moet. Ook Karina kwam even langs.

[attachimg=10]

Karina is sinds enkele weken weer terug in Love en met haar had ik een maand of 3 geleden een erg leuke tijd. Toch had ik mijn zinnen niet op haar gezet. Misschien de volgende keer wel weer. Ik wilde een van de nieuwe dames proberen, na met 2 bekende dames al een kamer te hebben gedaan.

Nadja
Ik zat te denken aan Nadja. Ze kwam in het begin van de avond buiten al even bij me zitten. Een echt gesprek hebben we toen niet gehad, want ze kwam een beetje verlegen over en op dat moment was ik net met Kami op een kamer geweest en wilde ik even bijkomen.

Nadja zat aan de bar tussen 2 beren in, die naar de samenvattingen keken van een aantal voetbalwedstrijden. Ik had niet zo'n zin om daar met Nadja een gesprek te beginnen, dus ik gaf Nadja ja heel subtiel een teken om naar de Kino te gaan.

[attachimg=11]

Gelukkig begreep ze het en kwam naar de Kino. We zijn gaan zitten in 1 van de sofa's en ik probeerde weer een gesprekje met haar aan te gaan. Het blijft moeilijk als een meid weinig Duits of Engels kan. Een echt gesprek kun je dan niet voeren. Het is meer vragen van mijn kant en korte antwoord van haar kant.
Het gesprekje dus maar kort gehouden en overgegaan op andere mondelinge zaken. Hier bleek ze een stuk beter in te zijn dan Engels en Duits. Met haar een tijdje zitten knuffelen en (tong)zoenen. Wel jammer is dat ze een beetje naar sigaretten smaakte... Meestal gelijk een afknapper voor mij, maar omdat de smaak licht was, kon het er nog mee door.

Op de kamer kwam Nadja enigszins vermoeid over. Ze ze doet dit werk nog maar kort en het was al na elven. Toch gaf ze me een goede BJ. Na een tijdje gingen we over in 69. Af en toe stopte Nadja met de BJ. Waarom weet ik niet precies. Misschien omdat ze echt moe was of was het omdat ik haar klitje stimuleerde? We zullen het nooit weten, want ik heb 't haar niet gevraagd ;)
Op een gegeven moment stelde ze voor om te neuken. Een beetje onhandig werd er een condoompje om gedaan. Ik nam haar in missio en zag en merkte dat ze echt op was van vermoeidheid. Ik wilde niet te lang nemen, dus probeerde het zo kort mogelijk te maken voor haar. Daarna nog een tijdje met haar iop bed gelegen, waar ze bijna in mijn armen sliep. Ze was echt dood op.

[attachimg=15]

Nadja is nog een jonge meid met weinig ervaring. Communiceren gaat wat lastig en ze is nog een beetje bleu. Haar service is prima, niets op aan te merken, zeker als ze wat fitter is. Benieuwd hoe ze over een jaar zou zijn, als ze wat meer zelfverzekerde is en meer de Duitse taal machtig is.

[attachimg=12]

Naam: Nadja
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits en Engels (maar beide basic)
Leeftijd: 21
Haarkleur: Zwart
Lengte dame : 1,70 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 59 Kg, maat 34 / C-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 9/10
Aftersales: -/10
Cijfer: 8

Het was een uur of 12 en ik had nog 1 doel vandaag. Andra.

[attachimg=13]

Zij zou straks Giulia ophalen en dat had Giulia mij inmiddels al bevestigd. Zelf moest Andra die dag werken in Pauschalclub Münster. De Pauschalclubs sluiten om 11 uur, dus ik dacht dat Andra elk moment wel zou komen. Ongeveer 10 voor 1 zei de Thekefrau dat ze zo gingen sluiten en ik vertelde haar dat ik alleen op Andra aaan het wachten was. Ze vertelde me dat Andra altijd buiten wacht op Giulia, dus ik ging me gauw douchen en aankleden. Toen ik buiten kwam, was ze er nog niet, maar het heeft nog geen 5 minuten geduurd voor ze aankwam rijden. Ze stapte uit en we begroetten elkaar met een paar zoenen. We hebben even een kort gesprekje gehad met elkaar tot dat Giulia er aan kwam. We hebben afscheid genomen van elkaar en ik heb haar beloofd om binnenkort weer eens langs te komen.

Een leuke avond gehad in Love, maar dat kwam met name doordat ik een aantal dames goed ken. Helaas was er weinig sfeer, omdat het er niet zo druk was. Een beetje hetzelfde als mijn bezoek laatst in Aca Gold, maar dat was op een zaterdag. Zaterdags is het er vaak wat drukker in Love, wat ten goede komt aan de sfeer.
« Laatst bewerkt op: 28 augustus 2018, 22:56:32 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline BenGunn

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
LOVE
« Reactie #10 Gepost op: 2 oktober 2016, 15:11:22 »
I visited for the first time the LOVE saunaclub in Münster this Friday. The club is small but nicely managed and clean. There was about 15 girls present this day. There is an iPad at the reception with the girls pictures and services as it is on the club's website. This way you can check a girl profile if you're looking for something specific, although in my case I didn't use it much. But at least the planing seemed respected.

Soft drinks and a correct food is included in the 40€ entrance price. The personnel is very nice and always helpful. In the outside, there is a jacuzzi and a sauna where it is also possible to relax. The club is no-smoking with a small smoking room.

As the club is small, there are no real places to hide or relax except from around the sauna. Thus when you're alone as I was, the girls are often coming to you and ask if you're interested. But there are not that insistent so it's OK.

As there wasn't much to do, I left earlier than initially foreseen. The club is far from where I live and I don't think it's worth doing the trip only for it, at least for me.

I made two rooms :

Cristal : She came to me just after my arrival. She's stunning ! One amazingly beautiful Romanian girl. I found her prettier in real as on the website pictures. I couldn't resist although I should have as I was not ready yet to go in the room. Moreover, her service is correct but nothing fancy as she's way too pro for me.

Giulia : She's a Romanian girl of 28. A bit taller and "larger" as I would have expected from the pictures. She's sweet and I had a better connection than with Cristal. She's providing a good service but again quite pro, but maybe it gets better when you know her more.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
LOVE
« Reactie #11 Gepost op: 28 november 2016, 18:39:07 »
Er werd over neuzen gepraat en er verschenen enkele mooie foto's op het forum.
Tijd dus om deze wat nader te gaan onderzoeken.

Reeds eenmaal was ik in saunaclub LOVE omdat ik toen een kaartje van hun verkregen had en toevallig nog eens in de buurt ook. Toen was mij dat al prima meegevallen en zo bleek deze keer nog beter.
Rond vijf arriveerde ik in Munster en belde vol spanning aan. Vriendelijk ontvangen en aan een uitgebreide cleaning sessie begonnen. Ze hebben hier altijd een reeks deo's staan en je kan zelf dus een geurtje uitkiezen.

De dag voordien had ik al ruimschotend de website uitgepluist en de aanwezigheidslijst door genomen.
2 dames als A+ keus geselecteerd en een 3-tal als A- en dan bleef er nog wat lekkers over voor de B-lijst.

Bij het betreden van de bar werd ik al vriendelijk begroet door enkele deernes maar besloot om even een watertje te nemen en de kat wat uit de boom te kijken.
Tegenover mij nestelde Lorena, die zag er wel aardig uit maar stond niet op mijn lijstje dus hield ik de boot wat af. Wel stiekem wat zitten gluren naar haar mooie tepelhoven.
Die mooie kont on zo'n vistnetje en dan nog zo een guitig kopje. Hmm ze triggerde toch wel iets.

Laat ons de sauna eens testen. Goed heet en dus aangenaam vertoeven. De whirlpool was afgedekt en heb niemand hem zien gebruiken. Deze staat ook buiten.

Weer in de bar zag ik een dame of 10 rondhuppelen en wat later wenkte ik Kami die op mijn A+ lijst stond. Haar had ik reeds ontmoet in een andere club en was me dat een geile verrassing.
Ook ditmaal super aangename sessie. Ze kan je zo lekker geil aankijken als je haar aan het neuken bent. Kwakje kwam zeer snel maarja zat dan ook al met haar in mijn hoofd van de dag voordien.


Mijn andere A+ had ik nog maar in een flits gezien, Eva was steeds druk bezet. Hmmm lekkere killer griet met van die zwarte lippen en nagels. De dag bleek te kort en ik heb haar niet kunnen strikken. Moet daar zeker nog eens voor terug.

Ondertussen nog eenmaal sauna en dan een hapje eten. Eten was voor mij prima in orde. Zowel broodjes met heerlijk beleg, verschillende soorten kazen, winterse erwtensoep en nog wat extra warme gerechten, keus te over dus.

Een dame trok mijn aandacht (Nele) maar stond ook niet op mijn lijstje, maar hoe meer ik haar zag hoe meer mijn twijfel voor een mogelijke kamergang wegebde. Maar toen ik dan besloot om deze met stip op mijn lijst te zetten werd ze steeds weggekaapt. Damn hehe. Wel nog een reden voor een nieuw bezoek.

Guilia, Lorena, Kami en nog een meid deden een tequila rondje. Grappige bende. En wat later dirigeerde Guilia me naast Lorena welke haar memmen reeds in mijn  netvlies gebrand stonden.
Damn had ik goesting in deze meid. Wat later naar boven en dit werd ook weer een uitstekende kamer.  Dit gaat nog drama's opleveren volgende keer als ik moet gaan kiezen.
[attach=2]

Weer de bar in en ik voelde me in topvorm maar toch maar even hangen in de banken. Desperado's erbij (drankprijzen zijn hier trouwens heel schappelijk).
Er werd wat rond de paal gezwierd en de dames maakten allen hun kamertjes. Ik heb er geen enkele gezien die niet naar boven is getrokken.

Nog zo een geile stoot met een lieve lach. Gabriella kwam uit het rokershok en trok weer wat grappige smoelen. Deze meid ken ik ook van Babylon en was me dat daar ook een feest toen.
Twee minuten later zat ze dus bij mij op schoot en met wat zachte strelingen keek ze of er nog leven in de vis zat. En springen dat ie deed :)
Een uurtje tongzoenen, pijpen, beffen en natuurlijk neuken langs alle kanten was zo voorbij. Wat een sessie weer.
[attach=3]

3 kwakjes later en 2.30 s'nachts moest ik me dan toch maar omkleden om de reis naar huis aan te vatten.
Klere wat een pokken eind rijden naar Belgie.

Wie op zoek  is naar een disco is hier bij het foute adres, maar voor lekkere meiden en super vriendelijke service en nog een lekkere hap ook zal hier zeker zijn gading vinden.
Voorlopig met stip op één voor mij.
« Laatst bewerkt op: 28 augustus 2018, 22:54:59 door Taylor »

Offline Reagen

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
LOVE
« Reactie #12 Gepost op: 13 februari 2017, 13:07:06 »
Na lange tijd ben ik vorige week weer naar Love Sauna in Munster geweest. Afhankelijk zou ik graag naar Babylon willen komen, maar gezien de reisafstand, en de kosten natuurlijk heb ik toch Love gekozen. In middels is het al mijn zoveelste bezoek aan Love  ;D.

Uur of 4 ben ik er aangekomen en verplichtingen gedaan. In de club is redelijk nog rustig. Ongeveer 15 dames en 10 mannen aanwezig. Lorena, een van mijn favoriete, heeft mij direct verwelkomd met kusjes. Het was inderdaad even geleden toen we voor laatst elkaar zagen. En zij ook even op vakantie geweest. Ons gesprek hebben we in de kino voortgezet. Eigenlijk gebeurde nog niets, we hebben maar gezellig gekletst, ons ingehaald, foto’s laten zien en etc. We hebben wel goede klik met elkaar. Na een tijd zijn we naar de kamer verder gegaan. Rustig begonnen en heel veel geknuffeld. Voor de rest is het vanzelfsprekend. In ieder geval is de seks altijd goed tussen ons.

Daarna heb ik lange pauze ingelast. Even gegeten, op de bank gelegen, sauna geweest, praatjes gemaakt en etc. In middels in het ook drukker geworden in de club. Na enige tijd heb ik mijn oog laten vallen op Natascha. Behoorlijk arrogante en zakelijke dame op het eerste gezicht. Ik heb geprobeerd een praatje te maken, maar zij houdt het zeer oppervlakkig. “I come here just for the seks, sucks, licking not for talking for hours about life and then doing nothing”. Ik moest wel even slikken. Ze gaat puur om het geld. Maar haar attitude triggerde mij. Tijdje later kwamen we weer tegen en ik zei tegen haar, ”let’s go to the room, I wanna ripe you off”. Ze keek me zo aan  :o, en dan op mijn bek gezoend.
Op de kamer is wel behoorlijk heftig aan toe qua seks. Ze houdt er pap van zo te zien. Ik moest van haar heur haar echt hard trekken, ze pakte mijn hand en op haar borst gelegd, mijn haar werd ook getrokken door haar, nek gebeten. Best wilde en kinky dame in de kamer. Lijkt wel SM maitresse  :mistress. We zijn echt heftig klaargekomen. Het was behoorlijk aanpoten met haar. Na de seks kroop ze in mijn armen, gezoend en geknuffeld enzo. Tijdens de betaling, zei ze “see you soon en greep ze mijn ballen hard.” Ik moest wel auw roepen en lachen  ;D. Hierna weer tijdje pauze ingelast.

In middels al bijna 12 uur en dan maar gedoucht en naar huis gegaan. Het was zeer geslaagde avond. Over de club zelf is het niet zo groot, maar wel sympathiek. Het eten is voldoende maar zeker niet te vergelijken met bijv. bij Babylon. De sfeer is best gezellig maar moet je er wel stappen durf te nemen om een praatjes te maken. Ik kom er vast vaker bij Love.
 

Offline snow.m

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
LOVE
« Reactie #13 Gepost op: 11 mei 2017, 22:33:51 »
Vandaag heb ik Love Sauna Club bezocht in Munster.
De sfeer was nogal mat. De dames zaten maar wat en er waren slechts 4 beren aanwezig. Ik ben meer jagende meiden en open actie gewent vanuit de partytreffs. Er was wel een prachtige dame, Andreea. Ik had mijn oog er gelijk op laten vallen, maar het duurde even voordat ik contact kon maken. We zijn even op de hoge bank bij het grote scherm gaan zitten. Hier zit je lekker prive. Ze zei niet zo veel, maar ze begon mij al wel lekker te masseren, zodat ik lekker geil werd.
Na een kwartiertje zijn we naar boven gegaan. Ze ging zich eerst even opfrissen en kwam na 5 minuutjes geheel naakt terug. We vleiden ons op bed in een mooie kamer. Ze heeft een zeer strak lichaam en kleine tietjes. Ze zongzoent helaas niet. Haar kutje lekker gebeft en mij hierna lekker lang en langzaam laten pijpen. Dat deed ze prima. Hierna ging ze op mij zitten en ik heb haar lekker op mijn laten rijden. Hierna over gegaan in doggy en haar toen flink doorgeneukt. Een prima lang hoogtepunt zat er in. Ik mocht lekker lang in haar kut blijven, totdat ik helemaal klaar was.
We hadden nog 5 min. over, maar daar gebeurde niets meer. Ze is erg stil en maakt geen sfeer. Dus naar beneden en afrekenen. Alles was prima, maar ik had geen zin om verder te gaan. Voor mij zat er te weinig spanning in deze club. Kan natuurlijk door het moment komen (donderdag tussen 14.00 en 16.00 uur).
Hebben anderen ervaring dat er wat meer actie in de club is ???
Dus totaal 80 euries armer en 1 prima kamer gemaakt, maar voor mij even geen herhalingsgevaar. Maar ik hou de recensies in de gaten.
.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
LOVE
« Reactie #14 Gepost op: 11 mei 2017, 23:19:13 »
Alles was prima, maar ik had geen zin om verder te gaan. Voor mij zat er te weinig spanning in deze club. Kan natuurlijk door het moment komen (donderdag tussen 14.00 en 16.00 uur).
Hebben anderen ervaring dat er wat meer actie in de club is ???

Ik heb deze club al een tijdje niet meer bezocht, maar deze club vorig jaar 2 keer bezocht op een zaterdag en 1 keer op een donderdag. Op de zaterdagen is er wel wat meer sfeer, maar een echt super drukke club, zoals het bijvoorbeeld in Happy Garden, Sixsens, Babylon, Living Room, etc wel kan zijn, zeker als daar feestjes of events zijn, is Love niet.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.