Auteur Topic: Andrea (Roemeense)  (gelezen 14816 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Andrea (Roemeense)
« Gepost op: 22 maart 2015, 10:43:07 »
Mijn 2de kamer in Oceans afgelopen vrijdag was met de 27 jaar jonge Roemeense Andrea.

Andrea heeft halflang blond haar, een heel mooi gezicht en bruine ogen. Ze heeft een mooi slank figuurtje: een heel lekker kontje en een silli C-cup. Andrea loopt voortdurend topless rond in de club. Ik denk dat Andrea zo’n 1,60m groot is, maar zeker ben ik daar niet van, want ze heeft haar schoenen tijdens onze kamergang aangehouden. Andrea heeft een kleine bloementattoo op haar zij, piercings kan ik me niet herinneren.

Andrea fladderde vrijdag van ijsbeer naar ijsbeer, maakte vele kamers en was meestal na zo’n 20 minuten terug van kamer af. Hoewel ik haar fysiek heel interessant vond en hoewel ze in de vroege namiddag heel leuk was komen presalen, twijfelde ik dan ook heel sterk aan een kamergang. Tot… ik las dat Megaboob met haar gekamerd heeft en ondanks geen TZ en PMC goed te spreken was over haar service.

Ik dus toch met Andrea op kamer en inderdaad geen TZ en PMC. Verder kan ik geen slecht woord zeggen over de kamergang. Andrea is een profi maar ze doet heel hard haar best om het je naar je zin te maken. Ze speelt graag met zichzelf en ze moedigde mij ook aan haar te vingeren en te beffen. De pijpbeurt was goed, maar had voor mij iets steviger gemogen. Het neuken was uitstekend. Ondanks het aanbrengen van een weinig gel, voelde Andrea héél strak aan (ik had in het begin zelfs moeite om bij haar binnen te dringen) en dus koste het mij geen enkele moeite om via cowgirl, missio en hondjes tot een orgasme te komen ;D.

Over de aftersales kan ik niks zeggen. Ik heb Andrea na onze kamergang immers nog maar zelden gezien. Ze bleef de kamertjes aaneenrijgen.

Herhalingsgevaar: klein, wegens het niet TZ en het PMC, maar het zou toch zomaar nog eens kunnen dat ik met Andrea op kamer zou belanden 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline MrMazur

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
Andrea (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 11 mei 2015, 18:30:10 »
I think it is the same girl i chose during my last visit in FKK Oceans.

She is blond, had siliconed boobs, nice skin, brown eyes and 1m65. She told me her age but i don't remember well.

Her service can be divided in two parts: foreplays and sex... ok and not ok!

First thing is that this girl is pleasant to be with, kind, polite, not arrogant, not cold. She pretends being in the club recently and in the business for some months.

I liked her little face and her body, i can't say the same about her service unfortunately, i don't think think she is a real swindler as there are many in Oceans but she is just not good enough for reaching at least a satisfying service.

The foreplays are her main assets and it was quite pleasant, she kisses slowly but quite ok with the tongue sometimes and caressing quite efficiently even if a bit too shy. I took her in my arms, hugged her and she kissed my neck, ears and careful to create a minimum exchange. Andrea has a soft way to do as i like and i didn't know it yet but it was the most interesting part of the session.

Then came the blowjob and i can't say it was good: too slow, too weak, not deep enough and barely really suck the cock. Badly done, not skillfull, she doesn't know how to suck a cockIt was useless to make it longer and decided to stop it for tasting her pussy, i licked her slowly but with dedication and caressing her at the same time.

The first part (foreplays) is not wonderful but acceptable with some good points but the second part, the sex itself, is the real bad and negative aspect. She is clearly not good in it and seems wanting to shorten as quickly as possible with her anniying "come now baby, come". She has tight pussy and it was difficult to be in her and finding a good position. On me she is unable to move properly and even normally so i didn't insist. She undergoes more than she participates and makes so to be taken well and long. In missionnary we tried several times but the result wasn't good. In doggy a bit better but nothing great, far from it. I decided to finish with handjob. She is not able to do many things and has clear weaknesses sexually speaking. Was not possible to do the thing well with this ungifted partner. At the end i advised her at least to stop saying "come, please come now" all the time because it is not good for our concentration nor for our pleasure nor for her showed involvement which is insufficient for the sex. Andrea is not a good choice for a good shag simply because she is a bad shag, there are a lot of lacks in her service and the only positive aspect is the foreplays even if much better can be found.

"Herhalingsgevaar": No.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Andrea (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 5 juni 2015, 11:42:10 »
Andrea wilde me wel even een rondleiding geven aangezien ik haar vertelde nieuw in deze club te zijn. Hoe kan het ook anders dat ze de rondleiding liet eindigen in de bioscoop. Ze stelde dan ook voor om te gaan liggen op een bed daar en ze begon al gelijk te presalen. Ik zei haar gelijk nog niet op de kamer te gaan aangezien ik eerst met de andere wandelaars wilde chillen. Later op de avond zat ik met een paar andere wandelaars op het terras en toen kwam ze met een vriendin aangelopen. Haar vriendin ging naast een wandelaar zitten en zij koos ervoor om op een bankje alleen te gaan zitten. Toen ik haar vroeg waarom dat ze zover weg ging zitten zei ze dat ze dat deed omdat daar plaats was en ze een plaatsje voor me vrijhield. Hier heb ik natuurlijk geen gras over laten groeien.
Andrea is een erg knappe verschijning. Ik hou persoonlijk niet zo van siliconen. Ze voelen ook hard aan van de onderzijde terwijl de borst zelf wel zacht is.
Ondanks het niet TZ, af en toe gaf ze me wel een klein TZ en het niet PZC toch met haar naar de kamer gegaan. Deze twee dingen zijn normaal erg belangrijk voor me maar ze is zo mooi en lief. Persoonlijk vind ik het jammer dat ze haar borsten heeft laten vergroten.
Ik ben meer dan 2 uur met haar op de kamer gebleven en elke minuut heb ik genoten. Wat ze doet is perfect. NMC is echt heerlijk met haar. Fantastisch om naar haar te kijken tijdens cowgirl en doggy. Ze heeft een heerlijk kontje en een zongebruinde huid. Nadat ik eerst heel rustig begonnen was met haar te neuken mocht ik haar later toch heerlijk doorneuken. Over de aftersales kan ik niets zeggen aangezien ze na mijn kamer met haar genoeg centjes voor die dag verdiend had en besloot daarom om te gaan slapen. Andrea is een heerlijke meid waar ik een echte klik mee had en ik ga zeker op herhaling met haar wanneer ik weer eens in Oceans verzeild raak.