Auteur Topic: Deborah  (gelezen 10866 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Deborah
« Gepost op: 30 maart 2015, 21:38:21 »
[box title=Deborah]
Land:             Bulgarije
Taal:              Duits
Leeftijd:         22
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            slank
BH:                 A
Kontje:           lekker
Haarkleur:      blond tot donkerblond
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ zoenen PZC NMC Likken GFE Massage knuffelen strelen
[/box]
[box title=pro en contra]
+: samen douchen, pre and after sales dik o.k.
[/box]
[box title=extra info]
tong piercing, navel piercing, linkerzij grote tatoe (soort slingerplant)
[/box]

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Deborah
« Reactie #1 Gepost op: 30 maart 2015, 21:40:01 »
Misschien beetje gek haar nu te lanceren want ze is net naar Bulgarije terug en komt tegen einde april weer terug.  Heeft in een verleden ook in YY gewerkt  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline hazard26

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Deborah
« Reactie #2 Gepost op: 5 mei 2015, 12:47:19 »
Afgelopen vrijdag Deborah na een aantal maanden weer eens gezien in SS, ze herkende me nog en vertelde dat ze een aantal maanden naar huis was gegaan.
Een aantal maanden geleden een paar keer op de kamer geweest met deze Bulgaarse.
Deborah heeft een mooi lichaam echter wel erg kleine borsten. Dit maakt ze wel ruimschoots goed met haar mooie kontje.
Heeft zeker tijd voor presales alleen wat mij is opgevallen is dat ze de keren na de eerste 2 sessies gelijk blijft aandringen op een kamergang.
Op de kamer waren het eerder PSE  sessies dan GFE. Ook eens een leuke afwisseling. TZ doet je erg goed, beter dan gemiddeld in SS. PZC doet ze ook goed en gebruikt hierbij ook haar tongpiercing :)) .
Het neuken was prima waarbij ze zich goed inzet.
Wel merk ik dat ze er steeds op aanstuurt om langere kamers te doen.
After sales zijn er ook, ze laat merken dat ze je niet is vergeten en komt dikwijls polsen of er een tweede kamergang in zit.

Het is er jammer genoeg afgelopen vrijdag niet van gekomen maar ze staat zeker op mijn lijstje voor de volgende keer.