Auteur Topic: Schippersstraat 32/1, Julia (avond/nachtshift)  (gelezen 85413 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Julia (avond/nachtshift)
« Gepost op: 4 april 2015, 06:32:34 »
Naam               : Julia
Nationaliteit      : Roemenië
Leeftijd             : geboren 30/7/1981
Figuur               : 1.68, normaal
Haar                  : zwart, lang
Ogen                 : blauw
Avond/nachtshift
GFE
Pmc
Nmc
Prijs : 50 €




Na bijna 2,5 jaar nog eens binnengestapt bij de wonderbaarlijke Julia, het was de 85 ste keer !
Ze is nog helemaal dezelfde lieve vrouw waar ik 3 jaar geleden stapel op werd (en, ik moet toegeven: dit is heus nog niet echt voorbij...) en waar ik heel goeie sex mee gehad heb; ik denk dat ik die 84 vorige keren(eerste keer was in oktober 2010) maar één of twee keer niet ben klaargekomen bij haar (de drank, weet je wel). Spijtig genoeg draaide het deze 85 ste keer wat dat betreft ook op niets uit ...: maar geen nood, we hebben leuk gepraat, getongzoend en zij heeft mij heerlijk gepijpt maar ja, daar is het dan ook bij gebleven.... :sex
Mijn recensie is dan ook te zien in het licht van eerdere ervaringen die ik met haar gehad heb...
Dit is én blijft toch wel een schitterende en zeer correcte vrouw waar ik mij steeds onmiddellijk op mijn gemak bij voel...
Wel opmerkelijk is dat ze dit jaar- in tegenstelling tot vroeger- voor het (orthodoxe/op 12 april) Paasfeest niet naar haar thuisstad Galati gaat, net zoals dit ook al met Kerstmis en Nieuwjaar het geval was, en dat is voor ons, wandelaars, uiteraard goed nieuws... :035:
Bedankt Julia alleszins voor het heerlijke halfuurtje dat ik nog eens bij jou heb mogen vertoeven ! Je hebt mij opnieuw doen verlangen naar meer, je bent immers altijd héél echt en spontaan, iets wat in het skw toch niet altijd zo vanzelfsprekend is...
Mede daardoor blijf jij voor mij een hoogtepunt in mijn toch wel drukke wandelcarrière !
Nogmaals bedankt, lieverd, we zien mekaar nog wel, hopelijk in andere omstandigheden !  :pica
« Laatst bewerkt op: 30 december 2017, 01:50:27 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Julia
« Reactie #1 Gepost op: 4 juli 2015, 01:24:38 »
Wanneer ga je deze schoonheid uiteindelijk nog eens bezoeken Georgio ?  :lol_hitting:
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Julia
« Reactie #2 Gepost op: 8 juli 2015, 00:29:23 »
Ik was van mening dat Julia vorige donderdag kwaad was op mij (waarschijnlijk terecht), maar geen nood: ik voel me terug lekker in mijn vel want vanavond strooide ze opnieuw kusjes uit naar mij, iets waar ik toch wel heel gevoelig voor ben.. :dance2
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Julia
« Reactie #3 Gepost op: 15 juli 2015, 00:21:55 »
Naar het schijnt zegt deze Julia tegen een andere klant dat ze nog maar twee jaar actief :017: is in het skw en dat ze enkel nog maar in de avond/nachshift heeft gewerkt !
Ik durf dit pertinent tegen spreken om de eenvoudige reden dat ze al vijf jaar  :bud werkzaam is in het skw waarvan meer dan 80 % in de dagshift ! Cfr. mijn eerder bericht over haar. Waarom dan zo liegen ? :banghead:
Goeie vraag waarop ik één goed antwoord ken: dvp's zijn zo gewoon van te liegen dat ze het gewoon onbewust én onnodig doen !
 Overigens ben ik van mening- haar verlofperiodes in achtnemend- dat ze  in het verleden wel degelijk rekening heeft gehouden met bepaalde "migratienormen" die, nu ze gewoon al meer dan een half jaar onafgebroken dienst doet (in de avond/nachshift) in het skw, niet meer van tel zijn... :o:Ook aan de veranderde "gedragingen" van bepaalde mensen die haar vroeger heel goed kenden, merk ik maar al te goed dat er iets veranderd is...hier zullen we maar niet verder op ingaan zeker ? Ik weet wel beter...
Ondanks alles- ze heeft me door heel deze situatie toch wel teleurgesteld (alhoewel:kan ze er zelf iets aan doen ?)- blijft deze Julia- het mag een wonder heten dat ze nog steeds die naam gebruikt !- voor mij een topdame, en als ik ze nog eens zou bezoeken, zal ik het zeker niet nalaten haar over al deze zaken te interpelleren, als ik daartoe de kans krijg tenminste: ze neemt mij als ik binnenkom immers vast en begint me dan te tongzoenen :pica op een manier die je alleen van je beste hartsvriendin zou verwachten...: euh, dat tongzoenen zou ze  volgens dezelfde klant nooit doen. Dan zijn er drie mogelijkheden: ofwel liegt die klant, ofwel was ik vanaf de eerste keer een heel bevoorrechte klant- jong, knap en zeer potent- : :035:: (dat laatste is gewoon een feit, de rest is heel subjectief maar daar hoop ik gewoon nog op...), ofwel liegt Julia dat ze zwart ziet...Aan jullie de keuze !!!!!! :017:
« Laatst bewerkt op: 15 juli 2015, 00:57:00 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Julia
« Reactie #4 Gepost op: 15 juli 2015, 10:42:26 »
Waar maak jij je nu eigenlijk zorgen om?
Dat ze liegt?  :017:
Dat ze jou wel een tong draait?  ;)


Waarin stelt ze je teleur? Gaat ze niet meer plat als je 50 euro overhandigt?   :cheer:


Alle dames liegen, ik zie dus echt niet in waar je met je posting heen wil, maar ik verneem het graag hier  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Julia
« Reactie #5 Gepost op: 15 juli 2015, 16:14:10 »
Ik maak me geen zorgen :017:, vind het alleen niet prettig :cry dat ze de eerste 84  keer (waarvan 6 volledige nachten) :dance2 dat ik haar bezocht heb, zomaar "wegveegt", alhoewel ik zeker weet dat ook zij daar goeie herinneringen aan heeft overgehouden, waarschijnlijk vooral financieel maar toch.. We deden gewoon alles samen, niet alleen de sex :censored maar ook eten en drinken...  koch :party0036: ,  in haar kamer wel te verstaan én op haar kosten (dat was ze me natuurlijk wel schuldig...).
Langs de andere kant is ze dat helemaal niet vergeten, want ze is nog altijd heel vriendelijk als ik passeer en strooit nog steeds kusjes naar mij: je zou voor minder natuurlijk...
Maar, ik geef toe: ik ervaar mijn bezoekjes aan sommige van de dames veel te emotioneel (ik was in jaren niet meer zo verliefd geweest als op haar ! :035:), zo ben ik nu eenmaal, en dat weet je maar al te goed, mijn beste sexmachine; ik heb  mezelf niet gemaakt en kan daar ondertussen toch wel mee leven, al is dat niet altijd even gemakkelijk !
Dat ze allemaal liegen, weet ik ook wel maar toch vind ik dat Julia heel ver gaat, vooral dan door te beweren dat ze nog maar twee jaar actief is in het skw en dat ze bovendien nog nooit gedurende de dag heeft gewerkt ! ;D
Om dan maar te eindigen met een positieve noot: Julia en ik hebben zo hun geheimpjes, en daar hebben anderen niets mee te maken; alhoewel: ik verkondig het natuurlijk hier wel !
« Laatst bewerkt op: 15 juli 2015, 16:29:32 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Julia
« Reactie #6 Gepost op: 24 juli 2015, 11:23:46 »
Julia heeft me verteld dat ze begin augustus voor twee maanden naar thuisland Roemenië gaat !!!!!! :cry
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Julia
« Reactie #7 Gepost op: 28 juli 2015, 23:32:20 »
Julia is al vertrokken :cry; misschien heb ik haar vrijdag jl. verkeerd begrepen...Zou wel kunnen, nietwaar sexmachine ? :017:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Julia
« Reactie #8 Gepost op: 29 juli 2015, 01:56:43 »
Julia is al vertrokken :cry ; misschien heb ik haar vrijdag jl. verkeerd begrepen...Zou wel kunnen, nietwaar sexmachine ? :017:
Je was weer doorzopen, bet(s)weter, en niet erg, ze komt wel terug, en dan nog ne keer of 15, en je zit aan de 100 bezoekjes .... waarvan hoeveel ganse nachten???  ;D :pica :pica22
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Julia
« Reactie #9 Gepost op: 29 juli 2015, 02:24:12 »
Ganse nachten ????  Ja inderdaad, tot dusver welgeteld ZES, d.w.z. vanaf 20 u. tot zo ongeveer 7 u., en dat zonder mij één moment te vervelen... :sex.En bij haar was dat ook niet het geval, zei ze toch tenminste, al was dat haar mening zonder dat ik daar naar gevraagd had...: ik moet dus wel degelijk aangenaam gezelschap zijn, en bovenal een sexmachine :pica: die naam heeft ze mij  evenwel nooit gegeven, zij toch niet. Een andere dame in het skw heeft me die naam WEL ooit toebediend- echt waar, letterlijk- en dat was zelfs voor de tijd dat ik de echte man met die toch wel rare naam ;) kende- en ik ben zeker dat die dame jou enkel maar van ziens kent, mijn beste sexmachine, al was het maar van die vele keren dat we haar in mekaars gezelschap gepasseerd zijn of van die andere keren dat ze mij kwam groeten (lees:omhelzen) als we op een terrasje zaten... je mag twee keer raden wie dat dan wel kan geweest zijn....
Komaan, ga je gang, m.a.w. waag je kans !!! :017: :035:

P.S. Julia wordt morgen 34 jaar, maar dat zal ze ongetwijfeld vieren in GALATI, haar Roemeense thuishaven, wat tevens de grootste havenstad aan "die schönen blauwe Donau" is ! Gelukkige verjaardag alleszins, lieveling !!!!!!! :dance2
« Laatst bewerkt op: 29 juli 2015, 13:24:33 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Julia
« Reactie #10 Gepost op: 30 juli 2015, 01:35:39 »
'k Zal Julia vrijdag jl. dan toch niet verkeerd begrepen hebben: alhoewel ze maandag en dinsdag afwezig was, stond ze er op woensdag (de dag dat ze meestal vrijaf heeft) terug !
't Zal hoe dan ook maar voor even zijn.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Julia
« Reactie #11 Gepost op: 31 juli 2015, 01:37:46 »
30 juli was Julia's verjaardag, en ik heb het geweten én gezien: er waren blijkbaar nog anderen :17: die dat wisten; dus, ik kreeg gewoon niet de kans om haar te feliciteren omdat ze gewoon constant bezet was: dus, bij deze, Julia: van mijnentwege een "oprechte gelukkige verjaardag" van iemand die je nog altijd heel genegen is :035:, en die weet dat het (toch nog altijd  een beetje ?) wederzijds is !!!!!!!! ;) Alleszins, nogmaals bedankt voor de uitermate schitterende ervaringen die ik bij jou heb mogen meemaken...!!!!! :dance2
« Laatst bewerkt op: 31 juli 2015, 01:50:55 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Julia
« Reactie #12 Gepost op: 30 november 2015, 11:54:24 »
Na bijna vier maanden afwezigheid staat Julia opnieuw te stralen :dance2 op dezelfde plaats én gedurende dezelfde shift !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Julia
« Reactie #13 Gepost op: 30 november 2015, 13:20:45 »
Na bijna vier maanden afwezigheid staat Julia opnieuw te stralen :dance2 op dezelfde plaats én gedurende dezelfde shift !
Waar wacht je eigenlijk nog op?  :lol_hitting: ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Julia
« Reactie #14 Gepost op: 30 november 2015, 20:42:07 »
Na bijna vier maanden afwezigheid staat Julia opnieuw te stralen :dance2 op dezelfde plaats én gedurende dezelfde shift !
Waar wacht je eigenlijk nog op?  :lol_hitting: ;D

bet(d)weter is gelijk aan een ouwe diesel. Die moet je ook eerst heel lang voorgloeien alsvorens je hem start. Daarna moet zo'n diesel warm lopen. Vervolgens kan je er pas meer rijden   :lol_hitting:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke