Auteur Topic: Schippersstraat 32/1, Julia (avond/nachtshift)  (gelezen 85397 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Julia
« Reactie #15 Gepost op: 30 november 2015, 20:50:01 »
Na bijna vier maanden afwezigheid staat Julia opnieuw te stralen :dance2 op dezelfde plaats én gedurende dezelfde shift !
Waar wacht je eigenlijk nog op?  :lol_hitting: ;D

bet(d)weter is gelijk aan een ouwe diesel. Die moet je ook eerst heel lang voorgloeien alsvorens je hem start. Daarna moet zo'n diesel warm lopen. Vervolgens kan je er pas meer rijden   :lol_hitting:
[attachimg=1]
zoals de vrouwen waar hij op valt (toch old)  ;D :111:

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Julia
« Reactie #16 Gepost op: 1 december 2015, 11:52:38 »
Ons aller sexmachine is blijkbaar (weer) wat :017: in de war: twee van mijn grote favorieten :happy, Is(t)a (hieronder én mijn avatar) en Julia (hieronder), zijn respectievelijk 30 en 34, dus jonger dan de leden van zijn Dominicaanse harem.... :lol_hitting:
« Laatst bewerkt op: 1 december 2015, 12:01:04 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Julia
« Reactie #17 Gepost op: 1 december 2015, 13:11:10 »
Ons aller sexmachine is blijkbaar (weer) wat :017: in de war: twee van mijn grote favorieten :happy , Is(t)a (hieronder én mijn avatar) en Julia (hieronder), zijn respectievelijk 30 en 34, dus jonger dan de leden van zijn Dominicaanse harem.... :lol_hitting:
Ha ha, dan noodzaakt het mij te zeggen dat ze er beiden ouder uit zien dat ze zijn .....
 ;D
Terloops, die harem heb ik van de hand gedaan ... wegens .... overjaars   ;D :dance2
Ik keek namelijk op de voeten en de datum: over houdbaarheidsdatum  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Julia
« Reactie #18 Gepost op: 2 december 2015, 18:27:04 »
Wel mijn beste sexmachine, ik geloof je als je zegt dat je je harem van de hand hebt gedaan: enkel de jongste, Stefanie, heb ik immers de laatste dagen nog gezien.... :017:'t kan natuurlijk zijn dat je Raquel weer bij je thuis :censored verstopt hebt, iets dat enkele maanden geleden ook al het geval was... ;D
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Julia
« Reactie #19 Gepost op: 28 januari 2016, 02:23:22 »
Ganse nachten ????  Ja inderdaad, tot dusver welgeteld ZES, d.w.z. vanaf 20 u. tot zo ongeveer 7 u., en dat zonder mij één moment te vervelen... :sex.En bij haar was dat ook niet het geval, zei ze toch tenminste, al was dat haar mening zonder dat ik daar naar gevraagd had...: ik moet dus wel degelijk aangenaam gezelschap zijn, en bovenal een sexmachine :pica: die naam heeft ze mij  evenwel nooit gegeven, zij toch niet. Een andere dame in het skw heeft me die naam WEL ooit toebediend- echt waar, letterlijk- en dat was zelfs voor de tijd dat ik de echte man met die toch wel rare naam ;) kende- en ik ben zeker dat die dame jou enkel maar van ziens kent, mijn beste sexmachine, al was het maar van die vele keren dat we haar in mekaars gezelschap gepasseerd zijn of van die andere keren dat ze mij kwam groeten (lees:omhelzen) als we op een terrasje zaten... je mag twee keer raden wie dat dan wel kan geweest zijn....
Komaan, ga je gang, m.a.w. waag je kans !!! :017: :035:

P.S. Julia wordt morgen 34 jaar, maar dat zal ze ongetwijfeld vieren in GALATI, haar Roemeense thuishaven, wat tevens de grootste havenstad aan "die schönen blauwe Donau" is ! Gelukkige verjaardag alleszins, lieveling !!!!!!! :dance2
Wel sexmachine, ik weet dat dit citaat al enkele maanden oud is, maar toch: weet je ondertussen al wie mij ooit een "sexmachine " genoemd heeft ?  :pica Zo'n moeilijke vraag kan dat toch niet zijn voor een verstandig man als jij ? ;) 
« Laatst bewerkt op: 28 januari 2016, 02:28:47 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Julia
« Reactie #20 Gepost op: 28 januari 2016, 03:59:06 »
Ganse nachten ????  Ja inderdaad, tot dusver welgeteld ZES, d.w.z. vanaf 20 u. tot zo ongeveer 7 u., en dat zonder mij één moment te vervelen... :sex .En bij haar was dat ook niet het geval, zei ze toch tenminste, al was dat haar mening zonder dat ik daar naar gevraagd had...: ik moet dus wel degelijk aangenaam gezelschap zijn, en bovenal een sexmachine :pica : die naam heeft ze mij  evenwel nooit gegeven, zij toch niet. Een andere dame in het skw heeft me die naam WEL ooit toebediend- echt waar, letterlijk- en dat was zelfs voor de tijd dat ik de echte man met die toch wel rare naam ;) kende- en ik ben zeker dat die dame jou enkel maar van ziens kent, mijn beste sexmachine, al was het maar van die vele keren dat we haar in mekaars gezelschap gepasseerd zijn of van die andere keren dat ze mij kwam groeten (lees:omhelzen) als we op een terrasje zaten... je mag twee keer raden wie dat dan wel kan geweest zijn....
Komaan, ga je gang, m.a.w. waag je kans !!! :017: :035:

P.S. Julia wordt morgen 34 jaar, maar dat zal ze ongetwijfeld vieren in GALATI, haar Roemeense thuishaven, wat tevens de grootste havenstad aan "die schönen blauwe Donau" is ! Gelukkige verjaardag alleszins, lieveling !!!!!!! :dance2
Wel sexmachine, ik weet dat dit citaat al enkele maanden oud is, maar toch: weet je ondertussen al wie mij ooit een "sexmachine " genoemd heeft ?  :pica Zo'n moeilijke vraag kan dat toch niet zijn voor een verstandig man als jij ? ;)
Ward de Bever?  :lol_hitting: :dance2 ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Julia
« Reactie #21 Gepost op: 1 februari 2016, 23:43:24 »
Neen niet Ward De Bever, wel Pools Yvonneke van SS25/1 ! :dance2 t4533
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Julia
« Reactie #22 Gepost op: 2 februari 2016, 00:40:56 »
Neen niet Ward De Bever, wel Pools Yvonneke van SS25/1 ! :dance2 t4533
En ik dacht dat die samen met jou, vijftien jaar geleden, op pensioen gegaan was  ;D ;) :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Julia
« Reactie #23 Gepost op: 2 februari 2016, 00:43:47 »
Ja ok, laat ons dan maar met pensioen zijn: we genieten er alleszins beiden van...! :pica
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Julia
« Reactie #24 Gepost op: 30 mei 2016, 23:57:10 »
 :welcome: Ook voor mijn ex-verloofde is het orthodoxe Paasfeest definitief voorbij; ze glunderde toen ik haar raam passeerde, meer nog : ze straalde van geluk, wuifde mij hartelijk toe en deelde kusjes uit !  :azn:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Julia
« Reactie #25 Gepost op: 18 oktober 2016, 22:49:21 »
Na een tweetal maanden afwezigheid vertoeft de goddelijke Julia terug in ons midden ! :08:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Julia
« Reactie #26 Gepost op: 8 november 2016, 23:57:26 »
Julia is (terug) met verlof t.e.m. 20 november !  :sign0098:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Julia
« Reactie #27 Gepost op: 24 november 2016, 08:39:53 »
Julia is, na een voor haar wel erg korte vakantie, terug op post ! t4515
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Julia
« Reactie #28 Gepost op: 29 december 2017, 22:09:42 »
Na bijna drie jaar nog eens bij mijn grote vlam van weleer binnengestapt: het was de 86 ste keer (onder de voorafgaande 85 bezoekjes waren er zes opeenvolgende volledige nachten bij).
Ditmaal duurde het bezoek maar een twintigtal minuten: ze begon al onmiddellijk aan mijn tepels te zuigen- en daar is ze nog steeds verdomd goed in !- begon dan te :xrated pijpen m.c., terwijl ik aan een befbeurt toe was, schakelde dan over op cowgirl, om te eindigen met een hemelse pijpbeurt :censored waarbij ik zalig klaarkwam !
Tongzoenen was blijkbaar niet (meer) toegestaan, maar het opvallendste verschil met vroeger was dat ze zo maar eventjes een kilootje of tien is aangekomen, en dat is naar mijn smaak toch wel meer dan genoeg.
Ik ben in oktober 2010 voor het eerst bij haar op visite geweest en werd al snel stapelverliefd t4533 op haar, maar dat is nu (gelukkig) verleden tijd !
Al bij al toch nog altijd een aantrekkelijke vrouw (heel mooi gezicht !) die toch wel een heel belangrijke rol heeft gespeeld in mijn leven, maar langs de andere kant toch ook een beetje een "vergane glorie" voor mij... ::)
Het was slechts mijn vierde bezoek aan een dvp dit jaar, en dat na Rosita (VT37), Lila (VT18) en Fanny (SS22/3), en het is duidelijk dat Julia met stip wel mijn beste ervaring van het jaar was ! :pica
« Laatst bewerkt op: 3 januari 2018, 13:48:59 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Julia (avond/nachtshift)
« Reactie #29 Gepost op: 21 juni 2018, 11:42:22 »
Ik had haar een dikke maand geleden met pak en zak op vakantie zien vertrekken, en gisteren kwam ik haar tegen rond de middag aan het verhuurkantoor in de Blauwbroekstraat: mijn grote liefde van weleer, Julia !!!
Wat gaat de tijd toch snel: het is inmiddels al zes jaar geleden dat ik die talrijke mooie momenten met haar heb mogen meemaken... :censored
Waar het nu om gaat, is dat ze één dezer dus de draad weer zal opnemen  ! :welcome:
« Laatst bewerkt op: 21 juni 2018, 12:24:29 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...