Auteur Topic: Schippersstraat 32/1, Julia (avond/nachtshift)  (gelezen 85414 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Julia (avond/nachtshift)
« Reactie #45 Gepost op: 5 mei 2019, 06:59:54 »
't Is maar een detail maar toch: die glorietijd :censored bij Julia is negen jaar geleden begonnen en exact zeven jaar geleden geëindigd...
Waar is de tijd dat ze nog maar één stoel én, wij samen, maar één bed nodig hadden :-\... ????
« Laatst bewerkt op: 5 mei 2019, 07:09:04 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Julia (avond/nachtshift)
« Reactie #46 Gepost op: 5 mei 2019, 11:25:09 »
Dan heb je 2 jaar "echtgenoten", veel meer plezier dan je ooit had met je "echtgenote"  ;D


Geniet van de herinneringen, bet(d)weter, het is daar dat de geschiedenis op gebaseerd is *


*remember de Guldensporenslag: heel België roept nu nog hard dat we in 1302 de Fransen in de pan hebben gehakt bij de slag op 11 juli (jaja, de feestdag van Ward de Bever en zijn ladderzatte Liesbeth) .... dat de Fransen daarna zijn teruggekomen en Vlaanderen hebben afgeslacht, doet er toch niet toe  :-\ :-\ :-\ :-\ ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Julia (avond/nachtshift)
« Reactie #47 Gepost op: 5 mei 2019, 18:23:34 »
Dan heb je 2 jaar "echtgenoten", veel meer plezier dan je ooit had met je "echtgenote"  ;D

Zie mijn handtekening  ;D
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Julia (avond/nachtshift)
« Reactie #48 Gepost op: 6 mei 2019, 10:50:54 »
Persies hoog tijd dat jullie die echtgenotes op 2dehands.be zetten??

Bij mij niet hoor. Ik betaal graag voor dates met knappe jonge meisjes, ik heb intieme vriendinnen, maar mijn 'wettige echtgenote' krijgt me ook nog steeds in no time geil. Even vooroverbukken in de slaapkamer volstaat al.  :lol_hitting:

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Julia (avond/nachtshift)
« Reactie #49 Gepost op: 6 mei 2019, 14:07:27 »
Persies hoog tijd dat jullie die echtgenotes op 2dehands.be zetten??

Bij mij niet hoor. Ik betaal graag voor dates met knappe jonge meisjes, ik heb intieme vriendinnen, maar mijn 'wettige echtgenote' krijgt me ook nog steeds in no time geil. Even vooroverbukken in de slaapkamer volstaat al.  :lol_hitting:

Oh my God no no no. Die trossen aambeien alleen al.... sexmachine, wis dit asjeblieft.........
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Julia (avond/nachtshift)
« Reactie #50 Gepost op: 6 mei 2019, 19:10:44 »
Ik zou niet durven .... al verklaar ik vanderbeffen bij deze officieel 'gestoord', eentje die nog op zijn echtgenote kruipt ....    :lol


Moeten we nu 'respect' of 'viespeuk' roepen .... stemmen kan, ik denk dat optie 2 wint ....


Ja, optie 2 haalt het .... we hebben iemand die naar de hoeren gaat, daarbuiten er nog een bende niet betalende vriendinnen op na houdt, en dan zijn pietje ook nog in zijn eigen grafzerk steekt .... toch respect ....  van zijn vrouw wil ik het al helemaal niet weten ... laat staan van zijn vriendinnen .... daarvoor betaal ik liever, dan kies je lekker zelf waar je op- of onderkruipt   ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Julia (avond/nachtshift)
« Reactie #51 Gepost op: 7 mei 2019, 09:17:56 »
Ik zou niet durven .... al verklaar ik vanderbeffen bij deze officieel 'gestoord', eentje die nog op zijn echtgenote kruipt ....    :lol
Prettig gestoord dan wel  :lol
Enne, iedere musikant heeft thuis een instrument waar hij op oefent en bij optredens gebruikt hij vaak wat anders (beters?)  :lol_hitting: :amazone

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Julia (avond/nachtshift)
« Reactie #52 Gepost op: 7 mei 2019, 09:23:34 »
Oh my God no no no. Die trossen aambeien alleen al....
Oeieoei, dan zal het niet veel meer opbrengen om jouw echtgenote op ebay te zetten.  :lol_hitting: Misschien iets voor het containerpark?  :lol_hitting:
Of haar eens inleveren bij ervaren restaurateurs van monumentenzorg?  :lol_hitting:

De mijne rijdt nog heel goed hoor. Ik ben er altijd voorzichtig mee geweest ook he. Voor de proefritjes met jonge machientjes betaal ik, en om gewoon rustig te cruisen, dat kan ik thuis gratis  :bud :bud :bud