Auteur Topic: ADELINA (Roemeense)  (gelezen 28306 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
ADELINA (Roemeense)
« Gepost op: 6 april 2015, 19:38:52 »

[box title=ADELINA]
Land:        Roemeense
Taal:        Roemeense/ Duits/ Frans /Italiaanse / Engels
Leeftijd:    22
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte : 1m60
Postuur : normaal
Bh : B cup
Haarkleur : bruin
 
[/box]
[box title=JA NEEN]
TZ PZC NMC  Likken   
[/box]
[box title=extra info]
Adelina  is een lieve dame die oa Frans spreekt. Na een kamer met Jeank had ze tijd voor mij  ;D
Haar service is correct. Herhaling mogelijk

[/box]
 

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ADELINA (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 24 april 2015, 19:59:30 »
Ik heb gisteren een eerste keer met Adelinda gekamerd.
 
Adelinda is een 22 jaar jonge Roemeense, ex YY, 1,65m groot, met een lekker lichaam: een mooie kont en een zalige, echte B-cup. Lang, zwart haar, een leuk gezichtje en mooie, bruine ogen. Adelinda heeft 2 kleine tattoo’s. Piercings kan ik me niet herinneren.

Na een leuk gesprek van zeker 30 minuten kwam uiteindelijk de sleutelvraag, die ik ondanks een lusteloze Piet positief beantwoordde.

De kamergang was heel goed: tongzoenen was in het begin van voorzichtig, maar werd tijdens missio heel passioneel. De pijpbeurt was aanvankelijk te zacht, maar toen Adelinda merkte dat dat weinig effect had, schakelde ze (zonder dat ik daarom moest vragen) een tandje bij en gaf ze een uitstekende, gevarieerde pijpbeurt weg. Tijdens het pijpen mocht ik overvloedig met Adelinda haar mooie poes spelen. Neuken in 3 standjes: cowgirl, missio en hondjes was heel goed, zonder daarom te zeggen dat de vonken er van af vlogen. Na zo’n 20 minuten was daar de eerste knal van de dag ;D!

Piet schoongemaakt, nog even nagepraat en na net geen 30 minuten heb ik de kamer tevreden verlaten. Herhalingsgevaar: bestaande. Het was een heel goede kamer, maar ik heb er in Sixsens zeker al betere gehad 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Wolfgang_1975

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
ADELINA (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 31 mei 2015, 14:47:29 »
Gisteren in de late uurtjes kennisgemaakt.  Wat mij betreft een natuurtalentje !

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
ADELINA (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 12 juli 2015, 14:21:13 »
Uit mijn partyverslag van 30 Mei 2015:
Wist je dat dat het verlangen alleen maar omhoog jaagt tot het onmogelijke af. Watch & see. Ik zocht naar Adelina. Ik vond ze en had korte presales met haar in de kino maar het bleek dat ze op een klant wachtte. Daarom was ze zo passief. We beloofden dat we later zouden hervatten. De dames waren actief aan het jagen maar ik zei telkens dat ik op een dame wachtte. Dat was ook geen leugen, ik deed dat ook effectief. Ik liep wat rond, praatte met wat forumberen *aan forumberen geen gebrek* deed wellness en onderhand nam het verlangen naar deze DVP gestaag toe. We kwamen elkaar weer tegen het lijf letterlijk en figuurlijk en trokken ons terug in de kino.

Presales in SS duren bij mij nooit zo lang, na een klein kwartier gingen we de kamer op en dit werd een fijn maar klein half uur dat de 2 slordige sessies waar ik m'n bezoek in Babylon 2 weken geleden mee afsloot kon doen vergeten. Dit is een aardig leuk meisje, lekker lijf, veel TZ en goede klik en ze deed het goed. Niet om te zeggen dat het super was zoals Ingrid (Bab) maar wel goed. Ze is bovendien grappig. Ze gaf haar kutje een naam en besloot m'n pik er ook maar eentje te geven. Lachen geblazen met die meid.  :)) Kamer-sessie ***1/2 want helaas kamertijd werd niet volgemaakt. Dat bleek echter geen uitzondering die dag. Wolfgang zag me met Adelina bezig in de Kino en vroeg of ik hem kon doorbriefen hoe het was (goed!). Op dit forum te zien is hij met haar geweest naar grote tevredenheid. Zo moet dat zijn, daar ben ik blij mee.  :))

Voordeel: goede presales en goede klik, schitterende NMC, leuke grappige vriendelijke meid.

Nadeel: Kamertijd niet volgemaakt

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ADELINA (Roemeense)
« Reactie #4 Gepost op: 21 oktober 2015, 18:57:26 »
Adelina is enkele weken geleden verhuisd naar PSR, waar ze nu mooi topless loopt te wezen 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
ADELINA (Roemeense)
« Reactie #5 Gepost op: 26 oktober 2015, 21:04:26 »
Inderdaad, mooi topless!  Hadden alle vrouwen maar zo'n mooie borsten.  Adelina kan soms een beetje hautain of met haar hoofd wat naar beneden door de club lopen maar is in werkelijkheid een toffe lieve grappige dame.

Adelina werkt soms in SS.  Niet vaak.  Als ze in SS is, heeft dat een goede reden maar haar werkplek is eigenlijk dus hier in PSR. 

Ik kamerde voor het eerst met haar in Planet Eden in de zomer van 2014.  Kon zij weten dat ik toch nog interesse had in haar, na al die tijd.  Ik hou van wat spontaniteit maar wist dat ik bij haar anders tewerk zou moeten gaan.  Ik vroeg haar dan ook formeel om even plaats te willen nemen naast mij in de sofa in de lounge van PSR, gisteren.

Eerder op de dag had ik al eens gepolst of ze mij nog zag zitten.  Dat kwam zo ter sprake in een grappige conversatie met haar vriendin.  Haar naam weet ik niet.  Ze is iets kleiner dan Adelina en ziet er nog erg jong uit.  Ze zag er leuk uit maar tegelijk had ik zoiets van dat ze misschien nog niet voldoende zou afweten van echt goede seks (en fun).  Ik vroeg haar ook nog even hoe zij nu weer heet maar ze wou het niet verklappen.  Meteen zei ze iets in het Roemeens tegen haar vriendin.  Joost mag weten wat en wat de reden was dat ze haar naam niet meer wou verklappen.  Ik liep dan wat later bijna tegen het mooie lijf van een andere vriendin van haar (groter, slanker) en kon van haar Adelina's naam ontfutselen.  Ik zei dat het een geheimpje moest blijven tussen haar en mij maar dat zal wel een publiek geheim geworden zijn. 

Tijdens het pre salen wat gefriemeld en wat gekust, wat gekwatst maar ook gesproken over een serieus onderwerp.  Een onderwerp waar ik maar al te goed van weet dat als je dat opstart, je er eindeloos kan over doorgaan.  Ze begon over de vluchtelingen.  Ik stuurde al snel het gesprek feilloos en voorzichtig weer meer in de richting van het grappige.  Toppunt vond ik eigenlijk dat Adelina mij ineens vroeg hoe het nu gesteld was met mijn vriendin Andrea in Planet Eden.  Andrea werkt al lange tijd niet meer in Planet Eden.  Ik stond er versteld van dat zij dat 1) nog wist en 2) dat ze het überhaupt wist en hoe de dames je dus in de gaten houden in de club (je doen en laten).

Op kamer hebben we ons 1,5 goed geamuseerd.  Een heerlijke tijd weer beleefd met haar.  Er zijn wel een paar typische dingen te vermelden.  Tongzoenen is niet "vollen bak" in eerste instantie maar als je de juiste knopjes bij haar weet te bespelen gaat het tongzoenen van haar uit ineens wel "vollen bak".  Haar oraal laten genieten, vereist een bijzondere en unieke techniek.  Het verklarende woordenboek ligt gelukkig bij jou, waarvoor dank.  Eens ik de pak beet had en het ritme goed zat, stak mijn hele hoofd bijna in haar vagina, kon ik even lekker doorgaan (en er voor zorgen dat ik ook af en toe nog even adem kon pakken).  Blijft toch heerlijk om om en rond jou enkel maar de geur van heerlijk kutsap waar te kunnen nemen en zelf vind ik het best lekker als mijn lippen en ver errond plakken van die poesjeslikeur.  Na de uitgebreide befbeurt, kon tongzoenen maar pas weer nadat zij even met haar hand over mijn mond wreef.   
De pijptechniek heeft zij dan weer helemaal onder de knie.  Waar het bij KP bijvoorbeeld in eerste instantie te zacht was, was het bij mij in eerste instantie te wild.  Je hoeft haar niks te vertellen of niet te verbeteren, ze weet en voelt het perfect aan als ze niet helemaal juist bezig is en herpakt zich uitstekend, vanzelf.  Dat was dan ook meteen de reden dat op een gegeven moment mijn sperma in haar mond belandde.  Adelina doet een FT zoals het hoort en laat haar mond om je lul zolang je orgasme bezig is.  Hoe het met al die alcohol smaakte, durfde ik niet te vragen.

Jammer dat Adelina erg kittelig aangelegd is als je haar borsten wil likken, of haar buik, of.... 

Adelina maakt de tijd mooi vol en we genoten samen nog wat na.

Ook hier wat werk voor de moderator.  Het draadje mag aangevuld worden met FT en DT (à volonté)  :douchen.   
« Laatst bewerkt op: 26 oktober 2015, 21:21:07 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ADELINA (Roemeense)
« Reactie #6 Gepost op: 1 november 2015, 10:27:14 »
Gisteren weer aanwezig in SS. Ze plant nog een tijdje tussen PSR en SS te schipperen.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
ADELINA (Roemeense)
« Reactie #7 Gepost op: 2 november 2015, 00:57:43 »
haar zuster Alexia vond het te klam in PSR en daarom terug met deze Adelina in Sixsens,

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
ADELINA (Roemeense)
« Reactie #8 Gepost op: 2 november 2015, 17:54:11 »
Verkeerd ingelicht.  Er is een heel andere reden waarom Adelina soms in Sixsens is.  Haar vriendin Olivia was gisteren gewoon in PSR  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
ADELINA (Roemeense)
« Reactie #9 Gepost op: 2 november 2015, 23:03:43 »
Verkeerd ingelicht.  Er is een heel andere reden waarom Adelina soms in Sixsens is.  Haar vriendin Olivia was gisteren gewoon in PSR  :douchen.

Het zal de frisse gezonde Nederlandse buitenlucht zijn, met alles dat groeit en bloeit en altijd weer boeit   :lol 

Ps ik heb er nog steeds spijt van dat ik haar begin dit jaar van mijn schoot getild heb en bij KanariePiet op zijn knieën heb gezet... Daarna is het er nooit meer van gekomen..
« Laatst bewerkt op: 2 november 2015, 23:09:38 door Eddy_V »

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
ADELINA (Roemeense)
« Reactie #10 Gepost op: 5 november 2016, 14:55:40 »
Adelina (PSR) - anticlimax met een keigoeie dame
Bij deze recensie
 

Bijzonderheden
 
Adelina
was de eerste dame in PSR die me aansprak én me aansprak in de andere betekenis van het woord. Ze liep daar mooi topless te wezen en met die mooie perfecte borsten en oogstrelende taille van haar mag ze op deze manier zeker gezien zijn: een echte eyecatcher. Ook Alexia liep er rond, beiden kwamen ze van SixSens waar ik met elk van hen nog een kamer heb gedeeld. Dit werd dus een herhaling van de sessie in SixSens op het 5-jarig feest van Relaxxxboard (30/05/2015).
 
 
Presales
 
Ik lag in de wellness naast haar terwijl ze op haar GSM bezig was, ik toonde een Manele-nummertje. Daarvoor kruisten we elkaar telkens op de verkeerde tijdstippen: zij net met een klant of ik net van kamer. Het was op dat moment duidelijk dat we beiden moe waren en een kamer eigenlijk beter niet gemaakt kon worden.
 
 
Kamer
 
In nummer 10. Zwakke verlichting.

 
Voorspel & Sex

Alles zat goed behalve een ding: hoewel ik erg geil stond, was ik eigenlijk al moe (en zei ook) en lukte het maar niet om klaar te komen. Adelina deed erg haar best, ze ziet er zo lekker uit dat het me frustreerde waarom het me niet meer lukte. Meer tijd hadden we niet want het sluitingsuur (2u) naderde snel. Verlengen naar een uur is de situatie meer bij de haren trekken terwijl de fun eruit is.
 
Niettemin kon ik genieten haar warme lichtbruine lijf te strelen, haar mooie borsten te strelen en aan haar tepels te zuigen en ze te beroeren . We gingen al snel op seks over maar wat ik ook probeerde het wilde niet komen. Dat vind ik echt klote, zowel voor mij als voor de dame die heel goed haar best deed! Ik heb gewoon teveel energie verbruikt bij de vorige 2. Dat zou me leren nog eens masturberend klaar te komen in de vorige sessie, nu zijn die reserves weg. Erger was nog dat ik zelfs masturberend niet meer kon komen, er was simpelweg geen tijd meer over. Zo werd het een frustrerende situatie met een anticlimax van een anders erg geslaagde dag. Balen!
 
Ik vond dit erg spijtig. Als je teveel je best doet te willen klaarkomen, focus je daar teveel op en raakt het plezier eraan verzopen. Ik zit nu nog te denken aan een manier dat te kunnen omdraaien opdat het geen fixatie wordt op het kunnen klaarkomen an sich waardoor je eigenlijk zelf een soort 'afwerkmentaliteit' krijgt. Klaarkomen om er van af te zijn en blij te zijn van: 'ik ben toch klaar gekomen, missie geslaagd?' Nee, dan is er ergens iets verkeerd.
 
Ik blijf echter nog aan haar denken: hoe ze zich sexy en welgevormd voor me zat terwijl ik bezig was: borsten vooruit, prachtig gebruind en met haar mooie ogen op me gericht. Damn, echt damn.
 
 
Afsluiten
 
50€ gegeven hoewel we even over de tijd gingen (laatste poging, weet je wel, spreekt voor haar). Kusje en ze voelde m'n teleurstelling en zei haar dat ik in mezelf was teleurgesteld en gewoon te moe was.
 
 
Aftersales
 
Geen, het was bijna sluitingstijd.
 
 
Fazit en Score

Goeie dame, vriendelijk, servicegericht. De score wordt dus ontdubbeld want dat het geen al te goeie sessie werd, was haar fout echt niet.

Score Adelina: ***1/2 ;D
Score vermoeide Vazkor: *1/2 ...
:cry