Auteur Topic: Simona (Bulgaarse)  (gelezen 128255 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #15 Gepost op: 30 november 2015, 12:51:11 »
Ik heb gisteren voor het eerst met Bulgaarse Simona gekamerd.

Zoals traditioneel de voorbije maanden heb ik een hele dag met Julia opgetrokken. Tijdens onze momenten samen in de bar kwam Simona ons steeds gezelschap houden, waarbij ze het nooit naliet mij ook de nodige aandacht te schenken: op mijn schoot kruipen, kusjes geven, checken of Piet haar leuk vond... Het passeerde allemaal de revue :)).

Toen Julia haar werkdag rond 21u afrondde, zag Simona haar kans schoon: ze heeft me nog een volledig uur gezelschap gehouden in de bar voor een heel intieme presale. Uiteindelijk hield ik het niet meer en trokken we op kamer.

Vooraleer aan de actie te beginnen, bestuurde ik nog even grondig Simona haar lichaampje en dit pocket Bulgaartje blijkt nog kleiner en fijner te zijn dan Julia :-\. Ik heb werkelijk geen grammetje vet gevonden. Ondanks haar hele slanke lichaamsbouw heeft Simona btw toch een leuke A-cup en een lekkere poep :)).

De kamergang, die anderhalf uur zou duren, was top: overvloedig tongzoenen, een uitstekende pijpbeurt en 2 keer lang en gevarieerd neuken.

Daar waar Julia tijdens het neuken een enorm hoog GFE gehalte heeft, was Simona gisteren pure PSE: tijdens cowgirl bleef ze minutenlang als een Duracell konijntje wippen op Piet en tijdens hondjes mocht/moest ik beuken als zelden tevoren :o. Wat een geile bedoening was me dat!!

Simona is er probleemloos in geslaagd met 2 keer enkele honderdduizenden nakomelingen te ontfrutselen ;D.

Herhalingsgevaar met deze kleine, mooie meid is reusachtig groot 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #16 Gepost op: 30 november 2015, 20:38:45 »
Simona heeft afgelopen zomer op mijn schoot gezeten, gemasseerd en een handdoek voor mij gehaald. Idd een heel vriendelijke dame. Klein maar fijn. Een optie voor deze maand....als ze er is tussen Kerst en Nieuwjaar.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #17 Gepost op: 30 november 2015, 20:41:46 »
Citaat
als ze er is tussen Kerst en Nieuwjaar.

Ik zal het haar vrijdag eens vragen! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #18 Gepost op: 30 november 2015, 21:07:44 »
Citaat
als ze er is tussen Kerst en Nieuwjaar.

Ik zal het haar vrijdag eens vragen! 8)
Thanks!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline FMB

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 93
  • Full Metal Braguette
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #19 Gepost op: 30 november 2015, 22:24:54 »
Non mais qu'est-ce qu'il se passe ici ! ??
Je suis absent quelques jours et tout le monde veut me piquer ma copine Simona !  :laughingchick
Ah c'est une bonne nouvelle, je vais pouvoir revenir au Sixsens bientôt

Citaat
als ze er is tussen Kerst en Nieuwjaar.

Ik zal het haar vrijdag eens vragen! 8)
Merci aussi !
East Tripper

Offline FMB

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 93
  • Full Metal Braguette
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #20 Gepost op: 4 december 2015, 18:54:16 »
Alors donc, aux dernières nouvelles, Simona va quitter le Sixsens pour le Dolce Vita, samedi sera son dernier jour pour ses fans  ::)
East Tripper

Offline wolkske

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #21 Gepost op: 6 december 2015, 12:47:59 »
Alors donc, aux dernières nouvelles, Simona va quitter le Sixsens pour le Dolce Vita, samedi sera son dernier jour pour ses fans  ::)


Blijkbaar blijft ze in SS, maar ze(de dames) vertellen zoveel onwaarheden....

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #22 Gepost op: 6 december 2015, 13:30:25 »
Zal even afwachten worden. Zowel Simona als haar wingvrouw twijfelen tussen blijven hangen in Sixsens of (tijdelijk) hun geluk wagen in DV. We zullen zien. In DV zie ik hen ook niet het grote geld verdienen, dus zelfs als ze daadwerkelijk vertrekken, is de kans groot dat ze na x tijd terug in Sixsens staan.

Time will tell! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #23 Gepost op: 6 december 2015, 13:32:21 »
Simona heeft afgelopen zomer op mijn schoot gezeten, gemasseerd en een handdoek voor mij gehaald. Idd een heel vriendelijke dame. Klein maar fijn. Een optie voor deze maand....als ze er is tussen Kerst en Nieuwjaar.

Ik ben haar vergeten vragen of ze er is tussen Kerst en Nieuwjaar :o. Maar dat heb jij afgelopen vrijdag ongetwijfeld zelf gevraagd Sjeufke!? ;) 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #24 Gepost op: 6 december 2015, 13:43:36 »
Simona heeft afgelopen zomer op mijn schoot gezeten, gemasseerd en een handdoek voor mij gehaald. Idd een heel vriendelijke dame. Klein maar fijn. Een optie voor deze maand....als ze er is tussen Kerst en Nieuwjaar.

Ik ben haar vergeten vragen of ze er is tussen Kerst en Nieuwjaar :o. Maar dat heb jij afgelopen vrijdag ongetwijfeld zelf gevraagd Sjeufke!? ;) 8)
Geprobeerd, ja.....maar ik had de mond vol  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #25 Gepost op: 6 december 2015, 14:47:22 »
Simona heeft afgelopen zomer op mijn schoot gezeten, gemasseerd en een handdoek voor mij gehaald. Idd een heel vriendelijke dame. Klein maar fijn. Een optie voor deze maand....als ze er is tussen Kerst en Nieuwjaar.

Ik ben haar vergeten vragen of ze er is tussen Kerst en Nieuwjaar :o. Maar dat heb jij afgelopen vrijdag ongetwijfeld zelf gevraagd Sjeufke!? ;) 8)
Geprobeerd, ja.....maar ik had de mond vol  ;D

Ow. Ik had eerder verwacht dat zij de mond vol had :-P :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #26 Gepost op: 12 december 2015, 01:26:51 »
Op 4 december voor de eerste keer gekamerd met Simona.

Een spring in het veld. Door die beweeglijkheid, verwacht je een PSE kamer. Een kamer waarbij je moet rennen voor je leven, alvorens ze je opvreet. Niets is minder waar.
Na een opwarmer in de bar blijkt Simona op de kamer een degelijke en uitstekende service te geven. Past zich geheel natuurlijk aan zonder ook maar je wensen te moeten kenbaar maken. Langdurig TZ en blasen: uitstekend. Bij het blasen leek het of ze een vibrator in haar mond heeft. Dat tongetje doet uitstekend zijn Arbeit! Ze heeft bijt trekjes tot ver over de pijngrens heen ;D. Maar ze kan dat zelf ook heel goed verdragen. In 69 moest ik de rem er op gooien en even pauzeren. Het knuffelgehalte was de hele kamertijd van hoog niveau en vooral veel lol! Een finale in doggy. Een vol uur met Simona op kamer geweest naar tevredenheid. Herhalingsgevaar 100%!

Simona: Blond lang haar, 70A, lengte 1,50m, maat 30, 23 jaar, Bulgaarse
PZC: (GOSP = 0,9M) met vieb-tong
EL: ja, grondig
TZ: Gevarieerd
Vingeren: en hoe!
Beffen: 69
NMC: doggy:
GFE: 90%
PSE: 50%
Optiek: Een pocket Bulgaartje
Extra's: Geen
Herhalingsgevaar 100%
Aftersales: Veelvuldig
Extra info: een knuffeldier
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Golfpik

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 22
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #27 Gepost op: 25 januari 2016, 23:53:13 »
Op de verjaardag (22-1) van Sjeufke en Oudebelg werd ik door Sjeufke geattendeerd op Simona.
Ze viel nogal op. Niet vanwege grote borsten oid, maar juist een super slank en mooi klein lijfje. Ze kroop bij menigeen op schoot en had een super vrolijke uitstraling. Wat een spring in het veld.
Ik kreeg van diverse kanten te horen dat ze een goede service verleend.
Ze was met haar vriendin Stacey duidelijk aan het jagen. Het kon dan ook niet missen dat ik op een gegeven moment aan de beurt was. Als je van twee kanten wordt aangevallen..... Dan steigert mijn Sjakie daar best van. Stacey, zo vakkundig als ze is, had dit in de gaten en liet ons alleen. 
Een heerlijke presales volgde. Geweldig TZ en onderzoek naar Sjakie.
Een kamergang kon niet uitblijven. Dus mijn eerste kamergang in SS. Samen het voor mij een doolhof door aan gangen en kamers op naar 5a.

Wat daar gebeurde was voor mij echt een nieuwe ervaring. Ben eerst op de stoel gaan zitten waar ik een meer dan geweldige blowjob kreeg. Wow wat een zuigkracht.
Vervolgens dit veertje opgetild en alle hoeken van de kamer laten zien en op bed beland. Hier begon het feest van voor af aan opnieuw. Heerlijke GFE welke uitliep op geweldige PSE. Ze blijft maar doorgaan.
Uiteindelijk heeft mijn Sjakie het rubbertje met een super lang orgasme en oerkreet volgespoten. Later hoorde ik aan de bar dat dit niet alleen binnen kamers was gebleven. Zal niet aan mij liggen maar aan de gehorigheid in oude kamers van SS????

Kortom een geweldige start van een leuke verjaardag in SS.
En een groot herhalingsgevaar. 100%++
It’s perfectly respectable to golf with a total stranger

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #28 Gepost op: 31 januari 2016, 20:16:42 »
Vrijdag 29 jan in de middag nog een paar uurtjes naar Sixsens geweest.
Ik had afgesproken met Nederlandse Gina, die mij zo had verrast een week eerder. Om half 3 afgesproken. Doch ik ontving het bericht dat ze Sixsens niet zou halen om moverende redenen.

Een alternatief schoot mij direct binnen, maar dit wonder is doorgaans pas om 17 uur actief. Met een ontbrekend alibi geen optie, helaas.

Met Simona plaats genomen in een van de sofa's. De presales van Simona zijn opperbest! Met dit vederlicht lijf kan je alle kanten uit. Ik moest haar even goed in haar oorlel bijten, want een week eerder had ze hetzelfde bij mij gedaan. En zeker niet pijnloos!  :o
Op de kamer weer prima service! Hoog knuffelgehalte en uitstekend TZ. Blasen ook dik oké. Je snapt niet waar ze het laat in dat kleine Bulgaarse bekkie. De zuigkracht is er niet minder om  ;D Ze liet zich ook deze keer weer goed verwennen. Zo lang dat ik er kramp van in mijn nek kreeg. In Cowboy en Missio alles weer tot een goed einde gebracht.
We hadden een kamer met douche en na afloop ging Simona zich douchen. Tot zover alles prima en zeker voor herhaling vatbaar.

Ik maak bij onbekende dames altijd een schermafdruk met de tijd. Bij Simona nog nimmer problemen gehad en dacht bij haar zeker geen bewijsmateriaal nodig te hebben. Dat bleek anders deze keer. Ik wilde een uurtje afrekenen met een klein extraatje. In gebrekkig Duits zei ze dat we anderhalf uur op kamer waren geweest  :-\ Wat is dit, dacht ik? We waren niet eens een uur op kamer. 16:30 tot 17:30u. Ja misschien enkele miniten er over heen door het aansluitend douchen van Simona. Dan ga ik naar de receptie, zei ze. Oké prima! Ik ga wel met je mee. Uiteindelijk trok ze haar keutel in.
In al die jaren is het de tweede keer dat ik zo iets mee maak.
Ik ga Simona hierom zeker niet mijden, want haar service is goed. Schijnbaar moet je ook bij bekende dames toch duidelijk aangeven wanneer de tijd begint en stopt.......en altijd een schermafdruk maken als bewijs. Jammer!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #29 Gepost op: 31 januari 2016, 20:28:11 »
Kortzichtige actie van Simona .... niet geschoten is nooit raak .... en soms lopen ze ermee weg ..... niet eens beseffend dat ze dan een klant kwijtspelen.
Ze mag zich gelukkig prijzen dat jij haar terecht hebt gewezen en het haar niet aanrekent ..... dames die zulke praktijken plegen, daarbij zou dan wat ze extra vragen van de prijs moeten afgetrokken worden, 't zou snel gedaan zijn ....  ;)   ;D


En te hopen dat ze haar les geleerd heeft .... het is erg makkelijk, ook den deze neemt nu in saunaclubs zijn mobieltje mee, twee knoppen tegelijk indrukken en dat aan mejuffer tonen, het is wel geen goede start van een sessie, maar liever dat dan een minder leuk einde  :ladyred :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal