Auteur Topic: Simona (Bulgaarse)  (gelezen 128386 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #60 Gepost op: 3 december 2017, 20:26:13 »
KAMERGANG 60 VAN 2017: TRIO-PRIMEUR MET JULIA EN SIMONA
Bij deze recensie
 

Dames

>> JULIA
>> SIMONA


Opmerking: Ik kopieerde hetzelfde op beider hun draadjes, want over trio's schrijven heb ik geen ervaring. Ben ik nu lui?

 

Bijzonderheden
 
Het feit dat ik dit nog niet heb gedaan en dit de eerste maal is, is al op zich bijzonder. Toen ik het voorstelde was dat met de nodige zenuwachtigheid. 2 zulke schoonheden op kamer? Zou ik dat wel aankunnen? De proof is in de pudding, zeggen ze dan en ik heb die wens dan ook kenbaar gemaakt bij Simona. Julia hing wat rond, ging dan ineens weg en we moesten haar terug roepen. Daarop werd de sleutel gehaald voor een kamer in de bovenverdieping.
 
 
Presales
 
Er waren niet echt presales in dit verhaal behalve dat ik eerst een tijdje bij Julia zat in het terrasgedeelte en later Simona in de bar die vakkundig verleidde. Mijn vervloekte verlegenheid is dodelijk slecht om een goede conversatie gaande te kunnen houden. Patjax, Taylor en co moeten me daar maar eens over adviseren want ik wist soms echt niet wat ik haar moest zeggen. Julia zal stonds terugkeren voor Kerst als dat al niet dit of volgend weekend is.
 
 
Kamer 2
 
De kamer die ik destijds met Selena en daarvoor Alexia heb gedeeld met voldoende spiegels rond om rond. Het was erg warm in de kamer en met 2 zulke hete pitspoezen werd het nog heter.
 
 
Voorspel & Sex

Ik knielde neer en liet me strelen door deze 2 dames die uitdagend boven me uit torenden, een onderdeel dat ik graag heb: onderwerping. We gingen op bed liggen en liet me verwennen door deze 2 prachtige dames. Beide hebben een erg mooi figuur! Julia heeft van die prachtige mooie ogen en Simona zette haar mooi gevormde borsten in de strijd. Het is kijken van de een naar de ander. Ze speelden ook wat met elkaar. Enig minpunt (voor mij dan) is dat deze dames af en toe met elkaar converseren in het Bulgaars over je hoofd heen wat toch minder is want het sluit je wat uit. Als je vaak van dame wisselt om te seksen wordt ook telkens een ander condoom gebruikt en geklungel met die dingen hou ik niet zo van. Ik heb beide dames om beurten geneukt. Ik bleef in deze wat zenuwachtig, natuurlijk en kwam niet snel klaar. Wanneer je een trio doet, gaat de tijd sneller voorbij en zoals ik dacht werd dit een uur. Beide dames zie ik nog kronkelen van plezier bij deze verlenging terwijl ik mijn handen over beider perfecte lichamen liet glijden. Deze ervaring was super exotisch!
 
Na wat wisselende standjes met Julia en Simona kwam ik uiteindelijk zwetend klaar terwijl Simona me bereed en Julia me verleidde. Hierna bleef ik uitgeput liggen en beluisterden we wat Chalga muziek. Ik bleef het gevoel houden dat Julia iets afstandelijker was dan voorheen terwijl Simona steeds betrokken was. Julia haalde ineens op over de eerste maal dat we elkaar hebben gezien, 2,5 jaar terug op het feestje met Kanariepiet. Zo'n goed geheugen. Dat was op het einde van de sessie terwijl Simona genoot van en meezong met de Bulgaarse muziek.
 
http://www.youtube.com/watch?v=1ifqGL-Umoo
 
 
Afsluiten
 
Er werd rustig afgeruimd, het uur was voorbij. Dan voel je toch dubbele spijt dat het weer gedaan is! In de lockerruimte gaf ik beiden 100€ (slik) ttz gans mijn budget waarna ik heb bijgetankt.
 
 
Aftersales
 
Na de sessie zette ik me even bij deze 2 in het terras op hun wenken. Beide kwamen later nog eens terug polsen of ik nog leefde, vooral Simona bleef gezellig bij me zitten. Meer aftersales was er niet echt.
 
 
Fazit en Score

Ja dit is uitzonderlijk en zal dat wel blijven. Ik mag er zelfs een extra excel-tabel voor maken voor trio's in m'n budgetcontrole. Het is een dure maar mooie ervaring geweest met 2 van de mooiste sexy dames van de club op die dag. Nadeel is al ze in hun taal converseren en de condoomwissel bij elke wisseling. Voordeel is 4 handen op je lichaam en dubbele verleiding van beide kanten en meer kunnen klaarkomen. Tot 4 keer als je die macht hebt maar ik kon helaas maar 1 keer en ik was er al blij mee.
 
Score TRIO en voor beide dames: 8,0/10
« Laatst bewerkt op: 3 december 2017, 20:34:02 door Vazkor »

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #61 Gepost op: 27 december 2017, 18:36:34 »
Simona had me 's middags al laten weten dat ik er aan moest geloven en als die kleine iets in haar hoofd heeft dan weet je dat je eraan moet geloven. Nu zou de 2e sessie mijn 100e van het jaar in een SC worden en tevens mijn 50e overall in SS. Ik zat met de gangster ietwat verscholen in de bar toen Simona kwam binnen lopen. Ze had ons al snel geschoten en voor ik het wist zat ze al op mijn schoot. Zij weet donders goed dat ik haar niet kan weerstaan en met wie kun je beter een mijlpaal vieren dan met de huisnymfo.

Na een twintigtal minuten waarin ze mijn hoofd al op hol had gebracht en het bloed laten zakken naar de middelste regionen was het tijd om het onvermijdelijke te laten plaatsvinden en ons terug te trekken in een meer privé setting.

Ik zette de playlist aan en ze sprong op bed om me te verrassen met een striptease. Nadat de gebruikelijke voorbereidingen hadden plaatsgevonden stortte ze zich op mij. Onze lippen zogen zich aan elkaar vast en onze tongen speelden er lustig op los. Ze daalde af voor een heerlijke pijpbeurt die tussentijds onderbroken werd door een Russisch intermezzo. Je zou denken dat ze haar kaakspieren wat rust zou willen geven maar ze kwam op mij liggen en onze tongen vonden elkaar moeiteloos en speelden er lustig op los. Langzaam begon ze haar tengere lijfje over me heen en het ontaarde in een langdurig potje droogneuken/pussysliden in de categorie nat-natter-natst. De temperatuur liep aardig op en om te voorkomen dat er een "ongelukje" plaats zou vinden een kleine adempauze ingelast waarbij ze haar handje niet onder controle had en een edging HJ gaf. Ze had aan één blik van mij voldoende om de pirelli te monteren. Uiterst intiem volgde de daad zelf terwijl ook onze tongen hun eigen spelletje speelden. Na 75 minuten geil, geiler, geilst was de ontploffing intens.

Het zweet druipte van onze lijven na deze sessie waarin ik gesloopt ben geworden door de skinniest dame van het geheel. Tijdens de resterende tijd nog even samen door de complete songlist van mijn IPad gelopen om weer op adem te komen. In de kleedkamer haar de zeer verdiende beloning gegeven plus als kerstcadeautje de bodyspray uit dezelfde lijn als mijn massage olie.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #62 Gepost op: 22 november 2018, 21:14:37 »
SIMONA (SixSens) - Top favoriet van de dag  :mistress
Bij deze recensie


Uiterlijk

Op deze dag zag ik een mooi gebruind slank pocket bulgaartje met haar donkerblonde haren mooi netjes opgestoken die me plagend en uitdagend aankeek. In de bar, vanuit de sauna,...ik was eigenlijk al verkocht voor een herhaling nog vòòr ik deze club betrad en het was zeker dat ik weer met haar wou gaan zodra ik haar zag.
 t4533


Karakterschets

Een correcte dame met wie ik goed overweg kan en de klant goed aanvoelt. Speels en duivels schepsel die pas weet hoe een rakker moet verwend worden.  :amazone


Presales

Ik werd al geteased en ik liet Deket en Isa achter om haar op te zoeken. De timing om met Isa nader kennis te maken was verkeerd gevallen, helaas. Een van de dames naast Simona maakte plaats door weg te gaan en we hebben wat bijgepraat. Niet lang, ik stond gewoon te geil en we spraken af voor een kamertje in de bovenverdieping.


Kamer

Alweer nummer 4. Deze keer konden we sneller de kamer betreden.


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
Topsessie zoals dat alleen met Simona mogelijk is. Meer stoom afblazen!  :pica22

2) Duur:
Half uur, de verleiding tot verlengen was groot doch ik moet het nog voorzichtig doen, een uur kan later zeker nog bij een herhaling. Dat moet gewoon.

3) Voorspel:
Een van de beste van het jaar, ze wist als geen andere dame hoe ze me moest bespelen zodanig dat ik er rillingen van genot, plezier en anticipatie door kreeg. Als je dat krijgt tijdens het spel, weet je dat het heel erg goed zit. Net als bij de eerste kamer bleef deze langer doorduren eer we overgingen op seks.

4) Seks en naspel:
Lang en langzaam, zij bovenop me en zeer lekker klaargekomen en haar beeld ingedronken We speelden en praten na en luisterden nog een nummertje of 2. De seks met deze dame gaat beter en beter!


 
5) Communicatie en klik:
Met deze dame ging dat steeds beter en de klik was een van de beste dit jaar op niveau van GFE!

6) Ambiance-level / betrokkenheid:
Top en betrokkenheid was 100%  :))

7) Extra vermeldingen:
De dame waarmee de eerste sessie niet goed was door omstandigheden3 jaar terug, bevond zich sinds vorig jaar al in de hotlist en ze heeft nu andermaal bewezen dat ze die plaats verdient. Herhaling is 100% zeker! In tegenstelling tot de andere twee, douchte Simona zich na de sessie, niet tijdens de sessie.


Afhandeling en betaling

Rustig afgeruimd, haar briefje gegeven, nooit gezeur.  :great:


Aftersales

Geen, Simona had het veel te druk!  :cry


Fazit en Score beleving

Dit behoort tot een van de beste sessies van het jaar en de beste van de clubdag. De service van Simona is een van de redens waarom ik nog zo verslingerd ben aan de clubs, zij weet hoe het moet. Top beleving!
 yourock

Belevingsscore: *****
« Laatst bewerkt op: 22 november 2018, 21:26:04 door Vazkor »

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #63 Gepost op: 16 juni 2019, 19:54:39 »
SIMONA - De topper van het jaar (nu al) :pica
Bij deze recensie


Karakterschets

Een correcte toffe dame waar ik nu steeds beter mee opschiet, het moet al de 5de of 6de sessie zijn. Deze is al een groot verschil met de eerste 4 jaar terug.


Presales

De presales waren van de langste dit jaar en dat dankzij de wachttijden want ik liet haar na het eten en mijn douche en tandhygiëne de sleutel halen en we bleven lekker gezellig in de zetel zitten in de veranda. Langer dan noodzakelijk wellicht, na een half uurtje of wat, checkte ze of het al onze beurt was. Dat systeem was niet zo duidelijk, dus. We hebben bijgepraat, gestreeld en gekust. Ik was erg geil maar ook erg op mijn gemak bij haar, ik wist al dat het goed zal komen met haar.


Kamer

Ik heb het nummer vergeten te noteren, ik moet van slag geweest zijn. Ik vermoed dat het nummer 6 moet zijn geweest, een kamer in de bovenverdieping warempel.


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
GFE, PSE, OFE, supersessie met alles erop en eraan.

2) Duur:
Vol uur

3)Sessie:
Dit is er eentje die ik moeilijk kan omschrijven, anders dan zinderend en stomend goed! De kamer is helaas eentje waar het snel erg warm wordt, we zweetten allebei. 2x seks (zij boven me) stomend en wild, lange zinderende orgasmes, uitgebreid voorspel ver voorbij mijn verwachtingen, TZ, kussen, vrijen, goed fysiek contact, gesprekken die al wat vertrouwder en dieper gingen dan de doorsnee algemeenheden, muziek,...in alles blonk het uit.

Ze was 100% betrokken, de klik was zeer goed en de communicatie beter dan ik gewoonlijk heb met dames vanwege mijn erg verlegen aard. Ze was in staat me te doen vergeten dat in feite een donkere dag had kunnen zijn, had ik de andere afspraak gerespecteerd. Blij dat ik het niet deed en dat Deket me aanbevolen had een change of plans te doen zodat ik hier in SixSens bij Simona een van de beste dagen van het jaar kan beleven. Dit alles heeft zeker te maken omdat ik nu al vaker met haar ben geweest waardoor het beter wordt.

4) Afhandeling - betaling:
Het werd een dik uur en we ruimden achteraf ongehaast af, douchten daar en gingen dan beneden om af te rekenen.

Ik was na de sessie helemaal erdoor en denk dat ik er alles heb uitgehaald dat eruit kon gehaald worden, de ideale kamergang quoi. Correcte afhandeling, een laatste lang omhelzing en kus. Deze was er eentje om te onthouden in donkere dagen.


Aftersales

Nog een omhelzing en bijpraten in de bar, ik bleef evenwel niet lang meer.


Fazit en Score beleving

Dit is een van de meest memorabele kamergangen na de verjaardagskamer met Sofia! Uiteraard keer ik naar haar terug, Simona staat nu op de lijst der topfavorieten genoteerd en ik denk nog erg vaak terug aan de mooie tijd met haar. herhalingsgevaar is 100% zeker. Ze krijgt de zeldzame 6-sterrenbeoordeling voor 'uitzonderlijk goed' mee!

Belevingsscore: ******
« Laatst bewerkt op: 16 juni 2019, 20:01:29 door Vazkor »