Auteur Topic: Simona (Bulgaarse)  (gelezen 128388 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #45 Gepost op: 7 december 2016, 14:50:49 »
Die meiden wisselen vlugger dan ik kan typen.
er zijn wel een aantal weg uit yy naar diverse clubs om de gekende reden

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #46 Gepost op: 7 december 2016, 18:16:52 »
Die meiden wisselen vlugger dan ik kan typen.
er zijn wel een aantal weg uit yy naar diverse clubs om de gekende reden
Dat is niet alleen bij wisselingen van dvps.. deket.... iedereen is sneller 👴
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline bartdepauw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #47 Gepost op: 4 maart 2017, 09:29:06 »
Simona gaat binnenkort terugkomen met een nieuwe voorgevel.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #48 Gepost op: 24 maart 2017, 23:27:07 »
Met flyerke staan kijken naar een kleine superstrakke GMC meid:
Is dat een nieuwe dame met die prachtige borsten of is dat Simona met nieuwe tieten, zo vroegen wij ons af op een afstandje.
Van wat dichterbij werd het duidelijk toen ook de gekleurde tatoeages op haar benen zichtbaar waren  :lol_hitting:

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #49 Gepost op: 26 maart 2017, 16:40:02 »
Vrijdag met deze zeer slanke Bulgaarse voor het eerst een kamergang gemaakt, ik zag haar vroeger vaker maar misschien gaven haar nieuwe borsten een ruime silliconen C cup nu de doorslag ( best een behoorlijke cup voor op zo een slank lijf ).
Simona was trouwens ook niet bang deze te showen ze liep de hele tijd topless in de bar en volgens mij zelfs af en toe helemaal naakt rond.
Over de kamersessie zelf Simona is een erg lief meisje goede sex met deze geile kleine opdonder dus, al met al bestaat er dus een behoorlijke kans op herhaling.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #50 Gepost op: 30 maart 2017, 08:10:44 »
op woe 29/3  heb ik ze met haar nieuwe voorgevel opgemert.
k denk dat haar zelfvertrouwen toegenomen is , en haar kamergangen ook.

Die nm heb ik ze maar sporadisch opgemerkt, veel bezet.   


Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #51 Gepost op: 27 mei 2017, 19:30:20 »
Eind vorig jaar had ik Simona al belooft dat ze me bij een volgend bezoekje maar moest komen "lastig vallen" voor een kamertje. Bij mijn volgende bezoekjes bleef dit eigenlijk tot mijn verbazing achterwege. Gisteren kwam ze zich ineens wel melden toen ik met Domenika aan het praten was. Ze gooide een balletje op voor een trio. Toen ik haar vroeg waarom ze de vorige keren niet haar kamertje had opgeëist was haar antwoord dat ze dacht dat ik niet met haar wilde. We maakten de afspraak dat we elkaar later op de avond zouden opzoeken.

Na mijn kamertje met Domenika en een douche liep ik de bar in en werd al gelijk opgevangen door Simona. Ze zei dat ze al op mij aan het wachten was en peilde de status van mijn "gereedschap". Tot mijn eigen verbazing steigerde deze meteen. Of het nu de geilheid was die nog na ebte of die waanzinnig geile blik van deze kleine energieke Bulgaarse "Fickfloh". Ik gaf aan dat ondanks de paraatheid ik nog wel even wilde herstellen. Dit was voor haar geen probleem. We zaten behoorlijk te dollen en ook haar kersverse "echtgenoot" Aloewe was er onderdeel van.

Geregeld checkte ze met haar handje de status en telkens weer gaf hij blijk van leven. Om te voorkomen dat ze "opgepakt" zou worden voor openbare aanranding leek het mij toch verstandiger om de beslotenheid van een kamer op te zoeken. We kregen kamer 3B toegewezen als plek des verderfs. Naast 7 & 11 toch wel mijn favoriete kamer.

Op de kamer eerst haar Duracell batterijen eruit gehaald en haar een massage gegeven. Hierna kwamen de erotische dobbelstenen aan de beurt. Zoals vaak levert dit de nodige lol en hilariteit op. Ze gaf blijk volwaardig lid van de maffia te zijn door op een gegeven moment vals te spelen. Ze deed dit natuurlijk in haar voordeel en ik moest met mijn tong haar ienie minie muschi bewerken. Nu kan ik ook vals spelen en net voordat ze haar hoogtepunt zou bereiken een kleine rustpauze ingelast. Om niet ook nog onsportief gedrag aan haar lijst met verdachte zaken toe te voegen speelde ze vals in mijn voordeel en veroordeelde ze zichzelf tot een BJ. Zij heeft een ietwat aparte manier van pijpen maar o zo lekker. Moest haar echt afremmen om mijn kruit niet voortijdig af te schieten. Nog enkele rondjes dobbelen en wederom speelde ze vals en veroordeelde de kleine geile opdonder zichzelf tot een BJ. Dit werd na een tijdje voortgezet in een langdurige 69. We namen een kleine pauze en voor ik er erg in had was mijn "vriendje" alweer in haar mondje verdwenen.

Ze keek me ondeugend aan en zag aan mijn blik dat het moment was aangebroken om een stapje verder te gaan. Na het treffen van de nodige voorzorgsmaatregelen liet ze zich in cowgirl over me heen zakken. Ons ritme sloot perfect bij elkaar aan. Het blijft een geil gezicht om zo'n pocket dametje heen en weer te zien wippen. Het leverde een knallend orgasme op. De resterende tien minuten van dit twee uur durende voornamelijk oraal festijn maakten we vol met enkele lekkere tongzoenen en knuffelen.

Deze kennismakings sessie smaakt naar meer en een herhaling in de toekomst zal er zeker van komen.
Haar "bestie" Julia schijnt volgens Simona binnenkort ook weer haar opwachting te maken in SS. Een trio met deze twee ligt dan ook duidelijk in het verschiet.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #52 Gepost op: 27 mei 2017, 19:36:37 »
Ik ben blij dat Simona je slecht humeur van de eerste uren van je aanwezigheid heeft "afgefickt" ..... mijn god, wat zag ik jullie glunderen bij het afkomen van de trappen omstreeks 2 uur 's nachts, die meid verdient een medaille, neen, een standbeeld   ;D ;)

En wat heeft die geile stoot een lekkere vorm van humor ..... het was echt lachen "geblasen" .... 

Het was echt genieten toen ik jullie twee trof 's nachts ... wat kunnen sommige geile meiden toch goed om met ons, viespeuken, en wat geven ze ons toch een lekkere tijd ....    ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #53 Gepost op: 9 juni 2017, 23:23:52 »
Ik zat nietsvermoedend aan de bar met LL toen ze zich als een duveltje uit een doosje plots op mij stortte. Inmiddels al een kleine acht uur in SS en hoewel ze me wel gezien en gegroet had bleef ze buiten schotsafstand. Het bleek dat de kleine sluipmoordenaarster haar moment had afgewacht om toe te slaan. Haar ene handje verdween meteen onder de badjas en met de andere legde ze één borst van haar open en bloot en drukte mijn hoofd ertegen. Nadat ik even mijn tong langs haar tepel had laten glijden en weer omhoog kwam kreeg ik haar tongetje tegen mijn huig aangeduwd.

Ze vroeg of haar nieuwbakken "echtgenoot" ook nog kwam. Ik moest haar helaas mededelen dat deze zonder haar op huwelijksreis naar Turkije was. Lang treurde ze niet over zijn gemis gezien het geit dat haar tong wederom een zoektocht naar mijn huig ondernam. LL kon het niet langer aanzien en zocht het terras op. We praatten nog even bij en korte tijd daarop besloten we om maar eens aan wat cardio te gaan doen door wat trappen op te lopen voor de sleutel.

Kamer zes werd ons toebedeeld. Na een gezamenlijke douche kon ons privé feestje beginnen. Heerlijk teder en sensueel tongzoenen terwijl we ondertussen onze vingertoppen over elkaars lichaam lieten glijden. Na een tijdje draaide ze zich op haar rug en opende uitnodigend haar beentjes. Ik pakte mijn massage olie. Eerst een polijstbeurt voor haar silli's. Daarna liet ik mijn hand langzaam naar beneden glijden en begon haar klitje te bespelen. Al spoedig merkte ik dat dit haar wel beviel. Zij greep ook de massage olie en begon mijn genotsstaaf uiterst sensueel te masseren, waarbij het tongzoenen onverminderd doorging.

Na een kleine pauze begon ze na het verwijderen van de olie aan haar BJ. Uiterst gevarieerd en langdurig met een heel apart gebruik van haar tong. Tijdens een Russisch intermezzo vroeg ze op welke wijze ik klaar wilde komen. Ik liet de keuze aan haar en zij zei "dann machen wir Liebe". Ze kwam in cowgirl op me en net als de vorige keer bleek ons ritme naadloos aan elkaar te passen. Langzaam en diep net als het tongzoenen. Na een tijdje verplaatste ik haar benen zodat ik haar in een vloeiende beweging op haar rug kon rollen en we in missio verder konden gaan. Na verloop van tijd het tempo opgevoerd en zeer bevredigend tot een "wederzijds" hoogtepunt gekomen. We hadden nog een tiental minuten voordat er 2 uur verstreken waren. Ze kwam lekker in mijn armen liggen en al knuffelend en tongzoenend de tijd volgemaakt.

Top GFE sessie waarmee deze kleine geile Bulgaarse gipsy zich tot een geduchte concurrente heeft opgeworpen voor mijn favo-dames in SS. Daarnaast is ze behoorlijk "gek" op een voor mij complementaire wijze aan mijn level van crazyness.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #54 Gepost op: 26 juli 2017, 17:51:39 »
Aangezien ik niet meer van plan was om te kameren had ik Simona mijn massage olie gegeven zoals ik haar de vorige keer beloofd had. Ik zat samen met Licky Luke en FSLGF op het terras te zeveren toen Simona zichzelf op mijn schoot plaatste en zei dat ze wel een massage kon gebruiken gevolgd door een potje "Liebe machen". Ze zei dat ze een sleutel ging halen. Ik maakte haar duidelijk dat ik niet meer van plan was om te kameren. Ze accepteerde geen nee en bleef zeggen dat ze de sleutel ging halen om uiteindelijk toch maar op te geven.

Ik maakte de klassieke fout om ipv naar huis te gaan nog samen met LL en FSLGF naar de bar te gaan voor een drankje. LL en ik zaten wat te dollen met Victoria en Julia toen ook Simona zich meldde. De kleine stuitersmurfin liet er geen gras over groeien en haar handje verdween meteen onder mijn badjas. Ik probeerde het uit alle macht te negeren, maar kleine Tafkap stond in no time in gelid. Ze besloot verstoppertje te spelen door zich op haar knietjes te laten zakken en onder mijn badjas te verstoppen. Na een minuutje of zo kwam ze weer te voorschijn en sleepte me mee naar een bankje. Mijn oor en nek moest eraan geloven terwijl ze de maat nam van kleine Patjax. Om haar bedoelingen kracht bij te zetten verdween haar tong tegen mijn huig. Ontsnappen was niet meer mogelijk, laat staan naar huis gaan. We besloten om voor een sleutel te gaan.

Op de kamer pakte ze de massage olie die ik haar eerder had gegeven. Na de massage begon ze aan een zeer uitgebreide BJ met een kort Rusisch en bef intermezzo, waarna ze verder ging met haar orale spielerei. De ketel stond op fluiten en ze kwam in cowgirl op mij zitten. Het duurde dan ook niet lang of de ontlading vond plaats in haar. Na de grote schoonmaak kwam ze in mijn armen liggen en kroop ze helemaal tegen me aan. Op deze wijze met wat tongzoenen het uurtje volgemaakt en zeer tevreden de kamer verlaten. Het begint steeds moeilijker te worden haar te weerstaan en volgens mij beseft ze dat ook heel goed.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #55 Gepost op: 26 juli 2017, 20:43:00 »
Het begint steeds moeilijker te worden haar te weerstaan en volgens mij beseft ze dat ook heel goed.

Even terug lezen:

Ik zat nietsvermoedend aan de bar met LL toen ze zich als een duveltje uit een doosje plots op mij stortte.

Ik zat samen met Licky Luke en FSLGF op het terras te zeveren toen Simona zichzelf op mijn schoot plaatste


LL en ik zaten wat te dollen met Victoria en Julia toen ook Simona zich meldde.

Mmmm ... waarom zit ik er toch iedere keer bij?  :o ::)
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #56 Gepost op: 26 juli 2017, 20:54:08 »
Mmmm ... waarom zit ik er toch iedere keer bij?  :o ::)

Geen idee   :lol_hitting:

Offline kempie

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #57 Gepost op: 4 augustus 2017, 21:37:40 »
Zaterdag viel me pas eens goed op wat een lekker ding. Ok best een mager lichaam maar wel erg sexy. Dus haar meegenomen voor de vijfde sessie van de dag. Haar pijpkunsten waren zo goed dat het niet bij een half uurtje bleef en voor een vijfde keer die dag m'n zaadjes loosde. Herhaling kan dan ook niet uitblijven.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #58 Gepost op: 15 oktober 2017, 18:35:37 »
SIMONA (SixSens) - De vlag halfstok
Bij deze recensie
 
 
DVP-Catalogus: Het Véronique De Cock-lookalike-Pocket-bulgaartje
 
 
Waar hij haar ontmoette, bijzonderheden en presales

 
Ik zag haar het eerst in de verandaruimte en meteen viel me een zekere gelijkenis op met Veronique De Cock maar dan kleiner, fijner. Eerder had ik al eens een lookalike genomen in Finca Erotica: Christina. Het is vooral iets in de ogen en gezicht van Simona dat me aan Veronique doet denken en deze heb ik al een paar maal gezien, eenmaal zelfs er tegenop gebotst. Ik had een lichte 'weerbots' ervaren, ik zal het nooit, nooit vergeten. Bij Simona zal een weerbots zal er nooit sprake zijn, ze is pocket-formaat en haar borstomvang is een ergens een gepimpte B welbeschouwd. Goed gepimpt wel, beter dan de meloenen die er wel aangeplakt lijken bij sommige dames. Dit is bescheiden en toch bijzonder geslaagd. Ik zag ze terug in de bar en sprak haar aan terwijl een andere gypsie-dame me probeerde te verschalken. Ik had alleen oog voor Simona dus dat mislukte jammerlijk en geërgerd liep ze weg.
 
Simona heeft echt een perfect mooi gestroomlijnd lichaam en groot was mijn verbazing dat dit bevallige dametje me reeds kende. Meer nog, we hadden al op kamer geweest! Huh!? Ik bekeek haar nog eens erg goed maar de lamp wou echt niet branden. Die dames veranderden zich ook zo graag en achteraf met enige opzoekingswerk op het forum, kwam ik te weten dat ik inderdaad met Simona heb gekamerd 2 jaar terug. Want ook dat wist ze: hoe lang het geleden was, wat we deden en zelfs welke kamer we hadden: het klopte allemaal tot de kamernummer toe, hoewel ik de letter betwijfel, niet 5b maar 5a. Ik zou later deze kamers delen met Sidney en Emma en moest opnieuw tot mijn grote verbazing beamen dat ze gelijk had. Alleen jammer dat de sessie toen niet al te denderend was, maar gelukkig las ik dat pas achteraf na! Ik kon haar in de bar dus alleen verbijsterd aanstaren want ze wist het beter dan ik! Welja, ik heb dan maar verder gegaan mijn wensen uit te leggen, maar ook daar wist ze nog iets vanaf (na dik 2 jaar). Straf. Hoe dan ook het was een profi afgehandelde kennismaking in plaats van 'presales' en we kozen voor een kamer boven.
 
 
Kamer 4
 
Niet 5b (of 5a) dit keer maar nr. 4 met een bed langs de muur en een wandspiegel waardoor je ineens '2 dames' hebt. Dubbel genieten: een trio voor de prijs van 1. In alles doet de spiegeldame dezelfde acties in een ander universum, het spiegel-universum. De lichten zijn regelbaar, de muziek zette ik direct uit, wat tot een goedkeuring van Simona leidde. Ze hield er ook niet van.
 
 
Sessie
 

Terug lees ik nu het verslag van mijn vorige kamergang en deze dame had de pech gehad dat ik:
- ik in Aken een redelijk zwaar filosofisch gesprek achter rug had over indringende beangstigende gebeurtenissen;
- ik nog behoorlijk onder de indruk was van mijn bezoek aan FKK Sakura in Böblingen een paar dagen tevoren;
- ik geen boudoir dreams of wat dan ook ter beschikking had om een en ander geen rol te laten spelen op m'n prestatie.
 
Goed dat ik het niet wist bij deze kamergang (en een Vazkor-score bestond nog niet) want nu was het een heel stuk beter verlopen met die Simona: ze is lekker sexy en verleidend, ze kuste me teder, streelde me, bracht m'n handen naar haar borsten en speelde m'n spelletje (dominerend) mee. Haar uiterlijk (Véronique De Cock lookalike) maakte me wild en dat slanke ranke lijfje van haar strelen was super.
 
Een vreemd issue was dat m'n pik nooit helemaal wou stijven. Ik was erg geil, maar hem bleef halfstijf doorheen de ganse kamergang. Nee, hé? Neuken met haar bovenop lukte niet. 2x onderbroken: geen succes. Vreemd, erg frustrerend ook. Ik koos voor doggy en terwijl de kleine jongen koppig halfstijf bleef staan, kon ik wonderwel klaarkomen in haar strak kutje. Ze heeft een zalig lijf om vast te pakken terwijl je ze neukt. En die spiegel... Ja het was uiteindelijk gelukt in tegenstelling tot de vorige keer toen niks lukte, behalve masturberen misschien maar herinner er me niet veel van.
 
Hoe komt dit toch? Ach, ik heb een uitleg klaar: Hugh Hefner was pas overleden en m'n kleine vriend nam de subliminale boodschappen van bepaalde memes en berichten op FB wel erg ernstig waarbij de erectie halfstijf bleef ten teken van rouw voor de opperheer der geilaards zoals een vlag halfstok dient te hangen. :D Een mens moet toch ergens een uitleg voor hebben nietwaar, iets anders kon het echt niet zijn want Simona is gewoon een moordgriet, beeldig, de meest sexy dame van de ganse club die dag fit for a playboy mansion visit. Bij elke volgende kamergang werd het weer als vanouds een volle erectie. Dat slaat alles, dan.
 
Na de daad, voosden, kusten en praatten we nog. Ze is geen klokkijkster geweest en we ruimden alles af nadien. Aan de lockers overhandigde ik de 50€ voor de volle 30 minuten tijd. Deze kamer, dat ineens een herkansing voor haar bleek, was een stuk beter en het herhalingsgevaar is nu aanwezig. Ze ziet er ook een stuk beter uit dan 2 jaar terug toen ze verveeld naar die film zat te kijken in de veranda. Ik zag een andere dame voor me. Dat verklaart mee de verwarring. Maar zij? Ze wist alles. Verbazend en kan er niet over ophouden dit te verklaren.
 
 
Aftersales
 
Nadien kon er steeds een lag vanaf bij haar, zwaaide ze en in de nacht danste ze mee en zat vaak kort op m'n schoot. Ja een gangmaakster en eentje die weet hoe ze een playboy in no time gek moet maken zodat alleen zij bestaat in zijn universum.
 
 
Conclusie en score
 

Na de eerste desastreuze kamer is dit nu een geslaagde sessie geworden in veel, véél betere omstandigheden. Haar service is super en meer in sync met de overige verhalen die over haar verteld worden. Ja, misschien doe ik echt een trio met Julia en zij. Wie weet: 2 pocket-bulgaartjes. Het wordt mijn allereerste in een club, tenminste als de Cubaanse imps van Babylon Maria en Adèle hen niet voor zijn.
 
Score: 8,0 / 10
Vazkor-score: **1/2
« Laatst bewerkt op: 15 oktober 2017, 18:41:45 door Vazkor »

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Simona (Bulgaarse)
« Reactie #59 Gepost op: 19 oktober 2017, 14:01:05 »
Pocket Bulgaartje Simona.   :mistress

Soms ga je weleens een keer vreemd.  :lol_hitting:

Tijdens de 5 yrs party van SixSens, werden er diverse tijden ”live shows” verzorgd door een ingehuurde acteur samen met 2 actrices.  :xrated

Heb je net een goed plekje aan de bar gescoord met uitzicht op de “liveshow”, komt er een klein pocket Bulgaartje op je schoot zitten, luisterend naar de Simona. Uiteraard voorzien van een alibi zoals: heb even geen zin om te staan, als achteraf sta zie ik niks, je kent dat wel.  :-P

Simona zie ik al een slordige 2 jaar aanwezig in SixSens, weet haar naam, zeg haar altijd gedag, maar zo close als nu, waren we nog nooit geweest.  :17:
Ter voorkoming dat ze zou vallen moest ik haar met 2 handen vasthouden, de lamp brandde al zo van: die wil na de show met mij de kamer op.  ;)Tijdens de liveshow werden mijn handen, naast het haar vasthouden, door haar voor andere doeleinden gebruikt.  :gtgal

Na afloop van de show nog even dollen, tot Simona vond dat het beter was, om een kamer op te zoeken. Een aangenaam uurtje beleefd met dit duracell konijntje.  :bonken

Weet niet of er op korte termijn herhaling met Simona in zit er loopt nog meer lekkers rond.  :diva
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)