Auteur Topic: Denisa (Roemeense)  (gelezen 108021 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Denisa (Roemeense)
« Reactie #15 Gepost op: 19 juni 2016, 15:55:32 »
Als een admin haar versast naar Bab maak ik wel wat reclame voor haar.

PS.shit mijn smileys zijn weer gepikt.

Done! Laat die reclame maar komen :)).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Denisa (Roemeense)
« Reactie #16 Gepost op: 19 juni 2016, 16:59:38 »
Ik herkende haar in eerste instantie niet,maar zij mij wel,ze daagde me al enkele tijd uit met haar 44 kilo,smaller moet ze niet meer worden toch.Toen er iets misliep met Kim maar naar haar troost gaan zoeken.Nooit met haar geweest in het oude Panthera,toch al enkele jaren dat we elkaar kenden en toch nooit gekamerd,moet ze naar Bab verhuizen om dat wel te doen,het loopt soms vreemd.Ze tongkuste,relax en heel subtiel bracht ze me in de mood,nog wat geouwehoerd over vroeger en nu en op naar de kamer.Ik had niets afgesproken of gevraagd,we zien wel.Op kamer ontdeed ze me van mijn kleren,veel zijn er dat niet in Bab,aanval in de rug,maar ik liet haar maar doen.Haar het bed opgeblazen,zo licht,het begon met eindeloos TZ,strelen en verkennen.Haar wat gebeft,ze hielp ook een vingertje,dan overgeschakeld naar 69( meal for two ),wat kan dat meisje pijpen,DT en nat.
Weer liggen TZ en meer,wat een liefje,de tijd vloog,even getwijfeld maar dan toch maar laten voort pijpen tot het einde en wat voor einde.Ik moest een FT hebben van dit meisje,toen de ontlading kwam pijpte ze maar door alsof er niets gebeurd was,het bleef duren,ik klaagde niet.Helemaal leeg en ze begon terug te TZ en meer van dat,wat een topmeid,waarom ben ik vroeger niet met haar geweest? Nog wat nagepraat en haar beloofd dat ik op herhaling zou gaan,nog enkele kussen en op voor haar loon,schade 1h+FT,130 gegeven en enkele kussen later afscheid genomen.Topmeid,als ge van iets lichts houdt,i like her,voor herhaling vatbaar,tot spoedig Denisa,aanwinst voor den Ed. :13:
you only live once

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Denisa (Roemeense)
« Reactie #17 Gepost op: 6 juli 2016, 20:15:34 »
Denisa - Attraktive Dunkelhaarige

18 Jahre jung, schwarzhaarig, 160 cm groß, 45kg leicht, braune Augen, Körbchengröße 75B, komplett rasiert. Denisa spricht gut Deutsch Englisch und Spanisch und fließend Rumänisch


[attachimg=1]
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Devil69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Denisa (Roemeense)
« Reactie #18 Gepost op: 7 juli 2016, 09:44:44 »
Elle se partage entre l'AG et le Babylon mais je crois qu'elle va rester un moment au Babylon où elle a ses fidèles amoureux :happy, après la belle série de photos sur le site du club :showtits, et elle prend souvent des vacances pour...récupérer, un très bon choix de toute façon, :))

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Denisa (Roemeense)
« Reactie #19 Gepost op: 7 juli 2016, 12:58:13 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]

[attachimg=3]
[attachimg=4]

[attachimg=5]
[attachimg=6]

[attachimg=7]
[attachimg=8]

[attachimg=9]
[attachimg=10]
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Denisa (Roemeense)
« Reactie #20 Gepost op: 12 juli 2016, 08:49:27 »
Hey licky luke,Denisa was 26 en nu plots 18 jaar,ik zou graag ook een verjongingskuur hebben,kunt ge me het adres ff IM'en waar ge daarvoor terecht kunt? :lol
you only live once

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Denisa (Roemeense)
« Reactie #21 Gepost op: 12 juli 2016, 12:59:24 »
Hey licky luke,Denisa was 26 en nu plots 18 jaar,ik zou graag ook een verjongingskuur hebben,kunt ge me het adres ff IM'en waar ge daarvoor terecht kunt? :lol

Ze ziet er in ieder geval wel uit als 18  ;D

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Denisa (Roemeense)
« Reactie #22 Gepost op: 12 juli 2016, 15:10:28 »
Hey licky luke,Denisa was 26 en nu plots 18 jaar,ik zou graag ook een verjongingskuur hebben,kunt ge me het adres ff IM'en waar ge daarvoor terecht kunt? :lol

Het adres is Oststraße 10 · 50189 Elsdorf · 02274-905588.

Maar zeg nou zelf, als je daar 8 jaar jonger kunt worden, zien we het verschil dan wel?  :lol_hitting:

Btw, als jij daar in je FFK kostuum gaat rondhuppelen om jonger te worden, weet ik niet of ik nog zo graag naar Babylon ga komen...  :o  ;D
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Denisa (Roemeense)
« Reactie #23 Gepost op: 17 juli 2016, 14:49:42 »


[box title=DENISA]
Land:             Roemenië
Taal:              Duits en uiteraard Roemeens
Leeftijd:         27
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,55m
Model:            zeer slank
BH:                 75A
Kontje:           klein
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC FT Likken Vingeren GFE PSE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Lolita
+ pre- en aftersales dik oké
+ een Nilfisk
+ DT
[/box]
[box title=extra info]
Voorheen gewerkt in Haus panthera/Acapulco Gold
[/box]

Na ongeveer 10 maanden weer eens gekamerd met Denisa. In AcaGold kwam het er steeds niet van.
Tijdens mijn vorig bezoek was een kamer aanstaande. Echter een reeds bestelde taxi maakte noodgedwongen een einde aan de reeds enkele minuten lopende presales. Beloofd dat ik bij een volgend bezoek de presales zou voortzetten. Zo gezegd en zo gedaan op 2 juli.
Uitgebreide presales, waarbij een orale opwarmer niet wordt vergeten.
Op de kamer stevig blasen tot dik tegen de huig. TZ is prima in orde en bij NMC krijg je engtevrees  ;)
het was de eerste kamer, dus met een half uur was het gepiept. De rest van de dag is Denisa regelmatig komen buurten en knuffelen.
HHG 100%
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Devil69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Denisa (Roemeense)
« Reactie #24 Gepost op: 23 juli 2016, 20:31:27 »
Denisa is back in Babylon, not too soon ! The best one in this club with Sarah who is in holidays and Sofia and her nice face, I don't know Aranca but I think I meet her very soon. I'm ready ! And I know she is also... :happy

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Denisa (Roemeense)
« Reactie #25 Gepost op: 14 augustus 2016, 15:04:04 »
Behorende bij verslag van BABYLON van 12 augustus

Bij binnenkomst in Babylon op 12 augustus had ik vóór de financiële plichtplegingen al een tong in mijn mond van Denisa. Een geraffineerd pocket Roemeentje.
Ik lag dan al vrij snel in een ingewikkelde houding met Denisa in de bar. De social talk was minimaal, ze houdt van aanpakken. Kleine Sjeuf stond snel op scherp en kon meteen vuren.
Op de kamer hadden we weer veel lol. Haar tong komt overal. Haar orale werk is uitstekend. DT en niet zo even in het keeltje. Nee, tot ze naar lucht moet happen. Ze duwde mijn handen op haar hoofd en moest stevig aandrukken. Ze zuigt met stevige onderdruk (GOSP = 1M....ja echt). Eierploppen, beiden ballen tegelijk. En schroomt er niet voor ook achter de appeltjes de zaak op te kuisen. Dit is de PSE kant van de Denisa. Maar de GFE knuffelkant is er ook. Uitstekende zwoele TZ en ze houdt van een stevige knuffel. Zo lang als je maar wilt. In de befmodus doet ze goed mee en laat zich heerlijk gaan. Het maakt het neuken bijna overbodig. In cowboy kortstondig om het in missio af te maken. De volgende keer weer een Ft'tje  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Denisa (Roemeense)
« Reactie #26 Gepost op: 21 augustus 2016, 18:06:58 »
Denisa
 
20 Augustus 2016
Bij deze recensie

 
 Veel te veel treuzelen en niet tot een keuze kunnen komen. Dat is een fout van mij waardoor ik al een aantal goede kamergangen ben misgelopen, deze zomer o.a. in PHG. Ook nu. Karla? Te lang getreuzeld. Omdat ik geen recensies ontdekte, meer getwijfeld en Lustman zei deze af te wachten...om er vervolgens zelf mee op kamer te gaan, de deugniet. 

 :lol :lol_hitting: :lol
 
 Denisa? Niet aangeklampt, even de tuin in om m'n beginnende smartfoon-verslaving tevreden te stellen en dan terug: ze zat er niet meer. Na wat rondjes door de club te hebben gelopen, bemerkt door een kier dat ze zich in de dameskleedkamer had verstopt. Even wachten. En nog wachten. En nog eens gluren. Een opmerkzaam personeelslid vermoedde dat ik een van de dames op het oog had en vroeg wie ik wou. Ze heeft dan aan Denisa mee gedeeld dat ze een ongeduldige klant heeft.
::) :))
 
 Nog wat wachten en 10-15 minuten later verscheen ze. Ik klampte ze nu wel aan. Het was al erg laat geworden rond 23u20. We trokken ons wat terug helemaal achteraan de bar-ruimte in een hoekje en een ingetogen pre-sales volgde. Ik maakte mijn wensen kenbaar en we trokken naar kamer nr. 1 boven met de spiegel en het rode hartje. Een romantische kamer en een favoriet voor mij.

 t4533
 
 De kamergang verliep hier fysiek heel wat minder intiem als bij Melody. Zij deed echter wel mijn favoriete wens uitstekend, er was TZ maar minder diep, veel minder. Dit slanke meisje is leuk om zien en te strelen. Ik had toen wat lange-nagels-vrees. Ik hou er niet zo van als ze met haar handen over m'n penis streelde met die nagels zo dichtbij. Ook condoom doe ik nu altijd zelf om, het bespaart me 'condoombevestigingsstress'.
 
 De seks was heel goed, m'n penis paste zeer goed in haar nauwe kutje, een ietsie pijnlijk als de condoom spande maar eens begonnen, was het gewoon zalig. zij gaf het meest het ritme aan en plaagde en teasde en streelde me lekker. Ik moet zeggen dat ze zeer bedreven is in het betere neukwerk. Ze kon me laten klaarkomen zonder dat ik zelf veel deed, de slanke deerne ging lekker op en neer...

 :pompe
 
 op en neer...op en neer... en ze bleef me lekker uitdagen. Ook ik wilde op en neer... op en neer...op en neer...en dan ging ze samen mee want ze wilde lekker op en neer... op en neer... op en neer... Sexy met haar mooie lange haren zwart met rood....en ze nam me mee het orgasme in dat lekker lang nazinderde...
 
 

 
 15 Minuten waren voorbij, de eerste helft was gespeeld.
Ik haalde daarna wat Manele boven, muziek van...Denisa natuurlijk!
 
 
http://www.youtube.com/watch?v=B0SrvytOtIU
 
 
 Zij was vaak met haar smartphone bezig in de tweede helft. Daar heb ik nu dus een lotgenootje in gevonden...maar op kamer onder betaalde tijd is dat minder te pruimen. Mannen blokkeren op FB, chats,... Mja.
:o
 
 We hadden ook wat leuk gepraat. Plots was er een telefoontje en liep ze even uit de kamer. Na 1 minuut ofzo was ze terug. Strange. Begon plots over een taxi die wachtte. Hmm. Ze verontschuldigde zich en zij iets over 5 minuten. Over tijd? Nee, ik had van haar een tegoed aan 5 minuten in een volgende keer...o, ja, al zo zeker dat er een herhaling komt? Tiens, zelfs ik weet dat nog niet. Anyway, een gans andere aanpak dan, we zijn 5 minuten overtijd, give me 100 dat ik al vaak heb weten proberen. Kijk maar naar mijn laatste recensie van Carmen 2 in SS. En daarmee de tijd niet vol maken en een vervolg reserveren. Geef toe, het is goeie marketing.
8)
 
 Na de sessie afgerekend en dan de jacuzzi in voor een kwartiertje tevreden bubbelen om na te genieten van deze kamer met Denisa en me mentaal voor te bereiden om terug naar huis te moeten gaan. Lustman wist me te vertellen dat ze met een andere vent naar de kamer ging, vrij snel na mij. Misschien had ze het nummer van die man en belde hij haar omdat hij met haar nu op kamer wilde? Of...of...whatever.
 
:tietjes Lekker sexy mooi en slank, intiem. Detail: ze heeft rode tinten in haar haren geverfd.
:censored Voldeed mijn wensen op kamer zeer goed, wist wat ik wilde.
:pica22 sekstechnisch zeer goed
:adult goed praten met haar
:017: te vroeg van kamer en er een kamertijd-tegoed aan toevoegen, originele klantenbinding, dat wel.
:wtf: smartfoon-gebruik,
:cry ik kwam weeral te rap klaar cfr. Luciana (Aca Gold)
 
 Score is ***. Het kon een extra ster geweest zijn, ware het niet dat ze zo afgeleid was van haar telefoon. Ik kan me al bij al goed vinden met haar service dat op andere punten goed was.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Denisa (Roemeense)
« Reactie #27 Gepost op: 27 september 2016, 01:28:15 »
Op 24 september op herhaling bij Denisa in Bab. Na de wat mindere kamer met de Oekraïense Elena in Living Room had ik zin in een zekerheidje.

Na korte presales met Denisa naar de kamer. Denisa kan perfect tongzoenen en knuffelen. Noem dit maar het GFE deel.
In het PSE deel komt madame los en laat er geen gras over groeien. Je jonge heer verdwijnt helemaal tot halverege de slokdarm. Zo ver dat ze er van moest 'kokhalzen'. En niet even, het gaat maar achter elkaar door. Evenals vorige keer moest ik met mijn handen haar hoofd stevig aanduwen. En dat liggend, staand en knielend. Met haar zeer slanke body kan ze zich in allerlei bochten wringen. In mijn dialekt noemen we zo'n magere dame een 'knokekut'. Lekker handig voor de finale. Cowboy en missio! Afgemaakt in cowboy reverse. Heerlijk om tegen die kleine billekes aan te kijken tijdens de oerknal.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Denisa (Roemeense)
« Reactie #28 Gepost op: 23 juli 2019, 21:41:04 »
DENISA (Babylon) - Beste kamergang van Babylon dit jaar
Bij deze recensie


Uiterlijk         

Denisa  is een dame die ik niet zoveel veranderd vind. Het is al eventjes geleden dat we samen op de kamer zijn beland. Ze heeft al eens een haarkleuring gedaan voor de onderste helft weet ik nog. Ze ziet er nog steeds lekker uit met die bewerkte lipjes en slanke lijf.


Karakterschets

Denisa  is nu een lieve schat die haar beer in de watten legt en erg vriendelijk is. Haar service was GFE-fähig voor mij en ze wist nog goed wat ik wou, na 3 jaar.


Presales

Dit was tegenover de bar en redelijk lang, we namen onze tijd en moet zeggen dat ik het wel een hele tijd geleden vind dat ik in deze club zo'n presales meegemaakt had. De vorige maal was dit nog met Simona in SS. Denisa speelde, verleidde, knuffelde en vroeg nooit naar de sleutel. Uiteindelijk liet ik haar die halen.


Kamer

Nr. 2 afgescheiden in de kinoruimte. Deze kamer stond altijd te boek voor de slechtere sessies. Nu is het geloof ik de eerste maal dat ik hier beland na de verbetering van deze kamer: die is veel beter nu. Deze keer kon een supersessie voor deze kamer worden beleefd.


Kamersessie
1) Aard van de sessie:
GFE, PSE, verleidings- en rollenspel, zacht kussen, TZ, alles was daar.

2) Duur:
1 vol uur, het moet goed zijn eer ik tot verlenging kom.

3)Sessie:  :pompe
De sessie is er eentje die ik nog ga onthouden als een van de beste dit jaar in deze club. Bij Denisa had ik al een goed gevoel en dit werd bevestigd met een megavrijpartij, kussen, TZ en het dominante verleidingsspel dat ze op haar eigen plagerige vertoon goed kon spelen. We seksten tot 3x, afgewisseld met wat oraal en masturbatie. Ik kwam meerdere keren en de laatste moest echt uitgeperst worden, iets wat me de volgende dag in SS bijna spijt van kreeg...not! b]Denisa wist me zo geil te maken en continu op te geilen dat het geen naam had. Ik vind het werkelijk een mooie schattige dame waarmee ik een zeer goede klik had. Van de kritische punten die ik nu terug lees van 3 jaar geleden is geen enkele sprake meer, ze had alle aandacht voor mij. Ook zij was geil en we zweetten allebei veel van de actie. In de laatste minuten werd echt geen haast gemaakt, we beleven liggen er was wat overtime (weet ze het nog van dat zogenaamde tegoed, ik weet het niet, zou straf zijn.

Ook nu was de seks dan traag, weer sneller. De 2de maal kwam ik in doggy, de volgende keren masturberend. Wat was ze goed! Al in al was ik dik tevreden :)


4) Afhandeling - betaling:

We ruimden rustig af en ik kon met knikkende knieën de trappen naar beneden gaan om af te rekenen. Deze was correct voor 1u.


Aftersales

Geen want het was bijna tijd en ik hield me bezig met de andere dames in de veranda nabij de bar waar ze een sigaret rookten.


Fazit en Score beleving

Herhalingswaardige zeer goede sessie waar ze me goed heeft ingepakt!  :bud

Belevingsscore: ****1/2

Offline man

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
Denisa (Roemeense)
« Reactie #29 Gepost op: 3 februari 2020, 01:19:34 »
Zaterdag 02/02/2020 ondanks het regenweer toch naar Babylon vertrokken.
Na 2 sessies in de loop van de dag werd ik rond 22u30 aangenaam verrast door de uitstraling van Denisa die schuins tegenover de bar haar stek heeft. Was eigenlijk van plan om stilaan te vertrekken. Uiterlijk was het niet mijn type door de zeer vele tatoeages maar door haar vriendelijkheid dacht ik misschien is het toch een opportuniteit.
Ik zette me bij haar en alsof we elkaar al lang kende begon ze mij op te geilen. Ik stelde voor om haar een nek/rug massage te geven om te kijken hoe ze reageerde. Dit viel bij haar zeer goed in de smaak. Ze zat close met haar rug voor mij en ik met mijn benen langs beide kanten van haar terwijl ze zelf initiatief nam om het mij aangenaam te maken. Ze presenteerde zelf om haar borsten ook een massage te geven. Zo waren we een tijd bezig en de kamervraag van haar bleef wonderwel uit. Na een kwartiertje informeerde ik wat ze mij op de kamer te bieden had. Zij voelde goed aan waar ik naar toe wou en overtuigde mij dat zij uitgebreide GFE seks fijn vond.
Op de kamer in het keldergedeelte ging ze voluit. We hebben gestoeid als 2 verliefden. Zij nam zelf ook initiatief en bleef mij uitdagen. Buiten de normale handelingen was ze zelf in de wolken omdat zij het voor haar zelf één van de beste kamergangen vond waar ze zelf van genoot.
Ze is heel correct. De atmosfeer was zodanig dat er een kamerverlenging inzat. Ik zij haar dat ik dat ook wou, maar dat mijn budget voor vandaag eigenlijk al op was en dat de derde kamergang reeds boven budget was zodat een verlenging spijtig genoeg financieel niet kon. Hierop reageerde zij zeer volwassen en zij dat is nu geen probleem we zien mekaar de volgende keer terug.