Auteur Topic: Verversrui 04/2, Maria  (gelezen 10643 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 04/2, Maria
« Gepost op: 10 april 2015, 02:03:05 »
Deze Maria, afkomstig van het Caraïbische Sint-Maarten (nog altijd Nederland en voor zover ik weet voor de rest niet vertegenwoordigd in het skw), was vorige nacht aan haar proefstuk toe, in het skw wel te verstaan...
En ik moet zeggen: dat skw is een topper rijker !
Ze is helemaal niet spectaculair, ook niet echt mooi, maar o zo goed ! Geen wild gedoe bij haar, nee alles heel zacht en teder :happy: pijpen doet ze heel gevoelig én met variatie, maar altijd heel rustig aan; zo ook het neuken: ze weet wel echt de gevoelige snaar te raken ! Dit is allemaal heel moeilijk onder woorden te brengen, maar ik had het wel degelijk echt naar mijn zin, en dat na Elena (SS3/1) en Rosita VT37) ! :pica
'k Ben een uur ofzo later- na een tweede keer Rosetje- nog eens bij haar binnengestapt, maar dat bleek toch wel te hoog gegrepen, en dat zal wel normaal  zijn zeker na z'on odyssee in het skw...

Naam:                     Maria
Afkomst:                  Sint-Maarten/Latina
Leeftijd:                   45
Figuur:                    1.50 m., mollig
Haarkleur:               zwart
Taal:                        Engels, Nederlands
Diensten:                pmc, nmc
Avond/nachtshift
Prijs:                       50 € voor een half uur
« Laatst bewerkt op: 19 november 2015, 01:26:51 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 4/2, Maria
« Reactie #1 Gepost op: 8 juli 2015, 01:54:21 »
Deze Maria lijkt na een wel heel korte periode (een week ongeveer) verdwenen uit het skw, of is er iemand die iets meer weet ??? :017:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...