Auteur Topic: Celena (Roemeense)  (gelezen 8239 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Celena (Roemeense)
« Gepost op: 19 april 2015, 10:21:32 »
Eergisteren een eerste keer gekamerd met Roemeense Celena.
 
Celena is een pracht van een vrouw: 27 jaar jong en gezegend met een bovengemiddelde intelligentie en zalige, droge humor. Ze heeft een heel mooi lichaam: perfect verzorgd en voorzien van een killer kont en een mooie B-cup. Celena heeft enkele tattoo’s en piercings (waaronder een tepelpiercing) en is vooral herkenbaar aan haar apart geschminkte oogleden: half grijs, half zwart.

Ik heb een half uur heel aangenaam gekeuveld met deze intelligentie meid, en ondanks een kleine Piet die nog apathischer was dan zijn baasje, kon ik het niet laten Celena een sleutel te laten halen.

Op kamer ontpopte Celena zich tot een super GFE’tje: zalig tongzoenen, overvloedig op over en in elkaar kruipen, geil pijpen, zich gewillig laten vingeren en beffen enzovoort enzoverder. Onder normale omstandigheden zou ik er enorm van genoten hebben en was hier een knallende neuksessie van gekomen, maar afgelopen vrijdag zat dat er niet in :017:.

Piet stond de ene moment fier recht, maar even snel kroop hij weer richting warme balletjes. En zo ging dat een uur lang. Nadat eerst Piet er niet helemaal bij was, verloor ook mijn hoofd de interesse. Enfin. Na een uurtje besloot ik de kamer dan maar af te ronden zonder neuken en uiteraard zonder happy end. Doodzonde :cry, want met Celena viel er ongetwijfeld héél lekker te neuken.

Herhalingsgevaar: heel mooie, intelligende meid. Natuurgeil. Uitgebreid servicepakket. Ja hoor: gevaar op herhaling is héél groot. Deze meid moet en zal ik ooit neuken 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Aurélio

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Celena (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 22 april 2015, 19:21:31 »
Op dezelfde week dan KanariePiet ben ik ook met Celena geeweest. Zeer goed ervaring ! Het was een woensdag in de namiddag tijdens de Paasvakantie, de club was rustig – een beetje te rustig misschien – en niet zoveel vrouwen waren aanwezig.

Niettemnin was ik toch tevreden drie of vier damen te kunnen tellen die conform waren aan mijn criteria (niet te groot, slim, jonge bij voorkeur).

Celena was niet de mooiste vrouw van mijn kleine to-do-list maar ik voelde me erg aangetrokken door zijn lichaam en, meer nog misschien, door de seksuele aura die ik haar vond.

Haar aanpak van de klant is zeer vriendelijk en ze neemt haar tijd om kennis te maken vooraleer een sleutel te gaan halen.

In de kamer tongzoen ze met groot enthousiasme. Dan vertrouw ze graag haar pussy aan uw tong toe, wat kan moeijlijk weigeren worden. Eerlijk gezegd ben ik geen echte fan van zo’n oefening, maar met Celena vondt ik het zeer plaisant. Haar positieve reacties gaven me de wil en de energie om mijn best te doen.

Haar pijpen – met DT - is zeer efficient en duurt lang. Eindenlijk, missionnaris en doggystyle. Klassiek inderdaad, maar niets is gestereotypeerd met Celena. 

Een van mijn beste kamers in 2015 – GFE en PSE in dezelfde tijd. 

« Laatst bewerkt op: 22 april 2015, 19:35:35 door Aurélio »

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Celena (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 22 april 2015, 20:29:36 »
Op dezelfde week dan KanariePiet ben ik ook met Celena geeweest. Zeer goed ervaring ! 
 

Content de te voir sur Relaxxx Aurélio  :welcome:
Si tu as les mêmes goûts que Kanarie Piet, je n'ai rien à craindre  :trio



Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Celena (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 22 april 2015, 20:40:21 »
Op dezelfde week dan KanariePiet ben ik ook met Celena geeweest. Zeer goed ervaring ! 
 

Content de te voir sur Relaxxx Aurélio  :welcome:


+1!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum