Auteur Topic: Mieneke een heerlijke echte BBW (Antwerpen)  (gelezen 14892 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ricardo1973

  • Gast
Mieneke een heerlijke echte BBW (Antwerpen)
« Gepost op: 22 april 2015, 21:18:24 »
Onverwacht lekkere dag in Antwerpen. Moest voor werk daar zijn maar had vooraf nog een date kunnen regelen met Mieneke. Vlotte reactie terug gekregen met een duidelijk mail. Parkeren was even zoeken, maar toch in de buurt een plekje kunnen vinden. Mieneke woont in een oud karakteristiek huis in borgerhout. Maar zag er schoon en leefbaar opgeruimd uit. Ontvangst was uiterst vriendelijk wat mij al snel op mijn gemak stelde. Een heerlijke BBW met een gezellige, ondeugende babbel waardoor ik niet het typische DVP gevoel had.

Eerst even iets gedronken maar als snel overgegaan in zoenen en strelen waarbij ik zeker haar grote tieten heb vast kunnen pakken. Voor wat meer ruimte naar de slaapkamer verhuisd waarbij ik prettig verrast was dat zij een normale slaapkamer heeft.

Na lekker liggen rollebollen heeft Mieneke mij flink gepijpt. En ja zij kan echt heel diep gaan! Met moeite kon ik het ophouden. Toen vlug condoom om en op z’n hondjes geneukt waarbij ik kon voelde dat ze flink lag te genieten. Daarna haar lekkere natte kutje gelikt en gevingerd. Voor mij de eerste ervaring om te fisten en jezus wat was dat geil!

Zonder problemen nog een tweede ronde en wat gaat de tijd dan snel voorbij. Het is dat ik zelf weg moest anders graag nog langer gebleven.
Zeker hoog herhalingsgevaar, maar dan ga ik wel zonder andere afspraken die kant op.

http://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/geil-lief-lekker-volslank.html Dat is ze
« Laatst bewerkt op: 22 april 2015, 21:35:17 door ricardo1973 »

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Mieneke een heerlijke echte BBW (Antwerpen)
« Reactie #1 Gepost op: 22 april 2015, 21:49:50 »
Welkom op RB ricardo1973! :pica
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Fossiel

  • Gast
Mieneke een heerlijke echte BBW (Antwerpen)
« Reactie #2 Gepost op: 24 april 2015, 22:51:08 »
Ik ben ook bij haar geweest, ze is inderdaad niet echt commercieel  en ik heb het idee dat ze het allemaal minstens zo fijn vond als ik. Als je van slank houdt moet je niet bij haar zijn maar iemand die van iets meer vrouw houdt is ze een heerlijk ding. Gelijk bij binnenkomst kan je al zeggen wat je wilt en ze gaat daar heel erg ver in mee. Leuk hoe ze haar rokje op tilde en liet zien dat ze echt al goed vochtig was. leuk samen iets drinken waarbij ze me een heerlijk uitzicht gaf op haar meest intieme plekje en haar tepels guitig en ondeugend door haar bloesje prikte. En als je van flinke memmen houdt zit je goed bij haar en ze laat je er ook onstuimig mee spelen. In de slaapkamer was ze echt geweldig geil en ze pijpte me echt heel erg diep en ik kon haar overal pakken en zelfs fisten was geen probleem.En dat allemaal voor een zeer schappelijk prijsje, en ze keek echt niet op de klok ( gelukkig hahahaha) Is voor mij zeer zeker voor herhaling vatbaar.