Auteur Topic: Schippersstraat 39/1, Carla  (gelezen 20367 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 39/1, Carla
« Gepost op: 24 april 2015, 02:54:44 »
Deze Russische Carla ken ik al vijf jaar "van ziens": ze stond immers destijds  op Verversrui 14 naast "mijn grote liefde" Natasha :039: in wiens raam ik allerlei fratsen uithaalde ....(cfr. mijn bericht onder topic van Dominicaanse Maria dd. 28/2/15), iets wat Carla zich nog goed herinnerde.... Het heeft dan bijna twee jaar geduurd alvorens ik bij Carla zelf ben binnengestapt, en dat werd echt geen hoogvlieger, iets wat ik alleen maar aan mezelf te danken had (je weet wel, te veel Du...) Maar ditmaal was het top, en dat na Du..., Anna (Verversrui 11/1) en Lila: (VT18):deze Carla is een schitterende welgevormde milf :dance2 die je van het eerste tot het laatste moment dat je bij haar bent, heerlijk verwent: pijpen zonder weerga, beffen (wat een heerlijk geparfumeerde kut...!), neuken in verschillende standjes, en ja dan liet mijn beste vriend het even afweten :douchen, wat wil je na die voorgeschiedenis: ze heeft me dan klaargepijpt en hoe ....??? :035:

Naam       : Carla
Afkomst    : Rusland
Taal           : Engels, Russisch (...) en een beetje Nederlands
Leeftijd      : 48
Lengte       :1.70 m.
Figuur       : stevig (maar mooi...)
Ogen         : blauw
Haar          : blond, met een kort staartje
Diensten   : pmc, nmc, beffen, vingeren (ook anaal)
Shift          : avond/nacht
prijs          : 5O € voor een half uur
« Laatst bewerkt op: 25 september 2015, 01:09:29 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/3, Carla
« Reactie #1 Gepost op: 28 juli 2015, 23:29:27 »
Carla is verhuisd naar SS29/3; adres dus aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/1, Carla
« Reactie #2 Gepost op: 12 september 2015, 08:04:32 »
Omdat Sonya opnieuw haar vaste stek heeft ingenomen, is de mooie Russische milf Carla verhuisd naar SS29/1 !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 39/1, Carla
« Reactie #3 Gepost op: 25 september 2015, 01:09:00 »
Carla staat nu op SS39/1  :039:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 39/1, Carla
« Reactie #4 Gepost op: 29 september 2016, 17:28:49 »
 :azn: Deze Russische milf was een tijdje verdwenen uit het skw, maar nu is ze terug in al haar glorie, steeds gedurende de avond/nachtshift !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...