Auteur Topic: Villa Tinto 18, Lila (avond/nachtshift)  (gelezen 59601 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 18, Lila (avond/nachtshift)
« Gepost op: 24 april 2015, 10:52:25 »
Ongelooflijk maar waar :017:, deze Lila had hier nog geen topic; ik zie het dus - goeie burger die ik ben- als mijn plicht hieraan te verhelpen !
Afkomstig van het Franse Martinique, woont ze nu al 25 jaar in Antwerpen en spreekt ze, naast Frans, ook uitstekend Nederlands; ze is immers al jaren actief in het skw en dat na een verblijf in de "atheneumbuurt" weet je wel...
Lila is dus wel degelijk een "ouwe rot" in het vak en dat merk je toch wel aan bepaalde dingen.
Het was de zevenentwintigste keer dat ik haar geconsulteerd heb, en ik weet zeker: bij haar kom je altijd aan je trekken...zeker als je, zoals ik, van Latina's én de bijhorende konten :ladyinred houdt !
Wel opvallend dat ik haar dit jaar al drie maal bezocht heb, na een "leemte" van 1,5 jaar: :sexxx uiteindelijk keer je dan toch terug naar de kwaliteit en de zekerheid die daarbij hoort zeker.
Ze wist dat ik "op ronde" was in het skw want ze had mij immers al enkele keren "traag" zien voorbij gaan, en naar haar eigen zeggen, wist ze wat dat betekende: het verwonderde haar dus helemaal niet dat ik nog eens bij haar binnen stapte, en daar was ze heel blij om.
Het werd dan ook eens te meer een zalig weerzien van de eerste tot de laatste minuut waarbij ze, zoals steeds, haar tijd neemt, inclusief sigaretje VOOR en NA...
En tussen die twee "safjes" heeft ze mij eens te meer kennis laten maken met haar wonderbaarlijke (droom ?-)wereld: dit is en blijft een echte topdame, altijd in vorm en zeer gedienstig en lief...
Ze begint je zacht te strelen en dan staat "kleine georgio" al snel paraat, zelfs na ettelijke Duvels en een bezoekje aan Anna van Verversrui 11/1...alhoewel ze toch terzijde even opmerkte dat ze niet de eerste was deze keer, haar ervaring zeker ?Hoe dan ook: ik heb het eens te meer naar mijn zin gehad: pijpen, beffen, vingeren (ook anaal), neuken in missio, doggy, dan terug missio...en dan zalig klaargekomen met zicht op dat expressieve en, in mijn ogen, mooie gelaat van deze toch wel bijzondere vrouw !
Ze liet zich spijtig genoeg wel ontvallen dat ze stilaan begint na te denken er de brui aan te geven...Jammer, ik heb al zo veel van mijn favorieten zien vertrekken :cry, maar zo lang ik zal wandelen in het skw zal ik toch altijd wel mijn gading blijven vinden, hoop ik tenminste... :dance2

Naam        : Lila
Afkomst     : Martinique
Taal            : Nederlands, Frans
Leeftijd       : 48
Figuur        : normaal
Lengte        : 1.70 m.
Haar            : lang, donkerbruin met blonde "waves"
Ogen           : bruin
Diensten      : pmc, nmc, beffen, vingeren, gfe
Shift             : van woensdag t.e.m. zondag: avond/nacht;
                      zaterdag en zondag ook dag
Prijs              : 50 € voor (minstens) een half uur
« Laatst bewerkt op: 28 december 2018, 18:23:55 door bet(d)weter »
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
VT18, Lila
« Reactie #1 Gepost op: 25 juli 2015, 04:08:33 »
Enkele uren geleden nog eens bij deze wonderbaarlijke Lila binnen gestapt (de 29 ste keer), niet omdat ik sowieso sex wou maar gewoon omdat ik behoefte had aan een beetje tederheid, iets waar ik weeral een paar weken naar op zoek was en niet meer gevonden had  sedert Yvonneke (SS25/1) :111:, maar ja dat was gedurende de dag...Dus in de nachtshift vind je sowieso niet die tederheid waar een man als ik (toch) nog altijd naar op zoek ben: allemaal goed en wel, die sex, maar 't is heus niet het enige dat telt, en vermits één van mijn andere liefjes van de nachtshift , meer bepaald Spaanse Rosita (VT37) :017: de laatste tijd alles behalve vriendelijk is tegenover mij...; wie weet waarom ? Misschien speelt die duistere, onbetrouwbare, Spaanstalige boodschapper daar weer een rol in?
Als Rosita zich daardoor laat leiden, hoeft het voor mij niet meer , dit ondanks de zeer goeie ervaringen die ik in het verleden met haar heb gehad...
Hoe dan ook: ik heb deze keer bewust gekozen voor Lila: en ja, ze heeft mij alles gegeven waar ik op dat moment nog toe in staat was, en daarmee bedoel ik dus die allesomvattende tederheid waarmee ze me telkens weer weet te verwennen...
Daarom, en alleen al daarom, is deze Lila voor mij een grote dame in het skw... :035:

P.S. Lila heeft niet graag dat er over haar geschreven wordt; daarom: psstt... :happy
« Laatst bewerkt op: 25 juli 2015, 05:44:41 door bet(d)weter »
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 18, Lila
« Reactie #2 Gepost op: 19 september 2015, 00:53:42 »
Lila is al twee weken afwezig, iets dat heel zelden gebeurt...Uiteraard is het haar van harte gegund dat ze er even tussen uit knijpt !

Opvallend is wel dat er momenteel drie van mijn "topdames" met verlof zijn: naast Lila zijn immers ook Is(t)a en Rosita er van door... :017: :cry
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 18, Lila
« Reactie #3 Gepost op: 19 september 2015, 19:41:29 »
Lila is al twee weken afwezig, iets dat heel zelden gebeurt...Uiteraard is het haar van harte gegund dat ze er even tussen uit knijpt !

Opvallend is wel dat er momenteel drie van mijn "topdames" met verlof zijn: naast Lila zijn immers ook Is(t)a en Rosita er van door... :017: :cry
Het positieve: je drie topdames zijn samen goed voor 150 jaar ervaring  ;D :lol_hitting: :happy
Het negatieve: ze moesten al lang met pensioen zijn en plaats maken voor "jong geweld"  ;D :cheer: :pica22
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 18, Lila
« Reactie #4 Gepost op: 19 september 2015, 22:29:58 »
150 jaar ervaring ? Verklaar je nader....!!! Lila en Rosita lopen wel tegen de vijftig (jouw leeftijd !!!!???? :lol? ) maar Is(t)a is pas dertig geworden !! ;)
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 18, Lila
« Reactie #5 Gepost op: 2 oktober 2015, 01:40:32 »
Schatje Lila is na een- voor haar althans- lange periode van vier weken afwezigheid, terug paraat ! :happy
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 18, Lila
« Reactie #6 Gepost op: 3 februari 2016, 01:31:00 »
Lila werkte tot dusver van woensdag tot en met zondag gedurende de avond/nachshift met daarbovenop zaterdag en zondag ook in de dagshift.
Nu heb ik haar al twee dagen op rij, maandag en dinsdag, gespot zowel tijdens de dag als gedurende de avond/nacht, maar nu wel op VT26. :-\
We volgen dit zeker op...
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 18, Lila
« Reactie #7 Gepost op: 4 februari 2016, 00:37:18 »
Woensdagavond stond ze weer, zoals gebruikelijk, op VT18... :character0029:
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 18, Lila
« Reactie #8 Gepost op: 29 september 2016, 17:52:38 »
 :welcome: Lila neemt maar één keer per jaar echt verlof, zo ook ditmaal; gelukkig  vertoeft ze, na een periode van een vijftal weken, terug in ons midden ! t4533 En, belangrijk: ze ziet er goed uitgerust uit !
« Laatst bewerkt op: 30 september 2016, 11:05:05 door bet(d)weter »
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 18, Lila (avond/nachtshift)
« Reactie #9 Gepost op: 28 december 2018, 18:29:52 »
Lila werkt normaal altijd in de avond/nachtshift op VT18, met uitzondering van maandag- en dinsdagavond/nacht.
Er is een tijd geweest dat ze op zaterdag en zondag ook de dagshift voor haar rekening nam, maar dat is wel degelijk verleden tijd...
Gedurende de eindejaarsperiode :111:  :sign0098: evenwel is het al eerder gebeurd dat ze ook in de dagshift werkzaam  :welcome: was, zo ook dit jaar:heb haar nu al een paar keer gespot in voormelde shift op VT14, maar die daglokatie is wellicht geen certitude....
« Laatst bewerkt op: 28 december 2018, 18:36:14 door bet(d)weter »
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 18, Lila (avond/nachtshift)
« Reactie #10 Gepost op: 16 februari 2019, 17:16:40 »
Zoals ze eerder ook al deed, combineert de uitermate lieve Lila ;) ;) in het weekend opnieuw de dag- met de avond/nachtshift.
Van woensdag t.e.m. vrijdag werkt ze enkel 's avonds/' s nachts; maandag en dinsdag heeft ze vrij.
VT18 is al jaren haar vaste stek in de avond/nachtshift; ook tijdens de dag is dat nu (opnieuw) het geval. 
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 18, Lila (avond/nachtshift)
« Reactie #11 Gepost op: 8 juli 2022, 19:05:25 »
Lila is al een tijdje afwezig, en daar is een goeie reden voor: ik ontmoette haar vandaag in een andere wijk van Antwerpen, en ze vertelde me dat ze ernstig ziek is, wat betekent dat we haar niet onmiddellijk terug zullen zien in het skw...
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...